Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

  • 36 946
  • 157

Missä "kehtaat" käydä paskalla?

  • Väännän tortut vaikka keskelle toria jos hätä on kova - toivottavasti tuli paperia mukaan

    Ääniä: 43 6,5%
  • Tykkään aiheesta ja kehuskelen parhailla tuotoksillani kaikille!

    Ääniä: 41 6,2%
  • Luonnollisesti uskallan käyttää vessaa kuten normaalit ihmiset eli kenen luona tahansa.

    Ääniä: 179 27,0%
  • Kaikki vessat ovat ok mutta käytän yleisiä säästääkseni vessapaperia kotona.

    Ääniä: 11 1,7%
  • Kovaääniset käänteet istunnolla saavat minut punastumaan. Mitä jos joku kuuli?

    Ääniä: 76 11,4%
  • En kyläillessäni minulle tärkeän ihmisen luona. Eikä varsinkaan ekoilla treffeillä.

    Ääniä: 83 12,5%
  • Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttej

    Ääniä: 35 5,3%
  • Olen vainoharhainen ja pelokas vaikkei ketään muita olisi kotona.

    Ääniä: 16 2,4%
  • Ketjun avaajan tulisi harkita keskittymistä tärkeämpiin aiheisiin.

    Ääniä: 180 27,1%

  • Äänestäjiä
    664

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Ihan jos miettii kysymyksen äärimmilleen, on vastaus se, että missä tahansa vessassa kyllä pystyy kakan vääntämään - raja menisi sellaisessa tilanteessa, että olisi hirveä hätä, mutta olet tyyliin Queen Elizabethin ritaroinnissa ja tiedät että tästä tilanteesta en nyt kyllä ihan heti pääse livistämään. Sen sijaan, että vääntäisin kakat hänen ja muiden nähden punaiselle matolle, antaisin tulla housuun. Ja näin.

Tietyt vessat ja julkiset paikat ovat luonnollisesti epämiellyttävempiä kuin oma hima; tähän lasken vaikkapa baarin "sovituskopit", joku kebabmestan siivoamaton huussi yms. Mutta näissä paikoissa tietysti on mentävä,jos oikeasti on mentävä, ettei tule housuun. Pyrin kuitenkin tilannetta a)ennakoimaan , b) jopa pidättelemään että pääsen himaan. Esimerkki tilanteesta "A)" on vaikkapa kotona paskantaminen ennen radalle lähtöä, juuri siksi ettei joutuisi kesken illanvieton jollekkin ikävälle vartin- puolen tunnin sessiolle, kun ei olisi koko päivänä käynyt. "B" esimerkki nyt on varmaan kaikille selvä: kuvitellaan että olet vaikkapa kaupungilla ja kävelemässä kohti kotia, niin pitää oikeasti olla kova hätä, ettei sitä kotimatkaa pysty pidättelemään...

Tärkeä ketju, kiitos Ulos T. nostosta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mielenkiintoinen ketju. Eipä ole meikämannella paljon vaihtoehtoja, sit kun se tulee ni se tulee - vaikka sitten keskellä toria.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Shit happens!

Miten on mahdollista, että viestiketju lempiaiheestani - vaskomisesta - on lymyillyt piilossa ja pimeässä kaikki nämä vuodet?

Hienoja tarinoita; mikään ei voita kunnon kakkahuumoria. Onhan noita mieleenpainuvia hetkiä useampikin sattunut elämänvarrelle, muttei niitä pahimpia sentään kehtaa julkiselle palstalle ulostaa... paitsi yhden. Olen vatsajännittäjä... toiset ihmiset jännityksessään takeltelevat sanoissaan, toisilla pukkaa hikeä.. no minulla pukkaa jotain muuta, joka onkin aiheittanut joukon semi-noloja tilanteita vuosien varrella, muttei niistä nyt sen enempää, kun ne itsekin haluan aktiivisesti unohtaa.

Aikanaan - eli kauan sitten - inttiin lähtö ilmeisesti jännitti sen verran, ettei kikka g kakkosta tullut ulos viiteen päivään. Ruokailutottumukset... ja määrät luonnollisesti pysyivät samana tuon viiden päivän aikana. Tilanne alkoi olla jo jonkin verran tuskallinen ja päätinkin lähteä lenkille asiaa helpottaakseni. Jokusen kilometrin juostuani vatsa sitten vihdoin kurahti kunnolla, varoitusajalla nanosekuntti.

Sitä tavaraa tuli sitten ulos, voi hyvänen aika... varovaisestikin arvioiden menetin elopainostani 10% kertarykäyksellä. itse tapahtumasta ei ole sen enempää jälkipolville kerrottavaa, mutta vilkaistessani tuotostani olin itsekin ihan varma, että vähintäänkin karhu on käynyt paskalla. Nimittäin se pyramidi oli pienen muurahaiskeon kokoinen. Olen satavarma, että joku pahaa-aavistamaton marjastaja/sienestäjä teki varman karhuhavainnon poliisille löydökseen törmätessään, heh. Tosin sitä se marjastaja saattoi ihmetellä, että miten ihmeessä karhulla sattuikin olla käytössään pari palaa serlaa juuri sopivasti. Harmi kun tuohon aikaan ei ollut kännykkäkameroita olemassa... takuuvarma some-hitti jäi tallentamatta!

Eräs kaverini onnistui muilla mailla vieraillessaan paikallisessa kyykkyvessassa käydessään paskantamaan vessan takaseinään ja osin kattoon, tositarina! Vatsataudin riivaamana tavara tuli - sanatarkasti häntä lainatakseni - puoliksi kaasumaisena tuotoksena ulos. Ei tehnyt mieli käydä hänen jälkeensä vessassa, vaikka hätä oli itselläkin melkoinen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Töissä tulee käytyä hoitamassa mahfollisimman monet paskat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös