Myötähäpeäketju

  • 66 668
  • 287

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Riku Niemisen ohjelma. Jokainen hahmo näyttää ja kuulostaa Riku Niemiseltä. Sitten kohtauksen jälkeen tulee "Moi, mä oon Riku Nieminen" johon huijattava vastaa: "Joo, niin mä arvelinkin / Mä arvasin et se olit sä / Mä niin tiesin tän,"

Siis tuossahan täytyy olla kyseessä parodia vastaavista vanhoista ohjelmista (esim. USA:ssa Jamie Kennedy etc.)? Hävettäähän se silti. Kuten muuten hävetti taannoin Noriko Mäenpäänkin kanssa. Hemmetin tylsästi tehty, ettei sitä voi olla arvaamatta jolloin kyse onkin matalamielisestä ihmisten kustannuksella nauramisesta aivan kuten Boratien ym. junttien kanssa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jaateloista jos puhutaan, niin yleensa italiaa pidetaan parhaan jaatelo maana, kiitos gelaterioiden joissa jaatelo tehdaan paikan paalle. Taytyy kuitenkin muistaa, etta gelateriassa litra hinnaksi tulee helposti 20€. Gelateria jaateloiden ja supermarketti jaatelot on niin eri pohjalla rakenteen ja hintojen kohdalla, niin mielestani vertailua ei kannata tehda. Jos taasen vertaillaan supermarketti jaateloita suomen ja italian valilla, niin Aino-jaatelo potkii kaikki italian marketin jaatelot. Eli siis supermarket tavarassa ja valikoimassa suomi parjaa todella hyvin, mutta jaatelokioski hommassa taas ei. Tai oikeastaanhan nuo tukee toinen toisiaan. Italialaiset kay enemman syomassa jaateloa ulkona saati ostaa sita marketista ja suomessa toisinpain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Posse ja jo mainittu Riku Nieminen. Eilen jouduin katsomaan syrjäsilmällä näitä ohjelmia, kun oli lapsia läsnä, mutta ilmeisesti näitä ohjelmia katsovat myös aikuiset esitysajankohdasta päätellen vaikka nämä ohjelmat kuuluisivat arjen alkuiltaan siihen Pikku Kakkosen timesloteille. Putousta katsoin kerran hetken ja se vaikutti samantyyppiseltä ohjelmalta. Tunsin myötähäpeää ohjelmien tekijöitä ja niitä kanavien tahoja kohtaan, jotka ovat ottaneet ohjelmistoon ohjelman, joka on tehty aikuisille mutta lastenohjelman tasoisesti. No, lasten kaltaisiksi on vissiin tultu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mick Collins sanoi joskus, että Detroitissa on paljon työttömiä ja sen takia siellä otetaan viihde vakavasti. Ei menisi putoukset ja posset läpi Detroitissa, mutta HPR:n ne ottaisi kiljuen vastaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä en ole ikinä kokenut myötähäpeää, koska olen itse täyttänyt elämäni kaikenlaisilla mokauksilla ja möhläyksillä joista toiset ikävämpiä ja toiset harmittomampia. Eli jos näen jonkun mokaavan tai koheltavan jotain, niin olen vain innoissani etten olekaan ainoa oman elämänsä Aku Ankka.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Posse ja jo mainittu Riku Nieminen. Eilen jouduin katsomaan syrjäsilmällä näitä ohjelmia, kun oli lapsia läsnä, mutta ilmeisesti näitä ohjelmia katsovat myös aikuiset esitysajankohdasta päätellen vaikka nämä ohjelmat kuuluisivat arjen alkuiltaan siihen Pikku Kakkosen timesloteille. Putousta katsoin kerran hetken ja se vaikutti samantyyppiseltä ohjelmalta. Tunsin myötähäpeää ohjelmien tekijöitä ja niitä kanavien tahoja kohtaan, jotka ovat ottaneet ohjelmistoon ohjelman, joka on tehty aikuisille mutta lastenohjelman tasoisesti. No, lasten kaltaisiksi on vissiin tultu.
Possehan on suht hauska viihdeohjelma viikonloppuiltaan. Välillä sketsejä ja välillä tunnettujen ihmisten haastatteluja tai jotain pelejä. En kyllä hirveästi ole katsellut, mutta netistä voisin kelailla. Noi Triplat ja Voitolla yöhön -jutut on skeidaa.

Kaikkein eniten mua ihmetyttää South Park ja Pasila. Eihän vielä kymmenen vuotta sitten Suomessa ollut ainuttakaan ihmistä, joka olisi ihan niin nörtti. Tai no kohta kait siitä on jo toi 10v kun ex-kaverilla katsoin koko jakson ja ne kaks muuta nauroi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulle Posse oli jotenkin liikaa enkä pitänyt siitäkään, että Jennin naama putos heti kun se luuli, ettei oo kuvassa. Amatööri. Toivottavasti en enää millonkaan joudu katsomaan Possea enkä mitään muutakaan vastaavaa ohjelmaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Vain elämää. Ei vain voi mitään, että nuo pakko-kyyneleet ja teko-mukaantempautumiset ovat sangen pokkaa koettelevia. Ammatti-ihmisiähän tuossa on mukana, koska hoitavat homman kylmän hallitusti, mutta karuakin karumpi formaatti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noniin. Siellä on näköjään villasukille lyöty käypä budjettihinta.
 

Snagari

Jäsen
Teemu Selänteen uudet nettisivut ja Teemu -tuotemallisto. Teemu | Teemu Selänne
Oikeastaan Teukka itsessään on tämän ketjun kamaa lopettamisen jälkeen. Erityisesti nämä pitaa pahaa Valavuoret ja muut perskärpäset likaavat paskallaan Teemun kiiltävää julkisuuskuvaa kiitettävällä vauhdilla.

"Nyt taitaa olla niin, että enää jännitetään sitä, saadaanko myös valtiovarainministeri Alexander Stubb myös mukaan talkoisiin?

Selänteen taustajoukkojen kenraaleihin lukeutuva Ari Mennander viestittikin jo twitterissä Stubbille toiveensa: ”@alexstubb Alex, can you please RT: selanne.com is open!”" http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/teemu-selanne-teki-sen-taas
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hyvät ja huonot uutiset pauhaa televisiossa. Vieraana olevana Teemu Vesterinen heittää niin paskaa läppää, että tekee mieli hypätä ikkunasta ulos. Ehkä kuitenkin kestän vielä vartin, sitten alkaa Suomen tulli.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Antti Rinteen twiitit. Joidenkin poliitikkojen olisi vain parempi pysyä poissa sosiaalisesta mediasta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joidenkin poliitikkojen olisi vain parempi pysyä poissa politiikasta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joidenkin politiikka olisi vain parempi pysyä poissa poliitikoista.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Katon tos areenasta ekaa jaksosta sarjasta suomi on ruotsalainen-sarjan ekaa jaksoa, kysytään ihmisiltä et miten ruotsi vaikuttaa suomessa tai miten yhteinen historia näkyy ja tyypit ei osaa vastata mitään...no tota ööö, mites ois jos lähettäs sielt helpommast pääst eli pakkoruotsi, ruotsinkieliset paikkakuntien nimet, puhumattakaan laista...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tulkoon vaikka tähän ketjuun, jotta tämä kokisi pienen herätyksen.

Seurasin Nobel-stipendisti Bengt Holmströmin puhetta eduskunnassa. On aivan ymmärrettävää, että pitkään Yhdysvalloissa asunut äidinkieleltään ruotsinkielinen ei osaa käyttää kaikkia suomen kielen sanoja tai löydä niitä sanavarastostaan heti, mutta pieni myötähäpeän tunne tuli siinä vaiheessa, kun herra ei tiennyt/muistanut mitä agriculture on suomeksi. Ihmisen on täytynyt elää aikamoisessa kuplassa, jos ei löydä sanavarastostaan maatalous-sanaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Räkiminen sisätiloissa. Välillä tuntuu, että ihmisen tiedostetulla tasolla tapahtuva aivojen käyttö ei ole kehittynyt yhtään siitä kun ihminen oli vielä lumiapinan ja neandertalin hybridi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun vanhoja ketjuja selailin ja huomasin että täällä oli tällainenkin ketju, niin muistuipa mieleeni noin kuukauden takainen aamu kun makoilin rapuloissani punkalla ja taustalla pyöri ylen aamu-tv. Sielä oli sitten Anna Abreu joka esitti jonkun uuden renkutuksensa. No, se biisi oli ihan karmeaa kuultavaa (mutta tässä vaiheessa vielä hyvinkin katseltavaa...) alusta asti, mutta tuossa noin 1:50 eteenpäin alkoi sellainen myötähäpeäryöppy jollaista en ole kokenut miesmuistiin tunkemaan koneeseen. Ei riitä sanat, katsokaa itse. Siinä tais olla näiden supertähtien joku haastattelukin lopuksi, en tiedä onko tossa klipissä. En pysty katsomaan. Katsokaa itse ja nauttikaa.

Linkkin vie Yle Areenan taide-esitykseen.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Linkkin vie Yle Areenan taide-esitykseen.

Ei meinaa jätkällä pysyä peli housuissa, kun täytyy sitä väkisin pitää siellä. Kieltämättä oli kyl aikamoinen esitys ja en pystynyt katsomaan loppuun asti...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tunnen myötähäpeää sovinisti @Ralph kohtaan. Varmaan ihan hyvä sydän kaverilla, mutta ei vaan arvosta naisia.

Ei taida arvostaa ketään poikkeavan mielipiteen tarjoavaa. Eli puhummeko jopa tasa-arvon messiaasta lopulta?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Arvostan Paavo Väyrysen uraa ja sitkeyttä, mutta pientä myötähäpeää tänään, kun tilitti jopa vähän ääni väristen, ettei tv-kameroita ole näkynyt hänen perustamansa puolueen puheissa ym.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös