Onneksi olkoon HPK!

  • 48 760
  • 307

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla lukee eilen 22:00.
No höh. Puoliltaöin tuon viestin tänne kuitenkin kirjoitin. Mutta kyllähän jotkut ovat aloittaneet jo vapunkin juhlimisen.

Tää on kyllä eittämättä mukava ketju lukea alusta alkaen.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei sen niin väliä. Juhis pisti just tyhjiin!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kun tuo mestaruus tuli, olin intissä poistumiskiellossa, josta sain muistaakseni 9 tunnin loman, koska vanhemmat vietti isompia 50 v juhlia tuolloin. Monella tapaa ikimuistoinen ilta. Kuin kruununa olin hankkinut faijalle lahjaksi Kerhon pelipaidan lahjaksi, minkä tuolloin juhlallisesti hänelle omistin. Liikuttava hetki, mutta kyllähän se itse peli vähän ohi meni silloin, mikä yhä harmittaa. Siinä sitten illalla kasarmille kun ajelin, melkoista tunnemyrskyä käytiin läpi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kohotan täten sen saman jallushotin, (en kirjaimellisesti) kuin kohotin 10 vuotta sitten samaan aikaan. Silloin tosin porilaisen naisen maksamana.

Tätä ei vie meiltä kukaan!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Katoin juuri äsken ensimmäistä kertaa kokonaan tuon viimeisen finaalin itse tapahtuman jälkeen. Kyllä tuo edelleen aivan helvetin hieno hetki on elämässäni. En ollut valitettavasti Porissa(inttipojalla ei silloin ollut varaa lähteä) mutta torilla olin katsomassa jättiscreeniltä koko pelin. Muistan jopa käyneeni ostamassa torin läheltä Topkapista(vieläköhän tuotakaan on olemassa?) pitakebabin tokalla erätauolla. Tunnelma tuon Louhen maalin jälkeen oli ihan uskomaton. Ihan epätodellinen fiilis, kun se mestaruus alkoi olla ihan oikeasti tulossa Hämeenlinnaan. Tuo neljäs maali tyhjiin lopullisesti räjäytti pankin. Huutoa, iloa, kyyneleitä ja halauksia. Hienoa saatana!

Pakko myös suoraan myöntää, että tuon mastaruuden saavuttaminen vuosien odotuksen jälkeen ja 2007 joulukuussa muutto pois Hämeenlinnasta ovat omalta osaltani vieneet sen suurimman palon kotimaisen liigan seuraamisesta. Kauden aikana tulee käytyä hallilla enään muutama kerta, jos HPK pelaa Turussa ja satun pääsemään paikalle tai jos olen vanhemmilla käymässä ja Kerholla sattuu olemaan samana päivänä peli. Silti edelleenkin tulee tarkastettua jokaisen Kerhon pelin jälkeen tulokset ja tilastot, innostuneena odoteltua tulevia vahvistuksia, pettyneenä todettua ettei sitä menestystä tullut sillä tai tällä kaudella tai iloittua Turkuhallissa HIENOA 1-2 voittoa 2010 finaaleissa Tepsiä fanittavien kavereitteni ympäröimänä.

Vaikka siis suurin palo omasta HPK fanituksestani alkaakin olla jo hiipumaan päin niin silti kiitän HPK:ta näistä kaikista hienoista vuosista, jotka alkoivat joskus 90-luvun alussa ja tulevat jatkumaan vielä tulevaisuudessakin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tätä ei vie meiltä kukaan!
Jotain muistijälkiä on sulle jäänyt minunkin viesteistäni!

Kippis! (Halpaa kuoharia ei nyt kyllä löydy, kuten matkalla Porista Hämeenlinnaan tuona legendaarisena iltana. Mutta täytyy tehdä joku sovellus.)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onneksi olkoon HPK! En nyt tiedä onko virallinen merkkipäivä tänään, mutta pitkä taival on jo takana ja toivottavasti myös edessä.

Lainaus HPK.fi sivulta:

"”Sikäli kun olemme kuulleet, on Hämeenlinnassa tarkoitus saada perustetuksi jääpallourheilun elvyttämiseksi ja harrastuksen virittämiseksi tätä kiintoisaa urheilua kohtaan jääpalloseura. Seuran perustava kokous on aikomus pitää ensi viikolla. Tilaisuudessa tulee lehtori V. Teivaala pitämään jääpalloilua koskevan esitelmän.” Tämä Hämeen Sanomissa 5.12.1929 julkaistu kirjoitus oli alku Hämeenlinnan Pallokerholle, HPK:lle."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös