RIP-ketju

  • 2 869 443
  • 11 593

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kepeät mullat Myllykoskelle. Heino mies hienojen lyriikoiden takana.

Ja kun pidellen päätäni vierestä näätäni
Herään, mietin mitä taas tein
Ja kuinka monta aamua odottaa mua
Samanlaisin haastein
Kun mä aloitan illan olen valikoiva
Kahden jälkeen mikä tahansa käy
Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa
Miksi aamuisin muita ei näy



_
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Rauhaisia lepoja Jonathan Demmelle. Uhrilampaat oli varmaan miehen suosituin elokuva mutta myös loistava Philadelphia muistuu ainakin mulle mieleen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ex-jääkiekkoilija Sasha Lakovic on kuollut 45-vuotiaana aivosyöpään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tässä tapauksessa olen kyllä valmis myöntämään ymmäryämättömyyteni. En todellakaan tunne riittävän hyvin muita tässä tapauksessa ilmeisesti oleellisia lakipykäliä. Onhan se uskottava, että jotain hämärää tuohon kuvaajaankin liittyy, jos asia on päätynyt syyttäjän pöydälle. Mutta varmaan aika ja käräjäoikeus sitten aikanaan kertovat enemmän. Osaakohan joku arvioida, mikä tuossa videossa täyttää tuon yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen tunnusmerkistön?

Tuomio rapsahti.

Risujemmaaja-videon kuvaaja sai sakot – välttyi jättimäisiltä vahingonkorvauksilta | Yle Uutiset | yle.fi
 

On se hyvä (ettei lehmät lennä)

Nämä ovat hienoja lauluja. Kokoelmia hieman kuunneltuani koukutuin myös kappaleisiin Viileä viiniä ja Nuori Tampereen ilves (josta täytyy henkilökohtaisesti todeta Morrisseyta lainaten "it's too close to home and it's too near the bone").

On se kumma että vasta artistin kuoleman jälkeen sain aikaiseksi tutustua tällaisiin helmiin. Jatkan perehtymistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Halvalla meni Hirvosen Jorman henki. Vanha kapiainen olisi muuten viettänyt eläkepäiviä pidempään, mutta julkisuus kävi terveyden päälle. Kyllä, omalaatuinen persoona oli kyseessä, mutta yksi videoitu urpoilu vei lopulta hengen.

Off-topicina voisin heittää, että jos joku tietää, niin voisi kertoa, kummassa Hirvonen oli skapparina, Vekaralla vai Utissa. Itse en äijää ainakaan Vekaralta muista, mutta toisaalta ei ole ihme, kun niin iso varuskunta on kyseessä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Halvalla meni Hirvosen Jorman henki. Vanha kapiainen olisi muuten viettänyt eläkepäiviä pidempään, mutta julkisuus kävi terveyden päälle. Kyllä, omalaatuinen persoona oli kyseessä, mutta yksi videoitu urpoilu vei lopulta hengen.

Off-topicina voisin heittää, että jos joku tietää, niin voisi kertoa, kummassa Hirvonen oli skapparina, Vekaralla vai Utissa. Itse en äijää ainakaan Vekaralta muista, mutta toisaalta ei ole ihme, kun niin iso varuskunta on kyseessä.

Halvalla meni todellakin ja Ville-Mikko Kouvolasta tuskin valittaa päätöksestä. Itse saanut sen käsityksen, että Vekaran skappari aikoinaan ollut, mutta varmaksi en pysty sanomaan
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Halvalla meni Hirvosen Jorman henki. Vanha kapiainen olisi muuten viettänyt eläkepäiviä pidempään, mutta julkisuus kävi terveyden päälle. Kyllä, omalaatuinen persoona oli kyseessä, mutta yksi videoitu urpoilu vei lopulta hengen.

Off-topicina voisin heittää, että jos joku tietää, niin voisi kertoa, kummassa Hirvonen oli skapparina, Vekaralla vai Utissa. Itse en äijää ainakaan Vekaralta muista, mutta toisaalta ei ole ihme, kun niin iso varuskunta on kyseessä.

Kouvolasta hänet muistaa moni kuuluisan Ylä-Mannerin baarin järjestyksenvalvojan ja ovimiehen hommista.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon ainoan Suomen mestaruuden torjunut maalivahti Risto Kaitala on siirtynyt ajasta iäisyyteen 75-vuotiaana. RIP vaan, Rike.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Useiden rallilähteiden mukaan Timo Mäkinen on kuollut 79 vuoden iässä. Itse en niin miehen meriittejä koskaan oppinut tuntemaan, mutta vuoden 1967 Jyväskylästä olen lukenut monia juttuja. Minillä konepelti ylhäällä Ouninpohjassa kolmanneksi nopein EK ja lopulta koko kisan voittoon!

Hattua päästä!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Sen verran nuori olen itsekin etten muista kuin Timon 0-auto ajot 80-luvun puolestavälistä Suurajoissa(esim isolla Volvolla). Legendaarisia tarinoita kuinka esimerkiksi Timo pelotteli erään japanilaisen autonvalmistajan edustajan lähes kuoliaaksi näytöstilaisuudessa(japsi ei tiennyt kyytiin istuessaan kuka kuski oli).

Toinen legendaarinen tarina Timosta on Laajavuoren yökerhosta, eräs rallifani tuli Mäkiselle kertomaan yön tunteina tuosta legendaarisesta "Minillä konepelti auki Ounissa" tapauksesta, johon maestro oli vastannut "Kuules poika, silloin oli pelti auki, nyt on pelti kiinni..."
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kevyet mullat Mäkisen Timolle. Suomalaisen moottoriurheilun ehdottomia suurnimiä tuhansine tarinoineen. Konepelti ylhäällä-klassikko on vain yksi noista. Flying Finn nappasi Jyväskylän voiton 60-luvulla kolmesti peräkkäin, joka oli kova teko tuohon aikaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Trance-musiikin legenda ja merkittävä pioneeri Robert Miles poistunut keskuudestamme. Kuollessaan oli vain 47-vuotias. Tarkkaa syytä ei kerrottu, mutta ilmeisesti pidempään vakavaa sairastelua ja se vei sitten voiton.

np. Robert Miles - Children
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kevyet mullat Manu, Turun suuri poika.
Pitkän linjan presidentti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin aavistin että tieto tulee vielä tämän vuorokauden puolella, kun tuossa pari tuntia sitten uutisoivat saattohoitoon joutumisesta.

Kevyet mullat Mauno Koivistolle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kevyet mullat ja komeat valtiolliset hautajaiset Manulle.

Kuten tuonne toiseen ketjuun kirjoitin, niin ensimmäinen presidentti josta muistan jotain, vaikka olen Kekkosen aikana syntynyt. Manu oli valtiomies ja presidenttinä sellainen, joka tuntui yhdistävän kansaa. Toimari-isänikin äänesti ennemmin Manua kuin Väyrystä tai Holkeria.

Manun ajat olivat hyviä aikoja.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Vapaan alueella oli kaksi Mauno Koivistoa käsittelevää ketjua noussut pinnalle, niin aika hyvin pystyi aavistamaan tämän.

Kevyet mullat.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Rauhaisat levot pressa Manulle. Tulkoon hyviä passeja taivaallisessa lentismatsissa.

Robert Milesille myös rauhallisia lepoja. Fable soimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös