Pe 3.2.2017 Jugra Hanti-Mansijsk - Jokerit

  • 11 214
  • 139

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huonompi joukkue voitti. Kiitos kuitenkin Mörkö.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vittu jos olisi tullut vielä neljäs maali, olisin saanut pitkävedosta joku reilut 600 euroa :((( no, tulee sieltä viitisenkymppiä näinkin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä oli kyllä tosi suuri energiaero joukkueiden välillä. Elintärkeät 3p kuitenkin.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Uskomattoman heikko esitys KHL:n heittopussia vastaan. Avtoa vastaan samanlainen peli, niin rumaa jälkeä tulee. Toivottavasti Sotshi ja Slovan voittavat tänään, niin ei pääse tämä joukkue laiskistumaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan hirvittävää kuraa kaksi erää. Siellä on varmaan treenattu kovaa pudotuspelejä silmälläpitäen kun jengi on noin puhki :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olit siis pitkästä aikaa Jokereiden puolella ;-)
Mä laitan käytännössä aina Jokereiden puolesta jotain, tällä kertaa, että tekisivät yli 3,5 maalia. Voiton puolesta ei oikein enää uskalla laittaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se on taas todettava, että näiden perus KHL joukkueiden taitotaso, fysiikka, kiekkokontrolli jne on Jokereiden tämän kauden joukkueelle (melkein) liikaa.

Osala sitä kesällä Myyrmäessä sanoi, että perus KHL pelaajan voimatasot ovat todella korkealla tasolla siitä huolimatta että ruokavalio on tyyliä pastaa ja mehua.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jokerit otti sitten helpot pisteet, mutta vaikemman kautta. Seuraavassa pelissä sitten voitaisiin taas pelata 60 minuuttia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Laita voitto Sotshin puolesta kiertämään. Luulen että voittaa 1-3
Kiitos. Eurolla 32 takas. Naurattaa.

Edit. Laitoithan eurojackpottiin miljoonahakemuksen?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Osala sitä kesällä Myyrmäessä sanoi, että perus KHL pelaajan voimatasot ovat todella korkealla tasolla siitä huolimatta että ruokavalio on tyyliä pastaa ja mehua.

Jokaisella kaudella ollaan jääty fysiikassa jälkeen ja vielä voimaakin enemmän ihan puhtaasti kestävyydessä, vaikka meillä tykätään kovasti naureskella ihan järjettömästi liikaa ja liian kovaa kesäisin treenaaville kilpakumppaineille, kun itse hipsteröidään mielummin Vierumäen maailman parhaiden valmentajien ja tiedemiesten kehittämillä ihan ennenkuulumattoman järkevillä maailman parhailla ohjelmilla, jollaisia ei ole nähty edes jenkkien pikajuoksijoilla. Harmi ku kukaan ei koskaan ole pärjännyt niillä eväillä. Lahjatonta jengiä, vaikka maailman parasta treeniä koko ajan tarjolla.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos. Eurolla 32 takas. Naurattaa.

Edit. Laitoithan eurojackpottiin miljoonahakemuksen?

Ole hyvä! Itsekin huomasin vasta aamulla, että pelitili oli lihonnut noin 160 euroa.

Mä pelaan vain näitä "taitopelejä" ;=D

Tänään hifk:lla mielestäni pelattava kerroin ja motivaatio puolellaan (kasvojen pesun paikka) vaikka tarvitsisihan Lukkokin noita pisteitä. Kotivoitto!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös