KalPan pelipaidat

  • 48 105
  • 153

Uncle Ben

Jäsen

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Tää vois olla oikea ketju tälle.
Itse vaihtaisin logon takaisin punaiseen päivitettyyn versioon. Jotenkin se punainen on mulle se KalPa logo, mutta...
Nykyinenkin logo on ihan hyvä, paitsi KalPa -teksti on liian mitäänsanomaton ja jotenkin laatikkomainen verrattuna aikaisempiin, jotka oli ilmeikkäitä ja eloisia.
Laadin (pahoittelut toteutuksen tökeryydestä) uuden logon. Muuten pysyisi samana, mutta KalPa -teksti ja sen pohjan väri vaihtuisi. Nykyinen tekstipohja (keltainen) vaihtuisi punaiseksi ja sen päälle punaisen logon (päivitetty versio) KalPa -teksti samalla tavalla hieman kilven reunojen yli menevästi.
Hahmottelemani hahmotelman lievästä karuisuudesta huolimatta siitä saa varmasti jokainen idean kiinni. Kuvittelet vain tekstin kohdalleen oikeaan vinoasentoon kuten nykyisessä se on (en saanut sitä ihan kohdalleen).
Logosta tulisi tällä muutoksella ilmeikkäämpi ja KalPa -teksti tulisi esiin paremmin niinkuin sen pitäisikin olla.
Ajattelin laitella myös toimistolle tätä.
 

Liitteet

  • kalpalogouusi.png
    kalpalogouusi.png
    269,6 KB · kertaa luettu: 1 098

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sanotaanko ulkopuolisena, että vaakaraita malli oli nimenomaan mallina parempi, mutta tässä uudessa paidassa on onnistuttu paremmin mainoksien kanssa ja täten tuo uusi näyttää paremmalta. Kun mainokset on sidottu paidan ja seura väreihin, eikä hypi silmille kirjavana sillisalaattina. Eli eteenpäin on menty, pieni miinus toki tuosta paitamallin vaihdosta.
 

MetalT75

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
TPS toteutti mainosten upottamisen mallikkaasti menneellä kaudella. KalPa yrittänee nyt samaa, mutta aika valju tuo uusi malli on minunkin mielestäni. Olen vahvasti sitä mieltä, että mainokset pitäisi kieltää paidoista kokonaan, vaikka se tulonlähde onkin. Ei sentään ole nykyään enää sitä, että joukkueen logo on tikkuaskin kokoisena kainalossa ja rinnassa isolla ATRIA tms...
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Raidalle peukku.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Toivottavasti pelaisivat kaikki vierasottelut mustissa. Eikä vain SaiPaa vastaan. Ne on tyylikkään näköiset myös. Vielä kun saisi punaisen logon (päivitetty versio) takaisin...
 

Liitteet

  • KalPalogo.jpg
    KalPalogo.jpg
    93,4 KB · kertaa luettu: 662

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Täältäkin plussaa tuosta raidoituksesta, jotenkin se tuo vähän ryhtiä tuohon paitaan.

Tältä näyttää KalPan 90-vuotisjuhlakauden peliasu!
Erinomainen veto palauttaa vaakaraita ja toivottavasti pysyvä sellainen. Vaakaraita mielestäni nostaa logon esiin. Ilman raitaa logo ikäänkuin kelluu kaikkien mainosten keskellä.

Lisäksi viehättää että numerot on laitettu raitojen sisään, kuten hopeakauden paidassa. Tällä tyylillä niitä on nähty myös raitojen yläpuolella. 90-patch on juhlava. Loistavaa työtä koko paidan suhteen!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti pelaisivat kaikki vierasottelut mustissa. Eikä vain SaiPaa vastaan. Ne on tyylikkään näköiset myös. Vielä kun saisi punaisen logon (päivitetty versio) takaisin...

Itse tykkäsin 90-luvun alussa tuon kaltaisesta logosta ja kun KalPalla oli nämä pelipaidat.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190619-213902__01.jpg
    Screenshot_20190619-213902__01.jpg
    72,7 KB · kertaa luettu: 795

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Toivoisin, että KalPa palaisi punaiseen logoon (kuva). On erittäin tyylikäs logo. Punaisen aikana, vanha ja uusi versio, kasvaneena KalPaan tämä nykyinen musta ei oikein sytytä, vaikkei sinällään huono ole. Ja mustat pelipaidat käyttöön vieraspeleissä.
 

Liitteet

  • img_6832.jpg
    img_6832.jpg
    232,5 KB · kertaa luettu: 650

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Toivoisin, että KalPa palaisi punaiseen logoon (kuva). On erittäin tyylikäs logo. Punaisen aikana, vanha ja uusi versio, kasvaneena KalPaan tämä nykyinen musta ei oikein sytytä, vaikkei sinällään huono ole. Ja mustat pelipaidat käyttöön vieraspeleissä.

Toivottavasti ei ikinä palata tähän logoon. Aivan hirveä.

Sen sijaan mustat pelipaidat olisi ihan hienot esimerkiksi vaikka lauantain kotipeleihin. Muutenkin tykkäsin Spengler Cupissa käytössä olleista paidoista, joissa oli mukana myös valkoista ja punaista.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Teidän punainen logo on hirveä, jos JYP kannattajan mielipide huomioidaan. Hienoimmat logonne on nykyinen käytössä oleva ja sitten susilogo, mutta sen aikakauteen taitaa liittyä liikaa huonoja muistoja ja tuskin tulossa esiin uudestaan?

Sensijaan punainen väri muuten mielestäni kuuluu KalPan paitaan tehosteväriksi ja olen ihmetellyt pitkään, miksi sitä ei teidän paidoissa ole. Paidoista saisi paljon hienommat ja syvemmät pienellä punaisella tehostuksella ja onhan sitä punaista teidän nykyisessä (alkuperäisessä) logossakin. Teidän naisjoukkueen paidassa on punainen tehostus ja ne on kyllä huomattavasti komeammat paidat kuin teidän miesten edustuksella.


Itse toki hieman enemmän mustaa tuohon paitaan toivoisin, musta ja keltainen lähes 50-50 ja sitten punainen tosiaan vain trhosteena tuomassa syvyyttä ja näyttävyyttä
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Ite kuulun niihin esteettisyydellä hifistelijöihin enemmän kun niihin että "ei niillä paidoilla tai hyvällä väliaikashowlla voiteta pisteitä". Ei toki mutta tarjotaan laadukasta tuotetta. Tuo punanen pitäs ehottomasti olla tavalla tai toisella mukana. Tykkään myös noista mustista paidoista ja punanen kävis kyllä sinne kanssa oikein hyvin. Tuo naisten paita on tavallaan retron näkönen mutta tavallaan ei.
Ainiin ja logosta en tykkää mutta toisaalta se on paras tähän mennessä koska tuo punanenkin tuollasenaan olis aika tönkkö.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Sensijaan punainen väri muuten mielestäni kuuluu KalPan paitaan tehosteväriksi ja olen ihmetellyt pitkään, miksi sitä ei teidän paidoissa ole. Paidoista saisi paljon hienommat ja syvemmät pienellä punaisella tehostuksella

Tästä samaa mieltä. Punaista on nykyisessäkin mustassa logossa mm. KalPa teksti. Ehdottomasti tulisi ottaa mukaan paitoihin, ei päävärinä vaan rajauksiin ja raitoihin. Keltaisella paidalla kotona ja mustalla vieraissa.

Itse olen hahmotellut logoa, jossa yhdistyisi tuo punainen ja nykyinen musta.
Siirretään punaisen logon teksti mustaan, koska teksti on paljon ilmeikkäämpi kuin mustan tylsä. Niin, että säilytetään punaisen logon tekstin väri (keltainen) ja vaihdetaan mustan logon tekstin tausta keltaisesta punaiseksi.

Joku taidot omaava voi luoda.
 

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse tykkäsin vanhemmasta punaisesta enemmän, vaikka ei se nykyistä voita
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Laadin punaisen logon nykyiseen paitaan. Hyvännäköinen olisi. Vielä nuo ohuemmat raidat punaisella, niin kelpais mulle.
 

Liitteet

  • kalpapaita.png
    kalpapaita.png
    94 KB · kertaa luettu: 504

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Laadin punaisen logon nykyiseen paitaan. Hyvännäköinen olisi. Vielä nuo ohuemmat raidat punaisella, niin kelpais mulle.
Ai saakeli että olisi nätti! Etenkin jos korostaisi punaisella nuo raidat päälle. #44 Timonen vielä siihen kylkeen niin ostaisin samantien tai #24 Kapanen menisi se #19 ja #23 kyllä myös
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
KalPa lienee ensimmäinen seura, joka myy mainosta pelipaidan sisäpuolelle. Sitä voi sitten näytellä savolaisille maalin tullessa samalla, kun nostaa paitaa niin kuin Kristiina Ronaldo.

Ja tämä tarina on tosi.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa lienee ensimmäinen seura, joka myy mainosta pelipaidan sisäpuolelle. Sitä voi sitten näytellä savolaisille maalin tullessa samalla, kun nostaa paitaa niin kuin Kristiina Ronaldo.

Ja tämä tarina on tosi.
Ja aivan jäätävän noloa, jos siis tuo kertomasi pitää paikkansa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KalPa lienee ensimmäinen seura, joka myy mainosta pelipaidan sisäpuolelle. Sitä voi sitten näytellä savolaisille maalin tullessa samalla, kun nostaa paitaa niin kuin Kristiina Ronaldo.

Ja tämä tarina on tosi.

Ei se ole tyhmä joka pyytää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös