Ärsyttäviä tapoja...

  • 5 565
  • 41

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Näppäinäänet

Juuri saavuin bussilla(pikavuoro) kotiin. Nukutti kovasti, ja olo oli muutenkin epämukava johtuen edellisillan boolitarjoilusta. Eipä vaan tullut uni silmään, kun naapuripenkin tyttö hakkasi tekstareita näippäinäänet päällä tasaisin väliajoin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Re: Näppäinäänet

Viestin lähetti sopuli
Juuri saavuin bussilla(pikavuoro) kotiin. Nukutti kovasti, ja olo oli muutenkin epämukava johtuen edellisillan boolitarjoilusta. Eipä vaan tullut uni silmään, kun naapuripenkin tyttö hakkasi tekstareita näippäinäänet päällä tasaisin väliajoin.

Kännyköiden piipitys yleensä vetää melkolailla pisimmän korren. Itse olen tottunut oman ryhmäni luennoilla pitämään kännykän kiinni, sillä suurin osa linjamme opettajista on määrännyt todella tiukat kännykkäsäännöt. Kerran sitten satuin eksymään mediatekniikan linjalle suunnatulle luentosarjalle. Ok tiedän, että nämä höpö-höpö-ammattilaiset ovat individualisteja, mutta ei kai se sitä tarkoita, että luentoja saa terrorisoida ihan miten lystää. Ekasta luennosta asti luennot olivat yhtä nokia vs. ericsson piipitystä. Milloin tuli tekstiviesti, milloin jonkun puhelin soi. Ja pahimpana jollain hyväkkäällä oli näppäinäänet päällä kun kirjoitti viestiä! Luentoryhmä ei ollut mikään järin suuri, joten luennot olivat suhteellisen pienissä luokissa, joten tuo piipitys oli todella rasittavaa.

Kertaalleen muistan bussissa kuunnelleeni jonkun todella suuren pisniswumanin pisneksiä. Akka kailotti niin, että varmasti joka hemmetin matkustajalle tuli selväksi, että mitä hän tekee työkseen. Itse olin tuolla kerralla melkoisen väsynyt, koska olin tulossa Tukholman reissulta. Yritin siinä aikani nukkua, mutta tämän rouvan kailotus esti aikeeni melko hyvin, kunnes lopulta pitkä pinnani paloi: en kyllä istunut lähimpänä tätä naista, mutta kuitenkin pomppasin ylös penkistä ja menin rouvan luokse ja tokaisin: "Sulla on varmaan joku vika siinä saatanaan puhelimessa kun siihen tuolla tavalla tarvitsee huutaa."
Tämän jälkeen muija alkoi sitten itsekin nukkumaan ja minäkin sain mielenrauhan.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Allekirjoittanut!!!

Tää sana ärsyttää ja paljon, enkä todellakaan tiedä miksi. Jotkut nimeltä mainitsettomat nimimerkit tunkevat tätä sanaa melkein jokaiseen viestiinsä, esim allekirjoittaneen mielestä... jne. Tuntuu että kun Saukkonen pari kertaa mainitsee kyseisen sanan hokinaitissa, niin se leviää tänne kuin tauti.

Ah, tekipä hyvää vihdoinkin sanoa se ääneen...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jaa, että mikä ärsyttää? Nose, kun ihmiset tulevat myöhässä katsomoon erätauon jälkeen lätkämatseissa. Erityisesti Hifk- ja Jokerit-matseissa tämä ongelma vaivaa. Silloin on halli yleensä täynnä ja Bisse valuaa. Ei se mitään haittaa jos muutaman minuutin tulee myöhässä, mutta varsin useasti porukka kömpii mestoilleen kun peliä on mennyt jo 10 minuuttia.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mua ärsyttää...

...kirjoitusvirheet, se, kun suomen kielen kirjoitussääntöjä ei osata (kun mä korjailen, se ärsyttää sit muita;) ).

...se, kun joku kysyy jatkuvasti: "Mitä?" ja saman asian saa toistaa viiteen kertaan.

...semmoset pariskunnat, jotka ei ikinä malta pitää näppejään irti toisistaan. (Antakee anteeks, mä olen "pariton")

...sinkuttelu. Vaikka mä en seurustele, mä en halua, että mua kutsutaan sinkuks, kun se särähtää vähän...

...meidän liinavaatekaapin järjestyksen puute!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Allekirjoittaneen mielestä :rolleyes: erittäin ärsyttävää on se, että juuri kun on päässyt jonkun lehden tilauksesta eroon, sitä ruvetaan samantien tyrkyttämään oikein urakalla uudelleen.

Jos juuri olen kestotilauksen lopettanut, niin luulevatko ne tosiaan, että tilaan sen samantien uudestaan? Reilu viikko sitten joku niin lupsakka äijä että soitti ja tyrkytti Katso-lehteä. (En oikeastaan itse ole sitä koskaan tilannut, syy miksi se tuli muutaman kuukauden minun nimelläni onkin toinen tarina.) Puhui säästä ja urheilusta kuin vanha kaveri ja lupasi puolen vuoden numerot kuuden kuukauden hinnalla tai vastaavaa... Vielä olisi kaupan päälle saanut King Kong videon. Juu, sehän olisikin ollut kiva palkinto. Mikäs leffa sitä juuri äsken menikään televisiosta?

Ei varmaan enää kannata vastata "suojattuihin numeroihin" tai mitä ovatkaan. Taitavat aina olla kaupustelijoita.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se ottaa nuppiin, kun aina pelin jälkeen (joku/jotkut) haukkuvat matsin ihan paskaksi. Vaikka peli oli viihdyttävä niin heidän mielestä se oli AINA paska. -kele.

Musiikin mukanataputtajat sekä mukanalaulajat saavat minut syömään rauhoittavia.

Paljas maa tammi-helmikuussa ärsyttää.

Lukon pudotuspelien vähyys.

Alakerran naapurikin ärsyttää. Itseasiassa nyt tupakkalakossa ärsyttää vähän kaikki...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Monikin asia ärsyttää, mutta niiden kanssa on vaan elettävä. Yleensä ärsyttävät asiat ovat sen verran pieniä, että niistä ei yöunet mene. Suuremmat negatiiviset asiat herättävät sitten suurempia tunteita kuin ärsytys. Niistä voisi käyttää esimerkiksi ammattitermejä "vitutus" ja "kyrpiintyminen".

Mainitaan nyt yksi tuollainen pieni ärsyttävä asia, kun niiden kertominen taitaa olla tämän ketjun tarkoitus. Jatkoajassa on joillain nimimerkeillä leimata itselleen pyhiin asioihin kohdistuva kritiikki itkemiseksi. Siis itkemiseksi. Aivan, siksi toiminnaksi, missä kyyneleet valuvat, kurkkua kuristaa ja on kurja olo. Otsa menee ryppyyn, suupielet vääntyvät ja silmäkulmat kurtistuvat. Ihan oikeasti, kuinka moni meistä itkee kirjoittaessaan tänne?
 

Rocco

Jäsen
* Ruokakaupassa ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka eivät osaa päästää irti ostoskärrystään. Kun mennään vaikka maitokaapille niin pidetään kärrystä kiinni ja mennään hakemaan maitoa ja toisella kädellä pidetään koko ajan kiinni kärrystä ja pysähdytään siten että kärry on keskellä käytävää poikittain. Sama kaikissa kohdissa jossa on maistiaiset tai konsulentti myymässä pullaa. Jotkut sentään osaavat ja uskaltavat irroittaa kärrystä mutta jää se kärry silti siihen keskelle käytävää blokkaamaan ihmisten (lue: minun) vapaata marssia ruokatunnilla kohti einestiskiä.

* Moottoritien liittymissä ärsyttää vielä enemmän sellaiset ihmiset jotka tunkevat tielle ja olettavat että moottoritiellä annetaan tilaa. Hei haloo!!! Rampin päässä on kärkikolmio joka tarkoittaa väistämisvelvollisuutta ja se useita satoja metrejä pitkä kiihdytyskaista on sitä varten että saa kiihdyttää tai hidastaa sen mukaan että saa autonsa ajettua moottoritielle muun liikenteen vauhdin mukaan. Lisäksi ärsyttää sellaiset ihmiset jotka "hyvää hyvyyttään" väistävät ohituskaistan puolelle aina kun joku on rampista tulossa. Ilmankos oppivat ihmiset väärille tavoille. Varmasti ovat samoja ihmisiä jotka eivät siirrä kärryjään kaupan käytäviltä pois. Onneksi tämä näyttää olevan ongelmana enemmän täällä Pohjanmaan lakeuksilla, sarvikuonojen luvatussa maassa. Itse en anna tilaa kuin rekoille ja busseille koska niillä tuo kiihdytys ei aina oikein suju.

* Sitten ärsyttää ne jotka pitävät hätävilkkuja päällä kun hinataan autoa. Ottakaa ne nyt pois päältä, vaikka autosta bensa loppuisi tms niin ei se niin iso hätä ole ja sitäpaitsi saatte sakot jos poliisi näkee. Hätävilkkuja ei saa hinattaessa käyttää. Ovat varmasti niitä samoja ihmisiä jotka väistävät kolmion takaa tulevia moottoritiellä.

* Sitten ärsyttää K-ryhmän kaupoissa kaikki kassatädit jotka kyselevät ostotapahtuman yhteydessä Plussa-korttia. Tästä lähtien kaikille tiedoksi: Minulla ei ole Plussa-korttia. Jos sellainen olisi niin sen antaisin, koska sitä en anna se tarkoittaa sitä että korttia ei ole tai sitten en halua ostotapahtumastani Plussaa. Kauppa on kuitenkin täynnä Plussa-mainoksia ja jos joku kaiken tuon ääni- ja tv-mainonnan kautta tulevan aivopesun jälkeen unohtaa kortin antaa kassalla niin oma häpeä. Etujen saaminen edellyttää oma-aloitteisuutta. Ne unohtelijat ovat varmasti niitä jotka unohtavat hätävilkut päälle kun hinauttavat autoaan.

Siinä nyt muutama mitkä ärsyttää suunnattomasti... Johan helpotti :p

* Lisäys: Ärsyttää ihmiset jotka valittavat saamistaan parkkisakoista. Kyllä jokainen parkkisakko on itse aiheutettu. En ole koskaan nähnyt että auto olisi itse itsensä pysäköinyt väärin tai siitä että auto olisi jättänyt maksun maksamatta. Jokainen parkkisakko on ansaittu oma-aloitteisesti. Turha siitä on marista että "kävin vaan postissa" tai "kone antoi väärän ajan parkkilappuun" tai "ei sitä suojatietä siinä ollut kun minä tähän pysäköin."
 
Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti Moto
oikein urakalla uudelleen.


Minä vvvvvvvvihaan tuota oikein urakalla- termiä. Mika Saukkonen ei koskaan keksi muuta sanottavaa.


Aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhh!!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Selailin Kierrätyskeskusta ja löytyi tällainen asiallinen keskustelu.

Minua ärsyttää ihan vittuna se, kun myöhästellään. Olet sopinut tapaamisen vaikka kello kahdeksitoista henkilön X kanssa niin tiedät jo sopiessasi, että kaveri saapuu paikalle noin klo 12.20. Sähköposteihin vastaamattomuus on myös hirvittävää. Ylipäänsä ei-reagointi ja kuittaamattomuus. Kyllä te tiedätte.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Uudessa työpaikassa ja suht iso talo kyseessä. Kun henkilö nro. 27 tulee kysymään samat kysymykset joihin olet vastannut jo 26 kertaa, eli kauanko olit edellisessä paikassa, no mitäs oot tykännyt jne.

Eihän sillä mitään pahaa kukaan ja tajuanhan minä sen että on aika typerää valittaa tuommoisesta, mutta käy se siitä huolimatta hieman ärsyttäväksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tinkiminen.

Tinkauskulttuuri on perimmäistä ja sisimpää genomia ja perimäainesta mitä on suomalaisten dna:han kopioitu. Sukupolvelta toiselle ylittyvä taito katsomatta sosio-ekonomisia lajirajoja saati mitään muutakaan kansaa jakavaa mittaria.

”Mikäs se oikea hinta olikaan?”
”No paljos tästä pyöristellään?”
”Keksipäs joku hyvä hinta”

Vallaton ainiaan jatkuva torikauppias-elämä asuu näiden ihmisten mielissä, oltiin missä tahansa liikkeessä. Kyseinen ihmisryhmä saa aivan teutoonista tyydytystä, jos saa jostain vitun sauvakävelysauvan - varapiikistä viisi senttiä pois ja itseasiassa se on niin valtava asia että mikäli tuota ei irtoa, niin kajahtaa ”ei edes alennusta antanut vaikka niin on tuttavaa ja kauppamiestä”. Sen verran kaupanalalla ja yrittäjyyttä silmästä silmään nähneenä, tuo on se rasittavin kohderyhmä, tavallaan jopa ärsyttävämpi kuin turhat renkaanpotkijat. Nämä uuvatit eivät tajua että kaikki sentit on myyjän katteesta ja selästä revitty irti ja kun myyjä osoittaa hinnastoa, että tuossa, niin ollaan vitun pöyristynyttä.

Toinen ryhmä on outlet-uskovaiset, mutta se on jo toinen tarina se.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pari asiaa tuli heti mieleen joista on puhuttu julkisestikin. Eric Cartman mm. toi esille kuinka heikkoa ja perseestä on ampua toista jäbää kyrpään. You just DON'T SHOOT A GUY IN THE DICK! Period. You don't do that shit.'

Toinen kohta johon niinikään yksi oppi-isistäni Jimmy Carr, tarttui, on pallien huomiotta jättäminen huulijumpassa. Ne on siinää ihan käden ulottuvilla, ei lisää suorituksen vaikeustasoaa millään muotoa. DON'T NEGLECT THE BALLS!!! Rude and inhumane.

Toi tinkiminen muuten vituttaa suorastaan. Siinä tavarassa on se hinta just sen takia ettei tarvia jauhaa ylimäärästä paskaa ja tuhlata kaikkien aikaa, saatana. Jos mä myyn jotain satasella, niin sen hinta on satanen, perkele soikoon, Samaa pätee ostaessa. Jos oon valmis maksamaan listahinnan, niin maksan sen. En rupee perseilemään ja tinkimään. Vitun arabit täkin perseilyn keksineet.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tinkiminen.

Mun mielestä pyynti- tai listahinnan maksaminen on usein melko hölmöä, ei toki väärin sekään. Jos olen myymässä jotain, niin tinkiminen voi ehkä ärsyttää. Yleensä laitan hinnan sellaiseksi, että tavara vaihtaa omistajaa pyydetyllä hinnalla.

Kun ostan jotain, niin totta ihmeessä yritän tinkiä hintaa alaspäin. Ei koske sellaisia tuotteita tai palveluita, joiden hinta on mikä on. Esim. bensiinin hinnan tinkiminen lienee turhaa, samoin apteekissa ei kannata käyttää aikaa tinkaamiseen. Myös muutaman euron ostoksissa tinkiminen saa jäädä. Autoa ostettaessa saa helposti vähintään satasia pois hinnasta. Esim. talokaupassa sain tingittyä 11 tonnia ns. viimeisestä hinnasta pois. Kysehän on siitä, kenen lompakkoon tinkivara jää. Tingin melko usein välittämättä siitä, että se ehkä ärsyttää myyjäosapuolta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari asiaa tuli heti mieleen joista on puhuttu julkisestikin. Eric Cartman mm. toi esille kuinka heikkoa ja perseestä on ampua toista jäbää kyrpään. You just DON'T SHOOT A GUY IN THE DICK! Period. You don't do that shit.'

Toinen kohta johon niinikään yksi oppi-isistäni Jimmy Carr, tarttui, on pallien huomiotta jättäminen huulijumpassa. Ne on siinää ihan käden ulottuvilla, ei lisää suorituksen vaikeustasoaa millään muotoa. DON'T NEGLECT THE BALLS!!! Rude and inhumane.

Toi tinkiminen muuten vituttaa suorastaan. Siinä tavarassa on se hinta just sen takia ettei tarvia jauhaa ylimäärästä paskaa ja tuhlata kaikkien aikaa, saatana. Jos mä myyn jotain satasella, niin sen hinta on satanen, perkele soikoon, Samaa pätee ostaessa. Jos oon valmis maksamaan listahinnan, niin maksan sen. En rupee perseilemään ja tinkimään. Vitun arabit täkin perseilyn keksineet.

Ahaa nyt mulle alkaakin selvitä mikä Johnny on miehiään. Jos yhdeksi oppi-isäksi mainitsee Jimmy Carrin, on kyseessä tietenkin erittäin kultturelli, sivistynyt ja ehdottomasti perverssi herrasmies!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös