www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 594 692
  • 6 774

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kattelin juuri tilaustani ruutu.fi:stä, kerta tuli sähköpostia että korttini voimassaolo loppuu (mikä pitää paikkansa, uuden sain juuri). Tilaus on siis "Ruutu+ Pro Kausikortti". Mutta mitäs helvettiä, se jatkuu 31.5. asti. Liiga loppuu viimeisintään 29.4. Mikä kausikortti tämä on jossa on yksi ylimääräinen kuukausi?

Noh, siinäpähän yrittävät laskuttaa vanhentuneella kortilla ensi kuussa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kattelin juuri tilaustani ruutu.fi:stä, kerta tuli sähköpostia että korttini voimassaolo loppuu (mikä pitää paikkansa, uuden sain juuri). Tilaus on siis "Ruutu+ Pro Kausikortti". Mutta mitäs helvettiä, se jatkuu 31.5. asti. Liiga loppuu viimeisintään 29.4. Mikä kausikortti tämä on jossa on yksi ylimääräinen kuukausi?

Noh, siinäpähän yrittävät laskuttaa vanhentuneella kortilla ensi kuussa.
Mielestäni itsellä oli samanlailla. En perehtynyt asiaan sen kummemmin. Ihmetytti vain.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mielestäni itsellä oli samanlailla. En perehtynyt asiaan sen kummemmin. Ihmetytti vain.
Ruudun aspa vastasi yllättävän skarpisti, 9kk määräaikainen se on vaikka nimi on mitä. Ja jatkuu automaattisesti jos ei erikseen peru. Saanen siis nauttia vielä kuukauden My Little Ponysta tyttären katsomana.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Olin tuossa tammikuussa ottanut tuon 75e ruutu+:an, joka vanhenee juuri kohta. Olin perumassa tilausta, että ei tule laskua seiraavasta kuusta normihinnalla. Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e. Ei mielestäni edes hirmu paha hinta. Kai on ruudussa lätkät ensikaudellakin??
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olin tuossa tammikuussa ottanut tuon 75e ruutu+:an, joka vanhenee juuri kohta. Olin perumassa tilausta, että ei tule laskua seiraavasta kuusta normihinnalla. Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e. Ei mielestäni edes hirmu paha hinta. Kai on ruudussa lätkät ensikaudellakin??

Tuo sama on itsellänikin harkinnassa. Sanomalla on sopimus liigakiekosta vielä pari vuotta eteen päin, mutta eri asia on, että kaipa sen sopimuksen voi myydä sopimuskauden keskenkin. Sen vuoksi en ole vielä päättänyt uskallanko ostaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tuo sama on itsellänikin harkinnassa. Sanomalla on sopimus liigakiekosta vielä pari vuotta eteen päin, mutta eri asia on, että kaipa sen sopimuksen voi myydä sopimuskauden keskenkin. Sen vuoksi en ole vielä päättänyt uskallanko ostaa.

Anna mennä vaan. Jos päätyisivät oikeudet eteenpäin myymään siirtyisi vanhat sopimukset entisin ehdoin.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sittenhän tuo tarjosi 12kk ruutu+:aa 160e.

Onkos kukaan tilannut tuota 160e pakettia. Mulle tulleessa meilissä oli, että tarjous loppuu 20.5. klo 12. Joten meninpä tekemään tilausta, mutta sitten alkoi vähän epäilyttämään Liigan näkyvyys. Mainosmeili kyllä mainosti Liigaa koko ensi kaudeksi 160e:llä, mutta tilausta tehdessä mainitsee tuotteen sisällöksi seuraavan:

" Veikkausliiga. Kaikki ottelut suorina lähetyksinä
Pesäpalloa. Miesten Superpesiksen koko kausi
Moottoriurheilua. Rallin ja rallicrossin MM-sarjat
Muuta huippu-urheilua. Eurooppa-liiga, Vaahteraliiga, NBA
Suoratoistokanavat. Nelonen Pro 1-8 ja maksu-TV-kanavat
Viihdesisällöt. Ennakkoesitykset, sarjat, elokuvat ja lastenohjelmat
Ei mainoksia. Katso sisällöt ilman keskeytyksiä "

Ei tuossa liigakiekkoa näy. Ei nyt pelkästä veikkausliigasta 160e viitsi maksaa.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onkos kukaan tilannut tuota 160e pakettia. Mulle tulleessa meilissä oli, että tarjous loppuu 20.5. klo 12. Joten meninpä tekemään tilausta, mutta sitten alkoi vähän epäilyttämään Liigan näkyvyys. Mainosmeili kyllä mainosti Liigaa koko ensi kaudeksi 160e:llä, mutta tilausta tehdessä mainitsee tuotteen sisällöksi seuraava.

Kaikki Liigan pelithän tulee noilta Nelonen Pro 1-8 kanavilta, joten eiköhän ne tuohon pakettiin ihan normaalisti sisälly.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko Ruudusta kantautunut mitään tietoja vielä syyskuussa alkavaa liigakautta varten? Veikkausliiga nostaa hintaa? Aikaista kysellä, mutta ihan mielenkiinnosta pohdin, kun ainakin kanavapaketti nousee Elisalla selvästi. (Ruutu+Viasat)
 

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Ruudusta kantautunut mitään tietoja vielä syyskuussa alkavaa liigakautta varten? Veikkausliiga nostaa hintaa? Aikaista kysellä, mutta ihan mielenkiinnosta pohdin, kun ainakin kanavapaketti nousee Elisalla selvästi. (Ruutu+Viasat)

Ruutu ei käsittääkseni ole nostamassa hintoja. Itse ainakin tilasin ruudun samaan hintaan kuin edellisvuonna eli 160€/12kk. Tuo on halvin hinta, jolla näkee koko lätkäkauden ja bonuksena vielä Veikkausliigan yms. Valioliigan siirtyminen Viasatille nostanee sen hintaa selvästi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ruutu ei käsittääkseni ole nostamassa hintoja. Itse ainakin tilasin ruudun samaan hintaan kuin edellisvuonna eli 160€/12kk. Tuo on halvin hinta, jolla näkee koko lätkäkauden ja bonuksena vielä Veikkausliigan yms. Valioliigan siirtyminen Viasatille nostanee sen hintaa selvästi.
160e/12kk? Mistä hitosta noin halvalla saa ja onko tämä vain joku kesäajan tarjous ja syksyllä hinta nousee selvästi? Itse maksoin 25e/kk elokuu-toukokuun alku = 225e mun paskalla matikkapäällä
 
Viimeksi muokattu:

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
160e/12kk? Mistä hitosta noin halvalla saa ja onko tämä vain joku kesäajan tarjous ja syksyllä hinta nousee selvästi? Itse maksoin 25e/kk elokuu-huhtikuu = 225e mun paskalla matikkapäällä

160€ tarjous (käytännössä -25% alennus norm. hintaan) on saatavilla vain kesäisin ja vain noin viikon ajan. Siitä on ollut täälläkin puhetta tossa edellä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
160€ tarjous (käytännössä -25% alennus norm. hintaan) on saatavilla vain kesäisin ja vain noin viikon ajan. Siitä on ollut täälläkin puhetta tossa edellä.
Vähän alusta jne. Soitanpa piruuttani aspaan ja kysyn asiaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Oliko jossain juttua, että Ruutu oli talousvaikeuksissa? Eli eihän sitä tiedä näyttääkö edes lätkää ensi kaudella ja kiinteästä 12kk sopparista ei välttämättä pääsekään eroon.... itse ainakin odotan kiltisti syksyyn, kyllä sieltä aina jotain tarjouksia tipahtaa. Ja aina voi aloittaa kk-kerrallaan ja kytätä Gigantista niitä 3kk paketteja. *hymiö*
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lähempänä liigakautta tulossa kampanjaa taas. Pitää kyllä ensi vuonna pitää mielessä tuo 160e, kun Veikkausliigaa, NFL:ää ja Liigaa tulee Ruudusta katsottua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oliko jossain juttua, että Ruutu oli talousvaikeuksissa? Eli eihän sitä tiedä näyttääkö edes lätkää ensi kaudella ja kiinteästä 12kk sopparista ei välttämättä pääsekään eroon.... itse ainakin odotan kiltisti syksyyn, kyllä sieltä aina jotain tarjouksia tipahtaa. Ja aina voi aloittaa kk-kerrallaan ja kytätä Gigantista niitä 3kk paketteja. *hymiö*
1kk hinta on 30e, ainakin mulle liikaa. Mikäli liiga putoaa luvatusta paketista, jossa ehdot on olleet, tuon paketin saa aivan varmasti irtisanoa ja jos ei, kuluttaja-asiamiestä asialle.

Mistäs näitä 3kk paketteja sitten saa? Jotain flash-saleja netissä vai mitä?

Edit: Näemmä jotain ihme Gigantti Outlet juttuja.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mistäs näitä 3kk paketteja sitten saa? Jotain flash-saleja netissä vai mitä?

Edit: Näemmä jotain ihme Gigantti Outlet juttuja.

Jep, outletista ostin viime vuonna 2x 3kk paketin. Taisi olla jotain 40-45e/kpl kun vähän tinkaili ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jep, outletista ostin viime vuonna 2x 3kk paketin. Taisi olla jotain 40-45e/kpl kun vähän tinkaili ;)
Aha, Mulla ei ole niin mitään hajua tuosta miten toimii, pitää yrittää tutustua sitten lähempänä syksyä.

Edit: Sen tajusin juu, tuo tinkaaminen ihmetytti, että onko kyseessä joku huutokauppa/kikkailu. Mutta jep.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aha, Mulla ei ole niin mitään hajua tuosta miten toimii, pitää yrittää tutustua sitten lähempänä syksyä.

Ostaa Gigantista 3kk paketin -> syöttää lahjakoodin ruutu.fi -> katselee Ruutua seuraavat 3kk.

Tietty mikään ei takaa että noita tulee taas ensi kaudelle tarjolle, joten sen varaan ei ehkä kannata kaikkea laskea...
 

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruutu/Nelonen Pro on käsittääkseni ollut tappiollinen alusta saakka (kuten koko Sanoma), sillä Liiga-seurojen kanssa on tehty "liian" rahakas diili. Toki katsojamäärät varmasti nousevat joka vuosi, kun ihmiset tottuvat maksamaan palvelusta ja osittain sen varaan lienee laskettu. Ja tosiaan jos Liiga jostain kumman syystä tipahtaisi pois, on itsestään selvää, että asiakas saa silloin purkaa sopimuksen eli spekulointi sen suhteen on täysin turhaa.

Noiden Gigantin koodien kanssa hinnaksi tulee se 45€ / 3kk (outletista), mutta niitä ei yleensä ole koko kautta saatavilla, vaan niillä lähinnä promotaan palvelua syksyisin ja lisäksi niitä annetaan ilmaiseksi uusien telkkarien kylkiäisenä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edit: Sen tajusin juu, tuo tinkaaminen ihmetytti, että onko kyseessä joku huutokauppa/kikkailu. Mutta jep.

Niissä on välillä sellainen "tee tarjous"-nappi ja 49.90e pyynnistä olen saanut joskus 40e kaupat tehtyä (olen myös maksanut 45e). Riippuu toimipaikasta, jossain on suoraan ollut jo 39.90e tai toisissa tuo 49.90e.

edit: itse asiassa taisi olla viime vuonna juurikin Porin Gigantti josta irtosi tuolla 40e 3kk *hymiö*

Ja oli viime vuonna sekä syksyllä että keväällä tarjolla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös