Kokkolan Hermes kaudella 2016–2017

  • 172 180
  • 570

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Onko tietoa, että voisiko Janne Kivilahti olla tulossa try-outille Sportiin? Joku kuulemma tulee toukokuuksi kokeilemaan ja ajattelin, että se voisi olla joku Hermeksestä, jos ei ole ulkkari.

Mutta joku kyseli, että kuka Sportista jäämässä ilman peliaikaa, niin mahdollisia ilman peliaikaa jääviä:

Maalivahti:
-Leevi Laakso

Puolustaja:
-Maanninen(jatkaa ehkä Sportissa)
-Väkelä
-Salo

Hyökkääjiä:
-Körkkö
-Tikka
-Blomqvist
-Rantamäki

Tuossa nyt sellaisia, jotka taistelevat viimeisistä pelipaikoista ja osa joutuu pakostikin Mestikseen.

Jatkukoon Sportin ja Hermeksen yhteistyö edes? Olikos se vain vuoden sopimus?
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Eiköhän tuo yhteistyö jatku, miksi ei jatkuisi? Sportissa olivat varmaan ihan tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Itse en aluksi tykännyt, mutta kun se ralli rauhoittui niin ei se silloin enää vaivannut yhtä paljon.

Jotain mielenkiintoisia huhuja liikkuu nyt kaupungilla. Veskaria havitellaan ja kyse ei ole samasta miehestä mitä täällä vihjaillaan jo kovasti. Aika näyttäköön tuleeko hän, mutta itse ottaisin ihan mielelläni. Kyseessä on Kokkolan yleisölle "tutusta miehestä"
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Jotain mielenkiintoisia huhuja liikkuu nyt kaupungilla. Veskaria havitellaan ja kyse ei ole samasta miehestä mitä täällä vihjaillaan jo kovasti. Aika näyttäköön tuleeko hän, mutta itse ottaisin ihan mielelläni. Kyseessä on Kokkolan yleisölle "tutusta miehestä"
Jaahas ei muutakuin nimiä tänne sitten! Mahtaako olla joku vanha hermespeluri tekemässä paluuta vai onko jostain vihollisleiristä loikkaamassa veskari tänne?
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Jaahas ei muutakuin nimiä tänne sitten! Mahtaako olla joku vanha hermespeluri tekemässä paluuta vai onko jostain vihollisleiristä loikkaamassa veskari tänne?

Puurula? Vai jaksaako edelleen kiertää maailmaa?
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän tuo yhteistyö jatku, miksi ei jatkuisi? Sportissa olivat varmaan ihan tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Itse en aluksi tykännyt, mutta kun se ralli rauhoittui niin ei se silloin enää vaivannut yhtä paljon.

Jotain mielenkiintoisia huhuja liikkuu nyt kaupungilla. Veskaria havitellaan ja kyse ei ole samasta miehestä mitä täällä vihjaillaan jo kovasti. Aika näyttäköön tuleeko hän, mutta itse ottaisin ihan mielelläni. Kyseessä on Kokkolan yleisölle "tutusta miehestä"

Jos kyse on eräästä Tampereella kiekko oppinsa ammentaneesta veskarista niin homma on käsittääkseni saletti. Ei nyt kerrota kuitenkaan nimeä niin pysyy Hermesfaneilla mukava haaroja kutkuttava jännitys päällä.
 

Mahika7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Jos kyse on eräästä Tampereella kiekko oppinsa ammentaneesta veskarista niin homma on käsittääkseni saletti. Ei nyt kerrota kuitenkaan nimeä niin pysyy Hermesfaneilla mukava haaroja kutkuttava jännitys päällä.
Kuukausi sitten sanoin etten ikipäivänä uskoisi herran saapuvan tänne kun sitä ekan kerran huhuiltiin...? Nyt haluankin tietää miten ihmeessä tämä herra tänne ollaan saatu värvättyä? En edelleenkään ymmärrä, mutta ei siinä, kyllä on loistava veskari kyseessä!

Toinen veskari jonka taas luulen olevan sinettiä vaille on Juray Holly tuolta joen suunnalta..
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ei nyt kerrota kuitenkaan nimeä niin pysyy Hermesfaneilla mukava haaroja kutkuttava jännitys päällä.

Enemmänkin häiritsevä kutina. Noin paljon antaa jo miehestä tietoja niin eikös olisi sama laittaa nimi tänne koska ei kummiskaan oo muutako huhu (?). Onko tuleva kaksikko sitte Noronen Holly, ehkä ens viikko kertoo ehkä ei.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Minkälainen pelaaja kyseessä? Olisiko mahdollisuuksia pärjätä liigassa?

Aika paljo Komulainen tyylinen, laituri tosin. Pieni, taitava pelaaja jolla hyvä pelisilmä. Vähän hitaampi kuin komulainen mutta taitaa olla vähä isompi ja aika sukka kaksinkamppailuissa. Kiekottomana ei mikään erityisen hyvä vaikka alivoimalla pelas. Suoraan syötöstä teki maaleja mutta osu kiekkoon noin joka 3 kerta. Laukaisu muuten ihan ok. En usko että saa murtauduttu pelaavaan kokoonpanoon.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Minkälainen pelaaja kyseessä? Olisiko mahdollisuuksia pärjätä liigassa?
Ei minusta missään nimessä liiga tason mies, ei edes Liigan suurimmassa vitsissä Jukureissa...
Mestikseen ihan OK mies...

Yksi entinen veskari on tulossa kuulemma Kokkolaan,mutta ei pelaajana, vaikka jäähalli tulee hänelle myös Kokkolassa tutuksi... ;)
Ensi viikko ehkä tekee meistä viisaampia siinäkin suhteessa...
Sport yhteistyö OK, jos menee vähän rauhallisemmissa merkeissä pelaaja liikenteen suhteen...
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Westermarc teki jatkosopimuksen Sportin kanssa joten siinä ilmeisesti yksi pelaaja Hermekseen.
Robin Salosta yritetään nyt varmasti tehdä liigapelaajaa joten en usko palaavan Hermekseen.
 

Franto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
No niin, nyt on Hermeskin saanut julkaistua ensimmäiset pelaajasopimukset.

Mikael Edelmann saapuu Jokipojista Godlan paikkaajaksi. Mitä on nyt pari kautta Edelmannin otteita vastustajan paidassa nähnyt, niin täytyy sanoa, että hyvältä haulta vaikuttaa.

Kenttäpelaajista jatkosopparit kirjoittivat puolustajat Lehto, Franssila, Rantala ja Huhtanen, joka tosin vielä viime kaudella oli SaiPan sopimuspelaaja ja kiekkoili lainalla Kokkolassa. Hyökkäyksessä jatkaa Karvinen, Kuntsi ja Nättinen.

Ihan hyvä avaus sopimusrintamalla. Tästä on hyvä jatkaa, kun tietty runko on jo kasassa.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ei voi olla pettynyt Edelmannin tuloon. Nuori kehittyvä maalivahti joka on nyt 2 kertaa tiputtanu Hermeksen perättäisinä vuosina.

Puolustuksen runko saatiin heti kuntoon, toki tuo huutaa vielä kiekollista kärkipakkia ja oman pään luutaa.

Karvinen, Kuntsi ja Nättinen. Viime kauden työjuhdat jotka teki paljon enemmän kuin pisteet antaa ymmärtää, ja varsinkin Nättinen paransi loppua kohden reilusti. Koskinen, Paavilainen ja Appelgren, vieläköhän nämä sais jäämään?
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Hienoa sopimuksia saatiin julki nyt, puolustuksen runko näyttää jo tosi hyvältä, Ikoselle pitäisi löytää paikkaaja... Puolustajat olikin siinä mitkä olisinkin halunnut joukkueeseen...Ja maalivahti tilanne loistavalta, nyt joku hyvä kirittäjä siihen vielä toiseksi, Edelmannin en kyllä uskonut, mutta hyvä näin... Hyökkäys Nättinen,Karvinen, Kuntsi- hieno juttu... Monta olisi viime kauden miehistä mitkä haluaisi, mm. se saimankin mainitsemat Koskinen ja varsinkin Appelgren... Juntheikki, mut ilmeisesti palaa etelän valoihin valitettavasti, Hutun voisin myös joukkueeseen kiinnittää, ja Huovisen jonka uskon jäävän Poriin...

E. Hittolainen, Koskinen siirtyi Leki: riveihin, minä olisin ehkä miehen halunnut pitää, tiedä sit eikö sopinut ensikauden kuvioihin vai oliko oma päätös siirtyä... Nyt ehkä osoitan tyhmyyteni mutta nois uusissa seuran päivityksissä lukee et yks pääsi kokeilemaan liigaa( rajala) ja toinen teki kahden vuoden sopimuksen Liigaan, kuka teki 2v pahvin liigaan?
Tuo pelaajien arvuuttelu Sportin tapaan ois kyl aika hauskaa...
 
Viimeksi muokattu:

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Hiljaista on taas Hermes rintamalla. Toki onhan nyt meneillään mm-kisat mutta kuitenkin takaraivossa pyörii aina huoli Hermeksestä. Onkohan kellään mitään tietoa viettääkö toimisto kesälomaa vai onkohan Tuukkanen pakannut laukun ja mennyt Pietariin scouttaamaan uusia pelaajia? :)
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Holly ja Paavilainen on siis viimekerran jälkeen tullut lisää. Nämä ovat hyviä sopimuksia. Itse odotan että Paavilainen saa ensikaudella kunnolla vastuuta ja saa pelata kärkiketjuissa, koska potenttiaalia on kuitenkin mielestäni olla sellanen 30-40 pisteen mies. Jos vaan saa siihen sentterin joka saa vauhtiin kiekkoa.

Tosi hiljasta on ollu mahdollisten uusien nimien suhteen. Mutta tyyntä ennen myrskyä. Vai miten se oli?
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Holly ja Paavilainen on siis viimekerran jälkeen tullut lisää. Nämä ovat hyviä sopimuksia. Itse odotan että Paavilainen saa ensikaudella kunnolla vastuuta ja saa pelata kärkiketjuissa, koska potenttiaalia on kuitenkin mielestäni olla sellanen 30-40 pisteen mies. Jos vaan saa siihen sentterin joka saa vauhtiin kiekkoa.

Tosi hiljasta on ollu mahdollisten uusien nimien suhteen. Mutta tyyntä ennen myrskyä. Vai miten se oli?

Paavilainen on siinä mielenkiintoinen pelaaja, että jotenkin odotin viime kaudelta jo enemmän, koska omaa minusta potentiaalin... Saa nähdä ja mielenkiinnolla odotan mihin mies pystyy...
Holly oli hyvä veto toiseksi veskariksi...

Kiekollisia pakkeja tuo meidän rosteri huutaa alakertaan, ykkös hyökkäysketjua, oisko Nättinen-Paavilainen kakkosketjussa? Vai Karvinen- Nättinen kolmosen runko, ehkä kallistuisin tähän jälkimmäiseen...

Huhuissa olen kuullut vain Malkamäen paluun Kokkolaan ja yrityksen ( viimeisen) saada itsensä pelikuntoon ja uralle jatkoa...
Mut enpä tiedä haluanko miestä joka on ollut pelaamatta kaks kautta, ja toiseksi niinhän häntä huhuttiin viime kaudeksikin Hermekseen ottelukohtaisella sopparilla... Mut uskon että ensi kaudeksi saamme vähintään yhtä kilpailukykyisen joukkueen...
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Malkamäki pyörii sitkeästi huhuissa. Itse ottaisin mielelläni hänet Hermekseen. Tottakai pelamattomuus tulee näkymään jossain, mutta kuitenkin oma kasvatti ja potentiaalinen kaveri jolla on ollut enemmän murheita kuin laki sallii.

Paavilainen voi olla hyvä, olisi pitänyt olla jo viime kaudella. Itse en kuitenkaan tiedä minkälaista roolia Upi on miehelle kaavaillut. Muistissa on playoff ja silloin Paavi ei mahtunut edes kokoonpanoon vaikka pelilliset otteet oli hyvät.

Eiköhän sieltä kohta tule jotain uusia nimiä. Itse Toivo n että Raahen suunnalta olisi tulossa joku uusi mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös