Merkkipaaluviestit

  • 235 343
  • 2 632

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen liittynyt: 29.01.2003 eli 14 vuotta tuli tänään täyteen Jatkoajassa. Pelottavaa ajatella kuinka paljon on kuluttanut aikaa tällä foorumilla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmeisesti laktoosi-intoleranssi ja 40 vuotta paskanhajussa nököttäminen on tehnyt tehtävänsä: aivoni ovat tuhoutuneet. 1500 paskaviestiä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
500 viestiä rikki virallisessa homoketjussa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä on joko juhlahetki tai sitten osoitus siitä, kuinka vailla todellista elämää minä olen ilman muuta elämänsisältöä kuin tänne kirjoitteleminen, sillä tämä viesti jota juuri luet on allekirjoittaneen kymmenestuhannes viesti Jatkoajan keskustelupalstalle eli siis viesti numero
10 000.

Edellisestä täydestä tonnista tuli kolme kuukautta ja 27 päivää. En halua edes ajatella mitä kaikkea muuta olisin saanut aikaiseksi näillä tekstimäärillä jos olisin kirjoittanut vastaavan tekstimassan edestä jotain muuta. Kenties kasan paskaa, joka olisi julkaistu tajunnanvirtamaisena monologina ja jolla olisin voittanut Finlandia-palkinnon ja tonneittain rahaa. Luultavasti olisin vain haaskannut aikani johonkin muuhun, elämähän on pohjimmiltaan vain ajan tappamista kunnes elinkautinen päättyy ja armahdus koittaa poismenon myötä. Ennemmin sitä kirjoittaa tänne kuin käy esimerkiksi ulkona, harrastaa liikuntaa tai tuijottaa tositeevetä telkkarista.

Varmaa on, että siirto nelinumeroisesta viestimäärästä viisinumeroiseen viestimäärään on viimeinen laatuaan, sillä kuusinumeroista viestimäärää ei kukaan saavuta, en ainakaan minä. Nykyviestimäärän tuplaaminen esimerkiksi 20 000 viestiin tuntuu myös erittäin epätodennäköiseltä varsinkin kun itse foorumin pääasia eli jääkiekko on menettänyt kiinnostustaan erityisesti sarjatasolla koko ajan, ja pian lienee edessä tilanne, jossa vain arvokisat jaksavat kiinnostaa enemmän.

Se on sääli, että kiitos palstauudistuksen mistään ei enää näe viestikeskiarvoja eikä myöskään sitä, millä sijalla on kaikkien aikojen kirjoittaneiden listalla. Ei näillä tiedoilla paljoa tietysti tee, mutta oma hupinsa niissäkin.

Tämä oli tältä illalta tässä.

Tämä on sitten viesti numero 11 000 tälle palstalle. Tämän ja edellisen tuhatluvun välillä meni noin 27,5 kuukautta eli reilusti kolmatta vuotta. Aiemmin saattoi tuhatluku paukkua parhaimmillaan/pahimmillaan jopa 3-4 kk välein. Olen joko löytänyt tällä välillä itselleni elämän tai sitten menettänyt kiinnostustani Jatkoajan elämään ja jääkiekkoon - tai sekä että.

Viime tuhatlukuviestissäni ounastelin, että 20 000 viestiin yltäminen tuntuu erittäin epätodennäköiseltä, nyt tuntuu, että se seuraavakin tuhatluku eli 12 000 on yhtä epätodennäköinen. Tai jos siihen yllän, niin mahtaako 2010-luku siihen riittääkään? En taida olla ainoa mietteissäni, niin moni vanhan liiton palstamestari on joko vapaaehtoisella, määrittelemättömällä kirjoitustauolla tai muuten vain poissa palstavahvuudesta.

Mutta kaipa tänne sentään jostain vielä tulee kirjoiteltua, joko asiasta tai sitten vähemmän asiaa silloin kun en saa öisin unta kuten nykyisin tapahtuu varsin usein.
 

Fordél

Jäsen
Näköjään 24 000 tullut vissiin tänään täyteen. Tahti on pahasti (joidenkin mielestä onneksi) hiipumassa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
3000, vaimo on ylpeä, not!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kappas, oma profiili auki ja 8001 viestiä lähetetty, eli olisiko torstain ryöpytyksen jälkeiset Juhiksen haukkumiset ollut merkkipaaluviesti 8000.

Syksyllä juhlat sitten kun marraskuussa tulee täyteen 15 vuotta rekisteröityneenä jäsenenä ja kirjoittajana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
6000
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Viesti numero 8002 on tämä. Kahdeksassa kuukaudessa tuli 1000 viestiä lisää. Aikamoista.
Palstajäsennyyttäkin tulee syyskuun alussa täyteen 13 vuotta. Eipä sillä, kivaahan täällä on.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Perkama, tasatonniviesti meni nba hassutteluihin, tässä siis viesti 7001.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
nyt tuntuu, että se seuraavakin tuhatluku eli 12 000 on yhtä epätodennäköinen. Tai jos siihen yllän, niin mahtaako 2010-luku siihen riittääkään? En taida olla ainoa mietteissäni, niin moni vanhan liiton palstamestari on joko vapaaehtoisella, määrittelemättömällä kirjoitustauolla tai muuten vain poissa palstavahvuudesta.

Mutta kaipa tänne sentään jostain vielä tulee kirjoiteltua, joko asiasta tai sitten vähemmän asiaa silloin kun en saa öisin unta kuten nykyisin tapahtuu varsin usein.

Kiitos yllä mainitun unettomuuden olen tullut kumminkin kirjoittaneeksi tänne enemmän kuin luulinkaan, eikä se 12 000 näytä nyt niin epätodennäköiseltä koska olen tämän viestin myötä lukemassa 11 500, puoli vuotta edellisen tuhatluvun jälkeen.

Vaihtaisin kyllä monet viestit siihen, että olisin unten mailla enkä joko heräisi kesken unien tai pyörisi unettomana aamuyöhön kunnes pyöriminen alkaa vituttamaan niin paljon, että keksin muuta tekemistä vaikkapa tietokoneella.
 

Ralph

Jäsen
Se on se 30 000. viesti nyt tässä näin. Olkaa hyvä. Perkele.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on 3000. viestini Jatkoajan keskustelupalstalle reilun 12,5 vuoden aikana, jonka ajan minulla on ollut kirjoitusoikeudet tänne. Mainitaan lopuksi vielä Corey Elkins ja jääkiekko, ettei tule ihan one liner.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tää on miun merkkipaalu, 2000. viesti täyttä paskaa ja trollaamista. No, ehkä jokunen ihan asiallinenkin kirjoitus. Vielä on matkaa @Ralph ja kumppaneihin mutta takaa tullaan ja lujaa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on viesti numero 2000 palstalle. Olisi tämänkin ajan voinut varmaan paremmin käyttää. NOT! Jatkoaika, parasta mitä voit tehdä ilman housuja.
 

sinikettu

Jäsen
Tämä on viesti numero 2000 palstalle. Olisi tämänkin ajan voinut varmaan paremmin käyttää. NOT! Jatkoaika, parasta mitä voit tehdä ilman housuja.
Ajattele, montako kertaa olisit voinut päästä vaikka panee, jos olisit kuluttannut noiden 2000 viestin energiat siihen hommaan. Get out while you still can. 3000 viestin jälkeen se on jo mahdotonta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä on viesti numero 2000 palstalle. Olisi tämänkin ajan voinut varmaan paremmin käyttää. NOT! Jatkoaika, parasta mitä voit tehdä ilman housuja.

Ajattele, montako kertaa olisit voinut päästä vaikka panee, jos olisit kuluttannut noiden 2000 viestin energiat siihen hommaan. Get out while you still can. 3000 viestin jälkeen se on jo mahdotonta.

Yllä aivan turhaa lätinää, sillä käyttäjä @Käyttäjänimetön on viestinyt tänne 8240 kertaa ja pannut vielä enemmän. Kannattaisi vähän miettiä, ennen kuin painaa ENTER-näppäintä, onko sanottavaa vai eikö ole sanottavaa.

Lukekaa säännöt. Boldaus minun:

4 §Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin oneliner-viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa (esim. irc), ne eivät kuulu keskustelupalstalle. Otteluseurantaketjut ovat tästä poikkeus.​
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös