Vedonlyöntivihjeet

  • 3 071 484
  • 15 011

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
klo 18.30 Kataja-Seagulls, Kataja -10,5 @1.97 (paf) ja siitä ylöspäin

Katkon paikka Katajalla ja tänään loppuu lokin liito. Katajalla on onnistunut pelatuissa peleissä esim. alley-oopit, coast to coastit, donkit, give&got, hyppyheitot, nopeat hyökkäykset, pivotit ja takaovet paremmin kuin vastustajalla ja tässä vain muutamia esimerkkejä Katajan paremmuudesta. No en mä noista edellä mainituista oikeesti tiedä, mutta onhan Kataja parempi ja mitä näistä asioista liian vaikeita tekemään.

klo 18.30 Tappara-Kalpa, Kalpa yli 1,5 maalia @1.74 (paf) ja siitä ylöspäin

Peliäkään en toki ole finaalisarjassa nähnyt, mutta vähän vaikuttaa siltä, että nyt on ylireagoitu Tapparan kahteen peräkkäiseen voittoon yhdistettynä Tapparan ennakkosuosikin asemaan. Sitä en sano, etteikö Tappara voisi voittaa, mutta kyllä tolla kertoimella kannattaa lähteä yrittämään Kalpalle kahta tehtyä maalia. Ei se Tapparan H:lla alkava maalivahti, Hrichovina tai jotain, ole aiemmin ainakaan vaikuttanut miltään muurilta.

Näilltä ratsastetaan tänään aallonharjalle ja aallonharjalla
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Huomiselle Budapestin ATP:stä "kotipelaaja" Fucsovics pitäisi olla "satavarma" Youhznya vastaan. Ei vai mut tämä Unkarin ex-lahjakkuus ja junnu-Wimbledonin voittaja on varmasti motivoitunut kun pääsi pelaamaan villillä kortilla kotimaansa kisaan. Mies pelaa hyvin massalla ja näen tässä suosikkina tätä kehäraakki Youhznya vastaan, joka on aika surkealla tasolla nykypäivänä ja kitkuttelee juuri ja juuri tuolla top-100:ssa kun miehen pelin taso ei ole lähelläkään enää nykyään mitä se joskus parhaina päivinä oli, ja tällä kaudella yhtä kisaa lukuunottamatta mies on aina tippunut joko 1. tai 2.kierroksella. Matsi tippunut jo käytännön tasabookiksi, kun Fucso lähti underdogina tuohon mutta vielä saa 1.90- 2 kerrointa ja itse pelaisin kyllä yli 1.80 kertoimilla.

Siellä ois nyt Unkarin oman pojan kertoimet livessä vähän päälle 1.10... 6-2 eka setti (jinx jinx). Eiköhän tää vielä rybylle mee 2-1 näillä puheilla. Yussi oli odotetun paska ekassa, ja aika yhtä päätä ( Fucsovics ykkösellä voitetut pisteet älyttömät 100% ja Yussi 58%). Kunhan nyt kestäis loppuun.

Edit. Ehkä helpoimmat rahat ikinä liki 2 kertoimella! Yussi sai huikeat 4 gamea kahdessa erässä, ja Fucso taisi hävitä peräti kolme pistettä koko matsissa ykkössyötöllä.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jotenkin nihkeä MLS-kierros mutta Veijon toppi Toronto - Houston OVER 2,5 1.80 maistuu kyllä hyvin

E: Juu päätöskerroin 1.53, 2-0 taulussa 32min kohdalla ja se olikin sitten lopputulos
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Huomiselle Budapestin ATP:stä "kotipelaaja" Fucsovics pitäisi olla "satavarma" Youhznya vastaan. Ei vai mut tämä Unkarin ex-lahjakkuus ja junnu-Wimbledonin voittaja on varmasti motivoitunut kun pääsi pelaamaan villillä kortilla kotimaansa kisaan. Mies pelaa hyvin massalla ja näen tässä suosikkina tätä kehäraakki Youhznya vastaan, joka on aika surkealla tasolla nykypäivänä ja kitkuttelee juuri ja juuri tuolla top-100:ssa kun miehen pelin taso ei ole lähelläkään enää nykyään mitä se joskus parhaina päivinä oli, ja tällä kaudella yhtä kisaa lukuunottamatta mies on aina tippunut joko 1. tai 2.kierroksella. Matsi tippunut jo käytännön tasabookiksi, kun Fucso lähti underdogina tuohon mutta vielä saa 1.90- 2 kerrointa ja itse pelaisin kyllä yli 1.80 kertoimilla.

Kiitost tästä. Saatiin 1.88 kertoimisena lapulle ja kun kylkeen iskettiin vielä vahvassa nousuvireessä oleva Etelä-Korea komealla kertoimella niin lopputulos on mukavaa katseltavaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
28.4 22.00 Tenerife - Venezia +10 1.83

Huhhuh. Chämppärin final four lopputurnaus siis kyseessä. Teneriffalla pelataan ja iso kotietu, mutta joku roti nyt kuitenkin. Mun papereissa nämä joukkueet on lähes samaa tasoa ja vaikka laskisi kotieduksi reipas 5 pinnaa niin en kyllä mitenkään saa Veneziasta likikään 10 pinnan altavastaajaa. Mun arvioissa linja pitäisi olla luokkaa +6-7.

Varovainen arvio 60%
 
Viimeksi muokattu:

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
28.4 22.00 Tenerife - Venezia +10 1.83

Huhhuh. Chämppärin final four lopputurnaus siis kyseessä. Teneriffalla pelataan ja iso kotietu, mutta joku roti nyt kuitenkin. Mun papereissa nämä joukkueet on lähes samaa tasoa ja vaikka laskisi kotieduksi reipas 5 pinnaa niin en kyllä mitenkään saa Veneziasta likikään 10 pinnan altavastaajaa. Mun arvioissa linja pitäisi olla luokkaa +6-7.

Varovainen arvio 60%

Maratoonareille +9.5 1.96x tarjolla myös oikein maistuvana tähän.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
En jaksa tuhota tuota kerrointa kun en saa juuri mitään sisään niin ottakaa joku kuljeksimasta Unibet/Paf Banvit +4,5 1.90

Monaco on parempi joukkue mutta Teneriffan neutraalikentällä +4,5 aivan liikaa. Uskoisin että pelin alkaessa linja on +2,5/+2.
 
Viimeksi muokattu:

JToews

Jäsen
Potkupallomiehet kertokaas miksi tänään ei kannata city - united peliin ladata X2 merkkiä vajaan kahden kertoimella? Loukkaantumisia näkyy kyllä olevan runsaasti manulla.
 
Viimeksi muokattu:

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Potkupallomiehet kertokaas miksi tänään ei kannata city - united peliin ladata X2 merkkiä vajaan kahden kertoimella? Loukkaantumisia näkyy kyllä olevan runsaasti manulla.

Vaikken mikään potkupallomies olekaan niin sen verran uskallan sanoa, ettei vajaan kahden kerroin tuossa riitä millään että olisi pelin arvoinen kohde.
Pienimaaliselta vaikuttaa ja varmaan Cityn niukka voitto on lähellä totuutta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Halukkaille nyt Venezia +10 1.90

Olen aina halukas ja kävin laittaa ton Venezian sitten +9.5 @1.90 paffilta. Eilen jo otin ton Banvitin, mutta siinä on muutama muukin peli mukana.

La 29.4 klo 16 HJK-Inter, molemmat tekee maalin @2.00 (paf)

Mitä tähän voi oikein sanoa. Uskon että molemmat tekee maalin ja lopulta klubi (ehkä) voittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
La 29.4 klo 16 HJK-Inter, molemmat tekee maalin @2.00 (paf)

Mitä tähän voi oikein sanoa. Uskon että molemmat tekee maalin ja lopulta klubi (ehkä) voittaa.
Veikkauksella taas markkinoiden kärkipäätä 2.10 mutta en nyt itse ota ainakaan vielä
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Pienimaaliselta vaikuttaa ja varmaan Cityn niukka voitto on lähellä totuutta.
Itse taas ihmettelen näitä overeita. Esim over 2,25 aukesi 1.50 ja nyt se on 1.81...miksi?
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Itse taas ihmettelen näitä overeita. Esim over 2,25 aukesi 1.50 ja nyt se on 1.81...miksi?

Oisko painettu oikein isolla undereita? Ei osaa sanoa kun ainakin City on kovalla kokoonpanolla liikkeellä mutta kun on tämmöinen paikallistaisto ja henkien taisto kyseessä niin olettaa voisi maalien olevan tiukassa. 30 min ja 0-0 ei yllätä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
29.4 19.00 Aris Thessaloniki - PAOK Thessaloniki +7 1.77

Kreikan pudotuspelejä. Joukkueet on niin sarjataulukon, tilastojen kuin mututuntuman perusteella lähes täysin tasoissa. Hauskana nippelitietona molemmat tekivät runkosarjan 26 pelissä 1972 pistettä.

Kotijoukkueella on hieman parempi puolustus mutta sitten taas tällaiseen saman kaupungin matsiin kotiedun voisi kuvitella olevan hieman tavallista vähemmän. Joka tapauksessa mun papereissa tämä linja aivan liikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Siellä painellaan kivitaloja Teneriffaan, nyt 4000€ limiteillä Venezia +10 jo 1.943

Pinnacle tulee tekemään hyvät voitot siitä
 
29.4 19.00 Aris Thessaloniki - PAOK Thessaloniki +7 1.77

Kreikan pudotuspelejä. Joukkueet on niin sarjataulukon, tilastojen kuin mututuntuman perusteella lähes täysin tasoissa. Hauskana nippelitietona molemmat tekivät runkosarjan 26 pelissä 1972 pistettä.

Kotijoukkueella on hieman parempi puolustus mutta sitten taas tällaiseen saman kaupungin matsiin kotiedun voisi kuvitella olevan hieman tavallista vähemmän. Joka tapauksessa mun papereissa tämä linja aivan liikaa.
Oliko jotain sivuja, mistä tuota pystyisi livetuloksien tyyliin seuraamaan?
 

Zohan

Jäsen
@sinnepäinsä livetulokset.com matsi siis tosiaan huomenna.

Tänään tosiaan Etelä-Korealla mahdollisuus varmistaa nousu Jääkiekon MM-kisojen A-sarjaan. Vastassa sarjan huonoin joukkue - Ukraina. Eiköhän eilinen notkahdus ole nollattu ja tänään nähdään maalikarkelot. E-Korea -1.5 kertoimella 1.72 @Betsafe kelpaa mainiosti.

Kelatkaa. Ensi vuonna sitten mahdollisesti Kanada - Etelä-Korea Skodacupissa..
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
En jaksa tuhota tuota kerrointa kun en saa juuri mitään sisään niin ottakaa joku kuljeksimasta Unibet/Paf Banvit +4,5 1.90

Monaco on parempi joukkue mutta Teneriffan neutraalikentällä +4,5 aivan liikaa. Uskoisin että pelin alkaessa linja on +2,5/+2.
Linja oli päivällä +1,5. Sitten markkinalla painettiin kerrostalot Monacoon ja pelin alkaessa Banvit +4. Banvit toki sitten voitti suoraan 83-74 että joo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös