La 25.2.2017 KalPa - Kärpät

  • 6 568
  • 34

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Pari omaa huomiota lisäksi:

- Kyllähän tuo tapahtuma tavallaan naurattaa. Olen itse tosin jo niin vanha, että tuollainen Pokemon Go-sukupolven toiminta (hei pöllitään kamaa!) menee ihan yli hilseen. Tarvitseeko niitä jalkapallohuligaanien hölmöimpiä tapoja omaksua?

- Kuopion järjestysmiehet eivät myöskään tästä puhtaita papereita saa. Ei ole mahdollista, että 2m tangolla varustetun lipun voi käydä hakemassa kuin marjan maasta. Aikamoinen one in a million-teko.

- Sinne Kärppä-fanimatkojen johtohenkilöstöön voisi valita jotain muitakin kuin 18-vuotiaita kutosen oppilaita, jotka ovat 100 promillen kännissä. Olisi tuo neuvotteleminen vähän helpompaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
tosiaan tällainen viesti lähti Kärppätoimistolle äsken:
Erinomainen viesti, toivottavasti tulee asiallien vastaus ja asia selvitetään kunnolla. Törkeää toimintaa niiltä vatipäiltä jotka tuohon on syyllistyneet, hienosti onnistuvat pilaamaan kyllä oman maineensa. Faniporukka piti kuitenkin hyvää meteliä pelin aikana, joten uskomatonta että tuollaista urpoilua täytyy harrastaa.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä kun tuosta lippuepisodista on lähtenyt Kärppätoimistolle suoraan viestiä. Itse olin fanikatsomossa, joskin etelästä tulleena. Eli en kulkenut Oulusta tulleilla busseilla. Kuulin kyllä pelin jälkeen, mitä siellä oli tapahtunut. Isoon porukkaan oli lähtenyt mukaan kavereita, jotka itse sanoivat, ettei itse peli kiinnosta lainkaan. Futispuolelta oli tullut joitain kavereita ensimmäistä kertaa mukaan. Tarkoituksena harrastaa porukassa tätä idiotismia. Jokerifanit tekivät tätä aikoinaan meille ja eihän sille voinut kuin nauraa. Jos toki samaan aikaan hiukan otti päähän.

Nyt mitataan Oulun faniporukoiden selkärankaa. Laittavatko nämä jampat heti aisoihin ja osoittavat, ettei tätä haluta tämän enempää? Naamat ja nimet tiedetään ja porttikiellot reissuille. Kyllä ne pystyy sieltä pois kitkemään, jos haluaa. Fiksua porukkaa siellä on nuoremmissakin janttereissa ja pystyvät varmasti asian hoitamaan. Kärpillä on myös nyt paikka ottaa porukoiden vetäjät keskustelemaan ja tehdä selväksi, ettei toista kertaa tarvitse tällaista tapahtua.

Itse tuomitsen toiminnan täysin, enkä halua millään tavalla nähdä tai kuulla vastaavasta jatkossa. Kärppäfaneilla on ollut hyvä maine ja sen eteen olen itsekin osaltani töitä monina vuosina tehnyt. Jos se näin pilataan, niin ottaahan se päähän. Kannustus oli hyvää läpi pelin, siitä voi olla ylpeä. Varsinkin kun pelin alku meni, miten meni. Kalpa oli todella hyvä, ei siinä ollut mitään palaa. Aittokallion romahtaminen perjantain hyvän pelin jälkeen oli kyllä harmi. Hyvä taistelu kolmannessa erässä jätti kuitenkin hyvän maun pelistä. Joukkue osoitti luonnetta. Kuudes sija edelleen ulottuvilla, joskin vaikeasti saavutettavissa.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Näki kyllä että oli futispuolelta tuo vääränlainen kannatus tullut mukaan, oli vähän huonokäytöksistä porukkaa vastassa.

Itse pelistä - täysin Kalpan ensimmäinen erä, jonka jälkeen pelkäsinkin että nyt alkaa peruuttelu. Meinattiin taas liian lähelle laskea Kärpät, ei tuolla pelityylillä vaan pärjää! Rohkeasti ja reilusti vaan hyökkäämään ja karvaamaan kuten ensimmäisessä erässä.

Hyvin yleisöä, kolme pistettä ja hyvä tunnelma, kiitos siitä! Minnekähän alkuvideot oli jätetty pois screeniltä, en ole hetkeen peleihin päässyt? Se Kalpan "esittelyvideo".
Tuomarilinja oli taas sellainen että mitään ei vihelletä kummallekaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tarkoituksena ei ole syyllistää koko porukkaa, mutta kun lippua heiluteltiin näyttävästi Kärppien fanikatsomossa pelin jälkeen (vittuilumielessä näin suomeksi sanottuna), niin arvelimme, että asialla ei ollut mikään yksinäinen susi, vaan kyseessä oli kollektiivisempi projekti. Järjestyksenvalvojien välillä rakennettu neuvotteluyhteys Kärppäfanien johtomiesten kanssa oli hyvin epä-rakentava. Käytös oli heidän puoleltaan enemmänkin uhkaavaa ja törkeää, eikä asiaa haluttu millään tavalla selvittää.
Siis, miksi sitä lippua ei näiltä riemuidiooteilta käyty hakemassa pois jos sen sijainti tiedettiin? Lippu annetaan pois tai itketään ja annetaan pois. Ei kai parimetrinen tikku ihan kokonaan piiloon minnekään peräsuoleenkaan mahdu?
 
Viimeksi muokattu:

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Siis, miksi sitä lippua ei näiltä riemuidiooteilta käyty hakemassa pois jos sen sijainti tiedettiin? Lippu annetaan pois tai itketään ja annetaan pois. Ei kai pari petrinen tikku ihan kokonaan piiloon minnekään peräsuoleenkaan mahdu?
Ehkä nämä riehujat koettiin uhkaaviksi ja sen takia ei vain "haettu" pois, tappeluksi kait tuo ois mennyt. Toki järjestyksenvalvojat olisivat voineet puuttua tilanteeseen/soittaa poliisit hakemaan liput takaisin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ehkä nämä riehujat koettiin uhkaaviksi ja sen takia ei vain "haettu" pois, tappeluksi kait tuo ois mennyt. Toki järjestyksenvalvojat olisivat voineet puuttua tilanteeseen/soittaa poliisit hakemaan liput takaisin.
Siis nimenomaan järjestysvalvojien hommahan tuo olisi ollut. Sitävarten on kyynelkaasut ja pamput.
Muutenhan järjestyksenvalvonta on hyödytön kuin kullin makuinen tikkari, jos ne eivät pysty huolehtimaan että hallissa ei tapahdu omaisuusrikoksia.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Jos ja kun tekijät saadaan kiinni, niin porttikielto myös Raksilaan. Ultrailkoot kaikessa rauhassa vaikkapa lähiöbaareissa. Muutaman vatipään takia menee kaikilta maine,,,
 

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Futispuolelta oli tullut joitain kavereita ensimmäistä kertaa mukaan. Tarkoituksena harrastaa porukassa tätä idiotismia.

Kyseessä siis AC Oulun faneja vai? Oulussahan ei muita jalkapallofaneja ole. Jos pitää paikkaansa, niin aika säälittävää touhua ja pilaa oikeiden fanien hyvän maineen. Minä en ole Kärppien fanien sikailuja ikinä nähnyt ennen.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyseessä siis AC Oulun faneja vai? Oulussahan ei muita jalkapallofaneja ole. Jos pitää paikkaansa, niin aika säälittävää touhua ja pilaa oikeiden fanien hyvän maineen. Minä en ole Kärppien fanien sikailuja ikinä nähnyt ennen.

Näin kuulemma. Yksi kaveri siellä jossain vaiheessa erätauolla huuteli Palloliitto haistakaa vittua. Siinä itsellenikin tuli mieleen, että eiköhän tuo futispuolelta ole tullut. Mutta juu. Yksi meidän bussilla Helsinkiin tullut oli Oulusta tullut bussilla ja siellä oli kuullut näitä juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös