Onnellisuusketju

  • 1 288 967
  • 7 891

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Salon Vilpas pelaa korisliigan finaaleissa.
Nyt vähän itkettää ja naurattaa.
Enpä olisi uskonut tätä päivää näkeväni.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt on oikein hyvä ja onnellinen vaihe elämässä.

Vaimon kanssa elämä sujuu mukavasti, lapset ovat terveitä ja oppivat päivä päivältä itsenäisimmiksi. Opinnot on ohi, vakiduuni ja lisää vastuuta ja palkkaa tiedossa. Oma asunto on hankittu ja "ruuhkavuosista" huolimatta olo stressitön.

Nyt on kiva olla minä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olen niin onnellinen, että näin poikani lakkiaiset. Viime vuonna en ollut varma, että olenko näkemässä tätä päivää. Nyt on niin helppoa olla onnellinen - tässä ja nyt.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Heinäkuu, tuo vuoden ehkä paras kuukausi heti elokuun jälkeen.

Ja tulipa palautettua viimeinen koulutyö hetki sitten, jokseenkin kellontarkasti kuunvaihteessa ja puolen vuoden krouvissa. Seuraavat kaksi kuukautta silkkaa joutenoloa ja lomailua.

Tätä tunnetta voisin kuvailla onnelliseksi.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikenlaisten viimepäivien vastoinkäymisten jälkeen, joita en viitsi eritellä, istun mökin terassilla imuttamassa olutta ja katselen järvimaisemaa kaikessa rauhassa.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkästä aikaa päivä Alastaron Nitro Natikoissa. Kyllä se täyskaasulähtö kahden nitrodragsterin suorittamana on jotain maata järisyttävää. Onnellisuusketjun asiaksi tämän tekee päivän vietto tyttären kanssa. Laatuaikaa parhaimmillaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kallio jatkaa TPS:ssä. Hieno pelaaja, vaikka "vastustajan" jengissä jatkaakin. Tuollaiset uutiset vetää aina hymyn korviin kotimaisen sarjan fanina. Joo, pienestä saan kiksit.

Alkais jo!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
On pojan syntymäpäivä. Tämä päivä muistuttaa osaltaan aina siitä, että loppupeleissä olen kuitenkin saanut elämältä kaiken sen mitä kohtuudella olen toivonut. Ja tekeehän ajatus siitä onnelliseksi, toivottavasti sitä ei koskaan ala ottaa elämän isoja asioita itsestäänselvyyksinä..
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sain uuden asunnon ja on niin kaikin tavoin miellyttävä että en juuri parempaa osaisi toivoa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Savustuspöntössä tulet ja lohta savustumassa. Tunnin päästä herkutellaan. Lasissa Fireballia ja tölkissä olutta. Vaimo ja 2,5-vuotias tyttäreni liittyvät kohta seuraan. Kyllä voi tuntea itsensä onnelliseksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mahtava fiilis! Eilen opinnot pakettiin ja tänään ensimmäinen työpäivä. Vielä muutama päivä takaperin kummankaan aikataulusta ei ollut tarkkaa tietoa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitetaanpa vaikka tänne. Ulkomailla työskentelevänä on aina se tietty muuri miten pääsee paikalliseen elämään sisään ja tutustuu niiden kanssa. Niillä kun on ne omat juttunsa jo valmiina. Opiskelijat ystävystyy tunnissa.

Aavistuksen yllättävältä taholta tuli kutsu lähdetkö. Tietenkin lähden.

Näin ne muurit murenee. Muuri kerrallaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On se hyvä, että olympialaiset päättyvät tänään. Ei tarvitse enää katsella, kun Facebook täyttyy olympiapäivityksistä ja varsinkin, jos joku suomalainen on saanut mitalin.
Toki olen iloinen mitaleista, mutta ei tarvitse joka helvetin uutista aiheesta jakaa.
Toinen onnellisuuden aihe on se, että vajaa viikon kuluttua pitäisi näiden helvetin kovien pakkasten olla ohitse.
 

Gneisenau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Preussen Devils, DEB
Saksa saavutti upeasti kiekkohistoriansa upeimman kruunun, hiihtoloma alkaa ja kelit suosivat muutenkin. Kaikki on ihan hyvin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on (YK:n lanseerama) onnellisuuspäivä joten onnellisuusketju voidaan nostaa. Suomihan on maailman onnellisin maa... Joku tutkimus siitä juuri oli (linkki vie ylen uutiseen onnellisuustutkimuksesta).

Itse olen onnellinen kun olen selvinnyt alhoistani ja elän tasaista omaa elämääni. Pitäisi ymmärtää että on niin paljon osasia onneen vaikka välillä vaan tuntuu hankalalta. Erityisesti haluan nostaa esille kihlattuni joka jaksaa tukea silloin kun on vaikeaa. Hän on elämässäni tärkeä enkä halua menettää häntä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään on (YK:n lanseerama) onnellisuuspäivä joten onnellisuusketju voidaan nostaa. Suomihan on maailman onnellisin maa... Joku tutkimus siitä juuri oli (linkki vie ylen uutiseen onnellisuustutkimuksesta).

Itse olen onnellinen kun olen selvinnyt alhoistani ja elän tasaista omaa elämääni. Pitäisi ymmärtää että on niin paljon osasia onneen vaikka välillä vaan tuntuu hankalalta. Erityisesti haluan nostaa esille kihlattuni joka jaksaa tukea silloin kun on vaikeaa. Hän on elämässäni tärkeä enkä halua menettää häntä.

Mulle tuli onnellinen olo, kun luin viestisi, olen peruskielteinen ihminen mutta nyt tuli se kuuluisa hyvä fiilis. Ja oliko ollut kosintaa? Onnea!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Turha Kaukalo , hyvää onnellisuuspäivää sinullekin. On mukava jos jollekin tulee hyvä fiilis sepustuksistani. Kiitos onnitteluista, kihloihin mentiin. Häät on sitten joskus syssymmällä.
 

A Siente

Jäsen
Talous turvattu muutamaksi kuukaudeksi. Tuntuu ihan helvetin hyvälle. Tässä on ollut tiukkaa maksaa laskuja ja syöty pelkkää puuroa ja makaroonia. Nyt on hyvin aikaa laittaa asiat oikeasti järjestykseen. Ikään kuin olisin syntynyt uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pääsiäisloma alko, sain aamulla sähköpostiin viestin että oon päässyt videohaastatteluvaiheeseen liittyen hakemaani kesätyöhön ja ulkona paistaa arska. Nii ja lauantaina on tiedossa ryyppyilta kun frendi täyttää vuosia. Life's good.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pääsiäisloma alko, sain aamulla sähköpostiin viestin että oon päässyt videohaastatteluvaiheeseen liittyen hakemaani kesätyöhön ja ulkona paistaa arska. Nii ja lauantaina on tiedossa ryyppyilta kun frendi täyttää vuosia. Life's good.
Voi tuota nuoruutta...

Nauti illasta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Voi tuota nuoruutta...

Nauti illasta.
Joskus parinkymmenen vuoden päästä varmasti muistelen vielä tätä ikää lämmöllä. Kyllähän tässä 25v kieppeillä ihminen elää ns. parasta ikää uusien kokemusten etsimisen suhteen. Kiitos, nautin ehdottomasti :)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituiksi elämä lopulta menee, ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin ja jos myöhemmin niin osuu erityisen kovaa, mutta kannattaa nauttia vielä kun voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös