Otteluseuranta 21.–22.4.2017

  • 11 367
  • 196

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Sensin kenttäpelaaja sulkee kiekon alleen maalivahdin alueella, ja ei jäähyä? Vittu mitä paskaa.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Minun mielestäni Pakki maaliviivalla ei sulkenut kiekkoa vaa torjui sen kädellään. Toi maali oli sellainen, et 50/50 noi hyväksytään tai hylätään. Kohta varmaa ottawa tekee vastaavan ja se on maali. Sitä ei tietenkään toivota! Let's go Bruins!
 

Snagari

Jäsen
Minun mielestäni Pakki maaliviivalla ei sulkenut kiekkoa vaa torjui sen kädellään. Toi maali oli sellainen, et 50/50 noi hyväksytään tai hylätään. Kohta varmaa ottawa tekee vastaavan ja se on maali. Sitä ei tietenkään toivota! Let's go Bruins!
Pelaaja ei saa istahtaa kiekon päälle maalivahdin alueella vaan ainoastaan työntää kiekon maalivahdille kuitenkaan peittämättä sitä. Mun mielestä toi oli päivänselvä rankkari ja aika uskomatonta ettei edes edellisen farssin jälkeen sitä antanut.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Siis mitä, tuosta nyt sitten kakkonen? :DDD
 

ipaz

Jäsen
Mitä minä tuosta hidastuksesta näin, niin Pageau työnsi kiekon kädellänsä pois päin maaliviivalta. Ei istunut kiekon päällä, eikä sulkenut sitä hanskaansa. Ei siis mitään sääntöjen vastaista.

Ja sitten Bruins kaivaa lisää hautaa itsellensä kun Bergeron ottaa typerän jäähyn.
 

Hendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators
Mitä minä tuosta hidastuksesta näin, niin Pageau työnsi kiekon kädellänsä pois päin maaliviivalta. Ei istunut kiekon päällä, eikä sulkenut sitä hanskaansa. Ei siis mitään sääntöjen vastaista.

Ja sitten Bruins kaivaa lisää hautaa itsellensä kun Bergeron ottaa typerän jäähyn.

Käyttäjällä Snagari on oma kamera Senators maalin sisällä, josta tilanteen näki varmasti paremmin.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Ei taida tämä peli loppua ikinä.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Jes, kova juttu. Ja hyvä että ottawa pakkeja tippuu myös rosterista. Acciarilta kova puhdas niitti ja olkapää tais mennä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä Bruins! Kaksi vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös