II-divisioonan lohko 1 kaudella 2015–2016 (etelä)

  • 81 947
  • 203
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuli vaan mieleen, että oliskohan Haukoissa jo viimein aika vaihtaa valmentajaa? Ari "Köpä" Kuisma on iät ajat koutsannut Haukkoja ei minnekkään. Nyt kun viimein on ollut nousuhaluja, niin viime vuonna ne kosahti Viikinkeihin ja tänä vuonna KJT Miehiin. Kuismalla on lisäksi erittäin ikävä tapa mussuttaa tuomarille koko ajan. Joka matsissa Miehiä vastaan alkoi jo ekassa erässä tavaton reklamointi tuomareille, ja näyttää tarttuneen osaan pelaajista. Syy miksi toin aiheen esiin on se, että tänään sain kuulla luotettavasta lähteestä, että osa pelaajista on jo ihan kypsä Kuismaan ja haluaisivat tilalle "oikean" valmentajan... Saas nähdä.
Itse itseäni lainaten totean, että niinhän siinä sitten kävi että vain 16 vuotta Haukkoja koutsannut Ari Kuisma väistyy valmentajan pallilta. Uusi koutsi on Kimmo Jeskanen.

Linkki Haukkojen kotisivun uutiseen: Kimmo Jeskanen luotsaamaan Haukkojen edustusjoukkuetta kaudeksi 2016-2017 - Jääurheiluseura Hawks ry
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Itse itseäni lainaten totean, että niinhän siinä sitten kävi että vain 16 vuotta Haukkoja koutsannut Ari Kuisma väistyy valmentajan pallilta. Uusi koutsi on Kimmo Jeskanen.

Linkki Haukkojen kotisivun uutiseen: Kimmo Jeskanen luotsaamaan Haukkojen edustusjoukkuetta kaudeksi 2016-2017 - Jääurheiluseura Hawks ry
Minä en kyllä tiedä mitä Haukkoja Kuisma on luotsannut 16 vuotta, ei ainakaan niitä Haukkoja jotka 2000-luvun puolivälissä pelasivat Mestistä. Näköjään Hawks pelasi kolmosdivaria nimellä Haukat, silloin kun Haukat oli väliaikaisesti KJT. No, ihan miten vaan, mutta minä en laske tuota samaksi joukkueeksi, vaikka Haukkojen kakkosjoukkue onkin.
Mielenkiintoista nähdä mihin rooliin Kuisma jää, ja paljonko muuttuu - Jeskanen kuitenkin ollut kakkosvalmentajana 2014-15.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Minä en kyllä tiedä mitä Haukkoja Kuisma on luotsannut 16 vuotta, ei ainakaan niitä Haukkoja jotka 2000-luvun puolivälissä pelasivat Mestistä. Näköjään Hawks pelasi kolmosdivaria nimellä Haukat, silloin kun Haukat oli väliaikaisesti KJT. No, ihan miten vaan, mutta minä en laske tuota samaksi joukkueeksi, vaikka Haukkojen kakkosjoukkue onkin.
Mielenkiintoista nähdä mihin rooliin Kuisma jää, ja paljonko muuttuu - Jeskanen kuitenkin ollut kakkosvalmentajana 2014-15.
Käy kysymässä Keski-Uusimaan toimituksesta, heidän sivuilta nämä tiedonjyvät ovat noukittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös