Kalsarikänniketju

  • 5 188 077
  • 66 559
Suosikkijoukkue
Kärpät
Äsken tuli katottua Kanada-Latvia. Yllättävän tasainen peli. Nyt menee USA-Italia, joista jälkimmäinen on myös kisaemäntä. Ja kaikki pelit ilmaiseksi youtubesta, ei tarvi Ruutu-miinusta tai muitakaan höpö höpöjä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maanantaina aamusta tulin tähän sänkyyn ja vieläkin tässä. Välissä viis kertaa sammunut. Tuollainen kaks kertaa vuorokaudessa on jotenkin hyvä rytmi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mitä muutakaan sitä tekisi. Vaan pitäisi keksiä keino miten pakastin toimisi tehokkaammin. Saa pitää parhaimmillaan 2,5 tuntia kaljaa kylmässä eli maksimin ennen kuin jäätyy. Aika tässä on se ongelma. Menee hyvää juomisaikaa hukkaan jos käy kaupassa vaikka kuudelta illalla vasta.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Tässä kasseja iltasella puristellassani tulin ajatelleeksi, kuinka paljon minua loppujen lopuksi panettaa. Kusikin huora jossain vaiheessa saa välähtämään mielikuvan panemasta häntä. Vaikka tietoisuustasolla en ikinä panisi heitä, en ainakaan selvinpäin.

Kun mietin niitä miljoonia siittiöitä vailla valmiina lähtötelineisiin. He odottavat ja odottavat liian kauan. Ja sitten, kun he riemulla ryntäävät kullinputkessa ja pillun syövereissä kohti maalia, jossa vain yksi voittaa. Silloin mies yhtyy naiseen. Silloin mies on tyytyväinen, kun nainen tyydyttyy.

Noh, mihin mä jäinkään? Ihan sama, pillua tekis mieli.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tässä kasseja iltasella puristellassani tulin ajatelleeksi, kuinka paljon minua loppujen lopuksi panettaa. Kusikin huora jossain vaiheessa saa välähtämään mielikuvan panemasta häntä. Vaikka tietoisuustasolla en ikinä panisi heitä, en ainakaan selvinpäin.

Kun mietin niitä miljoonia siittiöitä vailla valmiina lähtötelineisiin. He odottavat ja odottavat liian kauan. Ja sitten, kun he riemulla ryntäävät kullinputkessa ja pillun syövereissä kohti maalia, jossa vain yksi voittaa. Silloin mies yhtyy naiseen. Silloin mies on tyytyväinen, kun nainen tyydyttyy.

Noh, mihin mä jäinkään? Ihan sama, pillua tekis mieli.

Kusivehkeitten vastakkain hierominen on yliarvostettua touhua.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin mies yhtyy naiseen. Silloin mies on tyytyväinen, kun nainen tyydyttyy.

Vitut. Tärkeintä on että molemmat nauttii, mies ja siitin.

Jotta ei mene OF:ks ni mainitaan että olen pitkästä aikaa näin kesän kunniaksi (vale, halusin juoda) ke-to yönä kännissä kuin käpykala. Maksa huutaa taas hoosiannaa, mutta kurkkua kuivaa. Mahdoton yhtälö..no ei itseasiassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En mie muista, koska oon viimeks tähän ketjuun kirjottanut, mutta nyt kirjotan, koska on aihetta. Humalassa on pirun kiva olla. Tossa äsken väänsin perunamuusia ja nakkikastiketta. Nakkikastike on muuten pirun hyvää ruokaa. Missähän nimimerkki Nakkikastike muuten luuraa? Oli muistaakseni ihan kelpo ihminen.
Humaltukaa ihmiset ja olkaa fiksusti typeriä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, jos sitä saunan jälkeen kuuntelisi hieman uusinta Deftonesia ja pari biisiä Neurosista. Siitä askel Miles Davisiin. YOB:ia pitäisi myös keretä kuunnella, kiitokset tästä @Ollakseni lle. Muita mukana oluen vietävänä?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Saunan jälkeen upposi olutta. Sitä ennenkin toki, ei sen puoleen. Muutama tunti unta ja jos ottaisi rynnäkon uuteen nousuun.
 

M10

Jäsen
Muu perhe reissussa ja juon kaljaa nimeltä Vol5 (halvinta mitä superalkosta sai). Taustalla soi Peksi Pohjolan Visitation.

Mallareita?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kesälomaa jäljellä ja saa olla itekseen pari päivää. Tarkoittaa että voi olla kotona kalsareissa ja juopotella, ei tarvi mennä mihinkään heh.
Kaiken kruunaisi jos jotain hyvää urheilua tulisi telkusta. Kippistä kaikille !
 

teppana

Jäsen
Työpäivä piti kestää puolille öin, mutta oonkin jo nyt kotona. Vaimoke vieläkin menossa (toki kävi viime yönä kotona pyörähtämässä). Lasillisen paikka?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Työpäivä piti kestää puolille öin, mutta oonkin jo nyt kotona. Vaimoke vieläkin menossa (toki kävi viime yönä kotona pyörähtämässä). Lasillisen paikka?
Suositeltavaa. Itse pääsin juuri himaan ja aloin laittamaan uutta läppäriä valmiuteen. Tässä menee varmaan hetki vielä niin voi ottaa keittoa. Ja siis Keisaria.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Käsitellään päivityksiä 11%
Älä katkaise virtaa tietokoneesta. Tähän saattaa kulua jonkin verran aikaa.

Tietokone käynnistyy uudelleen useita kertoja."

No vittu. Pitää jallua ruveta vetelemään jossain kohtaa ilmeisesti. Onneksi ei ole kiire mihinkään.
 

teppana

Jäsen
"Käsitellään päivityksiä 11%
Älä katkaise virtaa tietokoneesta. Tähän saattaa kulua jonkin verran aikaa.

Tietokone käynnistyy uudelleen useita kertoja."

No vittu. Pitää jallua ruveta vetelemään jossain kohtaa ilmeisesti. Onneksi ei ole kiire mihinkään.

Minkä koneen ostit? Tuo voi kyllä olla raivostuttavaa. Itse oon niin käsi että viimeisimmän pöytäkoneen kun hain (tai haettiin avovaimon kans) niin ostettiin se gigantista valmiiksi asennettuna. Käytännössä valittiin kone ja ohjelmat siihen, gigantin pojat asensi ja teki vielä käyttäjätilit valmiiks. Sitten haettiin kotiin ja töpseli seinään ja sillä selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös