Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 387
  • 448

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
@Mondie n kanssa kumpi tekee enemmän maaleja Aleksi Saarela vai Niko Ojamäki. Tilanne nyt Saarela 0 ja Ojamäki 2.

Eipä tuo Ojamäki onneksi kauas karannut Saarelan ollessa 9 peliä lomalla.
Ojamäki on ollut pienoinen pettymys, eikä Saarelan nilkki jäänytkään ison veden taakse vaikka salaa näin toivoin. Tiukka vääntö tiedossa. Ja hyvä niin.
 

Drea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@Drea Laitan sulle illalla tilinumeroa. Erittäin lähellä oli sulla vielä osua viimeisellä kierroksella. Ei olisi vaatinut kuin yhden maalin Pelicansille. Kiitoksia lisäjännityksestä. 'Kaanit kun meni eilen 0-1 johtoon kolmannessa erässä, niin pääsi pari hiljaista ärräpäätä.

Veto maksettu, onnittelut voittajalle. Lähelle se jäi, mutta ei auta ei. Positiivinen sarjanalku Pelsuilla kuitenkin joten siitä pitää olla tyytyväinen
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Paltsi on harrastanut tolppien kilkuttamisia ja jos voittolaukaisukisan voittomaalit laskettaisiin niin niitähän kaverilla onkin jo 3. Melkein veikkaan että menee rikki 20 maaliakin, saati sitten pisteitä.

Kyllä tämä alkaa tosiaan kohta olla hävitty 50 euroa... :)
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kyllä tämä alkaa tosiaan kohta olla hävitty 50 euroa... :)
Wiljamin kanssa samoilla linjoilla. Tulet takuulla häviämään rahasi, jos Palve pysyy pelikuntoisena. Olisin mieluusti nähnyt Palveen jukuripaidassa myös Liigassa. Mestiksessä en ole yhtä huikeaa hyökkääjää vielä nähnyt.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Maalipörssin tämän hetkinen tilanne.

@Marchand63 Vili Sopanen 6
@Hyzzo - Erik Thorell 5
@Roo - Juhamatti Aaltonen 4
@Artyukhin - Charles Bertrand 4
@jamoooh - Lauri Tukonen 4
@SouthernSun76 Philippe Cornet 4
@viikst -Markus Nenonen 3
@Roo - John McFarland 2
@Marchand63 Juuso Puustinen 1
@Artyukhin - Aaron Gagnon 0
Vielä ollaan kyydissä, vaikka Cornet ollu sivussa jo pidemmän aikaa. Vasen vilkku päälle heti kun herra nousee takaisin pelikuntoon.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Vielä ollaan kyydissä, vaikka Cornet ollu sivussa jo pidemmän aikaa. Vasen vilkku päälle heti kun herra nousee takaisin pelikuntoon.
Jep yllättävän tasainen tilanne ja yllättäen näyttäisi Tukonen pysyvän kasassa. Harmi vaan kun Lukolla on mennyt niin heikosti ettei ole kovin maalirikkaita pelejä ollut.

Kyllä tää tästä ja toivottavasti riski kannatti ja Lauri pysyisi kasassa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Millasella maksuajalla haluut lähtee? :)
Jos @Pederheier lähtee tähän vetoon niin tarjoan jatkokohdetta:

- Jos (ja kun) nimimerkki Pederheier häviää vetonsa, häipyy hän palstalta vähin äänin vedon ratkettua tai hyvissä ajoin ennen sitä. Eli siis toisinsanoen 500e ei vaihda omistajaa ^^

Panoksena vaikka pullo jallua.
 

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos @Pederheier lähtee tähän vetoon niin tarjoan jatkokohdetta:

- Jos (ja kun) nimimerkki Pederheier häviää vetonsa, häipyy hän palstalta vähin äänin vedon ratkettua tai hyvissä ajoin ennen sitä. Eli siis toisinsanoen 500e ei vaihda omistajaa ^^

Panoksena vaikka pullo jallua.
Voin itse tarttua tähän. Panos kuitenkin mielellään vähintään 100,-
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Niklas Hagman tekee tällä kaudella 40pistettä tai enemmän pelatessaan yli 40peliä. Panos 500,- kuka tarttuu??

Olen kiinnostunut tästä. Otetaanko sellaisella lisätwistillä, että mikäli Hagman jää alle 40 peliin, niin minä voitan jos hänen pistekeskiarvo on alle 0,9p ja jos yli 0,9p niin sinä voitat. Pelimäärän ollessa 40 peliä tai enemmän vain tuo 40 pisteen raja ratkaisee. Panos siis 500 euroa? Myös pelkkä alkuperäinen veto kiinnostaa, mikäli et halua mainitsemaani lisätwistiä.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Mitä sä selität? Jos Hagman tekee yli 40p sä maksat 500,- jos hän jää alle 40p minä naksan, mikä ongelma?

Elikkäs sinä väität Niklas Hagmanin tekevän yli 40 tehopistettä tämän kauden (runkosarjan) aikana Liigassa, minä sanon alle 40. Ehtona on, että Hagman pelaa vähintään 40 peliä. Jos Hagman pelaa alle tuon 40 peliä niin veto mitätöityy.. Käykö tuo 15.3.2017 maksupäiväksi? 500 € panos? Kuittaa ennen tämän päivän kierrosta.
 

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Elikkäs sinä väität Niklas Hagmanin tekevän yli 40 tehopistettä tämän kauden (runkosarjan) aikana Liigassa, minä sanon alle 40. Ehtona on, että Hagman pelaa vähintään 40 peliä. Jos Hagman pelaa alle tuon 40 peliä niin veto mitätöityy.. Käykö tuo 15.3.2017 maksupäiväksi? 500 € panos? Kuittaa ennen tämän päivän kierrosta.
Enpäs ennättänyt ennen eilisen kierrosta. Mutta kuitti mikäli vielä lähdet mukaan.
 

Ralph

Jäsen
Meikäläisellä on tälle kaudelle neljä runkosarjavetoa. Jokainen vetoihin liittyvä joukkue oli perjantaina pelannut 15 ottelua tällä kaudella, joten suunnittelin silloin laittavani tänne tilannepäivityksen eli neljäsosakauden tilanteen, mutta unohdin. Nyt sitten tulee, kun kaikilla on 16 ottelua takana.

Kumpi sijoittuu paremmin?
Ralph: HPK
@Noutolokku: KalPa

- KalPa on sarjakakkosena 31 pisteellä ja HPK kaksi sijaa alempana 27 pisteellä. Molemmat ovat yllättäneet kyllä, kun vedon idea taisi olla, että kumpi on 13. ja kumpi 14. Nyt voidaan ottaa ykköset pois edestä ja näyttää realistisemmalta. Tilanne on sen verran tasainen, ettei tästä uskalla sanoa mitään arviota. Kumpikin joukkueista voi romahtaa yhtäkkiä.

Tekeekö Oula Palve yli 20 pistettä?
Ralph: tekee
@mirasane: ei

- Koossa on eilisen jatkoaikamaalin myötä tasan kymmenen pistettä. Eli toinen mokoma plus yksi päälle pitäisi tulla, jotta voitan. Aikaa on 44 ottelua ja saa tulla isompi loukkaantuminen, jotta veto menee minulta pieleen, vaikka toki Palve on ollut viime pelit hieman heikommassa vireessä. Ei vielä innostuta, mutta hyvältä näyttää.

Tekeekö Philippe Cornet vähintään 25 pistettä?
Ralph: ei
@Jääkaappi: kyllä

- Alku oli kova, mutta sitten loukkantui ja on ollut muutaman viikon sivussa. Koossa siis kuusi ottelua ja neljä tehopistettä, kaikki maaleja. Tuolla tahdilla häviän vedon varmasti, mutta pelillisesti ei ole minua vakuuttanut, joten vaikea uskoa tahdin jatkuvan. Vaikka toki tuloksesta tässäkin pelataan. Loukkaantuminen auttaa minua vedossa. Palaa kaukaloon aika pian maajoukkuetauon jälkeen.

Sijoittuuko HPK paremmin kuin vähintään kaksi nelikosta Ilves, Pelians, SaiPa ja Ässät?
Ralph: kyllä
@Bobby: ei

- HPK on kolmantena 27 pisteellä, Ässät seitsemäntenä 25 pisteellä, Ilves yhdeksäntenä 24 pisteellä, Pelicans sijalla 11. 23 pisteellä ja SaiPa sijalla 13. 19 pisteellä. Hyvältä näyttää, mutta ei ero Pelicansiin ole suuri ja kautta on vielä paljon jäljellä. Mutta eipä tästä Bobbylle läpihuutojuttua tullut ainakaan.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ekan rykäisyn jälkeen väliaikatietoa mun vedoista:

@Anrii 'n kanssa löimme 20 euroa vetoa siitä, kumpi pelaa enemmän runkosarjassa: Lassila vai Hrachovina.

Täytyy sanoa, etten ollut oman joukkueeni tekemisistä niin hyvin perillä, sillä Hrachovina aloitti ja pelasi monta ottelua putkeen kauden alussa. Toki täysin ansaitusti, sillä valittiinhan hänet syyskuun pelaajaksi. Sittemmin Hrachovinalle on tullut heikompia iltoja: Pelicansia vastaan otettiin ensimmäisessä erässä vaihtoon ja HPK:ta vastaan upposi voitosta huolimatta viisi maalia selän taakse. Lassila on ollut oikeastaan kaikissa pelaamassa viidessä ottelussa vakuuttava.

Minuutit tällä hetkellä 662:52 - 302:16 Hrachovinan hyväksi. Kyllä se siltä tällä hetkellä näyttää, että Hrachovina on ainakin runkosarjassa se ykkösveska, mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon viimeaikaisten otteiden vuoksi. Tosin ei minua haittaisi, vaikka Hrachovina ykkösveska olisikin - päinvastoin, kunhan pelaa hyvin - kun kuitenkin on kyse niin hauskasta veijarista. Ennen kautta ajattelin, ettei Lassila ole mikään halpa veska ja ettei häntä kakkosveskariksi hommattu. Noh, ans kattoo. Molemmat ovat pelanneet hyvin ja lopullinen ykkösveskarivalinta tehtäneen vasta pudotuspeleissä.

***

@Bobby 'n kanssa löimme 50 e Pelicansin menestyksestä: ei puolivälieriin -> voitto minulle. Jos taas vastaavasti Pelicans yltää välieriin, joudun pulittamaan 50 euroa.

Pelicans on tällä hetkellä (mielestäni hieman yllättäen peliotteisiin nähden) sijalla 11, mutta tästä huolimatta Pelsu on yllättänyt minut positiivisesti, pl. tietysti Tyrväisen törkyilyt ja muu shitti. Peli on kuitenkin ollut aika ajoin ihan hyvää, vaikka ajattelin, että tuolla rosterilla tekee tiukkaa jopa 10 joukkoon. Tällä hetkellä ehkä veikkaisin Pelicansia puolivälieräjoukkueeksi, mutta en missään nimessä välieräjoukkueeksi. Edelleen väitän, että etu on tässä minulla.

Luojan kiitos en lyönyt vetoa KalPan sijoituksista. Joukkue on yllättänyt minut aivan täysin ja kaikkein positiivisimmin. HPK:n puolesta olisin jonkin vedon voinut lyödäkin, heihin hieman luotinkin. Tosin ehtivät molemmat vielä alaspäin tulla, ja varmasti tulevatkin (ainakin KalPa), kun nimekkäämmät jengit alkavat saada peliä uomiinsa.
 

Ralph

Jäsen
Veikkaan, ettei Jere Seppälä ole kolmen parhaan joukossa kauden päätteeksi Pekka Rautakallio -äänestyksessä. Panokseksi ehdotan 20 euroa. Kuka tarttuu?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin ottaa kiinni tuon Hintzin pistemäärän. Olen kyllä varma, että pelaa alle 50peliä ja veto mitätöityy mutta siihen uskon kanssa että alle 40p jää. Eli mulle 0-39 sulle 40 tasan ja yli ja 10e kiinni?

Päivitän jo tässä vaiheessa, eli Hintz oli heti alkukaudesta sen 11 ottelua sivussa, joten tuo 50 ottelun otteluraja ei voi enää Hintzillä täyttyä, ellei Liiga lisää kesken kauden pelien määrää *hymiö*.

HIFK:n ja Hintzin hyökkäyspeli on ollut niin tehotonta, että en usko Hitzin pelaavan edes näitä jäljellä olevia otteluita 40 pisteen tahdilla, eli sikäli mun veikkaus oli aika yläkanttiin noin ennakkoon, noh, Hintzin loukkaantumis historia on ollut sellainen, että me taidettiin molemmat tietää ettei tule 50 ottelua pelaamaan, sikäli tuo otteluraja oli suopea molemmille.

Huomasin just ettei mulla ole yhtään vetoa tälle kaudelle voimassa, pitääpä miettiä tänään jotain mielenkiintoisia vetoja ja heittää niitä tarjolle myöhemmin. Pitkäveto ja muut ovat menneet jo vuosia niin persiilleen, että samahan se olisi hävitä ne rahat täällä..

E: Käyttäjä @Ralph pyrkii hyvin hyödyntämään Ässä-fanien värilaseja siinä ylempänä, sori en kai mää paljastanu mitään, siitä vaan vetoa kiinni porilaiset!
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Päivitän jo tässä vaiheessa, eli Hintz oli heti alkukaudesta sen 11 ottelua sivussa, joten tuo 50 ottelun otteluraja ei voi enää Hintzillä täyttyä, ellei Liiga lisää kesken kauden pelien määrää *hymiö*.

HIFK:n ja Hintzin hyökkäyspeli on ollut niin tehotonta, että en usko Hitzin pelaavan edes näitä jäljellä olevia otteluita 40 pisteen tahdilla, eli sikäli mun veikkaus oli aika yläkanttiin noin ennakkoon, noh, Hintzin loukkaantumis historia on ollut sellainen, että me taidettiin molemmat tietää ettei tule 50 ottelua pelaamaan, sikäli tuo otteluraja oli suopea molemmille.

Huomasin just ettei mulla ole yhtään vetoa tälle kaudelle voimassa, pitääpä miettiä tänään jotain mielenkiintoisia vetoja ja heittää niitä tarjolle myöhemmin. Pitkäveto ja muut ovat menneet jo vuosia niin persiilleen, että samahan se olisi hävitä ne rahat täällä..

E: Käyttäjä @Ralph pyrkii hyvin hyödyntämään Ässä-fanien värilaseja siinä ylempänä, sori en kai mää paljastanu mitään, siitä vaan vetoa kiinni porilaiset!
Joo kyllähän tuon toisaalta ties, mut pakko oli yrittää sillä en usko/uskonut Hintzin tuohon pistemääräänkään pystyvän. Olipa terve tai ei :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös