Leijonien fanituotteet

  • 33 412
  • 34

Koge

Jäsen
Onkohan ihan laillista touhua?
Noissahan ei näyttäisi olevan Adidaksen kolmea raitaa eikä WCH-tunnusta. Suomen vaakunalla tai geneerisellä Suomi-tekstillä ei ole tekijänoikeutta, eikä tuo värienkään sommittelu ole kovin omaperäinen. Näin ollen maallikkona väittäisin, että ihan laillista on myydä. Toki markkinointi nimenomaan World Cup -paitana on hieman kyseenalaista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tuli vaan mieleen kun menin eilen hallille ja ajattelin ostaa pojille fanipipot niin mitä vittua. Virallisissa uusissa fanipipoissa, eikä kaikessa muussakaan lue Suomi, ei lue Finland, ei ole vaakunan leijonaa, eikä myöskään ole lipun värejä. Siis siellä oli harmaita pipoja joissa ruskealla lukee Leijonat, oli myös sellainen raitapipo jonka ympäri lukee paskan ruskea Leijonat.
Minulla nyt sattuu olemaan varmaan 1000€:n edestä fanituotteita, kisahuiveja, pipoja lippiksiä pelipaitoja ja vaikka mitä mutta en todellakaan osta tuollaista väärän väristä hattua missä ei ole edes maan nimeä tai lippua.
 
Viimeksi muokattu:

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Onko muuten missään myynnissä Game Worn-pelipaitoja?
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Jääkiekkoliitto näyttää myyvän isompien turnauksien jälkeen Huuto.netissä. Asioista tiedottaminen ei ole ihan vahvaa, joten olen laittanut ilmoitusvahdin hälyttämään sähköpostiin, jos jotain myyvät. Viime keväänä menivät esim. naisten olympiapaidat sivu suun ja kokonaisuudessaan varsin halvalla.
 

Jonechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Myydäänkö noita Suomen MM-kisat/Olympialaiset -mallisia fanipaitoja missään? Olen kolunnut netin läpi, mutta en ole löytänyt mitään. IIHF:llä ei ole fanshoppia ja Leijonat Storessakin myydään vaan noita EHT-pelipaitoja.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Myydäänkö noita Suomen MM-kisat/Olympialaiset -mallisia fanipaitoja missään? Olen kolunnut netin läpi, mutta en ole löytänyt mitään. IIHF:llä ei ole fanshoppia ja Leijonat Storessakin myydään vaan noita EHT-pelipaitoja.

Ei ole muuten tietoa, mutta omat paidat on on tullut pitkäli eBayn kautta. Sieltä niitä saa silloin kun sattuu saamaan. Eli vähän epävarmaa, mutta aika tasaisin väliajoin voi jotain löytää.
 

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Myydäänkö noita Suomen MM-kisat/Olympialaiset -mallisia fanipaitoja missään? Olen kolunnut netin läpi, mutta en ole löytänyt mitään. IIHF:llä ei ole fanshoppia ja Leijonat Storessakin myydään vaan noita EHT-pelipaitoja.

Semmoisella sivulla kuin kannattajat.fi on jonkun verran Leijonien pelipaita malleja myynnissä sekä muitakin fanituotteita.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Tää taitaa oll tälle paras ketju, mutta siis tietääkö joku onko 2012 kotikisojen maskotti Hockeybirdin isoilla pehmoleluilla jotain arvoa/kiinnostusta, kun ilmeisesti tätä isompaa versiota ei ole silloin ollut paljoa myynnissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös