Poikamme maailmalla

  • 3 504 740
  • 14 134

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minusta kaiken takana oli ennemminkin Ässien organisaatio joka hankki jonkun ostopojan joka vei Mäkilältä pelipaikan ja mahdollisuuden läpimurtoon.

Et voi olla tosissasi?! Mäkilä pelasi patapaidassa neljän kauden aikana yhteensä 136 ottelua, vaikka etenkin loppuajasta oli nähtävissä ettei tästä tule lasta eikä paskaa. Näyttöpaikkoja hän sai jo aivan kohtuuttomassakin määrin.. itsekin olen sitä mieltä, että hänestä olisi tullut halutessaan sellainen ihan ok rivipelaaja liigaan, mutta se halu nimenomaan lopulta taisi olla se mikä puuttui

Toinen aivan vastaava tapaus lähihistoriasta on Jesse Laaksonen, joka on hänkin taantunut sellaiseksi keskitason Suomi-sarja pelaajaksi, vaikka olisi voinut olla ihan ok rivipelaaja liigassa. Aiemmasta historiasta mieleen tulee vielä vastaavana ainakin Petteri Tasku (tosin hänhän lopetti kokonaan jo 26-vuotiaana, enkä ainakaan minä tiedä mikä siihen päätökseen vaikutti eli loppuiko vain mielenkiinto vai oliko sitten loukkaantumishuolia niin paljon)
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minusta kaiken takana oli ennemminkin Ässien organisaatio joka hankki jonkun ostopojan joka vei Mäkilältä pelipaikan ja mahdollisuuden läpimurtoon.
Pitäisikö loputtomiin antaa pelaajalle mahdollisuuksia, vaikkei odotuksia pysty lunastamaan. Varsinkin Rautakallion aikana Mäkilä pelasi isoja minuutteja. Muistaakseni veti kakkosketjussa kokonasisen kauden Huhtasen ja Sillanpään kanssa. Tehopisteet jäivät joka vuosi alle 10. Mäkilä, Salminen,Jyrkkiö, Niemi, Huhtanen, Sillanpää olivat näitä huippuikäluokan A-junnuja, joista olisi voinut kaikista tulla maaloukkuepelaajia. Joillekin maistui työnteko, joillekin ei.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@Vellihousu ei tiedä, mitä sarkasmi tarkoittaa. Porin oma zalmonella

Kyllä. Ne astuivat miinaan, jotka luulivat tuon olevan sarkasmimiina. Enpä muista koskaan nähneeni Vellihousulta yhtäkään sarkastista viestiä, joten siksi piti vähän oikoa väitteitä, muutoin en olisi puuttunutkaan..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä. Ne astuivat miinaan, jotka luulivat tuon olevan sarkasmimiina. Enpä muista koskaan nähneeni Vellihousulta yhtäkään sarkastista viestiä, joten siksi piti vähän oikoa väitteitä, muutoin en olisi puuttunutkaan..

Onhan tuo nyt selkeää sarkasmia, suunnattu omien poikien puolustajia kohtaan. Vellihousu on useampaan kertaan kyseenalaistanut omat pojat ensin pelaajapolitiikkaa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiitos kaikille kommenteista. Tämä keskustelu on innoittanut minua uuden ketjun avaukseen jonka suoritan heti kun tokenen itse itselleni aiheuttaman huutonaurun jälkitärinöistä.

Tietääkö muuten kukaan mitä Mäkilä touhusi kiekkoilusta viettämänsä välivuoden aikana?
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kiitos kaikille kommenteista. Tämä keskustelu on innoittanut minua uuden ketjun avaukseen jonka suoritan heti kun tokenen itse itselleni aiheuttaman huutonaurun jälkitärinöistä.

Tietääkö muuten kukaan mitä Mäkilä touhusi kiekkoilusta viettämänsä välivuoden aikana?
On Soman narikassa ja taisi käydä hitsarin kurssin.
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös Mäkilä ole Soman portsarina ainakin pyörinyt?
Keräsi Jazzeilla ja Porisperessä tyhjiä tuoppeja ja toimi tiskaajan roolissa, nykyään ylennetty käyttämään kaljahanaa ja avaamaan pullojen korkit. Kaukoranta uskoi Mäkilään loppuun saakka ja myös kyseisen miehen ansiosta sai ne lukuisat näytön paikat. Kaikki lahjat on ollut Mäkilällä nousta pysyvästi liigarinkiin, mutta pääkoppa laittoi vastaan pahan kerran. Kuulemieni mukaan ylimielinen kiukuttelija.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ässiä junioreissa edustanut ja junnumaajoukkueessakin käväissyt Harjavallan poika Juho Vanhala oli ottanut pronssia Kalevan kisojen 400 metrillä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Iiro Vehmanen matkaa seuraavaksi Unkariin ja joukkue on Fehérvári Titánok.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään muutama tuttu nimi osallistui Noormarkussa triathlon kisoihin.
Mika Huhtasalo oli yleisessä sarjassa 7. Ajalla 1:16:21
Mika Rontti kuntosarjan 8. Ajalla 1:21:26
Juuso Walli jokamiesluokan 2. Ajalla 1:07:41
Juha Kiilholma jokamieluokan 4. Ajalla 1:17:08
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oikeesti, Heinon ottaisin mielelläni takaisin Ässiin!
Jaa, minä en. Mutta mitäs näistä, yks tykkää yhdestä ja toinen jostain toisesta. Mun mielestä Heino oli aikoinaan Ässiin tullessaan jo semmoinen hajuton/mauton kaveri, joka ei tuonut joukkueeseen mitään lisäarvoa. Mediasta sai sopivasti lisäboostia muutaman lehti- ja tv-jutun kautta ja Porissakin miestä istutettiin jopa ykkössentteriksi vaikka mitään annettavaa ei yläketjuihin ollut. Jos vertaa esim. Severi Sillanpäähän, niin ottaisin Seven aina ennen Heinoa joukkueeseeni. Mutta, kuten sanottu, joku muu varmasti arvostaa Heinoa toisella tavalla kuin minä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ööh, mihin rooliin? Nelossentteriksi?

Nyt siellä on tyrkyllä Saha neloseen. En sano, että Heino pitäisi ottaa takaisin mutta joku leveyssentteri saatetaan kauden aikana hankkia koska Kuparinen ja Makkonen. Toki esim. Lähteenmäki voi stuntata keskellä muttei ole mielestäni oikein pitkän ajan ratkaisu jos pappojen polvet paukkuvat....
 
Viimeksi muokattu:

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arttu Kulmala lähtee rakentamaan uraansa KHL joukkue Kunlun Red Starin junnu joukkueessa.

Erik Embrich avasi pistetilinsä Jokereissa harjoituspelissä Sibiriä vastaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kai Henri Heinonkin voi nähä monella tavalla. Omiin silmiin työteliäs joukkuepelaaja, joka iski uransa parhaat maali/pisteluvut Porissa. Ei ykkösketjun läpimurtoa, mutta saatiiin mitä tilattiin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 2.36
  • 3.50
  • 2.84
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös