Liigan siirtohuhut kaudelle 2016–2017

  • 1 840 555
  • 3 941

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muiden liigajoukkueiden kannattajat voivat lakata kuolaamasta Nolan Yonkmanin perään. Mies jatkaa ainakin ensi kaudella JYPissä.
 
Toisaalta Manninen treenailee sellaisten kaverien kanssa, jotka ovat lähdössä mm. Ahon ja Junttilan kanssa. Eikä sekään toki kerro mitään.

Eikä Manninen tietenkään Kärppien kanssa saa treenatakaan, koska on sopimuksenalaisena toiseen liigaseuraan. Mielenkiintoinen juttu kaikenkaikkiaan.

Ainiin, mutta eihän tänne saanut Mannisesta kirjoittaa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mutta minne menee Jere? Jonkinnäköistä lappua on kuulemma tarjottu. Pyörii minun tuttavapiirini ulkopuolella, joten joukkueesta ei tietoa.Siis kukaan minun tuttavistani ei ainakaan tunnusta muuta tietävänsä, minun päätoimen palkanmaksaja ei liity millään lailla urheiluun. Onneksi.
 

444

Jäsen
Teemu Pulkkinen sai vuoden sopparin Detroitiin, eikö tätä(kin) arvioitu mahdolliseksi hifkin pelaajaksi?
Kaiken maailman hiihtäjiä Nordikselle on toki tässä kuukausien mittaan huhuiltu? Mutta mä en ole tällaista Pulkkiseen liittyvää huhua kuullut enkä lukenut mistään. En siis Kallen huumoripalstalta, yleisessä spekulaatiossa enkä vakavammissakaan keskusteluissa. Ylipäänsä tuon tasoisen ja ikäisen pelaajan palaaminen Liigaan tuntuisi todella oudolta ratkaisulta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettei olisi mennyt Teemu Eronen ja Teemu Pulkkinen sekaisin? En ole meinaan nähnyt kertaakaan tällä palstalla, että Pulkkista olisi huhuttu tänä vuonna tänne. Silloin ennen änäriin lähtöä sillä piti kyllä olla "varma diili" tänne.
 
En ole tässä kesän aikana seurannut hirveän tarkasti pelaajasiirtoja muuten kuin Palloseuran osalta, joten pakko kysyä että onko Hagmanin Niklas tehnyt jonkun seuran kanssa pahvin?

Kiinalaista noutoruokaa odotellessa selailin uusinta Seiskaa ja siinä Hagmanista kerrottiin että on myymässä taloaan Porissa. Eli siitä varmaan voi jotain päätellä ensi kauden seurasta. Hagman ja Bäckström molemmat muuten olivat IFK:n -98 mestaruusjoukkueessa, joskaan eivät kumpikaan pelanneet montaakaan ottelua - Bäckströmistä en ole varma pelasiko yhtään? Olisiko jäänyt jotain hampaankoloon, noin niinku hyvässä mielessä.

Kun Olli Jokinen vissiin keskittyy junnujen valmennukseen - linkki YLE:n juttuun - niin viimeinen huipputasolla pelaava aktiivipelaaja on Jere Karalahti. Ympäri käydään ja yhteen tullaan? (Tuskin, mutta ajatusleikkinä hauska yksityiskohta).
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Oo Byrne ei sitten tullutkaan Ilvekseen vaan on ilmeisesti sen verta hajalla, että lopetti peliuransa.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karalahti on sanojensa mukaan elämänsä kunnossa, mutta niin miljoona kertaa se täälläkin on mainittu; ei. Ainoat puolet mitkä Jeren diiliä voisi avittaa on palava halu näyttää sen yhden, viimeisen, todellakin viimeisen kerran mistä kana kusee, mitä HIFK merkitsee hänelle ja todella hattu kädessä monen kauden edestä julkisesti pahoitella käytöstään HIFK:ta kohtaan. Mitä nykyiseen rosteriin tulee, Jere ei kyllä mahdu kuin seiskapakin rooliin. Eikä välttämättä edes siihen.

Ensimmäinen paluu peli Nordikselle ja viimeinen peli, viimeinen vaihto. Ehkä peli, kaksi, kolme mikäli homma toimii. Palkka myös tämän mukainen ja sen, mitä HIFK merkitsee hänelle.

Jere saanut myös tuon lapsen, ja en näe kyllä muuta vaihtoehtoa kuin diilin HIFK:n kanssa. Iso muutos elämässä ja yleensä Jeren elämässä, en jaksa uskoa vierailuun vieraspaikkakunnalla (edes Espooseen). Jeren palo lätkään on kova, harmi että hän nyt viime vuosina on vasta alkanut elämään kuin urheilija. Tuossa iässä palo lajiin vie eteenpäin, ei fyrkka.

Mikäli Jere muualle menee, veikkaisin naulakkoa ja keskittymistä perheeseen.

Jollain tapaa kropassani antaisin Jerelle, todellakin säälistä rahallisesti mitättömän diilin ja mahdollisuuden, pienen mahdollisuuden edes hivenen pyyhkiä mukia mikä on hänen kusestaan läikkynyt. Säälistä.

Ehkä meillä on kauden päätteeksi kolme pommia, jotka pitävät mukavat uran lopettajaiskekkerit kannun kanssa. Hakki, Nikke, Jere.

Olen puhunut, jokohan vaimo päästäisi sänkyyn.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Jollain tapaa kropassani antaisin Jerelle, todellakin säälistä rahallisesti mitättömän diilin ja mahdollisuuden, pienen mahdollisuuden edes hivenen pyyhkiä mukia mikä on hänen kusestaan läikkynyt. Säälistä.

Sääli on sairautta. Ei enää ikinä tuota paskakasaa meille. Jergus voi haistaa pitkät paskat, vitun omaan pesään kusija!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mikäli Jere muualle menee, veikkaisin naulakkoa ja keskittymistä perheeseen.
Tossa edellisellä sivulla kirjoittelin että Karalahtea kaupitellaan Itävallan liigan huippujengeille kun ei Suomessa enää ole Karalahdelle ottajia. Itävallan liigan huippujengit maksaa ihan ok palkaa ulkomaalaisvahvistuksille.

Tuossa iässä palo lajiin vie eteenpäin, ei fyrkka.
Mä taas olen kuullut että Karalahti ois jatkamssa uraansa just sen takia kun tarvii sitä fygyy kun mitään ei ole oikein tainut matkan varrella jäädä sukan varteen ja muksuja pitäis elättää siellä sun täällä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tuossa iässä palo lajiin vie eteenpäin, ei fyrkka.
...
Mikäli Jere muualle menee, veikkaisin naulakkoa ja keskittymistä perheeseen.

Jere oli jo muualla, naulasi venakkoa ja keskittyy nyt elastusmaksuihin.
Ainoa palo mikä Jereltä löytyy on myydä itseään eniten tarjoavalle. Jere ja IFK:laisuus ovat toistensa vastakohtia. Miehen perse haisee vieläkin Harkimolta ja onkin parempi ettei hän tuo sitä lemua Nordikselle tai Helsinki Gardeniin koskaan.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
SaiPa julkistaa tänään uuden pelaajasopimuksen, kertoo SaiPan Facebook. Mitch Callahania huhuiltiin Lappeenrantaan, mutta Detroit julkisti viime viikolla Mitchin kanssa tehdyn vuoden sopimuksen, ja nyt on ilmeisesti tulossa Tuomenoksan listoilla Callahanin jälkeen seuraavana olleen pelurin nimi. Amerikanapua tulossa taas?
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa julkistaa tänään uuden pelaajasopimuksen, kertoo SaiPan Facebook. Mitch Callahania huhuiltiin Lappeenrantaan, mutta Detroit julkisti viime viikolla Mitchin kanssa tehdyn vuoden sopimuksen, ja nyt on ilmeisesti tulossa Tuomenoksan listoilla Callahanin jälkeen seuraavana olleen pelurin nimi. Amerikanapua tulossa taas?
Vai oliko McFarland kyseessä koko ajan? Ja tuo Callahan lähti jostain heitosta vain elämään totuutena. Tiedä häntä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Vai oliko McFarland kyseessä koko ajan? Ja tuo Callahan lähti jostain heitosta vain elämään totuutena. Tiedä häntä.

Juu, saattoi hyvin olla McFarland alun alkaenkin. Mulla ei ole mitään nettihuhuja syvempää tietoa ollut missään vaiheessa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukurien facebook sivulle ilmestyi video jossa RD kertoo että huomenna julkistetaan klo 15 "kokeneen, viime kaudella Liigaa pelanneen voimahyökkääjän" vuoden sopimus kuukauden koeajalla. Käden alta olin bongaavinani että nimi loppuisi i:hin, Kangasmäki, Ritamäki, ...i?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mä taas veikkaan Kangasmäkeä kun on Dufvalle tuttu mies Lukosta. Jos pelinumero ois ollu 66 niin oisin veikannut Ritamäkeä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kärpät ja IFK oli tosissaan perässä, mutta Antti Pihlström siirtyy rahastamaan Kiinaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös