Piste- ja maaliveikkaus – draftiketju

  • 6 465
  • 81

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Mulla menee huomiseen iltaan asti ennen kuin pääsen seuraavan kerran koneelle ja kun @Anonymous joutuu varaamaan puolustajan ja itse tulen ottamaan hyökkäjän, niin lienee OK, että teen varaukseni jo tähän väliin...?

68. Jere Karjalainen

Anonymous varmaan tägää sitten käyttäjän Sörsseli, kun on tehnyt varauksensa. Thanks.
 

Anonymous

Jäsen

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli kahta varausta lukuunottamatta drafti on pulkassa. Vielä kun @Sörsseli tekee viimeisen valintansa, niin pääsen lopettamaan draftin ja kirjaamaan joukkueet ylös tuohon toiseen ketjuun.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt olisi vielä ihan hyviä pakkeja jäljellä esim. Grillforsin ja Lukon Rony Ahosen muodossa. Oma valintani on kuitenkin:

Miika Koivisto (Jukurit)
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Jälkikäteen pakko mainita, että Jani Lajusen, Mika Partasen, Markus Nenosen ja pienellä ulkomaanvarauksella Cornetin ja Wahlin jääminen kisan ulkopuolelle oli itselle kyllä suuren luokan yllätys. Näitä nimiä pyörittelin itse viimeisellä vuorollani, mutta joku outo ääni pään sisällä pisti valitsemaan Rissasen ja toivomaan, että tämä on se the kausi, koska vastuuta pitäisi olla kaiketi luvassa ja jo viime kaudella piste/peli tahdissa sen lyhyen ajan mitä pysyi kasassa. Näillä mennään ja ei muutakun odotellaan, kuka tän tulee taas voittamaan.
 

Ralph

Jäsen
Minulla noista lähinnä Jani Lajunen pyöri mielessä, mutta päädyin Ville Viitaluomaan rajattoman vastuun ja HPK-taustan vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös