Venäjän EHT-turnaus

  • 19 278
  • 86
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joskus 2000-luvun alkupuolella nämä EHT höntsät oli ihan kiinnostavia.

Onhan nämä pelit nykyään aivan täyttä paskaa. Pelaajia ei kiinnosta, katsojia ei kiinnosta, Jortikkaa ei kiinnosta. Ketä nämä pelit palvelee? Onko nämä höpöhöpö turnajaiset todella niin tärkeitä valmistautumisessa kevään toiseen höpöhöpö turnaukseen.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Tappioputki häämöttää...eiku.

Mut joo, toi Hartikainen-Aaltonen-Haapala ketju oli ihan kiva. Osala-Hintz-Erkinjuntti kanssa.
 

Kapinalätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Klassikko. Joku lausuu jotain tyhmää, johon vastataan, jonka jälkeen pitää paikkailla "oli miina" -heitoilla.
Vai että oikein klassikko.
No olipas nyt...
Eli sanot siis tuolla että kun puolustin Gröndahlin valintaa vitsillä höystettynä, ja itse vastaat siihen sarkasmilla, niin sen jälkeen ei enää saa sanoa asiasta yhtään mitään ilman että siihen tulee itkua tutuista fraaseista.
Mutta onhan sinulla toki oikeus sanoa mielipiteesi niinkuin minullakin.


Sanon vaan sen että uskon Gröndahlin edistyvän näissä peleissä aika hyvin.
Maali tai kaksi voi sieltä hyvinki pölähtää.
Näin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse asiassa Tsekillä oli kuulema B tason maajoukkue ja Suomella C tason. Tais olla edellisellä sivulla.
No eihän se nyt voi olla mahdollista, että Suomi voittaa C maajoukkueella jonkun B majun. Vieläpä meidän pelillä, ai niin mutta kun iso kaukalo, unohdin.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Voittohan sieltä tuli. Ihan Ok esitys, vaikka joukkue onkin aika kokematon. Tosin ei Tshekilläkään mikään huippujoukkue ollut.

Raaka-Arskalta hyvä peli lukuunottamatta ensimmäistä erää, joka meni totutellessa. Heti sieltä se pistekin tuli. Onneksi on mukana jengissä ja liiga näytöillä ihan ansaitusti onkin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tappioputki häämöttää...eiku.

Mut joo, toi Hartikainen-Aaltonen-Haapala ketju oli ihan kiva. Osala-Hintz-Erkinjuntti kanssa.
Hyökkäyspäähän joo oli ykköskenttä ihan jees kun 2 maalia teki. Mutta taisipa mennä omiinkin se kaksi maalia.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vähän on täälläkin juttua. Ei taida nää EHT-pelit enää kiinnostaa. Näihin vois keksiä jonkun panoksen eli vaikka koko systeemin voittaja pääsisi valmiiksi välieriin MM-kisoissa?
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansilla on terveitä pelaajia kahteen ketjuun ja siitä pitää antaa vielä Erkinjuntti maajoukkueen käyttöön. Tosin eiköhän Junttikin ehdi loukkaantua ennen turnausta.

No ei ehtinyt loukkaantua enne turnausta, vaan heti ensimmäisessä ottelussa itse turnauksessa. Helvetin hienoa! KIITOS SUOMI!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös