Häpeä Pelicans!

  • 38 226
  • 161

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haha, olipa kuolema töpseleiden kovanaamalta.

Kiva silti nähdä miten bloodille annetaan kovaa pommia. Jokaisen taklauksen ansainnut.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Joo, en syyttänyt loukkaantumisesta muita pelaajia vaan otin kantaa lauseeseen jossa sanottiin, että oikeeseen osotteeseen meni toi loukkaantuminen. Ei tuo Virtasen taklaus mikään törky ole, mutta kyllä itsellä yhden kerran katsomisen jälkeen Virtasella jalat jäästä nousee ennen niittiä. Tosin on toi Bloodikin huonossa asennossa johtuen edellisestä niitistä.

Tälle itkijälle Turusta voidaan antaa rasia nessuja ja toivoa, että osaisi muutakin kirjoittaa kuin kahden sanan provoiluja. Haluatko myös tyhmälle kirjoittajalle (minulle) avata tuota "ikävä juttu" kommenttia ja sen tarkoitusta tähän keskusteluun?
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Tälle itkijälle Turusta voidaan antaa rasia nessuja ja toivoa, että osaisi muutakin kirjoittaa kuin kahden sanan provoiluja. Haluatko myös tyhmälle kirjoittajalle (minulle) avata tuota "ikävä juttu" kommenttia ja sen tarkoitusta tähän keskusteluun?

Jos pelaajalta aukeaa naama taklauksesta niin mielestäni se on ikävä juttu, mutta ensi kerralla kirjoitan pitkän romaanin, että tämä aukeaa myös niille jotka eivät ymmärrä vähän tiivimpää tekstiä.
 

444

Jäsen
Kiva hidastus.
Jos tuo Jonnen taklaus tosiaan meni käsittelyyn, niin ehkä ratkaisuun liitetään vähän parempi video tapahtuneesta. Ehkä.
Haistan kuitenkin pientä draamailun makua, kun joidenkin mukaan Bloodin kausi päättyi tähän; toisen mukaan huulesta tuli verta ja joidenkin mielestä ottelu päättyi kiekon osumiseen käteen. Eli ehkä ei taas ihan kauden päättävä taklaus.
Odotan myös Nurmisen kommentteja työpaikkakiusaukseen.

Ja varmistan vielä että yksinkertaisemmatkin ymmärtävät: en ota kantaa taklauksen puhtauteen yms., koska en jaksa itse hidastella ja pysäytellä tuota videota. Otetaan kantaa sitten, kun parempaa materiaalia on olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joo, en syyttänyt loukkaantumisesta muita pelaajia vaan otin kantaa lauseeseen jossa sanottiin, että oikeeseen osotteeseen meni toi loukkaantuminen.

Minun viestini koski edellistä viestiä, ei sitä missä kerrottiin pelaajan loukkaantuneen. Tämän tuplataklauksen osalta sai mitä on tilannut koko kauden. En muista, että aikaisemmin olisi tällä kaudella Blood vedetty noin levyksi.

Minun mielestäni Virtasen jalat nousevat ilmaan vasta siinä kohtaa (ilman mitään still-kuvia), kun on osunut jo Bloodiin. On tuollainen Kronwall tyylinen taklaus, selkä edellä kohteeseen. Ei voi osua kyynärpää tai olkapää toista kupoliin.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jätä sinä se oma pääsi sinne missä sen pitääkin olla.

Olen jo tuolla toisaalla todennut ja tuominnut Pelicansin törkeilyt eilisessä pelissä, ei vähäisintäkään kunnioitusta niistä. Mutta jokin raja näillä poraamisillakin pitää olla, hävetkää ihan keskenänne.


Veikkaan että arvon Jari itkisi ja kyselisi Pampersin ja Liberon eroa jos esim. SBA kolaisi hyppytaklauksella vaikka Latvalan kylmäksi.

No mikä ero niillä on. Kumpaa sinä käytät pelsumatseissa.


Täällähän on näköjään edelleen itkupillien kokoontumisajot meneillään. Hyviä vaippamerkkejä vaihdellaan ja pelätään että taivas romahtaa niskaan. Mikäs siinä, tänään taas tärähtää.


Byersin ylilyönti oli törkeän tarpeeton ja kaveri on muutenkin tarpeeton Pelsuille. Ei mitään kiinnostusta sinänsä mitä jatkoseuraamuksia saa.

Mutta tämä eräiden vauvaitku alkaa jo rasittamaan. Seuraavissa matseissa tärähtää vielä lujempaa.




Ja pitkäänpä siinä ei tosiaan mennyt, kun on takki toisinpäin. Kyllä nyt näyttää "itkeminen/pillitys" tulevan ihan toisesta suunnasta. Mites se menikään, niin, vaippoja ja nessuja kaikille ja eikö tämä ole huvittava ketju jonka vois jo sulkea ja yhyybyhyy kun kaikki vaan itkee jne.

Itse tapaukseen, tuohan meni ihan oikein, törkeyksiä ei näy ja jäähylle pääsee tuollaisesta poikkarista käsille. Mikäs kohu tämä nyt on? Työpaikkakiusaamista, nillitystä "kun meitä vaan aina sorsitaan" ? Jep jep.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan tää nyt oikeesti herranjumala ihmeellistä. Kukaan ei ole Virtasen taklausta huomioinut missään mediassa. Auta armias jos Blood olisi tuon tehnyt? Naurettavaa touhua. Niin medialta kuin Virtaselta. Ois sitte haastanu vaikka tappeluun.
 
Viimeksi muokattu:

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ois sitte haastanu vaikka tappeluun.
Tämä on ongelman ydin. Ben on tunnettu siitä, että vetää kilpparit jos kutsu käy. Hän on niin tärkeä palanen teidän joukkuetta, ettei voi tapella meidän Jonnea, Kojoa tai Moisiota vastaan. Tappelulla homma olisi sillä selvä, mutta jos ei löydy halua vastata omista teoistaan, niin täytyy olla valmis vastaamaan mahdollisista ikävistäkin seurauksista. Kyllähän se niin on, että jos kurinpito ei laita pelaajia kuriin niin toiset pelaajat laittavat. Tavalla tai toisella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös