To 17.11.2016 Medveščak Zagreb - Jokerit

  • 9 587
  • 123

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten hyvä yv, paitsi että se oli ihan paska.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No okei, oli tosi hyvä yv, lisää näitä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Regin tyhjiin vielä 2-5. Aika helpollahan voitto lopulta irtosi. Vaikka vastustaja olikin hyvin (ainakin tuloksellisesti) kotonaan aiemmin pelannut, niin tänään ei kyllä kamalasti merkkejä hyvästä pelaamisesta näkynyt kotijoukkueen osalta.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt ei ole enää tolpat Reginin tiellä ja 2-5 tyhjiin! :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Fantasia pitsa, kiitos.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
JA SIELTÄ! Jokerit-2 kiinni ja baarirahat taskuun!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Regin haki tyhjiin samaa tolppaa kuin 5-3YVllä paukutti kolmesti. Peli 5-2
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
No okei, oli tosi hyvä yv, lisää näitä.

Niinpä. Minulle tulee mielikuvia, miten jokin venäläisporukka olisi sahannut kiekon tyhjään maaliin. Ja muistikuvia Leijonien tilaisuuksista joskus jossain, pettymyksiä. Kyllä kai näitä 5 vs. kolmosia treenataankin Jukka Jalosenkin konseptissa mutta tyylinsä kullakin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Pisteet kotiin. Mitäänsanomaton, hengetön peli.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Toi 5vs3 oli ihan kivaa kiekonsiirtelyä, mutta mä en vaan tajua miksi pakit pysyvät siniviivalla kun olisi tilaa ja aikaa tehdä kaikki lähempänä maalia. Anyway, hyvä voitto. On tää kivempaa kuin häviäminen.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, pisteistä voi olla tyytyväinen. Mutta runkkari puolivälissä ja sairastupa tyhjä. Aika kaukana optimaalisesta on tuo peli.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Viimeinen ot-turismikommentti: kiitos vinkistä, jossain tuolla ex-Jugoslaviassa Top-Gearin kundit hekumoivat, mutta se taisi olla Serbiaa.
Mutta kysymys: meneekö Kroatiassa arkipäivä ilman sähellystä englannin kielellä? No joo, tottakai, mutta miten baari-illan loppuvaiheissa, jos arvee haluaa jostain helvetin syystä tutustua paikallisiin ja heidän maailmankuvaansa? Onko engelskan taito kansalla, nuorisolla pienestä pitäen?

Nuoret osaa englantia kohtalaisesti, vanhempi väki saksaa ja italiaa. Alkoholi tunnetusti parantaa vielä kielipäätä, niin kyllä tuolla kolmannella kotimaisella saa juttua aikaiseksi.

Itse pelistä sen verran, että jää näytti aika sohjolta, ei siinä oikein taitokiekkoa pelata.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nuoret osaa englantia kohtalaisesti, vanhempi väki saksaa ja italiaa. Alkoholi tunnetusti parantaa vielä kielipäätä, niin kyllä tuolla kolmannella kotimaisella saa juttua aikaiseksi.

Itse pelistä sen verran, että jää näytti aika sohjolta, ei siinä oikein taitokiekkoa pelata.

Ainakaan hallin yleisömäärän aiheuttama lämpökuorma ei jäätä rasittanut... Lontooseen koko porukka, ja perutaan se brexit, eiks je.

Saksan kieli on jännä homma minulle. En ole maissa vielä käynyt puhumassa, teoriassa minun pitäisi osata kieltä (vuosikymmeniä sitten), joten Kroatia voisi olla hyvä paikka kokeilla, reilumpaa minulle kuin vaikkapa Baijeri.
Ja meikäläisen kielitaitoa alkoholi parantaa kummasti.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ihan ok vieraspeli ja tärkeät pisteet. Reginin ja Wirtasen ketjuilta hyvää tekemistä tänään. Genoway dominoi jälleen kerran. Alkaisiko Jaakolakin pikkuhiljaa herätä? Yhden koomailun havaitsin kolmannessa erässä, mutta noin muuten parempaa. Hishonin taso ei vain riitä millään. Kakkossena ja Keräsen korvaaja tarvitaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ot: Kroatia voisi olla kiva maa turistoida. Onko kokemuksia?

Zagrebissa, Splitissä, Krijekassa, Plitvickan luonnonpuistossa ja Pulassa on tullut käytyä nyt syksyllä. Ihan kaunista seutua tuo on ja Suomea halvempaa.

Jos tuonne suuntaa, niin suosittelisin samalla käymään Bosniassa ja Sarajevossa. Aika ainutlaatuinen paikka.

Niin, minä se kyselin jokeriosiossa lippujen hankinnasta peliin mutta en ole IFK kannattaja, vaikka sellaisen käsityksen voisi saada.

Juuri kotiuduin reissusta naapurimaahan, jossa nyt asustelen vielä muutamia kuukausia. Jotain jokerifaneja jututettiin toisella erätauolla :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös