Tomi Tuomisto, HIFK

  • 14 699
  • 42

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Täällä nyt on jo käytetty lempinimenä "Peksiä" ja mainittu numeron 18 antamisesta Tomille, mutta ei ole mainittu että ovatko Tomi ja Pekka Tuomisto jotain sukua?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Antakaa äijän itse sanoa mitä lempinimeä pitäisi käyttää! Peksi oli Peksi ja siitä on aikaa.
Tomi on Tomi eikä Toksi tai sitten jotain muuta, mutta tänään pelasi ihan huippupelin. Kärkiviisikossa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nostetaan tätä ylöspäin kun teki tänään hyvää duunia ja tehot 1+1... Toivottavasti säilyy terveenä hieman normaalia pitempään
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Oli kyllä erinomainen tänään ja ansaitsee paikkansa pelaavassa kokoonpanossa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
"Peksi" sai myös Märän pelaamaan paremmin. Siltä ainakin näytti.
Tuomisto on älykäs hokijätkä. Iso eikä sählää kiekolla, vaan edistää peliä. Liikkuvuus riittää myös. Jatkoa vaan.
Korva-Puustinen toiseen nelssonin laitaan ja onkin iso ja tulivoimainen ketju kasassa.
Lainaan itseäni noin vuoden takaa.
Ja onnittelen Peksiä hienosta matsista! Jotain jääkiekkoilijoiden potentiaalista sentään tällainen vanha hörhö vielä näkee oikein.
Vaikka Peksi nyt ei Pudin kaa pelaakaan.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti ansaitsee paikkansa kokoonpanossa! Hieno matsi ja muutenkin olen pitänyt Tuomistoa varmana pelaajana. Tässähän on kohta positiivinen ongelma kun saa miettiä kenet hyvin pelanneen joutuu istuttamaan katsomoon.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ehdottomasti ansaitsee paikkansa kokoonpanossa! Hieno matsi ja muutenkin olen pitänyt Tuomistoa varmana pelaajana. Tässähän on kohta positiivinen ongelma kun saa miettiä kenet hyvin pelanneen joutuu istuttamaan katsomoon.

En olisi itsekään ensimmäisenä penkittämässä Tuomistoa, mutta suurella todennäköisyydellä kentällä tullaan seuraavassa sarjassa näkemään vielä Åstenia, Partasta ja jopa Kantolaa. IFK:n on yksinkertaisesti pakko hyödyntää leveän materiaalin tuomaa etua kompensoitakseen sitä tosiasiaa, että tuleva vastustaja on päässyt lataamaan akkuja sinä aikana kun IFK on tahkonnut pari ottelua säälikierroksella.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
1+1 ja varsinkin voittomaalissa todella hyvä ratkaisu joten hienosti Tuomisto pelasi, mutta itse haluisin nähdä Åstenin kokoonpanossa myös, mutta kuka tieltä pois. Kapteeni on ollut varmaan se joukkueen heikoin lenkki?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
1+1 ja varsinkin voittomaalissa todella hyvä ratkaisu joten hienosti Tuomisto pelasi, mutta itse haluisin nähdä Åstenin kokoonpanossa myös, mutta kuka tieltä pois. Kapteeni on ollut varmaan se joukkueen heikoin lenkki?

Samaa mietin itsekin. Jos ihan otteita kentällä katsotaan, niin Luttinen olisi varmaan ensimmäisenä tekemässä tilaa, mutta vaikea nähdä, että kapteenia oltaisiin laittamassa katsomoon. Lennu on ollut nousujohteinen ja etenkin alivoimalla hänen merkityksensä korostuu, joten pitäisin pelaavassa kokoonpanossa. Aaltonen pelaa taatusti niin pitkään kuin pysyy terveenä. Keitä jää jäljelle? Tuomisto, Johansson ja Ikonen? Rotaatiota tultaneen jokatapauksessa harjoittamaan seuraavan sarjan aikana, jotta saadaan tuoreita jalkoja kentälle.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Vaikka tavallaan diggaan MMÅ:n asenteesta ja kyvystä hämmentää, niin pelillisesti nyt vaan sattuu olemaan niin, että Tuomistolla on paljon enemmän annettavaa joukkueelle eli olen sitä mieltä, että ehdottomasti paikka pelaavassa kokoonpanossa tälle herralle. Pelasi eilen todella hyvän ottelun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuomisto saanut statuksen "kulttihahmo" :-) Oliskohan jollain palstalaisella jotain psrempaa tietoa perusteista...
 

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Tuomisto saanut statuksen "kulttihahmo" :-) Oliskohan jollain palstalaisella jotain psrempaa tietoa perusteista...

Pelaa ykkösyv:ssä (ehkä) ratkaisevassa välierässä. Vaikka termi on sanoisinko epämääräinen niin nyt se on kyllä paikallaan. Ei oo toki Tuomiston vika, mutta sopii Kookoo-Hifkin Stadi-Matin ja Raskin korvaajaksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuli vaan mieleen erään toisen "kulttihahmon" saamasta äskettäisestä huomiosta, että mitähän Tomille kuuluu? Onko kellään tietoa, että lopettiko Tuomisto pelaamisen? Ainakaan ep:n mukaan ei ole tehnyt sopparia muualle.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ihme kyllä ettei ole pelannut missään. Onko joku loukkaantuminen kenties?
Mahtuisi kyllä helposti tuonne nelssoniin Salmelan tilalle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En ihmettelisi yhtään, jos olisi lopettanut, sillä niin olisi tapahtunut tietojeni mukaan jo ennen viime kautta, jos ei IFKsta olisi tullut diiliä. Mitä olen kuullut Tuomiston tuttavilta niin ei ole koskaan ottanut jääkiekkoa hirveän vakavasti. Vähän sellaista VilleLeino-tyyppistä touhua, mutta tietenkin pienemmässä mittakaavassa.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti nuo loukkaantumiset ollut se ongelma, näin muutama viikko sitten Tuomiston lähikaupan kassalla ostamassa bisseä ja banaaneita ennen IFK:n peliä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös