NHL16 – mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 25 660
  • 117

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PS4 puolella voisi kaksi kaveria manita.

Kvarting ja joukkue Gobblarna. Katsoin alussa kun veti viivassa hienoa kiekkorallia ja meni 1-0 johtoon, että nyt on kova pelaaja, kunnes seuraavassa aloituksessa huomasin, että oli lukinnut itsensä laituriksi ennen peliä ja en huomannut sitä valikossa. Kaiken syöttelyn hoiti AI ja tämä kaveri vain itse kyttäili keskialueella läpiajoja ja hyökkäysalueellakin pysytteli itse poissa kiekosta. Alkoi vitutuskynnystä nostamaan aika huolella, kun kaverin AI pelaajat teki yhtä lukuunottamatta kaikki maalit ja vs meni 4-3 johtoon 1 minuutti ennen loppua. Lämärillä tasoitus 9 sekuntia ennen pelin loppua ja jatkoaika oli sitten ihan mun rummutusta ja onneksi voitto. Otin sen taktiikan siinä, että lanasin kaikki levyiksi hullulla prässillä. Toimi tällä kertaa. Hurrille vittuiluviesti perään, että how low you can go? Ei osannut apina itse pelata lainkaan ja varmasti tuolla tavalla pelejä paljon voittaa, kun Ai tekee maalit.

Eilen sitten ilmeisesti suomalainen vs JaakkoMal ja joukkue Kukiht. Ensinnäkin aivan hirveä lagipeli, joka tuntui olevan hyvin yksipuolinen, kun kaveri kyllä kynäili oikein huolella. Itse en sillä diashowlla olisi pystynyt, kun jo syöttäminen oikeaan suuntaan teki tuskaa. En ihan oikeasti tiedä miten tämän pelin onnistuin jatkoajalla 7-6 voittamaan. Kaveri alkoi johtoasemassa pelaamaan aikaa, eli lähti aina omiin päin. Lähti uudelleen hyökkäämään ja taas omiin päin. Ihan pelin lopussa yksi kiekonmenetys jatkoajalle ja siellä kerrankin kiekkojumalat puolella ja joku lurukiekko sinne maaliin kierähti. Vaimi vähän ihmetteli kun aikuinen mies vetää pienet tuuletukset ratkaisumaalin jälkeen. Ei nyt pahin ajanpelaaja, mutta se + tuo ihan karmea yhteys.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
PS4

psn: teraszorro - Kumiluoti on joukkue. Start ja mv pois --> kaatu.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ai EA ei korjannut tätä vieläkään?

Tämä oli mulle ensimmäinen kerta kun joku teki mulle tuon 'synkron'. Olen pelannu kuitenkin ~200 hut peliä tässä versiossa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Konookkeli on näköjään vaihtanut xboxin puolelle. Pelaa aikaa alivoimilla ja johdossa maalin takana pelkästään.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
PSN: megaplax ja joukkue megaplaxteam | kun kaveri pääsi johtoasemaan niin kiekko nopeimmalle pelaajalle ja armoton ajojahti alkoi.
 

Lohipoika

Jäsen
Pleikkaritunnus KiekkoPeikko ja joukkueen nimi Smurffailu.

Haki vaan glitchimaaleja ja johtoasemassa luisteli vaan karkuun.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
PS4 HUT ykkösdivarissa.

Käyttäjänimi dudacheck ja joukkue Osony

Jätkä ei pelannut 2 minuutin alun jälkeen yhtään ja toisella erätauolla peli tilttiin ja tilastoihin katkennut ottelu ilman voittoja. Mitähän kiksejä jotkut lapset näistä saa? Ihme hommaa.

E: Jaa, ilmeisesti tuosta tulikin jatkoaikatappio
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
PS4 Jonkka95, jos johdossa,lähtee kiertämään omaa aluetta,ylivoimalla ollessaankin. Joukkueen nimi "Vain Voitto" eli olis pitäny tajuta olla edes pelaamatta.
 

Ribals

Jäsen
PS4 HUT ykkösdivarissa.

Käyttäjänimi dudacheck ja joukkue Osony

Jätkä ei pelannut 2 minuutin alun jälkeen yhtään ja toisella erätauolla peli tilttiin ja tilastoihin katkennut ottelu ilman voittoja. Mitähän kiksejä jotkut lapset näistä saa? Ihme hommaa.

E: Jaa, ilmeisesti tuosta tulikin jatkoaikatappio
Kaveria vastaan kävi ihan sama aikoinaan. Ei pelannut lainkaan ja toisella erätauolla peli tilttiin ja tappio taskuun. Ja sama nimimerkki siis kyseessä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trotti85. PS4. Kaverilla on joukkue täynnä pelkästään all stars kortteja. Teki 2 rannemaalia ja sitten alkoi vetää kissaa ja hiirtä. Vittuilut perään viestillä ja sen jälkeen esti viestit. Hieno mies.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
PSN: PupuJaManaatti on aivan totaalinen douchebag ja epäilen kyseisen henkilön kykyä toimia yhteiskunnassa ylipäätään, jos on noin vaikeaa kohdata vastoinkäymisiä videopelissä. Oikeastaan aika normaali todellisuudesta vieraantunut mopon pakokaasun katkuinen es-jonne. Menin 1-0 johtoon, jonka jälkeen laitettiin luureista soimaan jotain vammaista musiikkia ja yhteys hidastui sellaiseksi pelaamiskyvyttömäksi diashowksi. Ei yllättänyt joukkueensa Jyp-paidat. Haista satulaa, lapsi.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@BigRedBob Vähentää kummasti vittumaisuutta, kun laittaa joka kerta muten päälle vastustajalle pelin alkuvalikossa. En ole nähnyt syytä muuttaa tätä käytäntöä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
@BigRedBob Vähentää kummasti vittumaisuutta, kun laittaa joka kerta muten päälle vastustajalle pelin alkuvalikossa. En ole nähnyt syytä muuttaa tätä käytäntöä.
Tämä musiikin ym. älämölön kuuleminen ei tosiaan ole mikään varsinainen ongelma, mutta kertoohan se paljon siitä hahmosta, joka sitä haluaa tuottaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämä musiikin ym. älämölön kuuleminen ei tosiaan ole mikään varsinainen ongelma, mutta kertoohan se paljon siitä hahmosta, joka sitä haluaa tuottaa.
Tokihan kertoo, moni käsittelee tappioita monilla eri tavoilla. Mulla vaan ei oo halua niitä helium-ääniä ja venäjän molottajia jne kuunnella niin yhtään. Kivempi keskittyä vaan pelaamaan kuuntelemalla esim. musiikkia samalla, harvoin nykyään on edes pelin äänet kaiuttimien asetuksissa.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
PSN: Henri9595 ja joukkue Losing Streak.
Koittaa koko ajan etukulmarannaria. Siis koko ajan. En tiiä kuuluuko tänne mut turhauttaa pelata noita vastaan.
Rinnastaisin tohon sitomiseen.
Teki 2 ja mulle riitti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
PSN: OispaKOFF Joukkue: GheTToGanG

Oli selvästi häviöllä ja alko liikkumaan viimeisen 10 minuutin aikana omaan päätyyn ja tekeen omia maaleja. Otti myös maalivahdin pois tätä edellämainittua tarkoitusta varten. Voisi pelata kunnialla loppuun saakka, vaikka häviöllä onkin. Ei tainut olla kyseisellä nimimerkillä koffia, kun tappio taisi niin paljon kyrpiä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei nuo tyypit mene listoille, mutta niitä voi ketjuun mainita @heketsu88 ja @tunsbe Listalle siis menee vain ne, jotka yrittävät saada peliä kaatumaan ja "nollautumaan" käyttämällä hyödyksi pelin bugeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös