Oletko tehnyt huonoa palkkatyötä?

  • 846
  • 1

Oletko tehnyt huonoa palkkatyötä?

  • Kyllä

    Ääniä: 13 72,2%
  • Ei

    Ääniä: 4 22,2%
  • En ole tehnyt töitä

    Ääniä: 1 5,6%

  • Äänestäjiä
    18

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt kun aivan syystäkin IFK-puolella vaaditaan Tom Nybondasin eroa kovemmin kuin kenties koskaan, niin tuli kysymys mieleen.

Suomi, tämä luterilaisen työmoraalin mallimaa. Tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea työn ihannointia ja kuinka jatkuvasti pitää ja haluaa kehittyä siinä. On sentään jokunen niitäkin mitkä käyvät töissä vain rahoittaakseen vapaa-aikaansa.

Käytännössä kaikilla mittareilla Nybari on tehnyt työnsä ala-arvoisesti ja ainakin minusta tuntuu, että hän ei vain näe sitä itse. Minulla on kohtuullinen "ura", mutta ei minua työnteko silti sen enempää kiinnosta. Riippuu vähän projektistakin ja joskus aika menee aika nopeastikin jotain puuhastellessa.

Niin, puuhastellessa. Miten sinä teet töitä ja ymmärrätkö, jos kaikki ei aina mene putkeen vai kuvitteletko olevasi parempi työntekijä kuin oletkaan? Niin kuin melkein kaikki autoilijat kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia liikenteessä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jaaha, varmaan olen tehnyt huonoakin, mutta en mitenkään tarkoituksella ja löysin rantein. Noista vaihtoehdoista valitsin siis, että en. En suhtaudu intohimoisesti työhöni, vaan se suurin motivaattori on palkka. Olen kuitenkin ollut samassa työpaikassa jo pidempään ja pidän useimmista työtovereistani sekä esimiehistä ja viihdyn siis työssäni ja työpaikassani ihan OK. Tästä syntyy sellainen sitoutuminen työpaikkaan, että haluan hoitaa oman ruutuni kunnialla ja niin, ettei muiden tarvitse paikkailla. Olen työpaikallani sellainen luotettava ja pidetty työhevonen, josta aina tietää mitä saa. Yllätyksiä ei juuri tule kumpaankaan suuntaan. Työelämään jatkuvasti soluttautuviin uusiin hömpötyksiin suhtaudun kriittisesti, mutta avoimesti. Ennen kuin lähden sutena käyttämään uusia menetelmiä tai välineitä, haluan varmistua, että ne oikeasti auttavat tai helpottavat työtäni. Useimmat hiipuvat nopeasti pois ja moni tuntuu stressaavan näiden kanssa huomattavasti enemmän. Ei pidä hötkyillä liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös