Varmistuneet siirrot – tulleet ja menneet

  • 7 112
  • 13

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
Joko olen täysin sokea, vai enkö ole oppinut 14 vuodessa käyttämään hakua, mutta Kärppiä koskeva siirtoketju puuttuu täysin? Yleensä nämä siirtouutiset tahtoo kadota noissa muissa ketjuissa täysin muiden viestien joukkoon.
Jos todella näin on, ettei tällaista ketjua ole, niin aloitetaanpas:

Toni Kähkönen -> KooKoo. Ei tule ikävä.
Lähde Iltasanomiin: http://www.is.fi/sm-liiga/art-2000005160712.html?ref=rss
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toni Kähkönen -> KooKoo.
Vau...

Itse odotan mm. seuraaviin optioihin vahvistusta suuntaan tai toiseen:

Sami Väliharju (opt.)
Taneli Siikaluoma (opt.)
Sami Anttila (opt.)
Aku Kestilä (opt.)

Mika Pyörälä Kärpät => Bern, Sveitsi
 
Toni Kähkönen -> KooKoo. Ei tule ikävä.
Lähde Iltasanomiin: http://www.is.fi/sm-liiga/art-2000005160712.html?ref=rss

Minulla tulee ikävä hienoa urheilijaa, tunnollista puolustavaa hyökkääjää sekä hyvää alivoimapelaajaa.

Kähkösen viimeisin visiitti oli loukkantumisten sävyttämä ja kokonaisuudessaan heikompi kuin aiemmat kärppäkaudet. Toivottavasti Toni löytää Kouvolasta kodin ja pelaa vielä useamman kauden liigaa.
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
Minulla tulee ikävä hienoa urheilijaa, tunnollista puolustavaa hyökkääjää sekä hyvää alivoimapelaajaa.

Kähkösen viimeisin visiitti oli loukkantumisten sävyttämä ja kokonaisuudessaan heikompi kuin aiemmat kärppäkaudet. Toivottavasti Toni löytää Kouvolasta kodin ja pelaa vielä useamman kauden liigaa.

Samaa itsekin toivon. "Ei tule ikävä" oli ehkä hieman radikaalisti sanottu. Olen henkilökohtaiseseti tavannutkin Kähkösen ja erittäin mukavasta kaverista kyse. Harmi vain, että loukkaantumiset häiritsivät viime kautta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Huml71 @Pederheier . Tässä on Speden itse sanomana
SM-liigan paras pelaaja saa paikan Leijonien MM-joukkueeseen – yksi syy lähteä mukaan liittyy omiin lapsiin - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Pyörälä ei jahtaa Kärpissä ensi kaudella kuudetta liigamestaruuttaan. Hän pelaa silloin Sveitsin liigaa Bernissä, jonne päävalmentaja Kari Jalonen vanhan luottopelaajansa halusi. Sveitsi on jo viides maa, jossa Pyörälä kiekkoilee ammatikseen. Pyörälä itse ei vielä halua vahvistaa, missä ensi kaudella pelaa.
– Oli hyvä sauma lähteä ulkomaille, kun vanhempi poika menee kouluun vasta syksyllä 2018. En usko, että olen tehnyt Kärpille vielä viimeistä palvelustani. Jos pysyn terveenä, eivätköhän tiemme kohtaa vielä.
Totta, mutta siirtoa ei ole vielä varmistettu lähinnä siitä syystä, että Bernin kausi on edelleen kesken.
 
No joo jos nyt haetaan ihan Bernin kotisivuille vahvistusta niin saadaan odotaa juurikin sen takia, että kausi on kesken. Mutta Spede todennäköisesti palaa tuon Bern keikan jälkeen Kärppiin mikä on kyllä mahtava juttu.
Jostain muistan lukeneeni, että sopimuksessa olisi mahdollisuus pelata yksi vuosi ulkomailla (Sveitsissä), eli palaisi täten Kärppiin seuraavaksi kaudeksi. Mistä lie jäänyt tällainen päähän?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jos on sopimuksessa optio, niin saako Kärpät silti Berniltä rahaa?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Paitsi että sopimus sisältää juuri pykälän minkä mukaan saa siirtyä VAPAASTI yhdeksi kaudeksi Sveitsiin. Ja nyt Mika sen käyttää, raha ei tässä valitettavasti liiku.
Kiitos, näinhän se olikin.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös