NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 095
  • 898

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Voin kompata palstaveli @sinnepäinsä kirjoitusta sanasta sanaan.

Olisikohan ollut pari änäriä sitten, kun jaksoin itsekin takoa Be a Prota. Kausi päättyi Stanley Cup finaaleissa tappioon ja taisin olla poffien MVP, joiden lisäksi olin voittanut runkosarjan pistepörssin ja maalipörssin. Syöttöpörssin taisi Crosby voittaa. En nyt tarkallen muista, miten homma eteni, mutta en tehny jatkosopimusta Islandersiin jossa olin pelannut. Päätin siis katsastaa vapaiden pelaajien markkinat, josko sieltä tulisi mehukas sopimus, johonkin huippuseuraan. Noh agenttini sitten ilmoitti, että olin saanut kaksi tarjousta: 750k kaudesta olisiko ollut Coyotesilta ja 800k kaudesta Sharksilta. Että se siitä realistisuudesta...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hyvä kirjoitus. Juurikin nuo asiat kuntoon ja jonkinlainen tarina siihen omaan uraan mukaan. Ja se, että nhl varauksen eteen pitäs tehdä oikeesti hommia siinä omassa roolissa. Puolustavana pakkina pisteillä ei olis niin väliä varaukseen yms. Potentiaalia ja mahiksia olis niin hyvään uramodiin. Omia toiveita nhl 18 ketjuun heitinkin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jonkunlainen rangaistussysteemi voisi kyllä olla paikallaan tossa nettipelissä. Äsken olin todellakin ottavana osapuolena, blokkasin kahteen erään helposti 10 vetoa ja peli pyöri muutenkin omassa päässä. Sitten kun kolmannen alkuun tein 2-0 osuman ni tää päätti sitten lähteä, hieman vei makua hienosti pelatusta puolustuspelistä. Vaikka ettet puoleen tuntiin pääse uuteen peliin tjsp...

E: Äh, tuplaviesti. Pahoittelut.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Onko tässä pelissä mahdollisuutta lisätä mitenkään tuonne NHL:ään vegasia siten että luo joukkueen ja jostain lisäisi sitä sinne? Olisi mukavampi pelata mm. Gm modea jos tämä olisi mahdollista.
 

Knap

Jäsen
Onko tässä pelissä mahdollisuutta lisätä mitenkään tuonne NHL:ään vegasia siten että luo joukkueen ja jostain lisäisi sitä sinne? Olisi mukavampi pelata mm. Gm modea jos tämä olisi mahdollista.
Itse vaihdoin jokaisen Arizonan pelaajan vapaisiin pelaajiin, ja sitten lisäsin Vegasiin kuuluvat pelaajat Arizonaan, sitten vain vaihdat kaupunkia pelin alussa ja muokkaat logon oikean näköiseksi.

Tein itse myös Shipachyovin, Gusevin, Tuchin ja Duken. Otin myös esimerkiksi Tavaresin Islandersista, ja sitten kun aloitin pelin kävin vaihtamassa hänet Islanderssiin takaisin heidän 1. Kierroksen varausta vastaan. Tein näin joka jengin kohdalla, joka oli "velkaa" Vegasille jonkin varausvuoron.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Itse vaihdoin jokaisen Arizonan pelaajan vapaisiin pelaajiin, ja sitten lisäsin Vegasiin kuuluvat pelaajat Arizonaan, sitten vain vaihdat kaupunkia pelin alussa ja muokkaat logon oikean näköiseksi.

Tein itse myös Shipachyovin, Gusevin, Tuchin ja Duken. Otin myös esimerkiksi Tavaresin Islandersista, ja sitten kun aloitin pelin kävin vaihtamassa hänet Islanderssiin takaisin heidän 1. Kierroksen varausta vastaan. Tein näin joka jengin kohdalla, joka oli "velkaa" Vegasille jonkin varausvuoron.
Näinhän tietysti Vegasin saisi, mutta ajattelin kaikkien nhl joukkueiden lisäksi tuota vegasia saada.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tossa EASHL on hauska idea toi 6v6 pelaaminen mutta toteutus vähän ontuu kun jengi poistuu jatkuvasti kesken pelin. Varsinkin maalivahdit, ei se niin tosi hommaa ole että pitää lähteä heti kun maali menee selän taakse. Ja hyökkääjille semmonen vinkki että syöttäkää sitä kiekkoa vaan viivaan meille pakeille, yleensä ihan vapaana ja kikkailette vaan kulmissa ja heittoa jonnekin missä ei oo tilaa :)
 

Kafrom

Jäsen
Tossa EASHL on hauska idea toi 6v6 pelaaminen mutta toteutus vähän ontuu kun jengi poistuu jatkuvasti kesken pelin. Varsinkin maalivahdit, ei se niin tosi hommaa ole että pitää lähteä heti kun maali menee selän taakse. Ja hyökkääjille semmonen vinkki että syöttäkää sitä kiekkoa vaan viivaan meille pakeille, yleensä ihan vapaana ja kikkailette vaan kulmissa ja heittoa jonnekin missä ei oo tilaa :)
No sparripeleissä asia varmaan onkin näin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mitähän vittua nyt taas...

Pelasin tossa aikaisemmin päivällä hyvin kulkenutta kautta be a gm modella. Tallensin pelin ja menin kaljakauppaan. Nyt kun ajattelin jatkaa seasonia load last saved game kohdasta, niin se heittää mut jonnekin vanhaan tallennukseen. Kävin load valikosta läpi kaikki tallenteet, enkä löytänyt sitä mihin viimeksi jäin. Perhana just kun olin päässy taas änärifiilikseen, niin konsoli löi mua lekalla päähän. En mä mitään uuta uraa aio aloittaa, kun kohta tulee jo uus versio.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Oon tässä ihmetellyt tota Be A Pro - moden oman pelaajani potentiaalia. Vaikka kuinka vetäisi hyvän kauden ei se siitä millään nouse. Olen tässä kolmatta NHL kautta vetämässä ja potenttiaalini on edelleen OHL:stä lähtien "AHL-Alin 4.hyökkääjä"

Muilla sama homma?

Mitähän vittua nyt taas...

Pelasin tossa aikaisemmin päivällä hyvin kulkenutta kautta be a gm modella. Tallensin pelin ja menin kaljakauppaan. Nyt kun ajattelin jatkaa seasonia load last saved game kohdasta, niin se heittää mut jonnekin vanhaan tallennukseen. Kävin load valikosta läpi kaikki tallenteet, enkä löytänyt sitä mihin viimeksi jäin. Perhana just kun olin päässy taas änärifiilikseen, niin konsoli löi mua lekalla päähän. En mä mitään uuta uraa aio aloittaa, kun kohta tulee jo uus versio.

Joo mulla kävi tossa Syksyllä kanssa näin.
Vedin ekan kauden heti putkeen läpi ja päätin tallentaa.
Seuraavana kertana, kun päätin aloittaa uuden kauden, niin peli päättikin aloittaa sen ekan kauden alusta.
Harmi homma.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Omalla Be A Pro uralla sain nyt junnuvuoden pelattua ja varattiin Pittsburgiin, kiinnitti huomiota että heti harjotuskaudella on melkolailla täys kokoonpano Malkineineen ja Crosbyineen. Eikö aiemmissa versioissa nuo harjotuspelit vedetty ihan pilipali kokoonpanoilla ja kolmosmaalivahdeilla? Just nää pienet jutut mitkä tappaa omalla kohdalla intoa tätä kohtaan.
 

Knap

Jäsen
Omalla Be A Pro uralla sain nyt junnuvuoden pelattua ja varattiin Pittsburgiin, kiinnitti huomiota että heti harjotuskaudella on melkolailla täys kokoonpano Malkineineen ja Crosbyineen. Eikö aiemmissa versioissa nuo harjotuspelit vedetty ihan pilipali kokoonpanoilla ja kolmosmaalivahdeilla? Just nää pienet jutut mitkä tappaa omalla kohdalla intoa tätä kohtaan.
Eheei, olet ollut vähän huolimaton. Ne vaihtaa joka matsiin kokoonpanoja, mutta tietenkin sinä pelaajana saat olla joka matsissa pelaamassa. Jossain matsissa on ns. "täydellinen kokoonpano", sitten toisessa voikin olla vain pari vihreällä olevaa jätkää ja loput keltaisia. Katsoppa ensi vuonna jokaisen harjoituspelin kokoonpanot.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ei täysin aiheeseen kuulu, mutta kysytään nyt kuitenkin. Itsellä on alkanut ps4 pelit lagaamaan. Tai siis ainakin FUT & HUT:ia pelatessa. Ihan sama kuka tai mistä vastustaja tulee, niin pelii lagaa tasaisesti n. 20-30sek välein ja pingi nousee lähes 1000ms ja palautuu jälleen normaaliksi kunnes taas parin kymmenen sek päästä sama homma. Olen toki netit ja modeemit ja kaikki käynnistellyt uudestaan ja tehnyt kaiken muunkin mahdollisen.

Yhteys nopeus on normaali nettitestejä tehdessä (100mb/10mb = n. 75mb/8mb) mutta tuo pingin nousu vaivaa. Auttakee.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Eheei, olet ollut vähän huolimaton. Ne vaihtaa joka matsiin kokoonpanoja, mutta tietenkin sinä pelaajana saat olla joka matsissa pelaamassa. Jossain matsissa on ns. "täydellinen kokoonpano", sitten toisessa voikin olla vain pari vihreällä olevaa jätkää ja loput keltaisia. Katsoppa ensi vuonna jokaisen harjoituspelin kokoonpanot.
Kyllä. Ja jos olet sentteri, pelaat AINA harjoitusmatseissa 3. Ketjussa, ellet ole ykkösvaraus.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aika mielenkiintonen vika menossa, kun alotin uuden kauden liigaa. Kun on menossa pelaamaan matsia, on vastustajajoukkueella aina musta ea sports -paita. Vieras- ja kotiasuja kun vaihtelee niin ainoo asia mikä muuttuu on sukkien väri. Siinä sitten aattelin et noh, kyllä Sportin punainen paita mustasta erottuu. Riemuhan siinä repes kun Sport-Jukurit peli alkoi ja Jukureilla olikin ihan normaalit keltaiset paidat. Mutta sitten tuli Asplundin Turo kentälle ja oli Jukureiden ainoo pelaaja jolla oli se ea sports paita päällä. Sanoisin et oli haastavaa pelata 4 keltasta ja 1 mustaa vastaan, kun katto koko ajan Asplundia tuomariks :D

Muilla ollu tämmöstä?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Aika mielenkiintonen vika menossa, kun alotin uuden kauden liigaa. Kun on menossa pelaamaan matsia, on vastustajajoukkueella aina musta ea sports -paita. Vieras- ja kotiasuja kun vaihtelee niin ainoo asia mikä muuttuu on sukkien väri. Siinä sitten aattelin et noh, kyllä Sportin punainen paita mustasta erottuu. Riemuhan siinä repes kun Sport-Jukurit peli alkoi ja Jukureilla olikin ihan normaalit keltaiset paidat. Mutta sitten tuli Asplundin Turo kentälle ja oli Jukureiden ainoo pelaaja jolla oli se ea sports paita päällä. Sanoisin et oli haastavaa pelata 4 keltasta ja 1 mustaa vastaan, kun katto koko ajan Asplundia tuomariks :D

Muilla ollu tämmöstä?
EA ei ole jaksanut korjata tuota, että kultakypärä on EA Sports paita päällä. Käytä 2016 paitaa jos löytyy niin sitten ei ole mustapaitoja
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kävipä erikoinen juttu, kun äsken vedin pari matsia HUTia. Kaveri oli pelissä inan parempi, mutta niin vaan tasoitin viime minuutilla räkämaalilla. Sit jatkoajalla itelle tulossa jäähy ja sain kiekon. Alotus keskelle, pelikello nollaantu, eli 5 min aikaa, kaverilla automaattisesti maali tyhjänä kun mulle "tulossa" jäähy. Mut ei tullutkaan, vaan kun sain kiekon niin painoin tyhjään rysään. Mikäköhän bugi tuo oli, onko muilla tullut vastaan tommosia?

Sori vastustajalle, olis pitänyt olla tekemättä, mut tajusin vasta maalin jälkeen, ettei menny oikein.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Onko kenellekään muulle käynyt niin, että kesken pelin pausevalikko lävähtää näytölle eikä lähde millään pois? Näin kävi itselle juuri äsken HUT:ssa. Pelaamaan pystyi sinällään normaalisti, mitä nyt valikot peittivät sen 90+% näytöstä ja samaan aikaan ohjautui ne "valmentajan palautteet" kun taustalla ohjasi peliä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hyi kun oli ällöttävä online versus äsken. Vastustaja oli kieltämättä taitava, mutta mikä pelityyli. Itse yritän pelata "lätkää" ja parhaat pelit tulee kun vastustajakin pelaa samalla tyylillä. Parhaimmillaan peleissä itselläkin syke nousee ja kämmenet hikoaa, mutta ei vitutuksesta.

Tämän kertainen vastusta ei todellakaan yrittänyt mitään rottailuja ja ainoa "koodin" vastaisuus oli maalien hidastusten ihailu. Se pelityyli: jätkä pelasi videopeliä. Hyökkäys alueelle tultiin perse edellä taitavalla pelaajalla ja sitten vedettiin isolla kiekalla ympäri hyökkäysaluetta, jotta puolustus aukeaa. Taklauksia ei tehty tai yritettu, vaan puolustus perustui hyökkääjän blokkaamiseen ja kiekon eteen loikkimiseen.

Todella kuluttava peli, mutta parempi voitti, ei siinä mitään. Jatkossa kyllä kierrän tämän kaverin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miten tässä huidotaan vihellyksen jälkeen näpeille? Jopa selostaja mainitsee välillä katkolla ja pelaaja pitelee kättään.
 

bart

Jäsen
Onkos palstalla vielä tämän pelin pelaajia? Itse hankin viime joulun jälkeisistä alennusmyynneistä xbox one konsolin ja ale-laarista tarttui mukaan NHL 17 peli. Tyytyväisenä sai pelailla tuonne viime kuun alkuun saakka. Sitten alkoi ilmetä ongelmia, että kiekon saanut pelaaja lopetti luistelemisen. Aluksi sitä sattui harvakseltaan, mutta koko ajan useammin ja useammin. Nyt pelaaminen alkaa mennä mahdottomaksi, kun kiekollinen pelaaja ei enää suostu luistelemaan juuri ollenkaan. Kiekottomana ei (toistaiseksi) mitään ongelmia. Onkohan joku törmännyt vastaavaan ongelmaan ja eikö siihen ole oikeasti muuta korjausvaihtoehtoa kuin uuden ohjaimen hankkiminen? Muissa peleissä ohjaimen kanssa ei ole mitään ongelmaa. Mitä netistä lueskelin, niin aika yleinen bugi näyttää olevan ja ohjaimen uusiminen on ollut paras korjausvaihtoehto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös