Espoo United kaudella 2016–2017

  • 499 615
  • 1 784

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Vähän mystiseksi jäi Lehtisen JYP-aika, kun ainakin minä odotin että kaveri saisi vähän enemmän vastuuta kun hajaminuutteja kahdessa liigamatsissa. Veikkaan, että Niklas Frimanin pestaus vei Lehtiseltä sen vähänkin roolin jota hänelle kaavailtiin.

Akatemiassa pelasi ihan kohtalaisesti, mutta ei noussut varsinaisesti johtavaksi pelaajaksi ja plusmiinustilaston lukema oli aika karmaiseva.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Alkaisiko EU'hun pesiä voittamisen kulttuuri? Selkäranka ei katkennut kolmen maalin johdon menettämiseen Keuruuta vastaan, vaan voitto 'kairattiin' ? Olisihan ihan kiva nähdä näitäkin pleijareita.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Alkaisiko EU'hun pesiä voittamisen kulttuuri?

Se pesiytyi sinne aika äkkiä kun Raato tuli kaiken voittamisen kulttuurinsa kanssa hommaan mukaan. Siellä on nyt juuri sanan varsinaisessa merkityksessä tilanne, valmentaja voittaa ja joukkue häviää.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ilmeisesti EU ei sitten viimehetken vahvistuksia hankkinut. Lainalla ollut Harald korvautui Nico Vikstenillä ja varmaan Niklas Sillanpää ja Joel Ylä-Mononen palaavat KJT:stä lainalta. Eipä tuolla rosterilla välttämättä kovin pitkälle mennä. Kunhan nyt vähän pääsisi playoffin makuun.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Todennäköisesti tosin kyseessä jotain jatkosopimuksia. Veikkaan, että Summasen ensi kauden diili.
 

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Jotain pitää arvata, joten joko Cami tai Eetu palaamassa?
Eetu who? Laurikaiselle ei ainakaan ole käyttöä niin kauan kuin meillä on Tirronen tolppien välissä. Enkä usko hänen halukkuuteensa pelata Mestistä, vaikka rapakon takana ei hänellä odotuksien mukaan ole sujunutkaan.

Cami kelpaisi, mutta jotenkin tuntuisi liian hyvältä ja selvältä vaihtoehdolta. Mielenkiinnolla silti odotan, kuka sieltä tulee jos on tullakseen. Varmasti vähän korkeamman profiilin julkistus tämä on, kun sitä kerran etukäteen aletaan hypettämään. Hyökkääjä se todennäköisesti on.
 

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Tirrosen jatko on tosi hyvä uutinen. Melkein ainoa pelaaja, jonka olen pelännyt siirtyvän liigaan.

Mutta olihan tuo EU:n some-ennakko vähän harhautusta, kun vielä tehtiin juuri siirtorajan umpeutuessa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tirrosen jatko on tosi hyvä uutinen. Melkein ainoa pelaaja, jonka olen pelännyt siirtyvän liigaan.

En itse varmasti tiedä mutta olen sellaisessa luulossa ettei Mestissopimus pääsääntöisesti estä henkilön siirtymistä liigaan. Käsittääkseni Mestissoppareissa yleensä optio siirtymisestä liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En itse varmasti tiedä mutta olen sellaisessa luulossa ettei Mestissopimus pääsääntöisesti estä henkilön siirtymistä liigaan. Käsittääkseni Mestissoppareissa yleensä optio siirtymisestä liigaan.

Toivon että Espoon tavoite liigaan noususta ja omistuksen suhteellinen vauraus mestiksessä mahdollistavat sopimukset, joissa tätä ei ole. Uskon EUn ymmärtävän Espoolaisen yleisön pettymyksen mikäli ajatustasolla jämähdetään perus farmiksi. Mikäli liigaoptio on sopimuksessa tämän sopimuksen hypetys tähän ajankohtaan on entistä typerämpi ratkaisu...
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Twitteristä: Juha Ylösen poika Jesse Ylönen (1999-syntynyt) tekee tänään #Mestis-debyyttinsä Espoo Unitedin riveissä. Suoraan ykkösketjuun

E. Siellähän se on.

Järvinen-Kaijomaa-Ylönen
F.Westermarck-Puhakka-Kivilahti
Oksanen-Uomala-Veistola
Iisakka-Elgbacka-Nisula

Lehtinen-Tikkinen
Tarkkanen-V. Westermarck
Kettukangas-Santala
Moberg

Tirronen
Viksten
 
Viimeksi muokattu:

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twitteristä: Juha Ylösen poika Jesse Ylönen (1999-syntynyt) tekee tänään #Mestis-debyyttinsä Espoo Unitedin riveissä. Suoraan ykkösketjuun

E. Siellähän se on.

Järvinen-Kaijomaa-Ylönen
F.Westermarck-Puhakka-Kivilahti
Oksanen-Uomala-Veistola
Iisakka-Elgbacka-Nisula

Lehtinen-Tikkinen
Tarkkanen-V. Westermarck
Kettukangas-Santala
Moberg

Tirronen
Viksten

Mielenkiintoista. Harmi kuitenkin, että Markus Piispanen, ehkä joukkueen paras hyökkääjä, on tuolta paikalta jälleen poissa kokoonpanosta. Kävi kokeilemassa yhden pelin, mutta ilmeisesti jokin vaivaa edelleen.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
En tiedä johtuiko poissaoloista vai mistä, mutta olihan tänään surkea muniinpuhaltelupeli. Erehdyin siis sen katsomaan Areenasta.

Eikö nuo neidit osaa taklata ollenkaan? Saati ottaa sellaista vastaan, vaan loukkaantuvat puhtaasta kevyestä taklauksesta.

Omaa maalia ei suojella ollenkaan, kaksi vastustajaa hakkaa useaa riparia, omat katsoo vierestä.

Munatonta paskaa, eipä tarvitse taas vähään aikaan katsoa. Luulin että Raato olisi tuonut tuohon jotain ryhtiä mutta huh huh. Yrittäisivät edes.

Voi tietysti olla että mulla kävi vain huono tuuri ottelun kanssa.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Jotensakin käsittämätön se Santalan loukkaantuminen? Perustaklaus joita joka pelissä on sen parikymmentä, mitähän siinä oikein tapahtui että noin pahasti sattui?
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jotensakin käsittämätön se Santalan loukkaantuminen? Perustaklaus joita joka pelissä on sen parikymmentä, mitähän siinä oikein tapahtui että noin pahasti sattui?
Santala oli puoli metriä irti laidasta, eikä myöskään osannut odottaa yhtään taklausta. Huonoa säkää/oma moka.
 

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Rami tuonut joukkueeseen tunnetta ja järkevyyttä. Aika huikea recordi pisteiden valossa tammi-helmikuussa.
 

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Espoon kevät voi olla pitkä! Sarjan kuumin joukkue, Raimon osaaminen taustalla, sarjan paras 4. ketju (Iisakka/Nisula/Elgbacka) ja Tikkinen pelaa hyvää kevättä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös