ESPN Draft pienellä panoksella koko kaudeksi

  • 3 054
  • 38

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
@Ni$pekt15 Mites nuo pisteytykset menee? Esim hyökkääjä saa pisteitä maalit + syötöt + laukaukset ? league-settings-scoring
SCORING
Skating
Goals (G) 6 Assists (A) 4
Plus/minus (+/-) 1 Penalty Minutes (PIM) 0.33
Short Handed Goals (SHG) 4 Game-Winning Goals (GWG) 2
Hat Tricks (HAT) 15 Shots on goal (SOG) 0.5
Hits (HIT) 0.5 Blocked Shots (BLK) 0.5
Defensemen Points (DEF) 2
Goaltending
Games Started (GS) 1 Wins (W) 6
Losses (L) -3 Goals Against (GA) -1
Saves (SV) 0.33 Shutouts (SO) 15
Overtime Losses (OTL) 1

Edit: Ja joku fb tai whatsapp ryhmä voisi olla hyvä ratkaisu,
mulle passaa molemmat

Nyt on 11 ukkoa tulossa kun Lico laittaa oman draft rankingin ja lisäksi siellä voi valita eri varauksille ottaako tietokone parhaan pakin,hyökin tai molarin.
Niille bench ukoille on muutenki alkuun vähä niin ja näin se ja sama kun vapaissa pelaajissa on kuitenki hyvähköä ukkoa tarjolla.

Eli yksi vielä mahtuu mukaan erittäin kovien luiden joukkoon!!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En ehdi sunnuntaina, harmi

Tee niin kuin mä ja pistä kone tekemään se sun puolesta. Voit pistää pelaajat järjestykseen ja kone poimii sit automaattisesti sun mielestä parhaan vapaan. Ja voi ilmeisesti päättää millä rundilla varaa pakin, hyökin ja maalivahdin.
 
Itse olen sitä mieltä että kun voittopotti ei ole tuon suurempi niin se voisi mennä jakoon finalisteille vaikkapa jaolla 160/80. Jos muita ei ole vapaaehtoisia niin voin olla maksujen kerääjä, itse ainakin olen ennakkomaksujen kannalla. Se sitouttaa paremmin pysymään mukana koko kauden eikä kenelläkään tule kiusausta jättää maksamatta jos onni ei osunutkaan kohdalle. Toki joku muukin voi ilmoittautua maksujen kerääjäksi, minulle käy sekin.
 

Aamupala

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
Anteeksi, jos on hölmö kysymys tai olen missannut asian: Mitä, jos pelaajat, joita omassa joukkueessa on, eivät pääse pleijareihin? Hoituuko homma vaihtamalla vapaisiin pelaajiin? Esim. hypoteettisesti Penguins ei pääse ja Oilers pääsee, joten pitää vaihtaa Crosby Pakarisen Iiroon?


Itse olen sitä mieltä että kun voittopotti ei ole tuon suurempi niin se voisi mennä jakoon finalisteille vaikkapa jaolla 160/80. Jos muita ei ole vapaaehtoisia niin voin olla maksujen kerääjä, itse ainakin olen ennakkomaksujen kannalla. Se sitouttaa paremmin pysymään mukana koko kauden eikä kenelläkään tule kiusausta jättää maksamatta jos onni ei osunutkaan kohdalle. Toki joku muukin voi ilmoittautua maksujen kerääjäksi, minulle käy sekin.

Täysin samaa mieltä tuosta potin jaosta. Pitkä kausi kuitenkin tulossa, niin kiva voittaa vähän enemmän jos voittaa. Sopii myös tuo ennakkomaksu.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Mulle passaa tuo 160/80 kyllä myös. Ajattelin vaan jakaa useammalle tuossa omassa vaihtoehdossa kun niin pienet summat kyseessä muutenkin.
Perustin FB ryhmän jos haluaa liittyä(Jatkis ESPN Draft). Ei ole toki pakko mikäli kokee tarvetta suojella nimimerkin henkilöllisyyttä. Jos muille passaa nin mun puolesta voidaan kerätä vaikka Jouni Holapan tilille rahat oottamaan. Se on 100% luotettava sälli(tuttu hockey GM:stä) ja jos ei rahat tule voittajille niin maksan ne omasta pussista. Jos kaikille passaa niin voitas kerätä se 20e vaikka tämän kuun aikana?

Anteeksi, jos on hölmö kysymys tai olen missannut asian: Mitä, jos pelaajat, joita omassa joukkueessa on, eivät pääse pleijareihin? Hoituuko homma vaihtamalla vapaisiin pelaajiin? Esim. hypoteettisesti Penguins ei pääse ja Oilers pääsee, joten pitää vaihtaa Crosby Pakarisen Iiroon?

Täysin samaa mieltä tuosta potin jaosta. Pitkä kausi kuitenkin tulossa, niin kiva voittaa vähän enemmän jos voittaa. Sopii myös tuo ennakkomaksu.

Meidän poffit kestää 3 viikkoa jotka ajoittuvat oikean runkosarjan kolmelle viimeiselle viikolle joten ei tarvitse miettiä ketkä menevät poffeihin.
 
Viimeksi muokattu:

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Sopii tuo 20e tämän kuun aikana. Ja potin jako tuolla suhteella ok.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sopii tuo potin jako, panos hyvä ja siirretään vaan tälle Jounille.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Facebookissa onkin jo ryhmässä yhdeksän ukkelia. Tuli pieni lapsus cover kuvaa valittaessa kun ymmärrettävistä syistä en huomannut Blackhawksien logoa...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Facebookissa onkin jo ryhmässä yhdeksän ukkelia. Tuli pieni lapsus cover kuvaa valittaessa kun ymmärrettävistä syistä en huomannut Blackhawksien logoa...

Äläpä selitä. Parastahan tuossa kuvassa on se pelipaita. Ja tiedät sen itsekin, ainakin etumuksessasi.
 

MOwen68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Leijonat, Philadelphia Flyers
HC Ganalin rahastonhoitaja on rikkonut joukkueen sakkomaksuihin tarkoitetun säästöpossun ja kerännyt kolikot osallistumismaksuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös