HPK kaudella 2016–2017

  • 468 561
  • 2 434

Ralph

Jäsen
Komeasti kympin sakissa heti avauskierroksen jälkeen. Tästä on hyvä jatkaa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mun mielestä on lähinnä säällittävää, että kaikki muut tarvii yhden peli etumatkan kampitaakseen Kerhon menestystä...
 

Ralph

Jäsen
Mun mielestä on lähinnä säällittävää, että kaikki muut tarvii yhden peli etumatkan kampitaakseen Kerhon menestystä...
Mielestäni on hyvä, että altavastaajille annetaan ensin mahdollisuus näyttää kyntensä, ennen kuin ylivoimainen ennakkosuosikki pamauttaa omat korttinsa pöytään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun mielestä on hienoa, että Kärpät on huomisen jälkeen kahden ottelun tappioputkessa.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Eilisessä ottelussa havaitsin Kerhon kunniapuheenjohtajan pitävän jotain tilaisuutta Gatorade Centerin aitiossa. Aitio sijaitsi TPS:n hallituksen aition vieressä ja puolisen tusinaa miestä oli paikalla seuraamassa peliä sekä keskustelemassa asioista. Onko tuo hyvinkin yleistä että lähdetään pitämään palavereja vieraspeleihin?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites tämä "Suomeen ensimmäisenä LNAH:sta siirtynyt" Tulupov pelaa - vai onko edes enää kokoonpanossa? Statistiikanmukaan vaan 7 peliä ilman mainittavia otteita?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mites tämä "Suomeen ensimmäisenä LNAH:sta siirtynyt" Tulupov pelaa - vai onko edes enää kokoonpanossa? Statistiikanmukaan vaan 7 peliä ilman mainittavia otteita?
Täysin virheettömästi mennyt kerhonutussa viimeisen kuukauden päivät.
 

Ralph

Jäsen
Mites tämä "Suomeen ensimmäisenä LNAH:sta siirtynyt" Tulupov pelaa - vai onko edes enää kokoonpanossa? Statistiikanmukaan vaan 7 peliä ilman mainittavia otteita?
Statistikaan mukaan on lähtenyt joukkueesta marraskuun ensimmäinen päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös