Elisa Viihde -palvelu/paketti.

  • 39 270
  • 132

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Uusimman ohjelmistopäivityksen myötä koko digiboksi on mennyt täysin sekaisin. Boksi aloittaa lataamaan uusinta ohjelmistopäivitystä, mutta jostain syystä lataaminen ei onnistu. Elisan palstalla neuvoivat resetoimaan modeemin, tai muuttamaan ethernet-liitännän reitittävään tilaan. Resetointi ei auttanut, ja modeemi on jo valmiiksi reitittävässä tilassa, joten sitä ei tarvitse muuttaa.

Olen myös bootannut boksin useampaankin kertaan, mutta ei ole auttanut. On tämä Viihde vaan täyttä paskaa verrattuna vanhaan LumoTV:seen.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onpa muuten harvinaisen paska systeemi. Tai siis ei muuten, mutta kun tuo saatanan WLAN lakkaa välillä mystisesti toimimasta. Ja siis LAN myös, eli siis koko vitun verkko. Korrostan että en tykkää.
Minulla teki Viihde samaa, ja soitin asiakaspalveluun. Hetki juteltiin, toisessa päässä katsottiin verkon nopeuden tilastoja ja todettiin, että siltä osin on kaikki kunnossa. Lähettivät ilmaiseksi uuden modeemin neljä vuotta vanhan tilalle, ja siihen loppui katkominen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Itselläni on ollut Elisa Viihde toukokuusta asti ja juurikaan mitään negatiivistä sanottavaa ei ole. Ainoa hassu juttu kävi, että kun vaihdoin kaapelinetistä Viihteeseen, niin Viihteen mukana ei tullut uutta modeemia, vaan mentiin jonkun mystisen ylimenokauden ajan kaapelimodeemilla, joka sitten lakkasi toimimasta tuossa muutama päivä sitten. Ihmettelin asiaa ja soittamalla sain Elisa Viihteeseen sopivan modeemin. Suuri tallennustila on plussaa ja nettikin on speedtestin mukaan ainakin suht ärhäkkä. Ei siis valittamista vielä. Pari kautta Nelonen-pakettia voisi syksyllä pummata ilmatteeks, kerta aiemmin minulle jo HBO:ta tarjosivat ilmaiskuukausin. Muihin kanavapaketteihin ei ole oikein innostusta, koska Viihteen kk-maksun kanssa kulungit voi nousta aika korkeiksi.

edit: onpas yksi narinan aihe. Netflix ei toimi ollenkaan.

edit2: ja plussaa siitä, että ei pelkästään yksi, vaan kaksi hihhulikanavaa näkyy, legendaarinen TV7, jonka Israel News:in rinnalla kalpenee jopa Kansan Uutiset, mitä puolueelliseen uutisointiin tulee, sekä joku ihmeen Alfa TV. Siinä on uskisohjelmaa, Russia Todayta ja mitähän kaikkea. Aika hervoton kanava.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miten siis ei Netflix toimi? Sieltä viihteen valikosta siis? Meikällä toimii ainakin, eli varmaan kannattaa olla operaattoriin yhteydessä.
 
Eli tilanne on tämä:

1. Irtisanoin ruutu+viasat pakettini viime torstaina.

2. Tänään huomasin, että kanavat ei enää näy.

3. Avoimessa laskussa yrittävät silti veloittaa tuon paketin koko kuukaudelta.

Ei taida mennä nyt ihan oikein?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tilanne on tämä:

1. Irtisanoin ruutu+viasat pakettini viime torstaina.

2. Tänään huomasin, että kanavat ei enää näy.

3. Avoimessa laskussa yrittävät silti veloittaa tuon paketin koko kuukaudelta.

Ei taida mennä nyt ihan oikein?
Tuntuu ettei mikään mene ihan nappiin siellä. Itse katselin pari kuukautta liigapelejä sopimuksen irtisanomisen jälkeen Ruutu+ palvelun kautta. Viihteen kanavat pimenivät samantien sopparin päättämisen jälkeen, ja samalla kyllä laskutuskin päättyi.
 
Tuntuu ettei mikään mene ihan nappiin siellä. Itse katselin pari kuukautta liigapelejä sopimuksen irtisanomisen jälkeen Ruutu+ palvelun kautta. Viihteen kanavat pimenivät samantien sopparin päättämisen jälkeen, ja samalla kyllä laskutuskin päättyi.
Kas joo, netistä ei näköjään ole katkaissut. Pitää laittaa huomenna viestiä asiasta(edit: ei siis tuosta, että eivät ole ruutu+ katkaisseet). Eiköhän tuo seuraavassa laskussa hyvitetä, kun tuon nykyisen laskun olivat jo ehtineet lähettää, niin ei varmaankaan ehdi vielä tähän laskuun korjata? Näin sen järkeilin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eli tilanne on tämä:

1. Irtisanoin ruutu+viasat pakettini viime torstaina.

2. Tänään huomasin, että kanavat ei enää näy.

3. Avoimessa laskussa yrittävät silti veloittaa tuon paketin koko kuukaudelta.

Ei taida mennä nyt ihan oikein?

Jos joku kanavapaketti on kuukauden 1. päivä voimassa, tulee laskulle koko kuukausi. Hyvitetään seuraavassa, mulla nuo menneet pääsääntöisesti oikein.

Kuuluuko liigan ottelukoosteiden näkyä elisan ruutu-sovelluksessa? Mulla ei enää toimi, vaan boksi tilttaa ja käynnistyy uudelleen, kun yrittää ottelutallenteen käynnistää. Netissä toimii normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös