www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 286
  • 6 774

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niissä on välillä sellainen "tee tarjous"-nappi ja 49.90e pyynnistä olen saanut joskus 40e kaupat tehtyä (olen myös maksanut 45e). Riippuu toimipaikasta, jossain on suoraan ollut jo 39.90e tai toisissa tuo 49.90e.

edit: itse asiassa taisi olla viime vuonna juurikin Porin Gigantti josta irtosi tuolla 40e 3kk *hymiö*

Ja oli viime vuonna sekä syksyllä että keväällä tarjolla

Gigantin koodien käyttöpäivät lienee kuitenkin asetettu siten, ettei niillä voi pleijareita katsoa (ainakaan kokonaan), sillä muutoinhan ruudun pleijaripaketin myymisessä ei olisi mitään järkeä. Tuo 40€ / 3kk on kyllä erittäin hyvä hinta. Se maksaa täsmälleen saman (13,33€) kuukaudelta kuin tuo 160€/12kk -paketti. Kuitenkin jos vain lätkä kiinnostaa, niin tuolle 160€ paketille tulee hintaa jo 17,78€/kk yhdeksältä lätkäkuukaudelta (elokuun harjoitusturnaukset mukaan luettuna).
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onnistuuko toi lahjakorttien käyttö samoilla Ruututunnuksilla? Itse en onnistunut ja toisen lahjakortin osalta loin uudet tunnukset.

Ainakin mulla onnistui, vaatii tietysti että edellinen tilaus on umpeutunut eli vaikka sen jälkeisenä päivän rekisteröi tai miten pelipäivät sopivasti menevät.... joskus laskeskelin hyvin tarkkaan miten saa parhaan hyödyn rekisteröinnistä. :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Gigantin koodien käyttöpäivät lienee kuitenkin asetettu siten, ettei niillä voi pleijareita katsoa (ainakaan kokonaan), sillä muutoinhan ruudun pleijaripaketin myymisessä ei olisi mitään järkeä. .

En tiedä miten tänä vuonna kun Ässät eivät selvinneet pleijareihin. Ruututilausta oli muistaakseni 1-2vk kuitenkin voimassa kun Ässien kausi päättyi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Itse heräsin tänään irtisanomaan ruutu-sopimuksen joka oli muuttunut kestotilaukseksi (29,90€/kk), tosin niin sai asiakaspalvelija myytyä jatkon 14,95€/kk hintaan. Taisi olla määräaikainen 12kk tämä.
 

Heimonjohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Opiskelijoille tiedoksi, että Frank-opiskelijakortilla saa Ruudun puoleen hintaan toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella.

RUUTU+ – Frank
Oletko / onko kukaan kokeillut tuota ? Mainoksessa ei puhuta jääkiekosta mitään. Onkohan se blokattu pois, ettei se kuulu tarjoukseen. Näkeekö tolla kaikki pelit vai ei.
Jos näkee niin täytyypä ottaa johonkin kaveriin yhteyttä. @sinikettu
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Oletko / onko kukaan kokeillut tuota ? Mainoksessa ei puhuta jääkiekosta mitään. Onkohan se blokattu pois, ettei se kuulu tarjoukseen. Näkeekö tolla kaikki pelit vai ei.
Jos näkee niin täytyypä ottaa johonkin kaveriin yhteyttä. @sinikettu

Totta, mutta samaan pakettiin Liiga kuuluu, kuin noi mitä mainoksessa on. Aion hommata vasta lähempänä kaudean alkua. Vähän mietityttää myös, miksi siinä ei lue, että kuinka kauan tarjous on voimassa.
 

sinikettu

Jäsen
Oletko / onko kukaan kokeillut tuota ? Mainoksessa ei puhuta jääkiekosta mitään. Onkohan se blokattu pois, ettei se kuulu tarjoukseen. Näkeekö tolla kaikki pelit vai ei.
Jos näkee niin täytyypä ottaa johonkin kaveriin yhteyttä. @sinikettu
Kokeilin viime keväänä. Toimi ihan normaalisti. Samanlainen ruutu+ kuin täydellä hinnallakin.

Tuo mainos on muuten muuttunut. Ennen siinä mainittiin myös jääkiekko. Toivottavasti ei yritetä koijata Ruudun puolelta.

Vähän mietityttää myös, miksi siinä ei lue, että kuinka kauan tarjous on voimassa.
Aiemmin ainakin oli, että sopimus tulee toistaiseksi voimassaolevana ja sen voi lopettaa milloin tahansa. Sama siinä toisaalta lukee taas: "Etuhintainen tilaus on voimassa kunnes tilaus peruutetaan."
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin jostain että ruudusta voisi nykyään katsoa livenä kiekkoa kaksi henkilöä yhtä aikaa. Onko muut kokeilleet, pitääkö paikkansa vai onko vieläkin sama kuin ennen eli heittää toisen aina pihalle n. 5min viiveellä?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kuulin jostain että ruudusta voisi nykyään katsoa livenä kiekkoa kaksi henkilöä yhtä aikaa. Onko muut kokeilleet, pitääkö paikkansa vai onko vieläkin sama kuin ennen eli heittää toisen aina pihalle n. 5min viiveellä?
Samassa taloudessa tämä taisi itsellä toimia, mutta tuskimpa onnistuu eri osoitteessa. Joskushan tuo oli alkuun ainakin niin URHO-tvllä kuin Ruudusakin, että pystyi useampi katsomaan samalla accountilla, mutta tämä on nykyään mielestäni hoksattu ja estetty. Talouden sisällä tosin taitaa vieläkin onnistua, eli rouva vaikka katsoo toista ja itse katsot toista mittelöä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Pystyy katsomaan 2 henkilöä vaikka eri puolilla maata. Ainut ongelma on että ruutu katkaisee yhteyden n. 10min välein ja silloin pitää refreshata sivu uudestaan. Ihan hyvin meni viime kausi tuolla tavalla.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko ketään vielä kysellyt tuosta opiskelijatarjouksesta, että kuuluuko siihen lätkä?
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko ketään vielä kysellyt tuosta opiskelijatarjouksesta, että kuuluuko siihen lätkä?
Kai siihen nyt kuuluu, kun normaalihinnaksi mainitaan 29,95€/kk. Ja jos ruutu+ urheilupakettia kerran saa muutenkin lahjakorteilla / 12kk määräaikaisilla siihen 15-17€/kk, niin kyllä tämäkin varmasti sisältää kaiken urheilutarjonnan. Eihän ruudusta ole edes mitään lätkäkarsittua pakettia myytävänä.
 

sinikettu

Jäsen
Onko ketään vielä kysellyt tuosta opiskelijatarjouksesta, että kuuluuko siihen lätkä?

Sama kiinnostaa muakin, jos joku tuosta kyselee niin tänne vois sit ilmottaa!
Edelleen, minulla oli tuo sama tarjous viime keväänä. Sama sivu, sama paikka ja sama hinta. Ennen mainoksessa toisaalta oli jääkiekko mukana, mikä vähän ihmetyttää. Tuo tarjous kuitenkin on ruutu+, johon kuuluu Liiga, vaikka tuossa mainoksessa ei sitä sanotakaan. Käsittääkseni kyseessä olisi jollain lailla laitonta mainostamista, jos tuohon pakettiin ei Liiga kuuluisi. Se kuuluisi ilmoittaa erikseen selkeästi, sillä Liiga kuuluu tuohon ruutu+ pakettiin automaattisesti. Salaliittoteoreetikko voisi jo pohdiskella, onko jääkiekko vaihtamassa palveluntarjoajaa. Ellei näin ole käymässä, on se aika lailla itsestäänselvää, että Liiga tuolla näkyy.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mun sopimus tuli ruudun kanssa täyteen huhtikuun lopussa, kuten yleensä. Soitin itse sinne ja sanoin, että lopetetaan tilaus, katsellaan sitten taas kun jääkiekko alkaa. Sieltä tyttö sanoi heti, että miten olisi 14,95€ / kk ja 12 kk sopimus, suostuin. Saman tein vuosi sitten, silloin sain 4kk 0€ / kk, 5 seuraavaa 19,95€ / kk ja loput 3 kk 29,95€ / kk. Siellä on ihmiset vastaamassa ja heidän kanssa voi neuvotella, kun soittaa, netissä ei voi neuvotella.
 

lebak

Jäsen
Soitin myös peruuttaakseni vuoden määräaikaisen sopimuksen, mutta tarjous oli tuo 24,95€/kk/1v (1. kk/10€) eli yhteensä 284,45€/vuosi.
Ilmoitelkaahan, jos ilmestyy parempia tarjouksia myöhemmin. Ruutu jäi tällä hinnalla jäähylle.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse soittelin eilen, ja tarjous oli 12kk määräaikainen kolmen kuukauden laskutusvälillä, ensimmäinen lasku 52,35€, loput kolme 67,35€. Yhteensä siis 254,40€/v eli 21,20€/kk. Kaupat tuli lyötyä lukkoon, pysyi hinnankorotus tolkullisena, eikä sitä enää ilman liigakiekon rajoittamatonta näkymistä osaisi ollakaan.
Eteenpäin on kuitenkin menty. Vieläkin vittu muistan ne Urhotv:n ajat, kun Estrella pusseista sai niitä koodeja, joilla näki yhden matsin. Matsin, joka olisi maksanut 10 € ilman sipsikoodia. Tuli nimittäin ostettua ja syötyä sekundataffeleita loppuelämän tarve täyteen. Tsori ot. , mutta vähän hintaperspektiiviä yritin hakea.
 

JamMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Dallas Stars
Lähempänä liigakautta tulossa kampanjaa taas. Pitää kyllä ensi vuonna pitää mielessä tuo 160e, kun Veikkausliigaa, NFL:ää ja Liigaa tulee Ruudusta katsottua.
Vähän offtopiccina, mutta miten mahtaa NFL:n kanssa olla ensi kaudella, meinaan on kaikki maininnat hävinneet näiden näkyvyydestä Ruutu-palvelussa. Jääkiekko on mulle ensisijainen katsontakohde, mutta tuo on ollut mukava bonus kun on saanut satunnaisia jenkkifutismatseja katsoa. Minkään näköistä mainintaa en tuosta tulevaa kautta koskien löytänyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vähän offtopiccina, mutta miten mahtaa NFL:n kanssa olla ensi kaudella, meinaan on kaikki maininnat hävinneet näiden näkyvyydestä Ruutu-palvelussa. Jääkiekko on mulle ensisijainen katsontakohde, mutta tuo on ollut mukava bonus kun on saanut satunnaisia jenkkifutismatseja katsoa. Minkään näköistä mainintaa en tuosta tulevaa kautta koskien löytänyt.
Mun viestissä NFL on vain oletus, kun viime kaudella näkyi. Ehkä sitten Ruutu/Nelonen on kaikessa hiljaisuudessa vaan jättänyt nuo oikeudet pois. Itsekin niistä pidin, kun näyttivät pelejä joita halusin katsoa, mm. Steelersin pelejä tuli aina "from time to time".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös