Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 874 391
  • 13 835

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kiinnostaako enää ketään? En ole näkemäni perusteella ihan varma.

Mua kiinnosti jo hetken, mutta jalkapallon pariin tästä mars mars itse itseäni komentaen. Tämä kausi oli taas tässä. Peli on surkeaa paskaa. Miksi me koottiin melkein hyvä liigajoukkue, mutta jätettiin 2 sentteriä palkkaamatta? Mikä helvetin järki tällaisessa touhussa on? Kuka tästä vastaa? Ei kukaan. Vitun ääliöt, todelliset ääliöt.

Edit: ja millä järjenjuoksulla kaukalon hitaimman pelaajan Jontte Virtasen kanssa keksittiin tehdä NELJÄN vuoden jatkosopimus??? Siis oikeasti saatanan pellet jumalauta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Mua kiinnosti jo hetken, mutta jalkapallon pariin tästä mars mars itse itseäni komentaen. Tämä kausi oli taas tässä. Peli on surkeaa paskaa. Miksi me koottiin melkein hyvä liigajoukkue, mutta jätettiin 2 sentteriä palkkaamatta? Mikä helvetin järki tällaisessa touhussa on? Kuka tästä vastaa? Ei kukaan. Vitun ääliöt, todelliset ääliöt.

Edit: ja millä järjenjuoksulla kaukalon hitaimman pelaajan Jontte Virtasen kanssa keksittiin tehdä NELJÄN vuoden jatkosopimus??? Siis oikeasti saatanan pellet jumalauta.

Noniin, hyvä jos sinun kautesi päättyi tähän. Älä odota että joku jäisi kaipaamaan.

Tsemppiä!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Noniin, hyvä jos sinun kautesi päättyi tähän. Älä odota että joku jäisi kaipaamaan.

Tsemppiä!

Kiitos paljon! Kuka sä olet? TPS pelasi huonosti, voitettiin silti mikä tietty aina ilahduttaa. Tällä joukkueella ei keväällä urut soi. Valioliigan pariin, jatkakaa.....
 

Kulkuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Georgiev maalissa. Ässille +1 maali siitä.
Onneksi kaikki meistä palstalaisista ei ole tuollaisia pessimistejä kuin sinä, Georgievillä saattaa välillä lipsahtaa helppoja maaleja, mutta niin lipsahtaa (lähes) kaikilla muillakin molareilla. Tänään Alex näytti kuitenkin liigakelpoisuutensa ja pelasi tasavarman pelin. Sinä voisit ennenaikaisen tuomitsemisen sijaan keskittyä kannustamiseen ja toivoa omalle joukkueelle menestystä, etkä epäonnistumisia. Hyi.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Mua kiinnosti jo hetken, mutta jalkapallon pariin tästä mars mars itse itseäni komentaen. Tämä kausi oli taas tässä. Peli on surkeaa paskaa. Miksi me koottiin melkein hyvä liigajoukkue, mutta jätettiin 2 sentteriä palkkaamatta? Mikä helvetin järki tällaisessa touhussa on? Kuka tästä vastaa? Ei kukaan. Vitun ääliöt, todelliset ääliöt.

Edit: ja millä järjenjuoksulla kaukalon hitaimman pelaajan Jontte Virtasen kanssa keksittiin tehdä NELJÄN vuoden jatkosopimus??? Siis oikeasti saatanan pellet jumalauta.
Onnea Valioliigaan.
 

mästaren

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, West Ham United, BVB, Habs
Siis vittu täällä iteketään niin että alkaa ihan vituttamaan. Ensinnäkin mikään joukkue ei pelaa täydellistä kautta ekasta pelistä kannunnostoon. Jopa mestaruuden voittavalla jengillä tulee huonoja hetkiä pitkän kauden aikana.

Toiseksi ketä pitäs heittää tosta rosterista pihalle jotta sinne saadaan senteri sisään? Ykkössentteri on Perrin ja kakkosessa on Virta ja sinne on turha tunkea uusia ukkoja tähän väliin. Sitten kuin Kume palaa jos palaa niin hän täyttää oman ruutunsa. Tällä hetkellä siellä on kolmosessa ehkä eniten tarvetta eikä sinne kannatata palkata parempaa kuin joku VVV tai makkosjussi. Toki ymmärrän että ollaan kusessa jos Perrin tai Virta teloo ittensä. Sitten saa joku vetäistä kanin hatusta mutta just tänään ei ole AKUUTTIA hätää niin jos odottaa ehkä saadaan sisään tälläkin kaudella joku "francispare". Ehkä.

Kolmanneksi en ymmärrä Georgievin haukkumista. Meidän paras teiniveska moneen vuoteen niin mitä vois oottaa enempää? Joo sillon tällön lipsahtaa mutta vuosien saatossa hänestäkin tulee varmempi.

Eiköhän se vitutus jatku ens viikonki läpi...
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Ottamatta kantaa käyttäjän kausi vittuimaisuuteen, älä nyt rupea vittuilemaan futisvertauksilla, tänään kun meni miten meni. Samaa seuraa tässä ollaan.

öö? Kannattaa lukea viestit uudelleen :)

Itse asiaan. Huvittavaa tosiaan tämän ketjun seuranta, vitutus tarttuu. Vituttaa, kun nuorille ei anneta näytön paikkoja. Vituttaa, kun nuorille annetaan näytön paikkoja isoissa rooleissa. Vituttaa, kun nuorille annetaan näytön paikkoja vain pienissä rooleissa. Vituttaa, kun tehdään taloudellisesti tappiota. Vituttaa, kun ei hankita uusia pelaajia. Vituttaa, kun voitettiin paskalla pelillä. Vituttaa, kun pelataan hyvin ja hävitään. Silloin, kun ei vituta, ei edes kiinnosta. On tämä lätkän seuraaminen hankalaa, jopa varsin masokistinen harrastus.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Ottamatta kantaa käyttäjän kausi vittuimaisuuteen, älä nyt rupea vittuilemaan futisvertauksilla, tänään kun meni miten meni. Samaa seuraa tässä ollaan.
Juu, en itsekään tiedä mitä vertausta nyt oikein käytin ja ketä se loukkasi, mutta olen pahoillani mikäli niin tein.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällähä jotkut elää vieläkin 90-luvulla ja odottavat samanlaista dominointia vieläkin. Sehän nyt vaan ei ole enää(millekkään) joukkueelle mahdollista. Liput ei saisi maksaa mitään ja joka loukkaantumisen jälkeen pitäisi hankkia uusi pelaaja ja samaan hengenvetoon ihmetellään tappioita talouspuolella.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Väärin vitutettu siis. Foorumilla jolla luulisi jokaisen mielipiteen olevan arvokas. Mua oikeasti vituttaa jos osa viihdebusinessta oleva ammattilaisliigan joukkue, se jota olen aktiivisesti ja varsin tunnepitoisestikin seurannut jo pian 40 vuotta, pelaa intohimottoman näköistä kiekkoa ja on mielestäni huonohkosti / puutteellisesti rakennettu (myös talousrealiteetit huomioiden).
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tuskin tässä vaiheessa kautta kannattaa pelipöksyjään vielä sen suuremmin repiä vaikka muutama vaisu peli onkin väliin tullut. Mutta ei tappion aiheuttamaa vitutusta tarvitse sisällään pitää.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
YV... Eka näytti pyörivän ihan hyvin mutta vittu että on vaikeaa taas. Pelkkää roiskimista kaukalon reunaa pitkin, eikä sitä kiekkoa tunnu kukaan kiinni saavan.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
YV... Eka näytti pyörivän ihan hyvin mutta vittu että on vaikeaa taas. Pelkkää roiskimista kaukalon reunaa pitkin, eikä sitä kiekkoa tunnu kukaan kiinni saavan.

Ja jos se yv saadaan rauhoitettua niin ainakin nuo Perrinin ratkaisut ovat todella helposti luettavissa. Ainakin minun sohvalta!
 

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yv. Ainoastaan av maalit tuosta puuttuu. Olis kiva nähdä Heikkiseltä hyvää sivuttaisliikettä, tai ajoa maalille. Nyt tuo viivapelote on erityisen helppo pelata pois, eikä sinne keskelle mtn erityistä tilaa synny. Liian staattista. Dudas vois tehdä terää ylivoimaan.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Tänään päätuomarina #5 Jouni Saukkonen..
Sama kuka töhöili IFK:ta ja KalPaa vastaan Turussa.
Saa nähdä vaikeuttaako kuinka paljon peliä tänään.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lukko on helvetin huono, mutta ainakin tulostaulun mukaan TPS on vielä huonompi. Ylivoimilla max 1 laukaus maalivahdille asti. Pitkä matka Tepsillä vakavasti otettavaksi mitaliehdokkaaksi...
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Tehkää vittu jotain tolle ylivoimalle. Muuten viedään (taas) peliä melkeen miten halutaan mut toi YV on järkyttävää. Ainii ja maalei vois muutenkin tehdä vähän useemmin.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3:49 jäljellä, tasoitus pitäisi saada ja Ahtola ottaa illan toisen jäähynsä. Ottaisko Lukko ton jätkän takas ihan vaikka vaan siivoojaks?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Siis voi vittu. Tuo Kallion yksikin maali olisi riittänyt voittoon mikäli Tepsi ei olisi puppeloinut kahdesti oman maalin edessä vetopaikkaa Lukolle. Ei jeesus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös