Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 668 361
  • 3 228

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ruotsin maailmanmestaruus ja vieläpä rankkareilla veti hymyn huulille. Heja Sverige! Oikeaan paikkaan meni mestaruus, ja kun muistelee esimerkiksi Kanadan vuoden 1994 kisoissa vääryydellä saavuttamaa rankkarivoittoa (pääsivät jatkoajalle ja rankuille kaadettuaan Jari Kurrin varsinaisen peliajan loppumetreillä ilman jäähyä), niin Kanadan kokema rankkaritappio finaalissa on muutenkin likipitäen parasta, mitä laji voi tarjota silloin kun Suomi ei ole finaalissa voittamassa mestaruutta. Toki Venäjänkin finaalitappiot aina ilahduttavat.

Ruotsille voiton suo kuitenkin nykyisin aina mielellään silloin kun sillä ei ole Suomea vastassa. Takavuosina sitä jaksoi vielä traumatisoitua Ruotsi-tappioista, mutta olen aikaa sitten todennut, että kun sinikeltaiset kerran ovat niin taitavia tässä jääurheilussa ja ovat kiekkoa tosissaan pelaavista naapurimaistamme sympaattisimpia niin ei kun pyttyä vaan Tukholman torille jos ei sitä tänne saada.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ulkona näyttää vihdoinkin siltä, miltä tähän aikaan keväästä pitäisikin näyttää. Lisäksi sain tietää, että työsopimustani jatketaan syksyyn asti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Katson kakkoselta One love Manchester konserttia ja onhan tuolla todella komea kattaus ja upea tunnelma saatu aikaiseksi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Katson kakkoselta One love Manchester konserttia ja onhan tuolla todella komea kattaus ja upea tunnelma saatu aikaiseksi.
Sama homma. Jos valtavista tragedioista seuraa mitään hyvää, niin ainakin se tuo ihmisiä yhteen. On kiva saada muistutus siitä, ettei maailma ole ihan läpeensä paha.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siis tosiaan. Tuolla Ariana Granden järjestämässä Manchester-konsertissa on aikamoinen kattaus. On Williamsia, Cyrusia, Perryä ja nyt sinne tuli Bieber. Kuka seuraavaksi, Macca ja Eminem? Ja kyllä, konsertin teema saa hyvälle mielelle; vihaa ei voi voittaa vihaamalla. Tämä on tietysti pieni demo siitä, mutta toisaalta Manchester ja Iso-Britannia tarvitsee nyt kaikkein eniten yhtenäisyyttä ja rohkaisevaa fiilistä. Kynttilä pimeään huoneeseen tai jotain.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä upeaa katseltavaa. Naiivia jne, mutta kyllä tämä minua ainakin muistuttaa siitä että loppujen lopuksi tässä maailmassa on hyvää paljon enemmän kuin pahaa, vaikkei aina siltä tunnukaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Maailmassa ei todellakaan ole asiat hyvin kun samaan aikaan lavalla on Bieberiä ja Cyrusia ja Perryä ja mitä näitä nyt on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@El Lude hienoa kuulla!

Tuli pitkästä aikaa baareiltua, Mummotunnelin kautta homolaan. Pääsin himaan lähes selvinpäin, joskus sitä yllättää itsensäkin. Törmäsin myös eksään, hienoa oli huomata että pystymme ihan hyvin keskustella ilman mitään katkeruutta ja olihan sillä nykyisensä mukana ja ei haitannut yhtään. Kiva ilta kaikin puolin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Futiksen MM-kisat 2018 näkyy ylen kanavilla. Jes
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Ainiin, mulla on seuraavat 4 viikkoa kesälomaa, jonka jälkeen vajaa pariviikkoa töissä ja takas lomille. Hymyilyttää
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pistin tän jo pariin toiseenkin ketjuun, mutta vihdoin löytyi oikea!

Tossa yhtenä päivänä hengähdin vähän puistossa kesken pyöräilyn. Penkille istahtaessani vieressä istu joku kadunmies. Kysyin siltä sit, että jos haluu, ni juteltaisko. Kyselin lapsuudesta, elämän käännekohdista ja unelmista ja sen sellasesta. Tunti siinä lopulta vierähti ja herraa kätellessä huomasin häneltä vierähtelevän pari kyyneltä. Ei tossa nyt mitään kummallista, mutta tänään kaveri tuli vastaan ja muisti mut jopa nimeltä, vaikka aika kaasuissa oli viimeeks jutellessamme. Halattiin (Nauratti ne vieressä pahoinvoivan näkösinä toljottavat kunnon miehet ja naiset. Ai joo, toinen ihminen onkin heille oksennus ja pahoinvointi, ei maailman tärkein asia.) ja lähdin hymyssä suin kotia kohti.

Ja aika kiva tyttö tässä tupsahtanu taas elämään. Ens viikolla pitäis mennä vähän hänen kotikonnuilleen, jos vaan saan pari juttua aikataulullisesti järjesteltyä. Mikäs siinä on kesällä tommosen kaunottaren vierellä Suomea kiertäessä! Mut kivaa on myös se, et edellinen nainen ei siis kestäny sitä, että häntä rakastetaan (Joo, tästä oli sun kanssas kyse.) ja vänkäs ja väänteli kaikkee mun sanomaa ihan loputtomasti, jotta ite näyttäis enkeliltä ja minä pirulta, ja monista muistakin syistä varmasti. Siksi niin ihana fiilis kuulla kehuja miten hyvin osaan ilmaista itteäni. Ylipäänsä nautinnollista kommunikoida ihmisen kanssa, jonka kanssa vuorovaikutus on tähän mennessä ollu liki balettia ja toinen on aidosti kiinnostunu ja arvostaa mua.

Mun uus asunto on aivan ihana ja ihanalla alueella. On just mulle tehty. Olkkarissa nukun, kun kerran tässä nimellisesti vielä nuori sinkkumies oon. Ei me synnytty makuuhuoneissa kuorsaamaan, vaan olkkarissa makaamme ja mammutin törähdyksen kuullessamme ponkasemme hetkessä ylös ja ulos, toki keihäs partsilta mukaan napattuna!

Tällasii juttui mulle.
Olipa hieno tarina, kiitos tästä! Vetää itsellekin hymyn korviin kun tuollaista lukee ja uskon, että se onkin elämän tarkoitus.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaupunkijuhannus Espoossa koiran kanssa lenkkeillen ja kohtuullisesti olutta nauttien.

Eilen 15km ja tänään 18km lenkkeilyä, illalla elämääni löytyneen ihanan naisen kanssa grillailua ja nyt pieni nousuhumala, ehkäpä sellainen seitinohut.

Vaikka elämä ei itsellä ole aina mennyt niinkuin ehkä etukäteen ajatteli, niin tällaisten päivien ja hetkien takia sitä elää. Sinänsä pienistä ja arkisista asioista iloa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaupunkijuhannus Espoossa koiran kanssa lenkkeillen ja kohtuullisesti olutta nauttien.

Eilen 15km ja tänään 18km lenkkeilyä, illalla elämääni löytyneen ihanan naisen kanssa grillailua ja nyt pieni nousuhumala, ehkäpä sellainen seitinohut.

Vaikka elämä ei itsellä ole aina mennyt niinkuin ehkä etukäteen ajatteli, niin tällaisten päivien ja hetkien takia sitä elää. Sinänsä pienistä ja arkisista asioista iloa.
Hyviä määriä. Mikä parasta noissa 10--> km:n lenkeissä, se auttaa ahdistuneiseen olotilaan. Hyvä kun ennen on voinut kaupassa käydä, nyt voi mennä vaikka Sakuarenalle. Vielä kun toi kessunvetäminen loppui, kun tuli 30-v mittariin ja juoksu kulkee, mikäs siinä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää viikko on ollut tähän asti aivan mahtava. Tyttöystävä valmistui, minä pääsin opiskelemaan ja töissäkin hieman ujosti jo kysyttiin voisinko jatkaa opiskeluiden ohella työskentelyä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pomo käveli äsken tosta mun huoneen ohi, ja se huus "FASlapsi! Oot ihan helvetin hyvännäkönen ja isomunanen ja sulla on paljon rahaa tilillä ja ÄO niin iso että pääsisit Mensa-kerhoon kaks kertaa!" No sit katoin puhelinta ja vaimolta oli tullut viesti, siinä luki "FASlapsi! Oot maailman paras isä ja aviomies ja komea ja rikas ja et yhtään vammanen!" ja just kun olin vastaamassa, puhelin soi, ja siellä Sauli Niinistö huus täysiä että "FASlapsi hei! Vittu sä oot maailman paras ihminen!!!! Tajuutsä vitun nero miten komee ja mahtava sä oot häh?!!!"

Mä en tajuu miten ne kaikki on selvittänyt mun jatkoaikanimimerkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika huono kuitti.

Mun mielestä ihan vitun hyvä! Ja just tuli Jim Carreyltä savumerkki "FASlapsi, oot maailman hauskin ja voi jumalauta että vedet silmissä nauroin sitä sun kuittias minkä just Jatkoaikaan kirjotit HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!" Laskin tosi tarkkaan noi A- ja H-savumerkkien määrät eli tosiaankin noin monitavuisesti Jim nauroi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai moi kiusaaja. Mites menee? Sä oot niitä syitä miks kirjotan lapsekkaasti, rehvakkaasti ja kaikenlaisia tunteitakin herättävästi. Ja voit olla varma, että jatkan niin kauan tyylilläni, kunnes sultakin on menny maku ja ihmiset keskittyvät asiakirjotteluun.

Hyvä! Jatka toki vain samaan malliin! En jaksa uskoa että minulta menee maku, ehkä joskus sitten vanhempana kun en enää näe lukea tai oon jossain Alzheimerin kourissa sen verran etten tajuu mistään nykyistäkään vertaa, mutta siihen nyt varmaan luulis olevan vielä joku 30-40 vuotta aikaa vähintään. Nykyistä trendiä jos kattelee niin en jaksa kyllä uskoa että silloin ihmiset keskittyisi yhtään sen enempää asiakirjoitteluun kuin nykyään, päinvastoin, varmaan täälläkin kirjoitellaan vaan pelkillä emojeilla vai mitä ne hieroglyfit on mitä nuoret nykyään harrastavat. Toivottavasti Nefertitille tehdään sit oma emoji niin voin vielä ennen Alzheimeriani triggeröityä aina kun laitat tänne semmosen!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
mee lukemaan sitä Naisasia-ketjua ja huomaat, ettei kovinkaan moni jaksa enää kuittailla tai muuta. Koen onnistuneeni.
Mm. minä en kovin usein jaksa kommentoida viestejäsi, koska viestisi ovat myötähäpeää herättävää. Joku on niin nolo ja pihalla, ettei vaan kehtaa sanoa mitään. Jokaisen viestisi jälkeen asia vaan varmistuu. Siinä se onnistumisesi on. Näennäinen nöyryytesi on täysin bluffia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@Käyttäjänimetön sä oikein alleviivaamalla just todistit mun teesin oikeaksi. Siis teesin siitä, miten nettikirjottelijat saadaan keskittymään asiakirjotteluun. Kuka haluu lukea vittuilua tai myötähäpeää aiheuttavia viestejä? En mä ainakaan.
Ne on camp-huumoria mulle. Enpä toki jaksa aina niitä varsinkaan kokonaan lukeakaan.

Yksi päivä sitten katselin vartin jotain Johanna Tukiaisen lähes 2 h kestävästä kirkkopuheesta. Menee ikään kuin samaan sarjaan. Ei tartte aina lukea tietosanakirjoja, kyllä sopiva määrä paskaa on joskus ok. Siis sopiva, korostan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä voin kertoa, että sä oot aidosti hauska kirjottaja ja se velikulta-juttu ei ollu kuittailua. Sä voit olla poikkeus säännössä, mut mee lukemaan sitä Naisasia-ketjua ja huomaat, ettei kovinkaan moni jaksa enää kuittailla tai muuta. Koen onnistuneeni. On väärä olettamus, että typeryyteen pitää vastata kypsästi ja rakentavasti. Ainoa tapa oikeasti lopettaa typeryys ja lapsellisuus on vastata siihen vielä typerämmin ja lapsellisemmin. Poikaseni, jos et tätä tiedä ja ymmärrä, niin et ole nähnyt vielä mitään! Joku ehkä ymmärtää miksi kirjotin ton edellisen lauseen, toinen taas ei.

@Käyttäjänimetön sä oikein alleviivaamalla just todistit mun teesin oikeaksi. Siis teesin siitä, miten nettikirjottelijat saadaan keskittymään asiakirjotteluun. Kuka haluu lukea vittuilua tai myötähäpeää aiheuttavia viestejä? En mä ainakaan.

Tä? Siis kirjottelet tahallasi pönttöjä juttuja, tavoitteenasi ettei kukaan enää lukisi niitä ja sen sijaan kaikki alkaisivat kirjoittaa asiatekstejä? Vai mitä nyt meinaat, tossa sanot kuitenkin myös että ainoa oikea tapa vastata vammaisuuksiin on olla vielä enempi vammainen, mutta että sillä saa sitten jotenkin kaikki asiakirjoittamaan kun ne ei enää jaksa vastata vammasesti? Ehkä en ole nähnyt vielä mitään.

Mäkin joskus pienenä aina jälkikäteen yritin selitellä tekemisiäni jos joku tarpeeksi tärkeä toi ilmi että olin käyttäytynyt aiemmin hölmösti, mutta huomasin jossain vaiheessa että ei se kannata, sitä vaan uppoaa useimmiten syvemmälle suohon koska ne äkkiä keksityt selitykset oli useimmiten aikamoista paskaa. Parempi on vaan pokkana olla sillee että niin, mitä sitten. Säkin saat kokeilla tätä jos tahdot!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jesh, pomo soitteli tänään ja puheissa ollut snadi ylennys on nyt selviö ja syyskuun alusta kiivetään taas muutama askel ylöspäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös