Antti Pennanen HPK:n päävalmentajana

  • 157 179
  • 437

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä Pennasta on kritisoitu silloin kun on ollut aihetta. Tuossa tauon jälkeen oli sitä aihetta, kun tuli pidempi romahdus koko joukkueelle ja silti Pennanen sekoitti vain pakkaa. Siellä oli kuitenkin toimivia ketjuja, joilla olisi voinut taistella niissäkin peleissä voitosta. Pennasen reagointi pelien sisällä jäi sitten vasta viimeminuuteille, jolloin tulikin jo kiire. Onhan tuo kenttien pyörittäminen edelleenkin vähän outoa.

Hyvin on Pendo vetänyt, aina voi toki parantaa, mutta parhaat valmentajat onkin sellaisia, jotka ei jämähdä siihen juttuunsa vaan kehittyvät pelin mukana. Nyt näyttää hyvältä, mutta ei Kerho tule kaikkia pelejä voittamaan, tai jos tulee niin sitä pääsee kunnolla saunomaan. Tällä hetkellä on itseluottamus korkealla ja se on hyvä se, mutta matkaa on vielä perhanasti jäljellä. Peli kerrallaan.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No. nimim. @BlackWolf on Kerhon-fanien kriittisintä ja vaativinta osastoa. Ja onhan tuokin jo alkanut kiitellä joukkueen nykymenoa.

Pendo on pitkän tähtäimen valmentaja. Sitä mihin pyritään maaliskuussa ajetaan sisään härkäpäisesti koko kauden ja hommaa ei aleta muuttelemaan, vaikka jokunen peli syksymmällä menisikin plörinäksi. Joskus meillä faneilla sitten leikkaa vähän kiinni, kun yleensä ajatellaan sitä yhtä peliä johon lippu ollaan lunastettu ja jossa homma menee reisille.

Ja vaikka Pendo onkin osoittautunut helvetin hyväksi valmentajaksi heti ekalla kaudellaan, ei hänestä kuitenkaan saa kasvaa hahmoa, joka nousee kritiikin yläpuolelle. Hyvä, että kriitikoitakin löytyy.
Tässä on todella pointtia: Pennanen on onnistunut omasta mielestäni loistavasti, mutta silti kritiikkiä tarvitaan. Kritiikki avaa näkökulmia, joita voi ja kannattaa ainakin pohtia. Vaikka itse en ole tällä kaudella tainnut kertaakaan moittia tai kyseenalaistaa Pennasta, näen silti tarvetta kritiikillekin. Olen itse vain ollut niin valtavan tyytyväinen viime kausien rämpimisen jälkeen, että lyhyiden harmistuskausien aikana olen malttanut mieleni.

Sitä paitsi epäilen, että sekä Pennanen että pelaajat lukevat tätä palstaa. Ainakin kun jotakuta pelaajaa on moitittu, tämä on usein antanut palautteen erinomaisella pelaamisella seuraavissa peleissä.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Hyvin on Pendo vetänyt, aina voi toki parantaa, mutta parhaat valmentajat onkin sellaisia, jotka ei jämähdä siihen juttuunsa vaan kehittyvät pelin mukana.

Sittenhän Pennanen ei ole paras valmentaja? Pennanen `antaa` joukkueelle ja yksilölle sekä pelille aikaa ja osaa puuttua ja reagoida, jos aihetta on. Pennanen on pelin asiantuntija, josta on teillekin vielä paljon iloa. Hienoa nähdä miten mies on pärjännyt vaikka osa HPK:n kannattajista torppasikin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sittenhän Pennanen ei ole paras valmentaja? Pennanen `antaa` joukkueelle ja yksilölle sekä pelille aikaa ja osaa puuttua ja reagoida, jos aihetta on. Pennanen on pelin asiantuntija, josta on teillekin vielä paljon iloa. Hienoa nähdä miten mies on pärjännyt vaikka osa HPK:n kannattajista torppasikin.
Taisit ymmärtää vähän väärin. Ei ole mitään "yhtä pelitapaa" vaan peli kehittyy ja valmentajien on joko kehityttävä mukana, tai heistä tulee menneisyyden koutseja. Näitä esimerkkejä löytyy sitten paljonkin valmentajista, jotka unohti itsensä sinne aikaan ennen meidän peliä. Pennanen on näitä uuden polven valmentajia, jotka selvästi oppii ja opiskelee peliä.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sittenhän Pennanen ei ole paras valmentaja? Pennanen `antaa` joukkueelle ja yksilölle sekä pelille aikaa ja osaa puuttua ja reagoida, jos aihetta on. Pennanen on pelin asiantuntija, josta on teillekin vielä paljon iloa. Hienoa nähdä miten mies on pärjännyt vaikka osa HPK:n kannattajista torppasikin.
Torppaajia en kyllä oikeasti muista. Edellisten kausien tuskan jälkeen esimerkiksi itselleni Pennanen oli jo valmiiksi "vaikuttaa erittäin lupaavalta" -tapaus. Parasta on, että on osoittautunut sitäkin paremmaksi - ainakin toistaiseksi. Saa nähdä, mitä mies kaivaa hihasta, kun oikein tosipelit alkavat.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sitä paitsi epäilen, että sekä Pennanen että pelaajat lukevat tätä palstaa. Ainakin kun jotakuta pelaajaa on moitittu, tämä on usein antanut palautteen erinomaisella pelaamisella seuraavissa peleissä.

Tämä on pitänyt paikkansa. Itsekin sain nennilleni Pelicans pelissä, niin valmennukselta kuin pelaajalta. HIFK pelissä sanoin, että älä lauo Sakke kun et mihinkään osu. No Pelicans pelissä, noh kaikki nähtiin mitä tapahtui. Sitten arvostelin Pendoa, koska Cornet ja Sakke oli väärin päin. Noh ihan jees se meni.

Mitä tulee taas kritiikkiin niin itsekin olen täällä suuta paukuttanut. Kateellinen olen niille, jotka on pystynyt pitämään tunteensa kurissa. Itse en aina ole pystynyt, mutta olen muutenkin ulkopaikkakuntalainen ja en tunne yhtään Kerho fania luonnossa, joten puran tänne tunteitani. Koittakaa kestää ja jos virheen teen niin käsi pystyyn. Toki kritiikkiäkin on Pendo ansainnut, mutta meillä on niin eri kuvakulma täällä katsomoissa. Voidaan vain seurata meidän kuvakulmasta asioita ja niiden perusteella tehdä johtopäätöksiä, asiat voivat oikeasti olla täysin eri lailla kulisseissa, mutta niistä emme voi tietää. Tunteikkuus on kuitenkin välittämisen merkki, mua on tällä kaudella vituttanut enemmän välillä, kuin viime kaudella. Viime kaudella toivo oli menetetty, niin ei välittänyt. Hyvä että tunnetta löytyy ja ei mua haittaa näyttää aasilta turhan kritiikin jälkeen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tunteikkuus on kuitenkin välittämisen merkki, mua on tällä kaudella vituttanut enemmän välillä, kuin viime kaudella. Viime kaudella toivo oli menetetty, niin ei välittänyt. Hyvä että tunnetta löytyy ja ei mua haittaa näyttää aasilta turhan kritiikin jälkeen.
Tässä olet kyllä asian ytimessä. Tässä, männä vuosina, liian pitkään ollut sellainen meno, että ihan se ja saamarin sama. Se kun tappio vituttaa, se tuntuu jopa hyvältä, koska edes vituttaa. Pitkään ei edes vituttanut, kun ei jaksanut välittää, enempi masensi rakkaan seuran rappio. Se on sillon oikeasti huonosti se.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Antti maajoukkuestudiossa. On se huikea, tylyä ja asiantuntevaa tekstiä latoo esiin tämän tästä. Ihan kuin HPK:n valmentajanakin. Se jaksaa aina pikkasen huvittaa, kun on niin poissaolevan (harhaileva katse) ja jännittyneen näköinen, kuitenkin analysointikyky ja ulosanti on koko ajan skarppina. Ryhti on hyvä, jopa rautakankimainen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Antti maajoukkuestudiossa. On se huikea, tylyä ja asiantuntevaa tekstiä latoo esiin tämän tästä. Ihan kuin HPK:n valmentajanakin. Se jaksaa aina pikkasen huvittaa, kun on niin poissaolevan (harhaileva katse) ja jännittyneen näköinen, kuitenkin analysointikyky ja ulosanti on koko ajan skarppina. Ryhti on hyvä, jopa rautakankimainen.

Selkä on leveä, ehkä hiukan neliskulmainen, mutta valmis kantamaan joukkueensa kohti horisonttia. Kämmenet ovat isot ja kuluneet, perunannostajan työkalut. Asentoa voi kuvailla rautakankimaiseksi, mutta minä sanoisin että se on kuningaspingviinimäisen jalo. Jalkovälissä kun haudotetaan munaa tai lämmitetään jälkikasvua, eli jäykkyys on vain isällistä uhrautumista. Kuningaspingviini uros on se joka hautoo munaa, samalla kun Toivan.. eikä kun siis naaras on kalassa. Se on tiimwörkkii perkele. Mutta jottei homma mene aivan vakavaksi, niin kyllä sieltä usein hymynkarekin saadaan aikaan ja sepäs vasta on oiva hymy. Hymynkaaren kun saa aikaan, niin ne isot poskipäät tuoksuu kanelipullalle, lähettäen samalla kaipaavan valon jostain lapsuuden muistoista.

Antti pantti neliskantti matkalla maailman ääriin.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Selkä on leveä, ehkä hiukan neliskulmainen, mutta valmis kantamaan joukkueensa kohti horisonttia. Kämmenet ovat isot ja kuluneet, perunannostajan työkalut. Asentoa voi kuvailla rautakankimaiseksi, mutta minä sanoisin että se on kuningaspingviinimäisen jalo. Jalkovälissä kun haudotetaan munaa tai lämmitetään jälkikasvua, eli jäykkyys on vain isällistä uhrautumista. Kuningaspingviini uros on se joka hautoo munaa, samalla kun Toivan.. eikä kun siis naaras on kalassa. Se on tiimwörkkii perkele. Mutta jottei homma mene aivan vakavaksi, niin kyllä sieltä usein hymynkarekin saadaan aikaan ja sepäs vasta on oiva hymy. Hymynkaaren kun saa aikaan, niin ne isot poskipäät tuoksuu kanelipullalle, lähettäen samalla kaipaavan valon jostain lapsuuden muistoista.

Antti pantti neliskantti matkalla maailman ääriin.

Täten ojennan kirjoittajan ensimmäisen palkinnon Hämeenlinnan henkisissä kilpailuissa. :-)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hetken jo kuvittelin lukevani jonkin naistenlehden romanttista jatkotarinaa, mutta kyllähän Pennasen koko olemus huokuu ammattimaisuutta ja itsevarmuutta. Kova kaveri!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä minä nyt edelleen odotan sitä kevään lentokeliä. Suunta näyttää ihan toiselta, välillä ok, välillä karmeeta paskaa. Joo joo pitkä projekti ja kaikkea, mutta Pendo nyt pitäisi oikeasti näyttää niitä kykyjä, nyt ei enää puheet riitä, vaan pitäisi oikeasti sen jengin alkaa näyttään, nälkäseltä, työteliäältä, kovaa taklaavalta ja vittumaiselta paskiais-laumalta. Jengiltä mikä pelaa kovaa, taistelee, repii, raastaa, hallitsee 90% ajasta kiekkoa ja survoo pakitkin maaliin sen veskarin kanssa, niistää omassa päässä nenät ja vittuilee matkalla vaihtoaitioon. Nyt jumalauta sitä ilkeyttä pitää alkaa löytymään!! Tällä touhulla tulee lyhyt kevät, kaiva nyt saatana jostain niille sellaset reenit missä opetetaan oleen kusipää, koska sitä tässä nyt tarvitaa, eikä mitään vitun kikkailua ja neppailua. Nyt vaikka se pelikirja perseeseen muutamaksi matsiksi ja pelkkää pystysuunnan äijälätkää loput runkosarjan matsit, vaikka tulisi kaikki turpaan, TEE JOTAIN!
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä minä nyt edelleen odotan sitä kevään lentokeliä. Suunta näyttää ihan toiselta, välillä ok, välillä karmeeta paskaa. Joo joo pitkä projekti ja kaikkea, mutta Pendo nyt pitäisi oikeasti näyttää niitä kykyjä, nyt ei enää puheet riitä, vaan pitäisi oikeasti sen jengin alkaa näyttään, nälkäseltä, työteliäältä, kovaa taklaavalta ja vittumaiselta paskiais-laumalta. Jengiltä mikä pelaa kovaa, taistelee, repii, raastaa, hallitsee 90% ajasta kiekkoa ja survoo pakitkin maaliin sen veskarin kanssa, niistää omassa päässä nenät ja vittuilee matkalla vaihtoaitioon. Nyt jumalauta sitä ilkeyttä pitää alkaa löytymään!! Tällä touhulla tulee lyhyt kevät, kaiva nyt saatana jostain niille sellaset reenit missä opetetaan oleen kusipää, koska sitä tässä nyt tarvitaa, eikä mitään vitun kikkailua ja neppailua. Nyt vaikka se pelikirja perseeseen muutamaksi matsiksi ja pelkkää pystysuunnan äijälätkää loput runkosarjan matsit, vaikka tulisi kaikki turpaan, TEE JOTAIN!
Minusta Pennanen on tehnyt paljon. Jos vertaa muutamaan aiempaan vuoteen, peli on aivan eri tasolla. Joka peli voi olla voittopeli. Välillä hävitään, vaikka voitetaan laukaukset ja jopa maalipaikat. Vain harvoin täytyy myöntää, että vastustaja oli parempi ja ansaitsi voittonsa, jos tappioita tulee. Peli-ilme on lähes poikkeuksetta energinen ja iloinen. Itse olen nauttinut tästä kaudesta.

Siitä olen samaa mieltä, että "ilkeyttä" tarvitaan. Odotan, että Pennanen ohjaa pelaajat play offseissa ajamaan suoremmin maalille, tekemään kunnon maskeja, laukomaan hanakammin ja iskemään torjuntoja sisään. Lisäksi odotan, että omassa päässä maalinedustaa siivotaan vähän voimakkaammin ja otetaan hiukan vähemmän riskejä pitämällä kiekkoa vaikeissa tilanteissa omassa päässä - siis paineenalaisia purkuja enemmän.

Hiukan pelkään maalivahtipelimme puolesta. Miten Larmi kestää paineet ja on valmis tiukkaan pelitahtiin?

Kokonaisuudessaan luottamus on kuitenkin korkealla. Oikeasti uskon, että meillä on täydet mahdollisuudet, on vastassa sitten JYP tai Kalpa tai mikä tahansa muu.
 

TJ MACKEY

Jäsen
pitäisi oikeasti sen jengin alkaa näyttään, nälkäseltä, työteliäältä, kovaa taklaavalta ja vittumaiselta paskiais-laumalta. Jengiltä mikä pelaa kovaa, taistelee, repii, raastaa, hallitsee 90% ajasta kiekkoa ja survoo pakitkin maaliin sen veskarin kanssa, niistää omassa päässä nenät ja vittuilee matkalla vaihtoaitioon.
Eli siis joku sellainen Jukka Jalosen 2003- ja Jukka Rautakorven 2010-HPK hybridi olisi ihan jees tähän väliin..?

Ymmärrän että välillä tunne vie ja onhan Kerhon pelissä isojakin puutteita, mutta kuka jengi tuohon kokonaisuuteen ihan rehellisesti pystyy?
Nyt vaikka se pelikirja perseeseen muutamaksi matsiksi ja pelkkää pystysuunnan äijälätkää loput runkosarjan matsit, vaikka tulisi kaikki turpaan, TEE JOTAIN
Ei ei ja ei. Tuosta porukasta ei saa mitään Jukureiden kaltaista reaktiivista ajokoiralätkää pelaavaa jengiä ei sitten millään. Ja jos ne pelikirjat halutaan tunkea peräreikään, niin kannattaa kysellä HIFK:n suunnasta, miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Jotta en leimaudu Pennasen fanipojaksi, niin tässä orastavassa tehottomuudessa ihmettelen Pendon halua sekoittaa ketjuja koko alkukauden, jopa sillon kun tulosta tuli. Nyt kun koko hyökkäys on täysin Mannisen ja Hagmanin tehojen varassa, muutoksia ei nähdä.

Jännä yhteys kausien välillä: viimeksi kun Kerho pelasi itsensä kuuden joukkoon tapahtui se Selinin kaudella, jolloin ylivoima oli täyttä tuskaa ja Luomala, Santavuori ja kumppanit vetelivät eeppisen pitkiä kuivia kausia.

Ja se Pennasen ylivoima. Löytyykö valmennus-staffista osaamista saada se kuntoon? Pitääkö tätä osa-aluetta korjata ensi kauden valmennusta mietittäessä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minusta Pennanen on tehnyt paljon. Jos vertaa muutamaan aiempaan vuoteen, peli on aivan eri tasolla. Joka peli voi olla voittopeli. Välillä hävitään, vaikka voitetaan laukaukset ja jopa maalipaikat. Vain harvoin täytyy myöntää, että vastustaja oli parempi ja ansaitsi voittonsa, jos tappioita tulee. Peli-ilme on lähes poikkeuksetta energinen ja iloinen. Itse olen nauttinut tästä kaudesta.
Tästä olen toki täysin samaa mieltä, mutta nälkä se kasvaa syödessä. Peruspaketti on jo pitkään ollut loistavalla tasolla, nyt vaan pitäisi saada se kone viritettyä iskuun ja se vaatii duunia, ei ole varaa enää takki auki lähteä yhteenkään otteluun ja YV maaleja pitäisi alkaa tulla liukuhihnalla, tai no edes näyttää siltä sen YV:n että se olisi vaarallinen, ne on myös valmentajan vastuulla. Pennanen on hionut 5-5 konseptin huippuunsa, mutta... sillä ei voiteta mestaruuksia, tai saada mitaleja. Sen näytti Jalonen aikanaa, sen on näyttänyt Virran KalPa. Se riittää 60 pelin runkosarjassa, mutta kohta alkaa miesten pelit ja siellä pelataan eri hokia. Nyt alkaa loppumaan ne reenipelit kesken ajaa sitä ärräpäätä jengiin sisään. Sitäkään kun ei opi vaan nappia painamalla, vaan sitä pitäisi olla hiottu koko kausi, vaan ei ole.

Ja kyllä minä silti olen tyytyväinen vaikka päättyisi tie ekalle kierrokselle pleijareissa, toki se vituttaisi, mutta hyvä kausi silti olisi kaikkien floppien jälkeen, mutta sitten ensi kaudella pitäisi menon olla ihan toista. En vain tiedä miten hirveästi se kehittyisi, jos ei edes nyt saada YV:tä kuin tikuksi kylmään paskaan. Aikaa on ollut reenata ja keksiä sitä Midaksen kosketusta, toki ensi kaudella on eri pelaajat, mutta ei se itsestään tule niillekkään.

@TJ MACKEY niin siis tarkoitin tuolla pelikirjan tunkemisella perseeseen nimen omaan ja vain runkosarjan loppua. Kun ei olisi sitä pohjaa mihin perustaa olisi pakko puskea, haastaa, ajaa maalille, vetää sitä vittusaatanaa. Onko Kerhosta siihen? No ei todellakaan ole, mutta se voisi olla hyvänä oppina pelata välillä muuta kuin sitä normaalia, jotain sellaista mikä pakottaisi suoraviivaisuuteen. Nyt toimitaan illasta toiseen ns. mukavuusalueella. Peli on selkäytimissä ollut jo pitkään, se näyttää hyvälle, se toimii siihen viimeiseen napsuun asti. Nyt pitäisi pistää se kaikki romukoppaan hetkeksi ja tehdä jotain ihan muuta, sellaista mikä pistäisi pelaajat pois sieltä mukavuusalueelta. Se tän hetken peli on selkäytimissä kuitenkin, sieltä se tulee kun sitä pyytää, niin vaivatonta toi tekeminen keskimäärin on. Joskus se hinkkaaminen hinkkaamisen perään ei vain riitä. Pitää käydä vaikka katselemassa sitä naapurin mirkkua tai pillubaarissa, että löytyy se kipinä. Ja sitä kipinää tässä nyt tarvitaan!
 

TJ MACKEY

Jäsen
Peli-ilme on lähes poikkeuksetta energinen ja iloinen. Itse olen nauttinut tästä kaudesta.
Samaa mieltä, diggaan tuosta jengistä, Pennasesta ja Toivasesta todella paljon. Palstaa lukemalla taidamme olla oppositiossa. Näyttäisi että kausi on kääntymässä harmauden kautta kadotukseen, vaikka tosipelit ei ole vielä edes alkaneet.

Uskon että Pennasen Kerho menee pitkälle, jo tänä keväänä.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Suoraviivaisuudesta, laukomisesta tai pelikirjan helvettiin heittämisestä en edes viitsi sanoa mitään. Ei tämä ole niin yksinkertaista.

Sen kuitenkin sanon, että kun kolmanneksi pienimmällä pelaajabudjetilla (13. suurimmalla) (sic!) vetävä jengi on sarjan lopussa viides (5.), niin valmennuksessa on tehty asioita oikein. Välillä vituttaa - ja parempaa pitää aina vaatia - mutta toivottavasti kauden lopussa avaatte silmänne ja katsotte kokonaisuutta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Samaa mieltä, diggaan tuosta jengistä, Pennasesta ja Toivasesta todella paljon. Palstaa lukemalla taidamme olla oppositiossa.

Mistä niin päättelet? Kerro kaikki nimimerkit jotka ei Pennasesta ja Toivasesta diggaa? Vai onko taas lähdetty uhriutumaan, kun on kritisoitu? Vai halutaanko tässä itselle ja muille uskotella, että on parempi fani kuin muut? Kritiikki on osa tuota ammattia ja se on sellaista. Itse en vaihtaisi kehenkään Pennasta tällä hetkellä, enkä varsinkaan Toivasta (kuka edes on Toivasta kritisoinut? Tietenkin jos halusit trollailla niin onnistuit). En vaihtaisi Pendoa vaikka Jukka Jalonen tulisi tuohon. En hirveästi usko tähän kauteen, mutta on siellä tulevia kausia ja niitä odotan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Välillä vituttaa - ja parempaa pitää aina vaatia - mutta toivottavasti kauden lopussa avaatte silmänne ja katsotte kokonaisuutta.

Vaikka hävittäisiin kaikki loput pelit, niin kaudesta tulee silti kokonaisuudessaan onnistunut. Takaisin playoffeihin, Kerhomainen pelitapa löytynyt uudestaan, yleisö löytänyt hallille, vastustajat kunnioittaa uudestaan, runko on kunnossa jne. Toki nyt vituttaa tappion jälkeen ja kuuluukin. Se on nämä yksityiset pelit. Tiedän että täällä ollaan silmät auki kauden loputtua.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mistä niin päättelet? Kerro kaikki nimimerkit jotka ei Pennasesta ja Toivasesta diggaa? Vai onko taas lähdetty uhriutumaan, kun on kritisoitu? Vai halutaanko tässä itselle ja muille uskotella, että on parempi fani kuin muut? Kritiikki on osa tuota ammattia ja se on sellaista. Itse en vaihtaisi kehenkään Pennasta tällä hetkellä, enkä varsinkaan Toivasta (kuka edes on Toivasta kritisoinut? Tietenkin jos halusit trollailla niin onnistuit). En vaihtaisi Pendoa vaikka Jukka Jalonen tulisi tuohon. En hirveästi usko tähän kauteen, mutta on siellä tulevia kausia ja niitä odotan.
Tämä on niitä viestejä joiden vuoksi tällä palstalla voisi olla sellainen facebookistakin tuttu peukutustoiminto, ettei tarvitsisi kirjoittaa tätä "samaa mieltä" -viestä ja pelätä kirjoituskieltoa.

En kyllä itsekään ole Antteja kritisoivia viestejä nähnyt.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Mistä niin päättelet?
Mä olen itsekin aikaisemmin kuulunut siihen hyvin kriiittiseen porukkaan ja rapaa on tullut annettua varmasti aiheesta ja myös aiheetta. Ensimmäinen kerta omassa kirjoitishistoriassa, kun joutuu perustelemaan omaa "trollausta" ja Kerholaseja. Pitihän tämäkin kokea..

Pitkästä aikaa Kerhon touhussa on järkeä joka sektorilla, mutta silti on tuntunut etenkin jokaisen (yleistys) tappiopelin jälkeen, että osa kirjoittajista on ollut todella kireällä ja Kerhon pitäisi hävetä ja kävellä himaan matsien jälkeen. On siellä paljon posiakin varmasti annettu, mutta olen kohtuu monta kautta tänne kirjoitellut ja koskaan aikaisemmin en ole nähnyt yksittäisen pelin ohjaavan mielipiteitä näin paljon. Maanisuus ja depressiivisuus todellakin lyövät kättä HPK 2017-osiossa.

Turhaan toin Antit esimerkkinä mukaan, olleet kohtuu rauhassa kritiikiltä, kieltämättä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Maanisuus ja depressiivisuus todellakin lyövät kättä HPK 2017-osiossa.

Tämä on totta ja olen itsekin tähän kuulunut ja taidan jatkossakin kuulua. Itseäni Kerho kiinnostaa aivan erilailla, kuin parina viime kautena. Klikkejä tulee multa joka päivä kotisivuille ja Facebookiin ja kaikki Kerhon ja Hämeen Sanomien videot katselen (jos haluatte kaikki tukea seuraa ilmaiseksi, niin hyvä keino on klikkailla kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa). Itsekään en oikein tiedä kuinka aina suhtautua, kun joukkue on vihdoin JOUKKUE jolta voi odottaa jotain, mutta samalla se pistää niin vihaiseksi, kun tehottomuus vaivaa vaikka luistelee vastustajilta jalat alta.

Kai se on vähän kuin Teräsmiehellä, että helvetisti tekee hyvää, mutta silti vittuillaan kun ei voi kaikkia pelastaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mistä niin päättelet? Kerro kaikki nimimerkit jotka ei Pennasesta ja Toivasesta diggaa? Vai onko taas lähdetty uhriutumaan, kun on kritisoitu? Vai halutaanko tässä itselle ja muille uskotella, että on parempi fani kuin muut? Kritiikki on osa tuota ammattia ja se on sellaista. Itse en vaihtaisi kehenkään Pennasta tällä hetkellä, enkä varsinkaan Toivasta (kuka edes on Toivasta kritisoinut? Tietenkin jos halusit trollailla niin onnistuit). En vaihtaisi Pendoa vaikka Jukka Jalonen tulisi tuohon. En hirveästi usko tähän kauteen, mutta on siellä tulevia kausia ja niitä odotan.
Minä tulin vain tekemään @vuokralaiset ja olemaan täysin samaa mieltä asiasta. Pennasta en vaihtaisi kehenkään. Toivanen on ollut kuin mannaa taivaasta ja Kerhon juna jyskyttää. Isot laivat kääntyy hitaasti... ja paskat! Antit jatkakaa vaan tuolla intohimolla, niin hyvä tulee. Kritisoidaan mitä kritisoidaan, mutta tekemisen meininkiä ei voi kritisoida kukaan. Hienoa on kannattaa Kerhoa ja kritisointikin johtuu vain siitä, että on tunnetta, välittää. Liian pitkään ei ollut mitään, kun on tyhjä tunne sisällä, menee miten menee, niin kritisointikin menettää merkityksenä. Silloin kun välittää, niin välillä vituttaa ja välillä naurattaa. Ei tää niin vakavaa ole, tää on vaan jääkiekkoa, mutta niiden tunteiden takia tätä seurataan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllähän Pennanen edelleen on Liigan paras valmentaja kokonaisuutena ja tiedollisesti vieläpä ylivoimaisesti. Ei mikään vaahto suupielessä räyhääjä kun on tätä tuoreempaa koulukuntaa joka uskaltaa antaa pelaajalle vastuuta koska luottaa siihen että aikuiset ammattilaiset käyttäytyvät kuten odottaa sopii (tosin niin on tainnut luottaa Stögökin, mutta edariuden paino on ilmeisen raskas Helssinkissä). Pennasen optimoidusta reagointikyvystä kertoo hyvin eilinen aikalisä 5-3 ylivoimaan johtaneen vihellyksen jälkeen ja johti kavennusosumaan. Lisäksi nuo "suoraviivaisuutta ja lisää vetoja" ovat melkoinen kontradiktio Pendokiekkoon (tuon voinee mielestäni jo kirjoittaa isolla, tulee olemaan seuraava sapluuna jolla Suomi pärjää arvokisoissa), kun ideana on nimenomaan hapettaa vastustaja ja tehdä ne maalit siinä vaiheessa kun puolustavan joukkueen jätkiltä on puhti niin pois että makaavat tajuttomina kentällä. Eikä muuten kaukana ollut eilen toisessa kun Jukurit ei vaihtoon päässyt muuten kuin pelikatkoilla (tai puolella niistä, kun pitkistähän ei vaihtovuoroa saa). Ei ole Pennasen vika että Rajaniemi on jumala.

Antti tietää miten lätkää pitää pelata. Kannattaja tuntee että Antti peluuttaa väärin. Väitän että (perussuomalaisen jargonin vastaisesti) tunne on tässäkin tapauksessa väärässä. Voin allekirjoittaa tämän väittämän omakohtaisesti niiden kahden ja puolen jukurikauden kokemuksilla jotka Pennanen viikinkilaivaa luotsasi. Keväällä Hämptonissakin taas hampaat nauraa, siitä olen suhteellisen varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös