Maratontaulukko

  • 20 117
  • 57

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Itse ainakin näen asian niin, että kun kaksi seuraa yhdistyy ei aikaisemmat meriitit kuulu tälle "uudelle" seuralle. Jos taas vain nimi muuttuu tai joku osa eriytetään omaksi seurakseen meriitit säilyvät mukana.
Luonnollisesti...

Mutta kyllä minä olen sitä mieltä että jos kaksi seuraa laittavat hynttyyt yhteen tilanteessa jossa toisella olisi ollut vaihtoehtona koko jääkiekkotoiminnan alasajo niin kyllä seura jonka toimintaan uusi seura lähes sataprosenttisesti perustuu ansaitsee perintönä pisteidensä laskemisen uudelle seuralle. Vrt. Karhut ja Ässät yhdessä sekä RU-38 erikseen.
 

zado

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mites tuossa taulukossa näyttää KalPalle kausia 27 kpl ja otteluita 1300, mutta alapuolella olevalla KooVeella on sama määrä kausia mutta otteluita 614 eli puolet vähemmän? Mikä tuon nuin ison eron sitten selittää

Pelimäärät olivat ennen paljon pienempiä per kausi, varsinkin mestaruussarjassa, jossa KooVee kautensa lähinnä pelasi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pelimäärä kaudella? :D
Hehe kappas kun en itse moista oivaltanutkaan! Ihmetyttää vaan lähinnä se, että pelejä on kuitenkin se +600 vähemmän. No nopeasti kun miettii että jos ennen on pelattu 28 peliä ja nyt pelataan 60peliä niin tuleehan tuossa jo juuri se puolet erotuksena. Olisi pitänyt lie miettiä asia hieman pitemmälle, mutta onneksi kysyin tyhmiä ja sain vastauksen kuitenkin. Kiitos niistä.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös tuossa taulukossa ole myös SM-sarja mukana? Missä olisi sellainen, jossa ei niitä epävirallisempia ole mukana? Liigan sivuilla voi katsoa vain per kausi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös