KalPa Hockey Oy – puuhastelijoista ammattilaisiksi

  • 152 484
  • 367

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Voi olla, että olen vanha mattimyöhäinen, mutta ilmeisesti KalPa vaihtanut slogania "Puolesta Savonmaa" "Tunne voima" -tyyppiseksi ratkaisuksi. Kai tuo on ihan hyvä?
Ihan sama mikä kunhan tuo Puolesta Savonmaan poistuu.
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Esimerkiksi sinun kohdallasi lasku Pekka Virran organisaatiosta poistamisesta olisi ihan aiheellinen, sitähän sinä olet vuosi tilannut. .
Itse asiassa minä tilasin sitä vuodesta 2010 lähtien, olin ikionnellinen 2011 kun se vihdoin tapahtui ja vastustin henkeen ja vereen uutta palkkaamista 2013.

Mutta asiaan: Lasku on aika "karu" tapa lähestyä KalPan kanta-asiakasta (lapussa lukevine eräpäivineen ja viivästyskorkoineen). Kiitoskirje siitä, että olet aiemmin tukenut KalPaa ja helpot ohjeet kausikortin uusimiselle (JOS SEN HALUAA TEHDÄ) KalPan nettikaupassa olisi sitä, mitä itse tarjoaisin.

Nyt tuli sellainen olo kuin olisin ostanut Gigantista television, jättänyt maksun rästiin ja minua vainotaan viivästyskorolla ja ulosotolla.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikähän idea on lähettää KalPan toimesta ihmisille laskuja asioista, joita hän ei ole edes tilannut? Harrastavatko muutkin seurat tällaisia kiristyskirjeen tapaisia toimenpiteitä vai onko tämä joku Kalevan Pallon talousnerojen oma innovaatio

Onko nyt kyse tuosta oman kausikorttipaikan säilyttämisestä ensi kaudelle?

Jos on, niin ihan vaan lukemalla sen kirjeen selviää, että jos et halua paikkaasi pitää voit jättää "laskun" huomiotta. Mahtaa olla elämä täynnä ongelmia, jos tämäkin on sellainen.
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Onko nyt kyse tuosta oman kausikorttipaikan säilyttämisestä ensi kaudelle?

Jos on, niin ihan vaan lukemalla sen kirjeen selviää, että jos et halua paikkaasi pitää voit jättää "laskun" huomiotta. Mahtaa olla elämä täynnä ongelmia, jos tämäkin on sellainen.
On tämä kyllä kummallinen argumentti, että jos asiat voisivat olla vieläkin huonommin, kuin ne ovat nyt, niin silloin ne ovat liian hyvin.

Joo, näköjään minulla on aikaa 7.6. asti VARMISTAA kausikorttini seisomakatsomoon. Voi veljet. En tiedä miten käsittelen sen, jos joku supernopea hämähäkkimies vie sen nenäni edestä. Jos en maksa, niin alkaa juosta näköjään 7,5 prosentin viivästyskorko. Eli tämän paperin mukaan joulukuussa saan pulittaa samasta kortista jo 100 euroa enemmän.

Tuollainen paperilaskujen lähettäminen sellaisille, jotka eivät ole mitään tilanneet muistuttaa jotain 1980-luvun postimyyntifirmojen touhuilua, jossa pistetään 100 000 paperia liikkeelle ja katsotaan mistä tärppää. Onko se niin, että KalPa voi toimia ihan miten kömpelösti tahansa ja aina on joku torvelo ymmärtämässä, miten siinä on jotain järkeä?

Joo, hopeaa tuli. Whupdi duu Nyt voidaankin jatkaa autojen korvaamista hevosilla ja kaikki muutoksen esittäjät on turhan itkijöitä, joilla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä.
 

Wawesaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, näköjään minulla on aikaa 7.6. asti VARMISTAA kausikorttini seisomakatsomoon. Voi veljet. En tiedä miten käsittelen sen, jos joku supernopea hämähäkkimies vie sen nenäni edestä. Jos en maksa, niin alkaa juosta näköjään 7,5 prosentin viivästyskorko. Eli tämän paperin mukaan joulukuussa saan pulittaa samasta kortista jo 100 euroa enemmän.

Mielestäni on ihan ok tapa laittaa kirje ja lasku, josta kyllä jokainen vähänkään lukutaitoinen ymmärtää, että jos ei kausikorttipaikka nappaa, niin voi jättää laskun huomiotta. Jos haluaa kausikortin uusia, niin on varmaan yksi helpoimmista tavoista maksaa vain lasku verkkopankissa eräpäivään mennessä ja jatkaa kesänviettoa sen suurempia huolehtimatta.

Eri asia toki kannattaako siihen jättää tuo maininta viivästyskorosta. Varsinkin, kun osa nettikirjoittelijoista ei näköjään edes ymmärrä (tai halua ymmärtää) miten viivästyskorko toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Limeton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa mitalikannassa 2016-2017
Finaalit Kuopioon, vuoden valmentaja, paras maalivahti yms.... Ei mennyt putkeen Nahkiksen tuomionpäivän ennustukset. Nahkiksen asiantuntemattomuus ja selvät antipatiat seuraa kohtaan on nyt käytännössäkin vahvistettu. Ja sen laskunhan voit halutessasi survoa sinne mistä olet itsekin tullut.
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Ei mennyt putkeen Nahkiksen tuomionpäivän ennustukset. Nahkiksen asiantuntemattomuus ja selvät antipatiat seuraa kohtaan on nyt käytännössäkin vahvistettu. Ja sen laskunhan voit halutessasi survoa sinne mistä olet itsekin tullut.
Aikamoista vuodatusta. Minä sentään kohdistan antipatiani KalPan virheisiin, enkä jonkun yksittäisen kirjoittajan survomisiin.


Jos haluaa kausikortin uusia, niin on varmaan yksi helpoimmista tavoista maksaa vain lasku verkkopankissa eräpäivään mennessä ja jatkaa kesänviettoa sen suurempia huolehtimatta.

Minä tiedän vieläkin helpomman:

- Linkki sähköpostiin, jossa voit halutessasi uusia kausarin verkkomaksulla.

Eri asia toki kannattaako siihen jättää tuo maininta viivästyskorosta. Varsinkin, kun osa nettikirjoittelijoista ei näköjään edes ymmärrä (tai halua ymmärtää) miten viivästyskorko toimii.
Voisitko vielä valottaa, että miten se tässä yhteydessä toimii. Korko juoksee ostoksesta, jota ei koskaan ole edes tehty? Mitäs jos Ikea alkaisi lähettelemään sinulle 799 euron laskuja eräpäivineen ja viivästyskorkoineen lipastoista , joita et koskaan ole kaupasta ostanut vain sen perusteella, että ostit sieltä viime vuonna lipaston? Ainakin henkilökohtaisesti soittaisin perään ja kyselisin, että mitä helvettiä tämä nyt meinaa.

Tietysti olin varautunut asenneilmapiiriin, jossa "nappikauden" jälkeen ei saa kritiikkiä esittää. Kun kerta hopea tuli, niin ei muuteta mitään. Pelitapa oli koko 3 vuotta mielettömän hyvä ja Huttunenkin on oikeastaan aika ässä ottelurapsojen tekijä, kun asiaa tarkemmin miettii.

Ehkä juuri tällaisen ajattelun takia KalPan organisaatio nappaa sen SM-mitalin kerran 25 vuodessa ja Tapparat ja Kärpät joka toinen.
 
Viimeksi muokattu:

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Aikamoista vuodatusta. Minä sentään kohdistan antipatiani KalPan virheisiin, enkä jonkun yksittäisen kirjoittajan survomisiin.




Minä tiedän vieläkin helpomman:

- Linkki sähköpostiin, jossa voit halutessasi uusia kausarin verkkomaksulla.


Voisitko vielä valottaa, että miten se tässä yhteydessä toimii. Korko juoksee ostoksesta, jota ei koskaan ole edes tehty?

Tietysti olin varautunut asenneilmapiiriin, jossa "nappikauden" jälkeen ei saa kritiikkiä esittää. Kun kerta hopea tuli, niin ei muuteta mitään. Pelitapa oli koko 3 vuotta mielettömän hyvä ja Huttunenkin on oikeastaan aika ässä ottelurapsojen tekijä, kun asiaa tarkemmin miettii.

Ehkä juuri tällaisen ajattelun takia KalPan organisaatio nappaa sen SM-mitalin kerran 25 vuodessa ja Tapparat ja Kärpät joka toinen.
On pakko kysyä, että miten aikuinen ihminen kykenee näin mahtipontiseen vuodatukseen yhden postilaatikosta tulleen paperinpalan vuoksi, joka ei käsittääkseni (korjaa toki, jos olen väärässä) lopulta edes sisällä minkäänlaista PAKOLLISTA maksuvelvoitetta? Tämä on nahkis, kaikella kunnioituksella, suoraan sanottuna aika huvittavaa.
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On tämä kyllä kummallinen argumentti, että jos asiat voisivat olla vieläkin huonommin, kuin ne ovat nyt, niin silloin ne ovat liian hyvin.

Joo, näköjään minulla on aikaa 7.6. asti VARMISTAA kausikorttini seisomakatsomoon. Voi veljet. En tiedä miten käsittelen sen, jos joku supernopea hämähäkkimies vie sen nenäni edestä. Jos en maksa, niin alkaa juosta näköjään 7,5 prosentin viivästyskorko. Eli tämän paperin mukaan joulukuussa saan pulittaa samasta kortista jo 100 euroa enemmän.

Tuollainen paperilaskujen lähettäminen sellaisille, jotka eivät ole mitään tilanneet muistuttaa jotain 1980-luvun postimyyntifirmojen touhuilua, jossa pistetään 100 000 paperia liikkeelle ja katsotaan mistä tärppää. Onko se niin, että KalPa voi toimia ihan miten kömpelösti tahansa ja aina on joku torvelo ymmärtämässä, miten siinä on jotain järkeä?

Joo, hopeaa tuli. Whupdi duu Nyt voidaankin jatkaa autojen korvaamista hevosilla ja kaikki muutoksen esittäjät on turhan itkijöitä, joilla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä.

Jos en ihan väärin muista, niin KalPahan markkinoi kesken playoffien Playoff-kausikorttia, joka sitoutti samalla ostamaan kausikortin myös ensi kaudelle. Tulitko hankkineeksi kyseinen pleijari-kortin?
 
Viimeksi muokattu:

Jaaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mielestäni laskun lähettäminen vanhoille kausikorttilaisille on ihan toimiva idea ja säästää erityisesti asiakkaiden vaivaa kun ei itse tarvitse olla yhteydessä tai raahattua toimistolle. En pidä toimintatapaa kovinkaan outona, sillä samoin toimitaan ainakin kuntosalijäsenyyksien uusimisen kohdalla. Ainakin itse koen tämän hankintapäätöstä helpottavana tekijänä oli kyseessä sitten kuntosalijäsenyyden tai KalPan kausikortin uusiminen. :)

Siinä Nahkis on kuitenkin oikeassa, että homman voisi hoitaa hieman tyylikkäämminkin ja pelkän laskun lähettäminen on hieman karu lähestymistapa. Esim. pieni saatekirje menneen kauden kiitoksineen laskun mukana ei olisi lainkaan huono idea. Kausikorttilaiset ovat kuitenkin toiminnan kannalta erittäin tärkeä sidosryhmä.
 
Viimeksi muokattu:

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Jos en ihan väärin muista, niin KalPahan markkinoi kesken playoffien Playoff-kausikorttia, joka sitoutti samalla ostamaan kausikortin myös ensi kaudelle. Tulitko hankkineeksi kyseinen pleijari-kortin?
En.

On pakko kysyä, että miten aikuinen ihminen kykenee näin mahtipontiseen vuodatukseen yhden postilaatikosta tulleen paperinpalan vuoksi, joka ei käsittääkseni (korjaa toki, jos olen väärässä) lopulta edes sisällä minkäänlaista PAKOLLISTA maksuvelvoitetta?
Se nyt vielä puuttuisikin, että asiakkaalle ei anneta edes vaihtoehtoa päättää itse siitä, haluaako hän ostaa jonkun tuotteen.

Aika kummallista, että visiot siitä, miten KalPa voisi parantaa toimintaansa tulkitaan "antipatiaksi seuraa kohtaan". Jos minä olisin oikeasti antipaattinen seuraa kohtaan, en ensinnäkään ostaisi mitään kausikortteja. Sen sijaan listaisin kaikki paskimmat toimintatavat ja seuran työntekijät ja hehkuttaisin niitä viikottain Toimitusjohtajalle.

Ei tässä nyt tosiaan ole kyse siitä, etteikö kanta-asiakkaiden sitouttaminen olisi tärkeää. Edelleen vaan ihmetyttää, että miksi tämä täytyy tehdä jonkun Nigerilaiskirjeen avulla, eikä esimerkiksi rakentamalla toimiva nettikauppa, josta saa muiden tuotteiden ohjella kausikortin helposti ja nopeasti seuran ystävällisten sanojen kannustamana.

Tuollainen "TÄSSÄ LASKU. MAKSA NYT. UUGA BUUGA. OLETAMME, ETTÄ SINÄ MAKSAA, KOSKA SINA MAKSAA AIEMMIN." -tyyppinen lähestymistapa ei ainakaan hälvennä niitä aiempien vuosien käsityksiä seuran ylimielisestä suhtautumisesta katsojiin, jossa heitä pidetään raha-automaatteina, eikä asiakkaina. Kai sitä pitäisi nöyryys säilyä maksavia asiakkaita kohtaan silloinkin kun on voitettu hopeaa?
 

Limeton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa mitalikannassa 2016-2017
En.


Se nyt vielä puuttuisikin, että asiakkaalle ei anneta edes vaihtoehtoa päättää itse siitä, haluaako hän ostaa jonkun tuotteen.

Aika kummallista, että visiot siitä, miten KalPa voisi parantaa toimintaansa tulkitaan "antipatiaksi seuraa kohtaan". Jos minä olisin oikeasti antipaattinen seuraa kohtaan, en ensinnäkään ostaisi mitään kausikortteja. Sen sijaan listaisin kaikki paskimmat toimintatavat ja seuran työntekijät ja hehkuttaisin niitä viikottain Toimitusjohtajalle.

Ei tässä nyt tosiaan ole kyse siitä, etteikö kanta-asiakkaiden sitouttaminen olisi tärkeää. Edelleen vaan ihmetyttää, että miksi tämä täytyy tehdä jonkun Nigerilaiskirjeen avulla, eikä esimerkiksi rakentamalla toimiva nettikauppa, josta saa muiden tuotteiden ohjella kausikortin helposti ja nopeasti seuran ystävällisten sanojen kannustamana.

Tuollainen "TÄSSÄ LASKU. MAKSA NYT. UUGA BUUGA. OLETAMME, ETTÄ SINÄ MAKSAA, KOSKA SINA MAKSAA AIEMMIN." -tyyppinen lähestymistapa ei ainakaan hälvennä niitä aiempien vuosien käsityksiä seuran ylimielisestä suhtautumisesta katsojiin, jossa heitä pidetään raha-automaatteina, eikä asiakkaina. Kai sitä pitäisi nöyryys säilyä maksavia asiakkaita kohtaan silloinkin kun on voitettu hopeaa?

Heh heh... talk about vuodatus! Ei muuta kuin Nahkis tutti takaisin suuhun ja lutkuti lutkuti....
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Kauniin ja logoa korostavan "vaakaraidan" tarina pelipaidassa on ohitse. Sinne se logo taas häviää sponsorien sekaan. Kolme lampaanpersettä tulevan kauden pelipaidan lookille.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
KalPa Pro Shop antaa 10% alennuksen Mustan Verkoston jäsenkortilla KalPa-tuotteista (pl. pelipaidat). Aiempien vuosien (erikoinen) kausikorttietu on nyt siis korvattu tällaisella viritelmällä. Onkohan taas aivan loppuun asti suunniteltu hommeli? Tällainen tekohengitykseltä tuoksahtava järjestely on mielestäni hyvin erikoinen, jos/kun esim. kalliilla istumapaikkakausikortilla oleva kuluttaja, joka tätä sirkusta merkittävästi rahoittaa, ei vastaavaa etua saa. Kaipa sitä niitä jäsenkortin omaavia kavereita aina löytyy, jos jonkin Huttusen suunnitteleman "tosikivan" muiston pelistä haluaa kantaa kotiin viemisiksi, mutta kyllä se nyt olisi ollut ainakin minusta parempi, jos me kaikki olisimme maksaneet näistä tuotteista saman hinnan.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Porissa, Raumalla, Tampereella, Lahdessa, Lappeenrannassa, Turussa ja Kouvolassa on kehitetty istumakausikorttilaisille mielenkiintoinen keskinäinen systeemi, jossa he saavat halutessaan maksutta pääsylippuja oman joukkueen peleihin mainituilla paikkakunnilla. Olisi mielenkiintoista tietää, miksi KalPa ei ole lähtenyt kyseiseen rinkiin. Olisiko tällaiseen mukaan lähteminen vaatinut sitten niin paljon ylimääräistä työtä, eli iskikö laiskuus? Seura ei kuitenkaan vedä vieraspaikkakunnilla kovinkaan hyvin yleisöä, joten noiden muiden seurojen taholta KalPan ottaminen mukaan olisi varmaan ollut hyväksyttävissä helposti. Samoin Kuopion hallin täyttöaste tavallisessa runkosarjan ottelussa on sangen alhainen, joten Niiralassakin paikkoja niille muutamille mahdollisille tulijoille olisi kyllä ollut.

Lisää aiheesta esim. SaiPan ja Ässien kausikorttisivuilla:
Kausikortit | SaiPa
Kausikortilla paremmat edut kuin koskaan | Porin Ässät
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mielenkiintoinen systeemi, tätä ns vieraskausaria on haaveiltu oman joukkueen osalta digitaalisiin palveluihin jo vuosia. Silloin asiaan taisi tulla tuottajataholta kielteinen vastaus teknisiin seikkoihin vedoten. Nytkin asia selviää mahdollisesti laiskimuksilta kysymällä.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä ole puuhastelu ainakaan vähentynyt. Minun mittani on tullut täyteen.

Seuran puolelta päätettiin valehdella, että ykkössentteri tulee. Nyt ilmoitetaan, että ei ole tulossa ollenkaan kun ei ole vielä löytynyt. Mitä oli ne puheet, että etsitään rauhassa ja odotellaan verorajaa ja NHL-leirien päättymistä? Kunnon kusetusta...

Yhtään euroa en seuran kassaan kanna, ennenkuin oikea ykkössentteri hankitaan. Samaa suosittelen jokaiselle kannattajalle.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eipä ole puuhastelu ainakaan vähentynyt. Minun mittani on tullut täyteen.

Seuran puolelta päätettiin valehdella, että ykkössentteri tulee. Nyt ilmoitetaan, että ei ole tulossa ollenkaan kun ei ole vielä löytynyt. Mitä oli ne puheet, että etsitään rauhassa ja odotellaan verorajaa ja NHL-leirien päättymistä? Kunnon kusetusta...

Yhtään euroa en seuran kassaan kanna, ennenkuin oikea ykkössentteri hankitaan. Samaa suosittelen jokaiselle kannattajalle.
Tässä tulee jälleen kerran tämä asiakkaan tyhmänä pitäminen. Ei ole eka eikä vika kerta. Muistelen viime kaudellakin luvatun että Eero palaa tolppien väliin. Että saataisiin porukkaa peleihin. No taisi olla vielä 1kk sivussa..

Nyt sitten on kokoajan huudettu ykkössentteriä. Hommattiin kaksi junnua ja sitten sanotaankin että sopivaa ei löytynyt. Ja hankittiin laituri. Ja sentteri ei ole edes enää tulossa. Sama kusetus ihan vain pelkkiä tyhjiä lupauksia antaen. Tulkaa halliin ja tuhlatkaa mutta mitään ette takaisin saa.

Ja silti voidaan kannattajia huudella hyvillä mielin hyvän_päivän_faneiksi.

Itse otin tuon poikotin hallille jo vuosi-kaksi sitten. Samaisesta syystä. Periaatekysymys. Saa haukkua surkealsi faniksi vaikka seuraa tulen kuolemaan asti kannutamaan. Joku roti se pitää kuitenkin hommassakin olla.

Ps. Tällä kaudella oli, paino sanalla oli, tehdä paluu ihan hallille asti.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Tässä tulee jälleen kerran tämä asiakkaan tyhmänä pitäminen. Ei ole eka eikä vika kerta. Muistelen viime kaudellakin luvatun että Eero palaa tolppien väliin. Että saataisiin porukkaa peleihin. No taisi olla vielä 1kk sivussa..

Nyt sitten on kokoajan huudettu ykkössentteriä. Hommattiin kaksi junnua ja sitten sanotaankin että sopivaa ei löytynyt. Ja hankittiin laituri. Ja sentteri ei ole edes enää tulossa. Sama kusetus ihan vain pelkkiä tyhjiä lupauksia antaen. Tulkaa halliin ja tuhlatkaa mutta mitään ette takaisin saa.

Ja silti voidaan kannattajia huudella hyvillä mielin hyvän_päivän_faneiksi.

Itse otin tuon poikotin hallille jo vuosi-kaksi sitten. Samaisesta syystä. Periaatekysymys. Saa haukkua surkealsi faniksi vaikka seuraa tulen kuolemaan asti kannutamaan. Joku roti se pitää kuitenkin hommassakin olla.

Ps. Tällä kaudella oli, paino sanalla oli, tehdä paluu ihan hallille asti.
Realiteetit ja realismi. Siinä on kaksi sanaa, jotka tässä mouhuamisen lomassa taas unohtuvat. KalPa ei edelleenkään kuulu niiden seurojen joukkoon, jotka kilpailevat Euroopan ja Venäjän seurojen kanssa näistä Pohjois-Amerikasta vapautuneista kärkipelaajista. Tuskin tulee koskaan kuulumaankaan.

Ei tänne kannata tuoda yhtään sentteriä, joka ei ole oikeasti vahvistus. Tämä D'Amigo on. Siinä on tämän ratkaisun syy.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa ei edelleenkään kuulu niiden seurojen joukkoon, jotka kilpailevat Euroopan ja Venäjän seurojen kanssa näistä Pohjois-Amerikasta vapautuneista kärkipelaajista. Tuskin tulee koskaan kuulumaankaan.

No sitten ei varmaan olisi kannattanut moneen kertaan päävalmentajan ja toimitusjohtajan toimesta kuuluttaa, että odotetaan rauhassa todellista laatua Pohjois-Amerikasta ja että NHL-leirien päätyttyä vapautuu paljon hyviä senttereitä.

Varmaan ihan tarkoituksella vedättäneet hyväuskoisia kannattajia.

Vinkkinä toimistolle: Jos et löydä niin etsi enemmän ja paremmin.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä tulee jälleen kerran tämä asiakkaan tyhmänä pitäminen. Ei ole eka eikä vika kerta. Muistelen viime kaudellakin luvatun että Eero palaa tolppien väliin. Että saataisiin porukkaa peleihin. No taisi olla vielä 1kk sivussa..

Nyt sitten on kokoajan huudettu ykkössentteriä. Hommattiin kaksi junnua ja sitten sanotaankin että sopivaa ei löytynyt. Ja hankittiin laituri. Ja sentteri ei ole edes enää tulossa. Sama kusetus ihan vain pelkkiä tyhjiä lupauksia antaen. Tulkaa halliin ja tuhlatkaa mutta mitään ette takaisin saa.

Ja silti voidaan kannattajia huudella hyvillä mielin hyvän_päivän_faneiksi.

Itse otin tuon poikotin hallille jo vuosi-kaksi sitten. Samaisesta syystä. Periaatekysymys. Saa haukkua surkealsi faniksi vaikka seuraa tulen kuolemaan asti kannutamaan. Joku roti se pitää kuitenkin hommassakin olla.

Ps. Tällä kaudella oli, paino sanalla oli, tehdä paluu ihan hallille asti.
On myönnettävä ettei hallilta rahojaan takaisin saa, sen lupaaminen olisi kusetusta isolla pissihädällä. Hopea sai kuitenkin vienon hymynkareen suupieliin, eikä unohdu ihan heti. Jokaisella on oikeus boikotoida parhaaksi katsomallaan tavalla, arvostan järkähtämättömyyttä hallin suuntaan. On täällä nokkelimmat laittaneet jatkoajan pysyvään boikottiin, jopa lopullisesti.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Muistelen viime kaudellakin luvatun että Eero palaa tolppien väliin. Että saataisiin porukkaa peleihin. No taisi olla vielä 1kk sivussa..
Olitko mahdollisesti lääkärinä hoitamassa Kilpeläisen vammaa viime kaudella, jotta tietäisit tasan tarkkaan ko. sairaslomaan liittyvät käänteet? Loukkaantumiset ja niiden hoidot toipumisineen ovat kuitenkin aina yksilöllisiä ja niissä voi tapahtua yllättäviä käänteitä. Esim. Kai Kantola toipui oletettua nopeammin pelikuntoon tänä syksynä. Vastaavasti Eetu Sopasen kuntoutuminen ja paluu kaukaloon useista yrityksistä huolimatta ei ole sujunut odotusten mukaisesti.

En muuten myöskään muista KalPan tiedottaneen Eeron palaavan maalille siksi, että saadaan lisää katsojia hallille. Kuulostaa jo ajatuksenakin naurettavalta.

Nyt sitten on kokoajan huudettu ykkössentteriä.
Jos sinä olet sitä päivittäin parin muun kirjoittajan kanssa täällä huutanut, se ei vielä suoraan korreloi reaalimaailmaan. (Sivuhuomautuksena voi sanoa, että Jatkoajan keskustelupalstalla on vuosien ajan huudeltu erinäisiä asioita, jotka oikein aktiivisen palstakampanjoinnin seurauksena ovat eräiden lukijoiden mielissä alkaneet vaikuttaa todellisilta skenaarioilta, kuten vaikkapa 10+10-liiga, vaikka niillä ei minkäänlaista totuuspohjaa olisi ollutkaan.)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Olitko mahdollisesti lääkärinä hoitamassa Kilpeläisen vammaa viime kaudella, jotta tietäisit tasan tarkkaan ko. sairaslomaan liittyvät käänteet? Loukkaantumiset ja niiden hoidot toipumisineen ovat kuitenkin aina yksilöllisiä ja niissä voi tapahtua yllättäviä käänteitä. Esim. Kai Kantola toipui oletettua nopeammin pelikuntoon tänä syksynä. Vastaavasti Eetu Sopasen kuntoutuminen ja paluu kaukaloon useista yrityksistä huolimatta ei ole sujunut odotusten mukaisesti.

En muuten myöskään muista KalPan tiedottaneen Eeron palaavan maalille siksi, että saadaan lisää katsojia hallille. Kuulostaa jo ajatuksenakin naurettavalta.


Jos sinä olet sitä päivittäin parin muun kirjoittajan kanssa täällä huutanut, se ei vielä suoraan korreloi reaalimaailmaan. (Sivuhuomautuksena voi sanoa, että Jatkoajan keskustelupalstalla on vuosien ajan huudeltu erinäisiä asioita, jotka oikein aktiivisen palstakampanjoinnin seurauksena ovat eräiden lukijoiden mielissä alkaneet vaikuttaa todellisilta skenaarioilta, kuten vaikkapa 10+10-liiga, vaikka niillä ei minkäänlaista totuuspohjaa olisi ollutkaan.)
Kyllä siellä viime kaudella vaan sanottiin että Eero pelaa. Sitten olikin Godla maalilla. Eikä Kilpeläinen pelannut toviin sen jälkeenkään. Ei toki ole suoraan sanottu, että tulkaa Eeroa katsomaan, mutta niin annettiin ymmärtää. Muistan tuon koska tutun Liigapörssikierros kusi tulloin.

Kyllähän siitä sentteristä ovat puhuneet niin Saksman kuin Kapanenkin useaan otteeseen. Aivan kauden alusta Kantolan loukkaantumiseen saakka. Ja taisipa olla sen jälkeenkin. Nyt sitten vain todetaan, että ei löytynytkään. Ja palkattiin laituri.

Jälkimmäinen nimenomaan ei mikään palstatotuus ollut vaan suoraa "faktaa" ihan KalPan toimesta.

Haastattelu Chicagosta: Janne Kekäläinen | KalPa -- Kekäläisen haastattelu KalPa.fi

Haastattelussa valmentaja Marko Tuomainen | KalPa -- Tuomaisen haastattelu KalPan sivuilla

KalPa-TV 7.9.2017 - Kannattajat kysyvät, päävalmentaja Sami Kapanen vastaa - YouTube siitä vielä Kapasen jutut. Toki sanoo onko sit laituri vai sentteri. -- KalPan youtube kanava

KalPa kiinnitti kanadalaisen tehopuolustajan - hakee vielä neljää vahvistusta | SuomiKiekko -- vie suomikiekon sivulle uutiseen

Mitä näitä nyt on.
 

Kalakukko

Jäsen
Muistaakseni Kilpeläiselle tuli toinen (uusi) vamma ensimmäisen parannuttua, joten paluu peleihin viivästyi. Tätä puolestaan ei enää tarkemmin alettu tiedottamaan, mikä on ihan oikein, sillä kyseessä oli joukkueen tärkein mies, eikä mahdollisia heikkouksia haluttu paljastaa muille. Tärkeimpänä tietysti se, että pelaaja itse ei halunnut loukkaantumisia tarkennettavan.
 
Viimeksi muokattu:

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Noinhan se meni, joskin tämä loukkaantumisten laadun tarkemmasta erittelystä luopuminen koskee nykyään kaikkia pelaajia, jopa Kinnunen-Mäkinen -pakkiparia, jos jompikumpi saisi töksyä. KalPa ei siis valehdellut, kuten Noutolokku tuossa väittää, vaan kyse oli uudesta, odottamattomasta takapakista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös