NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 940
  • 2 128

Knap

Jäsen
No tarkoitin kyllä molempia. Eihän varsinaisia pakki-pelaajia kannata peliin edes laittaa, jos pelaajat alkavat käyttään hyökkääjiä pakkeina. Eihän tässä pelissä voi kenttäpelaajaakaan laittaa maalivahdiksi.
Mun mielestä nykyinen systeemi on hyvä. Joillain pelaajilla on paremmat puolustusstatsit niin eikös niitä silloin kannata peluuttaakkin pakkina? Kyllähän sä sentteriäkin peluutat laidassa, jos sillä on huonot alotukset. Tai sitten laituria keskellä, jos sillä hyvät alotukset. Karlsson ja Schultz ovat periaatteessa hyökkääjiä, ja siellä ne on järkevämmätkin. Ei niille ne ominaisimmat pelipaikat, mutta ehkä statsien puolesta paremmat.

Pelin nimi on kumminkin hockey ultimate team. Eli luo unelmajoukkueesi.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mun mielestä nykyinen systeemi on hyvä. Joillain pelaajilla on paremmat puolustusstatsit niin eikös niitä silloin kannata peluuttaakkin pakkina? Kyllähän sä sentteriäkin peluutat laidassa, jos sillä on huonot alotukset. Tai sitten laituria keskellä, jos sillä hyvät alotukset. Karlsson ja Schultz ovat periaatteessa hyökkääjiä, ja siellä ne on järkevämmätkin. Ei niille ne ominaisimmat pelipaikat, mutta ehkä statsien puolesta paremmat.

Pelin nimi on kumminkin hockey ultimate team. Eli luo unelmajoukkueesi.

No se on taas ihan yksilöstä kiinni, miten tämän pelimuodon ymmärtää. Itse en voisi missään tilanteessa pistää ketään hyökkääjää pakiksi, vaikka olisi kuinka paljon parempi sille paikalle. Itse asiassa kun synergioiden mukaan jengiä olen kasannut niin useasti on jäänyt juuri yhdestä paikasta joku synergian saaminen aktivoitua, ja tilanteeseen auttaisi hyökkääjän peluuttaminen pakkina. En ole siihen ratkaisuun kuitenkaan päätynyt, sillä jotenkin itseä vain oksettaa ajatus nähdä Ryan Kesler puolustajan tontilla...

Mutta edelleen, jokainen kokoaa jengin juuri niin kuin haluaa. Toki toivoisin, että Fifan malliin kokonaisuus laskee väärällä pelipaikalla. Ei se normi Kesler voi olla 87kok. myös pakkina, ei vaan voi..
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mutta edelleen, jokainen kokoaa jengin juuri niin kuin haluaa. Toki toivoisin, että Fifan malliin kokonaisuus laskee väärällä pelipaikalla. Ei se normi Kesler voi olla 87kok. myös pakkina, ei vaan voi..

No tuo olisi nimenomaan hyvä uudistus seuraavaan NHL 18 HUT:hen, että pelaajien tasot laskis, jos niitä peluuttaa väärällä pelipaikoilla.

Mun mielestä nykyinen systeemi on hyvä. Joillain pelaajilla on paremmat puolustusstatsit niin eikös niitä silloin kannata peluuttaakkin pakkina? Kyllähän sä sentteriäkin peluutat laidassa, jos sillä on huonot alotukset. Tai sitten laituria keskellä, jos sillä hyvät alotukset. Karlsson ja Schultz ovat periaatteessa hyökkääjiä, ja siellä ne on järkevämmätkin. Ei niille ne ominaisimmat pelipaikat, mutta ehkä statsien puolesta paremmat.

Pelin nimi on kumminkin hockey ultimate team. Eli luo unelmajoukkueesi.

Myönnän, että peluutan MacKinnonia laidassa, vaikka on pelissä KH: Silti kyseessä on hyökkääjä, eikä pakki.
 

Knap

Jäsen
No tuo olisi nimenomaan hyvä uudistus seuraavaan NHL 18 HUT:hen, että pelaajien tasot laskis, jos niitä peluuttaa väärällä pelipaikoilla.



Myönnän, että peluutan MacKinnonia laidassa, vaikka on pelissä KH: Silti kyseessä on hyökkääjä, eikä pakki.
Joo oli vähän huono esimerkki. Mutta esim. IPKssa (mestis joukkue) peluutettiin Damir Galinia hyökkääjänä, vaikka on täysin puhdas pakki. Eli ei ne Burns ja Buff ole mitään poikkeuksia, vaan on tuo jopa yleistä, joten on tuo mielestäni täysin oikein nyt.
 

DDeke

Jäsen
Harmittaa kun hyvä pelimuoto laitettu pilalle näillä ylivoimaisilla korteilla. Näköään ei voi pärjätä jos ei laita rahaa palaan... Kakkosdivariin suorilla mestaruuksilla ja siellä nyt 6 tappiota putkeen. Olen kuitenkin näennäisesti hallinut, mutta vastustaja tulee sinisen yli ja rannaa ylänurkkaan... Tulokset suunnilleen 4/5-1 aina vastusjalle.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No se on taas ihan yksilöstä kiinni, miten tämän pelimuodon ymmärtää. Itse en voisi missään tilanteessa pistää ketään hyökkääjää pakiksi, vaikka olisi kuinka paljon parempi sille paikalle. Itse asiassa kun synergioiden mukaan jengiä olen kasannut niin useasti on jäänyt juuri yhdestä paikasta joku synergian saaminen aktivoitua, ja tilanteeseen auttaisi hyökkääjän peluuttaminen pakkina. En ole siihen ratkaisuun kuitenkaan päätynyt, sillä jotenkin itseä vain oksettaa ajatus nähdä Ryan Kesler puolustajan tontilla...

Mutta edelleen, jokainen kokoaa jengin juuri niin kuin haluaa. Toki toivoisin, että Fifan malliin kokonaisuus laskee väärällä pelipaikalla. Ei se normi Kesler voi olla 87kok. myös pakkina, ei vaan voi..
Tällä hetkellä tuo hyökkääjien peluuttaminen pakkeina johtuu hyökkääjien paremmasta lämärin tarkkuudesta ja usein myös voimasta. Siinä vaiheessa kun on lämärin voima ja tarkkuus yli 90 niin joka toinen viivapommi on maalissa. Ja muutenkin noiden hyökkääjien puolustusstatsit on aivan liian hyviä. Esim tuo puolustustietoisuus on monella liian korkea suhteessa oikeisiin puolustajiin. Ja sitten esim tämä Johnny Bucyk niin onhan hän aivan unelma siihen pakin paikalle kun maksaa 80 tonttua, jos haluaa pakin vastaavilla statseilla saa pulittaa pitkälle päälle 200 tonttua. Itellä on tällä hetkellä Zeta, jota ei pysty kaupata, pakkina sen aikaa, kunnes saa kerättyä vähän fyffeä johonkin kunnon pakkiin, eism Foote vois olla mukava.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Tällä hetkellä tuo hyökkääjien peluuttaminen pakkeina johtuu hyökkääjien paremmasta lämärin tarkkuudesta ja usein myös voimasta. Siinä vaiheessa kun on lämärin voima ja tarkkuus yli 90 niin joka toinen viivapommi on maalissa. Ja muutenkin noiden hyökkääjien puolustusstatsit on aivan liian hyviä. Esim tuo puolustustietoisuus on monella liian korkea suhteessa oikeisiin puolustajiin. Ja sitten esim tämä Johnny Bucyk niin onhan hän aivan unelma siihen pakin paikalle kun maksaa 80 tonttua, jos haluaa pakin vastaavilla statseilla saa pulittaa pitkälle päälle 200 tonttua. Itellä on tällä hetkellä Zeta, jota ei pysty kaupata, pakkina sen aikaa, kunnes saa kerättyä vähän fyffeä johonkin kunnon pakkiin, eism Foote vois olla mukava.

Joo tottahan se on, että nuo statsit vaan ovat hyökkääjillä parempia tuonne pakin tontille. Tämän tiedostan mutta mielummin annan tasoitusta muille kuin pilaan tämän lätkäpelin nuilla älyttömillä ratkaisuilla
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Joo oli vähän huono esimerkki. Mutta esim. IPKssa (mestis joukkue) peluutettiin Damir Galinia hyökkääjänä, vaikka on täysin puhdas pakki. Eli ei ne Burns ja Buff ole mitään poikkeuksia, vaan on tuo jopa yleistä, joten on tuo mielestäni täysin oikein nyt.

Pointtina nyt oli, että pelin hyökkääjiksi merkittyjä pelaajia peluutetaan pakkeina normiketjujen pakkipareissa pelin varsinaisten pakkien sijaan. Burns ja Buff pelaavat nykyään pakkeina sekä NHL:ssä että pelissä, joten siinä en näe mitään ongelmaa.
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Aloin pelaamaan tätä nyt myöhäisherännäisenä vasta viikko sitten ja vähän apua tarvitsisi. Kannattaako tässä vaiheessa alkaa keräämään noita heroja ja mistä kannattaisi ehkä aloittaa? Ja tarvitseeko noita keräilykortteja mihinkään muuhun kuin noiden herojen keräämiseen?

Sitten olen miettinyt että vastustajilla tosi usealla Mike Richards ja vaikuttaa ihan pelimieheltä, mutta en löydä sitä mistään, oliko se joku erikoiskortti?

Kiitos avusta ja pahoittelut tyhmistä kysymyksistä..
 
Sitten olen miettinyt että vastustajilla tosi usealla Mike Richards ja vaikuttaa ihan pelimieheltä, mutta en löydä sitä mistään, oliko se joku erikoiskortti?
Tuli joululahjaksi kaikille, jotka oli noita joulusettejä tehneet. Non-tradeable, joten mistään tuota ei ole mahdollista ainakaan tältä erää hankkia.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Aloin pelaamaan tätä nyt myöhäisherännäisenä vasta viikko sitten ja vähän apua tarvitsisi. Kannattaako tässä vaiheessa alkaa keräämään noita heroja ja mistä kannattaisi ehkä aloittaa? Ja tarvitseeko noita keräilykortteja mihinkään muuhun kuin noiden herojen keräämiseen?

Sanoisin, että ei kannata. Herot saa halvemmalla ostamalla suoraan marketista. Keräämällä setin itse kasaan saa pelaajan lisäksi sankarikeräilykortin. Tämän voi käyttää toiseen settiin, jossa voi vaihtaa 15 sankarikeräilykorttia 99 kokonaisuuksiseen Datsyukiin. Vaikka Datsyukin hinta pyörii jossain 800 000 tuntumassa, ei arvo luultavasti riitä kattamaa tappiota, jonka 15 kokoelmaa keräämäällä tekee. Halvimpia settejä taitavat edelleen olla ne, joihin tarvitaan vähiten hiilikeräilykortteja, esim. Boston ja Nashville.

EA julkaisee välillä uusia settejä, jotka ovat voimassa rajoitetun ajan. Nämä setit vaativat yleensä myös kulta- ja hiilikeräilykortteja.
 
Viimeksi muokattu:

DDeke

Jäsen
Miten veskalla syöksytään kesken pelin maila eellä vastaan? Paljon menee läpiajoja hukkaan kun tuo tulee yllätyksenä. Pitäisi alkaa itsekin käyttämään.

E: Niin ja voiko erikoiskortteja saada peruspakoista, vai onko niiden ostaminen turhaa/tulisi ajoittaa tiettyyn ajankohtaan?
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jahas just ku on saanu kaikki laajennus-pelaajat myytyä niin on näköjään tullu kilpailuhenkisiin kausiin kymmenen laajennus-pelaajan vaatimus. Aivan mahtavaa..
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jahas just ku on saanu kaikki laajennus-pelaajat myytyä niin on näköjään tullu kilpailuhenkisiin kausiin kymmenen laajennus-pelaajan vaatimus. Aivan mahtavaa..
Samaa katselin itse tänään. Empä jaksa alkaa säätämään kun pitäisi puoli joukkuetta kylvettää pois. Minusta tuo rajoitus olisi voinut olla vaikka 5 pelaajaa 10 sijasta.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Samaa katselin itse tänään. Empä jaksa alkaa säätämään kun pitäisi puoli joukkuetta kylvettää pois. Minusta tuo rajoitus olisi voinut olla vaikka 5 pelaajaa 10 sijasta.
Mulla on nyt siellä kolmos ja nelos ketju täynnä nonrare kakkosarjalaisia, kolme pakkia ja kakkosmaalivahti, Hyvästi synergiat, ja tervetuloa mönkiminen. Noh ihan hyvin toimii ja on siellä vastustajillakin tullu vähän vaihtuvuuttaa, kun ei ole enään kaikki kortit heroja.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mulla on nyt siellä kolmos ja nelos ketju täynnä nonrare kakkosarjalaisia, kolme pakkia ja kakkosmaalivahti, Hyvästi synergiat, ja tervetuloa mönkiminen. Noh ihan hyvin toimii ja on siellä vastustajillakin tullu vähän vaihtuvuuttaa, kun ei ole enään kaikki kortit heroja.
Näinpä, ihan mukava välillä luopua siitä ykköstiimistä ja pelailla vähän uusilla nimillä HUT:ia. Minusta on aina mukavia nämä turnaus/kausityypit, joissa on jotain rajoituksia. Eipä se iso homma ole 10 pelaajaa nakata sivuun ja ottaa uudet 10 kaveria "antamaan näyttöjä". Toki synergiat pitää hetkeksi unohtaa, itse sain jätettyä vain kaksi joukkuesynergiaa päälle.

Ja tosiaan positiivista tässä on juuri se, että vastaan luistelee myös hieman erilainen jengi eikä ole näitä heroja ym. koko joukkue täynnä, mitä on nyt puoli vuotta kasattu. Erittäin hyvää virkistystä, suosittelen kokeilemaan!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli päivitettyä joukkue. En ole pelannut pitkään aikaan kuin pari peliä. Vanhoilla synergioilla mennään, joista 12 on aktiivisena juuri nyt.

(Joulu)Malkin-Linden-Bure
(TOTW)Kessel-(Joulu)Richards-(MOV)McDavid
(MOV)Forsberg-(TOTW)Bergeron-(MOV)Landeskog
(MOV)Hoffman-(MOV)Thornton-(MOV)Barkov

(MOV)Josi-(TOTW)Weber
D.Wilson-(TOTW)Forbort
(93)W.Mitchell-(MOV)Mark Stone

(Stadium Series) Bryzgalov-IPOTG Carter Hart.

Näillä saa PP, WW, OJ; S, DR, HH, IS, CG, TT, TW, SB ja T-synergiat käyttöön.
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Kannattaakohan tuossa kausimoodissa hakea kuinka korkeaa sijoitusta? Yleensä olen ollut joku 5000. Ja palkinnoksi tullut 86 peluri. Nyt sijoitus olisi tonnin tienoilla ja parilla voitolla nousisi aika paljonkin.

Minkäköhän tason pelurin tuolla tuhannen sijoituksella ehkä saisi ja kuinka korkealle tulisi nousta että tulisi joku oikeasti hyvä?
 
Kannattaakohan tuossa kausimoodissa hakea kuinka korkeaa sijoitusta? Yleensä olen ollut joku 5000. Ja palkinnoksi tullut 86 peluri. Nyt sijoitus olisi tonnin tienoilla ja parilla voitolla nousisi aika paljonkin.

Minkäköhän tason pelurin tuolla tuhannen sijoituksella ehkä saisi ja kuinka korkealle tulisi nousta että tulisi joku oikeasti hyvä?
Ei sillä käsittääkseni ole mitään merkitystä, mones olet. Korkeammin sijoittunut saa vain parempia pakkoja palkinnoiksi, jolloin todennäköisyys saada hyviä pelaajia on isompi. Voit silti myös saada ihan siitä huonoimmasta pakasta sen Burnsin totw-kortin.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei kellään sattus olemaan Coloradon François Beaucheminia lojumassa kokoelmassa. Siis sitä normi kulta nonrarea. Voisin siitä ihan kohtuullisesti maksaa, en kuitenkaan 50 000 mitä marketissa tällä hetkellä pyydetään. Ainoa kortti joka uupuu coloradon setistä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei kellään sattus olemaan Coloradon François Beaucheminia lojumassa kokoelmassa. Siis sitä normi kulta nonrarea. Voisin siitä ihan kohtuullisesti maksaa, en kuitenkaan 50 000 mitä marketissa tällä hetkellä pyydetään. Ainoa kortti joka uupuu coloradon setistä.
Semmonen kutina on että löytyy, kunhan pääsen kotiin 14-15 välillä niin voin tarkistaa ja myydä pois. Ainakin muistelisin että IS synergialla ukkoa joskus peluutin 3 parissa ihan alussa.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
On tämä kyllä yhtä tuskaa tämä pelimuoto. Viimeinen vuosi kun tähän aikaani tuhlaan. Datsyuk 99 overallilla on ihan paperia, kun joku 90 overall Koivu alistaa menemään ja muutenkin tasavahva kokoonpano ei auta mitään, kun vastustajalla on tarpeeksi turhakkeita. Kiva ominaisuus tämä ice tilt, kun käytät aikaa hyvän joukkueen kasaamiseen. Competitive seasonsissa yhtään hyvää kautta, kun aina tulee näitä ihan ihme pelejä. Äskönkin johdat 4-2 minuutti ennen loppua ja sen jälkeen ei syöttöä saa omille, mutta vastustaja katkoo ilmastakin lättysyötöt. 4-4 ja jatkoilla turpaan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei kellään sattus olemaan Coloradon François Beaucheminia lojumassa kokoelmassa. Siis sitä normi kulta nonrarea. Voisin siitä ihan kohtuullisesti maksaa, en kuitenkaan 50 000 mitä marketissa tällä hetkellä pyydetään. Ainoa kortti joka uupuu coloradon setistä.
Voe jehna. Löytyhän se, mutta on siis ilmeisesti aloituspakasta tj saatu kun ei voi treidata :/
 

Eskelarit

Jäsen
Tuli tossa kairattua Eliitin poffit kotiin ja pakastahan tuli se kaksi hiilikorttia, joita ei pysty treidaamaan. Osaakos joku sanoa mihin noi kannattais käyttää? Mistä sais parhaan tuoton? @lake79 ? joku muu?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tuli tossa kairattua Eliitin poffit kotiin ja pakastahan tuli se kaksi hiilikorttia, joita ei pysty treidaamaan. Osaakos joku sanoa mihin noi kannattais käyttää? Mistä sais parhaan tuoton? @lake79 ? joku muu?
Vuoden joukkueen aikaan varmaan on taas uusia settejä mihin noita voi käyttää, mutta varmaan tarvitset suuremman määrän hiilikortteja + mahdollisesti kultakortteja ja jotain uusia keräilykortteja.

Noista uusista all star -seteistä varmaan saa hyvin tuottoa, kun 90 overallin kortin saa juurikin tuolla kahdella hiilikortilla. Siellä ei tosin muistaakseni ole tällä hetkellä mitään kovin hyviä vaihtoehtoja, mutta nuohan päivittyy taas muutaman päivän päästä.

Melkein odottaisin noita uusia kortteja, jossei jotain mieleistä nykyisistä löydy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös