Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

  • 252 781
  • 953

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minulla on lukuisia ulkomaalaisia ystäviä ja entisiä tyttöystäviä, joten minun on mahdotonta nostaa mitään kansaa muiden yläpuolelle, mutta uskon kuitenkin, ettei syy ole armeijaa käymättä jättämisestä. Meillä maailmankansalaisilla nyt vain sattuu olemaan tällainen arvomaailma.
Minunkin kirjoituksiani on pyydetty lehteen julkaistavaksi, eikä niillä ollut mitään tekemistä politiikan kanssa.

Kevyttä iltalukemista maailmankansalaiselta Pakolaispolitiikka -ketjussa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kevyttä iltalukemista maailmankansalaiselta Pakolaispolitiikka -ketjussa.

Odotin jotain tällaista, mutta ihan vain tiedoksi, ettei ole lainkaan epätavallista jos lehti pyytää nettikirjoituksia julkaistavaksi omaan lehteensä. Minun mielestäni siinä ei ole mitään retosteltavaa tällaisena aikana, jolloin kirjoittaminen on lisääntynyt ja lähes kaikilla on mahdollisuus saada niille huomiota.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ohimennen tuli käytetyn tavaran ostovinkkien lomassa mainittua, että on pari (loma?-)asuntoa, joista toinen ulkomailla. Hieno ja tyylipuhdas suoritus.

Kiitos benicio! Olenkin jo pitkään odottanut, että pääsen lainatuksi tähän ketjuun. Laitahan tilinumeroa tulemaan, kuten sovittiin ;-) Valitettavasti täytyy ketjun hengessä todeta, että loma-asunto on pelkästään Suomessa... köyhällä ei ole aikaa kahteen loma-asuntoon, kun on tuo purjevenekin vielä rasitteena rajallista aikaa kuluttamassa. Mutta ehkä jonain päivänä, kun ei ole enää tarvetta raataa leivän perässä. Sen purjeveneenkin ostin muuten käytettynä todella hyvään hintaan leskeltä, jonka riesaksi moinen kiusankappale oli jäänyt! Tosin en Kauniaisista..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rallikuski Esapekka Lappi on muuten kotoisin ihan tuosta muutaman sadan metrin päästä sieltä mistä itse olen kotoisin. Vuoden minua nuorempi, serkkupoika oli samalla luokalla koulussa hänen kanssaan ja itsekin voin sanoa olevani sellainen ns. hyvän päivän tuttu. Voisin lähes juhannitammismaisesti todeta, että minun vaikutukseni on tehnyt hänestä kansainvälisen rallitähden.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Siitä mallia.

@Rocco :n TOP5-viestin innoittamana minulle avautui, että linnuntietä kaukaisin paikka Helsingistä jossa olen yöpynyt, ei olekaan Invercargill, vaan muutaman kymmenen kilometriä etäämmällä oleva Dunedin. Oli vaan siellä eteläkärjen Invercargillissa sellainen olo, että on kauempana kotoa kuin koskaan ja Dunedinissa jo "matkalla kotiinpäin". Taitaapa muuten Dunedin olla Helsingistä kaukaisin vähääkään suurempi kaupunki, kun esim. Tulimaan paikkakunnat ovat parituhatta kilometriä lähempänä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä mallia.
Nollautuu sillä, etten käynyt Burger Kingissä. Niitä ei vielä silloin ollut Suomessa. Sitä paitsi tuo reissu oli hintahaarukassa samaa luokkaa, minkä sai edellisenä kesänä palamaan omalla autolla Pohjois-Norjan kierrokseen hotelliyöpymisineen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pelimies-ketjusta löytyi jäätävä suoritus:

En ole katsonyt yhtään jaksoa, mutta tuo Kummola-sketsi menee kyllä mielestäni todella korkealle ihan kaikkien aikojen listalla. En tiedä onko merkitystä, että tunnen Kalen henkilökohtaisesti, mutta vedet taisi valua silmistä kun tuon ensimmäisen kerran katsoin.

On kova. On.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tom Morello, joka on parhaiten tunnettu Rage Against the Machinen kitaristina, pelasi juuri Humble bragin läpi.

Linkki vie Tom Morellon instagramiin.
 

Montana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset.
Amsterdamissa satoi eilen lunta ja lentokenttä sekasin. Ihmiset etsi yöpaikkaa ja lentokenttähotellit täynnä. Sheratonin aulassa oli porukkaa niin ettei koskaan ennen. Onneksi kanta-asiakkaille oli sentään oma jono niin ei tarvinnut kauaa odottaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kärppä pelaaja on Varakkaan polven korkuinen kyykyssä ja silmät on kivesten alapuolella. Aivan samanlainen tilanne kuin Finley & Miklik. Mikki hiiri vastaan pilvenpiirtäjä, pohkeellako se pitäisi hiiri ajella? Kyllä oli Urheilugaalassa kiva katella kiekkovaikuttajan kanssa koostetta.

En paikanpäälle päässyt peliä katsomaan, kun piti herkutella Urheilugaalassa ja katsella 'huippu-urheilijoiden' perseilyä.

Mahtavaa, että Tamikin vaikuttaa foorumilla.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voitettiin Stadi vs. Lande aikoja sitten, mutta nyt ne ovat alkaneet näyttämään niitä uusintoina ja taas pitää kirjoitella nimmareita naisten tisseihin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voitettiin Stadi vs. Lande aikoja sitten, mutta nyt ne ovat alkaneet näyttämään niitä uusintoina ja taas pitää kirjoitella nimmareita naisten tisseihin.
Siinä on kyllä varmaan paskimpia visailuohjelmia ikinä. Landejen pitäisi tietää joka vitun kyläpahanen koko maasta, eikä siis niin että kysytäänpä heidän kotikuntansa viidettä katua vasemmalla ja sitä samaa sitten siltä stadilaiselta. Ei kun joensuulaisen piti tietää kaikki Porista ja sitten hesalainen saa vain omasta kaupungistaan kertoilla.
 

teppana

Jäsen
Otetaanpa nyt kuvan muodossa. Viime yönä iski kesäflunssa ja sain syyn jäädä yön yli kestävältä reissulta (ristiäiset) pois. Avokki meinas että otat buranaa ja lepäät. Minäpä nappasin buranan naamariin ja hilpasin kauppaan. Lauantai alkaa lupaavasti. Alakerrassa istun tietokoneella ja samalla katselen Oululaista merimaisemaa.

Imgur: The magic of the Internet
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä on kyllä varmaan paskimpia visailuohjelmia ikinä. Landejen pitäisi tietää joka vitun kyläpahanen koko maasta, eikä siis niin että kysytäänpä heidän kotikuntansa viidettä katua vasemmalla ja sitä samaa sitten siltä stadilaiselta. Ei kun joensuulaisen piti tietää kaikki Porista ja sitten hesalainen saa vain omasta kaupungistaan kertoilla.
Öö, eikös stadilaisilta kysytä muusta Suomesta ja landeilta Stadista. Poikkeuksena se yksi osio jossa voi vastustajan vastattua väärin päästä varastamaan.
Jykevä mielipide toki, kertaakaan ohjelmaa ilmeisesti katsomatta?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lenkkeily-ketjussa on kovaa yritystä tähän suuntaan.

Siellä kirjoitellaan ohimennen, että kuka tahansa peruslenkkeilijähän juoksee vaikka ikääntyneenäkin helposti Cooperin testissä reippaasti yli 3000 metriä kunhan nyt vähän osaa sinne päin juosta ja on edes kohtuullinen kunto.

Vähän sama kuin nyt jokainen osaa miesten keihästä paiskoa sen 80 metriä vaikka kännissä ja läpällä kunhan on edes alkeellinen tekniikka hallussa ja käsivarret muistuttavat edes jotain muuta kuin pyykkinaruja. Tai jokainenhan nyt pääsee lätkän ammattilaissarjoihin pelailemaan kunhan osaa luistimet solmia, käyttää nuuskaa ja hakata mailalla.

Tai Suomen jalkapallomaajoukkueeseen pääsee jos vain osaa vaihtopenkiltä kirjoittaa Twitteriin jääkiekkoa haukkuvia viestejä häviöpelien välissä. Ai niin, Eero Markkanenhan tämän taitaakin.
 

teppana

Jäsen
Mulla on muuten yks kaveri joka on aivan käsittämätön lahjakkuus urheilullisesti. Sellainen iso ja raamikas ukko, mutta myös pikkuisen lihava ja laiskan pulskea. Pidettiin muutamia vuosia sitten aina kesäisin kesäkisat jossa kisailtiin keihäänheitossa, korkeushypyssä, pikamatkoilla aidatkin mukana, kuula, kiekko, yms. Tämä kaveri oli top-3 jokaisessa lajissa. Keihäs lensi sen 60 metriä ku me muut taisteltiin päästäksemme 40 metriin. Pari solakkaa ja urheilullista kaveria pärjäs korkeushypyssä ja niin tämä vitun järkälekin. Ukko voitti korkeushypyn joka vuosi, ainoat jotka uhkas voittoa oli kolmekymmentä kiloa kevyempiä. Pika aidoissa se oli ylivoimainen naurettavalla tavalla. 60 metrin täysiä juoksussa sillä oli pari haastajaa mutta useammin se voitti ku hävis. Välillä se otti kesäkisat samalla pieteetillä kuin se rennompi porukka (johon itse kuuluin). Otti pari olutta ja veti makkaraa lajien välissä. Silti se saatana voitti, marginaalit vain pieneni.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon muuten menossa tässä aamulla HIV-testeihin kun panin 5 vuotta sitten jotain välimeren mutanttia laivalla. Suuseksi oli vain suojaamatonta. (Kai?)

Sitten lähdenkin kiristämään tätä atleettista vartaloani kuntosalille, jonka jälkeen hyppään maasturi Mercedekseeni ja ajan johonkin pihvi paikkaan lounaalle. Tämän jälkeen otan ison meisselini ja laitan sen naisystäväni silikonitissien väliin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalaut, äijä on jokin hybridi. Pystyt irrottaan mulkkusi kehosta.
Nojoo, mulle tehtiin kastraatio sillon kun puolet mun munasta irtos kun astuin sodassa maamiinaan. Nyt siihen on asennettu semmonen teleskooppinen implantti, minkä voi halutessaan irrottaa ja laittaa vaikka tyttöystävän tissien väliin tai yöpöydälle yön ajaksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon muuten menossa tässä aamulla HIV-testeihin kun panin 5 vuotta sitten jotain välimeren mutanttia laivalla. Suuseksi oli vain suojaamatonta. (Kai?)

Sitten lähdenkin kiristämään tätä atleettista vartaloani kuntosalille, jonka jälkeen hyppään maasturi Mercedekseeni ja ajan johonkin pihvi paikkaan lounaalle. Tämän jälkeen otan ison meisselini ja laitan sen naisystäväni silikonitissien väliin.

Ketjuun, jonne kaikkien on pakko kirjoittaa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ymmärrän kyllä kantasi, mutta kyllä täällä pitää saada vaatia tasokkaampaa viestiä. Minä kirjoitan aina asiaa, ja ehdottomasti siitä syystä minulla on oikeus korostaa tämän yhteisön yhteisen edun mukaisesti että tuollaiset vailla mitään totuusperää olevat oksennukset käy tiukemmassa harkinnassa ennen ”lähetä”-valinnan painamista.

Palstamessiointi on omaa värittynyttä tulkintaasi. Substanssi on minulla kunnossa ja minulla on sen myötä odotuksia TPS-osion yleistä tasoakin kohtaan. Lukemisen lopettaminen käy, kuten todettua, aika ajoin harkinnassa, mutta sen jälkeen tähän osioon ei minultakaan tulisi viestejä ja sitä en halua sillä laadukkaaseen keskusteluun tuon itsekin laadukasta sisältöä
Joko tämä ketju on pelattu läpi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös