Kokoonpanot kaudella 2016–2017

  • 36 647
  • 215

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itse käsitän koirankopin siten että pelaaja joutuu pieneen rooliin, vähälle peliajalle tai kokoonpanon ulkopuolelle (tai juuri 13. hyökkääjäksi tai 7. pakiksi) vaikka on pelannut hyvin. Eli miten sen sanoisi hienosti, ilman omaa syytään. Mutta joo, tuohon vain halusin tarkennusta, että onko Saarela mielestäsi "aiheettomasti" koirankopissa vai käsitinkö väärin.
 

senilix

Jäsen
Odotin itse jo oikeastaan, että milloin Saarela laitetaan katsomoon tai ylimääräiseksi hyökkääjäksi. Pakko kyllä arvostaa Heikkilää. Näkee ihan oikeita asioita jäällä ja toimii sen mukaan miten pitääkin..
Aika lailla kärsivällinen Heikkilä on. "Alemman tason" pelaajista useimmat ovat saaneet monen pelin näyttöajan, ei ensimmäisestä virheestä vilttiin. Saarelan velttoilua hän katsoi aika kauan.
Tänään on mielenkiintoista nähdä, vieläkö Pitkänen lähetetään häviämään alivoiman ensimmäinen aloitus, vai lähetetäänkö kentälle keskushyökkääjä, jolla on edes ajateltavissa oleva mahdollisuus voittaa aloitus.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Missä on Niskala?

Fribergillä näytön paikka, luultavasti Saarela otetaan ainakin 2 ylivoimaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä luen tuon kokoonpanon niin, että Saarelan on nyt herättävä. Friberg on ollut pirteä ja hyvä pelaamissaan peleissä, joten ansaitusti tarjotaan isompaa tonttia.
 

senilix

Jäsen
Tuossa on itse asiassa Suuronen Saarelan tilalla ja Claireaux siirtyi Fribergin tieltä kolmoseen ja siitä Kangasmäki neloseen.
Kyllä minä lähettäisin Fribergin myös ylivoimaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä itse näkisin ylivoimalla mielelläni jonkun muun kuin Saarelan. Ei ole sielläkään saanut mitään aikaan, joten kyllähän jonkun näköistä kokeilua muillekin voisi tarjota.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä itse näkisin ylivoimalla mielelläni jonkun muun kuin Saarelan. Ei ole sielläkään saanut mitään aikaan, joten kyllähän jonkun näköistä kokeilua muillekin voisi tarjota.
Tästäkin on pakko olla täysin samaa mieltä. Jos ei pysty kentällä antamaan parasta (tai edes riittävän hyvää) peliään, niin antaa muiden kokeilla. Jos kyseessä on se virtsan nouseminen päähän (itsellä ei tarkempaa tietoa asiasta ole, joten tämä mutulla), niin tälläinen liike voi saada sen laskemaan takaisin sinne minne se kuuluu.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Samalla kokoonpanolla mennään Oulussa. Saarela saa jatkaa asenteensa miettimistä penkinpäässä, kun samalla toinen Laitilan poika Friberg on taitovajeestaan huolimatta ryöstänyt hyvällä aseenteellaan Saarelan paikan kakkosketjusta. Pian menee seuraavakin Laitilan poika Saarelan ohi, Matias Lainio.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Asia mistä tykkään: parhaat pelaa. Siinä ei mitkään entiset meriitit pidä painaa, kun tehdään kokoonpanoa ja peliaikaa jaetaan. Heikkilälle iso plussa tästä.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samalla kokoonpanolla mennään Oulussa. Saarela saa jatkaa asenteensa miettimistä penkinpäässä, kun samalla toinen Laitilan poika Friberg on taitovajeestaan huolimatta ryöstänyt hyvällä aseenteellaan Saarelan paikan kakkosketjusta. Pian menee seuraavakin Laitilan poika Saarelan ohi, Matias Lainio.
Kake Heikkilä kommentoi Saarelan pelaamattomuutta jokseenkin näin, "Joka päivä pyritään saamaan kasaan paras mahdollinen kokoonpano".

Siinäpä se, tosin Kärppiä vastaan pistäisin tuorejalkaisen Saarelan jossain välissä kentälle sillä nopeastihan sen huomaa millä asenteella nuori jantteri on liikkeellä ja siitä sitten on helppo siirtää penkinpäähän nakertamaan tuppea jos ei edelleenkään kiinnosta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo kyllähän sitä taistelevaa ja ratkaisuhaluista Saarelaa katselisi Lukon paidassa mielellään, mutta kun ei sellaista ole paljoa näkynyt, niin hyvä näin. Tosin tuota yhtä taistelevaa ja kädetöntä koohottajaa en haluaisi katsella Lukon paidassa enää yhtään... Miksei muuten Vidgren pelaa?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo kyllähän sitä taistelevaa ja ratkaisuhaluista Saarelaa katselisi Lukon paidassa mielellään, mutta kun ei sellaista ole paljoa näkynyt, niin hyvä näin. Tosin tuota yhtä taistelevaa ja kädetöntä koohottajaa en haluaisi katsella Lukon paidassa enää yhtään... Miksei muuten Vidgren pelaa?
Kangasmäkeä et voi tarkoittaa kun hänellä ei riitä vauhti edes siihen koohotukseen joten tämän pelaajan täytyy olla Heikki Liedes johon olet vittuuntunut. Hymiö. Minua taas ketuttaa suunnattomasti katsella Seväsen suorituksia sekä kiekollisena, että kiekottomana. Tällä kaudella Roni pelaa tyystin väärässä sarjassa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kangasmäkeä et voi tarkoittaa kun hänellä ei riitä vauhti edes siihen koohotukseen joten tämän pelaajan täytyy olla Heikki Liedes johon olet vittuuntunut. Hymiö. Minua taas ketuttaa suunnattomasti katsella Seväsen suorituksia sekä kiekollisena, että kiekottomana. Tällä kaudella Roni pelaa tyystin väärässä sarjassa.
Oikeaan osuit. Eikä hymiöitä.

Sevänenkin on perin outo tapaus. Dominoi KeuPassa ainakin tilastojen valossa, mutta Liigassa ei kyllä näytä edes vähää alusta kovalta puolustavalta pakilta, eikä ainakaan kiekolliselta pakilta.
 

senilix

Jäsen
Viime peliin verrattuna Virtanen ja Niemelä ovat poissa, Tiivola nelosketjun keskellä. Ja Kähkönen maalissa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko Virtasella kremppaa vai halutaanko sössiä pakkien pistepörssikin Koivistolle?
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Virtasella kremppaa vai halutaanko sössiä pakkien pistepörssikin Koivistolle?

Jukureilla ei tänään peliä ja Koivisto tarvitsee kolme pistettä viimeisessä pelissä ohittaakseen Virtasen, joten eiköhän pakkien pistepörssi mene Jesselle tämän illan poissaolosta huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös