Antti Tyrväinen #89

  • 29 184
  • 158

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Tuo nimi selässä on aika myyttinen juttu. Tyrväinen ei saanut pelikieltoa Sport-pelistä, eikä nyt Lukko-pelistä. Hyvä näin. Aiheesta tulee ja aiheetta ei.
Toisaalta juuri tämän ajan kurinpidon toiminta on parantunut roimasti ja myös muitakin tapauksia tuomittu paremmin. Toivotaan, että linja pitää.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ollut. Hyppäsi kuudentena miehenä askiin siirretyn rangaistuksen aikana ja meni samantien kyselemään Pitkäseltä kuulumisia.

Siinä oli kuitenkin ihan normaali vaihtokierto menossa. Elimäen ketju vaihtui Heinon ketjuun. Kuudetta miestä ei tainnut kentälle edes hypätä, vaikka Juvonen vaihtoon luistelikin.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienosti tosiaan hoidettu Tyrväiseltä matsi Pitkäsen kanssa, juuri niin kuin kuuluu. Harvemmin näitä enää Liigassa näkee, tällaista olisi omiltakin kaivannut silloin esim. kun Blood veteli Asplundia yhtä rumasti.

Hatunnosto Antille kun sen ansaitsee.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Tyrväinen on erittäin hieno pelaaja ja on koko liigauransa nauttinut arvostustani. Tyrskyhän oli Liigassa alusta asti sellainen kaveri, joka tykkäsi laittaa kiekkoa pussiin ja ajaa äijiä pystyyn. Tarvittaessa hanskat putosivat. Eli niin old time hockey -äijä kuin olla ja voi. Pelkkää arvostusta. Pari kovaa taklausta on osunut ehkä vähän huonosti, ja Lehtivuori-pommi turhan lujaa, mutta kun paljon ja pitkään tekee, niin joskus tämmöistä voi lätkässä sattua.

Monipuolisuudessaan EHT-tason pelaaja ja henkilökohtaisesti minulle oli kova pettymys kun Ilves ryssi tämän pelaajan pois riveistään. Kaikkea hyvää Tyrskylle ja toivottavasti pääsee vielä joskus mestaruuskannua nostelemaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tyrsky on mieluisa peluri itsellekin, harmi, ettei breikannut tuolla NHL:ssä, oli sekin sentään joskus lähellä, pelityyliltään olisi sinne sopinut mainiosti.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Monenko promillen humalassa tämä on postattu? Ei tuohon nyt kauhean suurta koodiston tietämistä tarvitse. Kukaan ei käsittääkseni hyväksynyt Pitkäsen taklausta, mutta antoi pienet respectit siitä, että vastasi Tyrväisen kuittiin.

En mä kyllä näin selvin päinkään tajua mitä ihmeen respectejä tässä pitäisi tuollaiselle sikailijalle jaella.

Sikailun jälkeen rotalle heitettiin haaste ja siihen oli pakko vastata. Ei siitä mitään respectejä tartte jaella, hamekankaita toki jos karkuun olisi luikkinut.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En mä kyllä näin selvin päinkään tajua mitä ihmeen respectejä tässä pitäisi tuollaiselle sikailijalle jaella.

Sikailun jälkeen rotalle heitettiin haaste ja siihen oli pakko vastata. Ei siitä mitään respectejä tartte jaella, hamekankaita toki jos karkuun olisi luikkinut.

Olen samaa mieltä. Minäkin meinasin lauantaina pelin jälkeen antaa ja kirjoittaa "hatunnoston" Pitkäselle puhelimeen vastaamisesta, mutta kun vähän mietin, niin jätin kirjoittamatta. Jos nyt tekee vähimmän, mitä tuollaisen tempun jälkeen voi tehdä, niin ei siinä mitään "hatunnostoja" tai respectejä ansaitse.

Kauden huvittavin kohtaus oli muuten edelleeen se, kun kertsin Nikkilä tuli kuittaamaan Lehtivuoren kolaamista. Tyrsky ikävänä ihmisenä löikin takaisin, niin Nikkilä jäätyi täysin. Totaalinen nöyryytys.
 

McInen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen tietyistä ylilyönneistä huolimatta A Tyrväisen fani (kunhan pelaa meidän joukkueessamme) mutta nyt on pakko sanoa, että mies on kadonnut pahasti kuvasta. Missä ovat painavat taklaukset ja röyhkeä maalille ajaminen? Onko pelko jättimäisestä, seuraavasta pelikiellosta kuohinnut hienon voimahyökkääjän?
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen tietyistä ylilyönneistä huolimatta A Tyrväisen fani (kunhan pelaa meidän joukkueessamme) mutta nyt on pakko sanoa, että mies on kadonnut pahasti kuvasta. Missä ovat painavat taklaukset ja röyhkeä maalille ajaminen? Onko pelko jättimäisestä, seuraavasta pelikiellosta kuohinnut hienon voimahyökkääjän?
Samar mieltä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Keskiviikkona pohjatyöt voittomaaliin ja tänään hatullinen + syöttö Nilssonin maaliin. Kovaa jälkeä painaa Tyrsky tällä hetkellä.

Ja vielä kun tietää, että niin monia harmittaa tämä teho-Tyrväinen. Nautin.
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Keskiviikkona pohjatyöt voittomaaliin ja tänään hatullinen + syöttö Nilssonin maaliin. Kovaa jälkeä painaa Tyrsky tällä hetkellä.

Ja vielä kun tietää, että niin monia harmittaa tämä teho-Tyrväinen. Nautin.

Minä ainakin nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Silloin kun Tyrväinen palkattiin takaisin Pelicansiin ja siihen melko pian seuranneeseen taklaukseen Lehtivuoreen tuli aikanaan reagoitua turhankin vahvasti. Koko sen ajan jälkeen on toiminta parantunut, ja peliin on tullut sopivaa malttia, kuitenkin sopivan rouheuden säilyen. Nykyisellään on todella tärkeä pelaaja, pystyy hoitamaan melkein mitä tahansa tonttia, ja osaa tarvittaessa myös aloittaa kohtuullisesti. Myöskään mitään tyhmiä bokseja ei juuri koskaan enää tule ja kuitenkin pystyy olemaan fyysinen ja vahva pelaaja, parhaimmillaan lähellä vastustajan maalia. Hattu päästä, huippukausi on menossa Antilla(kin)
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Onneksi olkoon Tyrsky, Jarkko Ruudun poistumisen jälkeen oksettavin filmaus mitä Liigassa on nähty vuosiin. Lopetti kuolevan joutsenen leikkimisen kun velipoika Julle tuli sanomaan "että nouse nyt v..u ylös sieltä.."

Tollaset kuuluu fudikseen, ei lätkään. Hamekangasta Antille.
Tykkään Tyrskyn kroppa likoon pelityylistä, mutta tänään oli todellinen riman alitus, isolla R:llä
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Oletko itse ylpeä Jullen sukelluksesta?
Lopeta nyt, toi oli aivan järkyttävää toimintaa Antilta. Itse olen arvostanut kaverin asennetta kaukalossa, varsinkin kun ne isot penaltyt ovat tuntuneet
kanavoivan Antin energian oikeaan tekemiseen. Tänään ainakin oma arvostukseni Tyrväistä kohtaan koki kovan kolauksen
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ootko ylpee tosta Antin tempusta?
Minä en ainakaan olisi

Ei tuosta nyt ylpeä tarvitse olla, mutta hienosti hankki HIFK:n parhaan ylivoimapakin pois jo tulossa olevasta ylivoimasta. Tai itsehän Eronen kävi siinä ensiksi huitomaan, niin oli oikeastaan aika helppo homma.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lopeta nyt, toi oli aivan järkyttävää toimintaa Antilta. Itse olen arvostanut kaverin asennetta kaukalossa, varsinkin kun ne isot penaltyt ovat tuntuneet
kanavoivan Antin energian oikeaan tekemiseen. Tänään ainakin oma arvostukseni Tyrväistä kohtaan koki kovan kolauksen
Eli vain Pelicansin sukelluksista tarvitsee välittää? Yhtä hienon uimahypyn suoritti myös Julle tänään.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Ei tuosta nyt ylpeä tarvitse olla, mutta hienosti hankki HIFK:n parhaan ylivoimapakin pois jo tulossa olevasta ylivoimasta. Tai itsehän Eronen kävi siinä ensiksi huitomaan, niin oli oikeastaan aika helppo homma.
Se että onnistuu hankkimaan Erosen tasoisen kaverin pois ylivoimasta on ihan OK, mutta tyyli millä sen tekee on sitten toinen juttu.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Se että onnistuu hankkimaan Erosen tasoisen kaverin pois ylivoimasta on ihan OK, mutta tyyli millä sen tekee on sitten toinen juttu.

Sieltä suunnalta ei kannattaisi hirveästi ottaa kantaa näihin tyyliseikkoihin, vai mitä olet mieltä Santalan ja Lundellin hommista. Tyylikästä playoff-kiekkoa, niinkö?
 

Wsrbg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto & IFK
Myös Pelicans-fanit häpesivät tänään Tyrväisen Antin sukellusta (D-katsomosta nähtynä). Harvoin näkee näin typeriä asioita toteutettavan, kun joukkue pelaa välieräpaikasta. Olen joskus salaa toivonut Antti Tyrväistä Stadiin, mutta tämän illan jälkeen en häntä kelpuuta Nordikselle kuin enintään veljensä kanssa terapioimaan, miksi kävi miten kävi keväällä 2019.
 

Aitotekonahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
En ymmärrä nyt tätä HIFK-fanien itkemistä A.Tyrväis asiasta ollenkaan. Playoff vääntö menossa, alivoimaa tiedossa, pieni rähinä, niin tottakai sitä "pientä filmiä" haetaan että voidaan se seuraava ylivoima siintä "poistaa". Pientä koiruutta ja vähän isompaahan noissa playoff-peleissä on kokoajan. Taisto jatkuu ja koiruudet jatkuu ihan varmasti, tästä on hyvä jatkaa (parempi olis toki 2-0, mutta mennää näillä).
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
^
Olen joskus salaa toivonut Antti Tyrväistä Stadiin, mutta tämän illan jälkeen en häntä kelpuuta Nordikselle

Sehän on hienoa että yksi peli tai tapahtuma taas kääntää mielipiteitä.
Vähän sama kuin ekan pelin Santalan tyhmä nouto muka dumaa koko aiemman historian.(joidenkin mielestä)
Kuten todettu ei tietääkseni ihan normi Santalaa (en kuitenkaan puolustele tätä tekoa millään tavoin)

BTW. Antti on kuitenkin pelannut hienon kauden monella mitarilla eikä aiempia hölmöilyjä ole nähty vaan on keskitytty pelaaman.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
En ymmärrä nyt tätä HIFK-fanien itkemistä A.Tyrväis asiasta ollenkaan. Playoff vääntö menossa, alivoimaa tiedossa, pieni rähinä, niin tottakai sitä "pientä filmiä" haetaan että voidaan se seuraava ylivoima siintä "poistaa". Pientä koiruutta ja vähän isompaahan noissa playoff-peleissä on kokoajan. Taisto jatkuu ja koiruudet jatkuu ihan varmasti, tästä on hyvä jatkaa (parempi olis toki 2-0, mutta mennää näillä).

Nordiksella ei ainakaan pitkän linjan kannattajien keskuudessa ole mitään veteen piirrettyjä viivoja... Oli runkkari tai pleijarit, kovaa saa ja pitää pelata. Kaikenlainen filmaaminen tai muuten jääkiekon kirjoittamattomien sääntöjen noudattamatta jättäminen on ehdoton no-no.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös