Nothing is over!

  • 183 639
  • 986

Gubar

Jäsen
Mitenhän tällaiset fanit kykenee juhlimaan jos se mestaruus vaikka epätodennäköisyydestään huolimatta meille tulisi? Ihan vilpitön kysymys siis, olen aina ihmetellyt että kun niinkin aina välillä tapahtuu, niin miten henkilöt jotka ilmoittavat isoon ääneen että kausi hävitty ja peliäkään en katso kykenevät sitten riemuitsemaan voitosta?

Tämä on minua kiinnostanut myös aina. Kahdesti olen päässyt kasvotusten nolaamaan kannattajan tämän kaltaisten lauseiden jälkeen isomman kannattajaporukan edessä. (Kyse ei ole siis teidän joukkueesta).

Oma kanta; pysyisivät sitten kotonaan hissunkissun. Tai ainakin näin luulisi tapahtuvan, jos suosikkijoukkueen pelit ei kiinnosta enää.
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maanantain pelin ensimmäisessä erässä tuli fiilis, että HIFK on ekaa kertaa oikeasti mukana tässä sarjassa. Harmillinen avausmaali lähti viemään ottelua väärään suuntaan - Tapparan mukavuusalueelle, jossa se pelasi erittäin hyvin ja piti HIFK:n pois maalipaikoilta. Vielä kun jäähyt menivät miten menivät, HIFK ei oikein missään vaiheessa ekan erän jälkeen päässyt peliin mukaan.

Itse ei voi oikein muuta kuin uskoa ja kannustaa. Pleijarisarjat ovat siitä niin raastavia (ja toisaalta upeita), että on tosi helppo katsoa peräpeiliin mikä meni pieleen ja tilastoja siitä kuinka epätoivoinen tilanne on mutta lopulta ainoa mikä merkitsee on seuraava ottelu, erä ja vaihto. Kuten myös Elkins haastattelussa totesi.

Nothing is over.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tämä on minua kiinnostanut myös aina. Kahdesti olen päässyt kasvotusten nolaamaan kannattajan tämän kaltaisten lauseiden jälkeen isomman kannattajaporukan edessä. (Kyse ei ole siis teidän joukkueesta).

Oma kanta; pysyisivät sitten kotonaan hissunkissun. Tai ainakin näin luulisi tapahtuvan, jos suosikkijoukkueen pelit ei kiinnosta enää.

Miten pitäisi nolata sellaiset kannattajat, jotka eivät vaadi mitään, uskovat vain naiivisti ja lapsenomaisesti siihen että oma joukkue voittaa kun tarpeeksi vain toivoo, uskoo ja kannustaa..

Oma kanta: fania, joka ei kritisoi lainkaan ja hyökkää itse kritisoijia kohtaan, ei kiinnosta voittaminen. Sellaista fania kiinnostaa vain auktoriteetin palvominen. Kukaan ei ole koskaan kasvanut voittajaksi vastaanottamatta kritiikkiä.

Nothing is over! (Tää kausi oli ihan yhtä tyhjän kanssa, ja se alkaa kohta olemaan loppu.)
Tänään tosin pakko kyllä vääntää säälistä edes yksi voitto, sen verran noi pellaajat on faneilleen velkaa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Sori bat dö ketjun avaajana viime vuonna, haluaisin sanoa samaa, bat it is not passibel!
It has bin ouver a long taim ögou!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nothing is over!!
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllä nyt on valitettavasti lihava nainen laulanut.... Ei riitä taso noin kovaa porukkaa vastaan, vittu!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kyllä se IFK:n tapauksessa tuntuu liki aina olevan over, kun näitä sloganeita joudutaan esiin kaivamaan. Toivottavasti Nybondas is over, todellakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ryminäpronssi - brändin mukaista suoritusta
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nybondas is over! Siinäpä mainio slogan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös