NHL-pelipaidat

  • 852 440
  • 1 976
No kunhan ette sentään mitään terrori-iskuja tee, jos tuleekin mainoksia paitoihin.

Olisihan tuo seuroille aika merkittävä homma jos saisi muutaman miljoonan lisää kaudessa. Olisi helpompaa kuin lipunmyyntitulojen kerääminen, ja monessa paikassa pelit onkin loppuunmyytyjä.
Olisikohan fanipaidoissakin sitten mainokset, vai jätetäänkö ne pois.
Äskettäin tein vaihtokauppaa paidoilla ja sain uuden SaiPan replica-paidan, ja siinä on mainokset. Tietysti. Mainokseton paita olisi niin erilainen kuin se jota pelaajat kaukalossa pitävät. Olisi kyllä erikoista jos liigapaidoissa ei olisi mainoksia. Onhan sitä taidettu jossain kokeilla, harjoituspeleissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan että Juha Junno ei pääse konsultoimaan paitamainosasioissa.

Päivän paras.

Farmeissa on mainostamista jo hieman harjoitettu ja pieni logo AHL:n tapaan jossain hihassa tuskin haittaa ja ei kai seurojen sellaista ole pakko ottaa jos eivät halua. Vaikea kuvitella että klassisiin O6 paitoihin omistajat mainoksen haluaisivatkaan. Sen sijaan etelän laajennusjoukkueet sellaisen varmasti ottaisivat.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Vai tulevatko paidat Adidaksen omistaman CCM:n logoille ja brändille kuten on aikanaan ennenkin ollut, näin minä ajattelin mutta mistäs sitä vielä tietää.

Tallaiseksi sen itse ainakin kuvittelin. Adidas vie Reebokia pois NHL:sta, niin varuste- kuin paitavalmistuksessa, ja tuo CCM-merkkia enemman esille. Voi hyvinkin olla etta paidoissa lukee "CCM" Adidaksen sijaan.
 

ipaz

Jäsen
Onhan nuo vanhan Kings paidan mainokset sen verran törkeän suuret ja häiritsevät, että vähintään aion muuttaa toiseen Universumiin jos tuollaiset paitaan tulee.

Mutta kun kyse ei ole pelkästä Adidaksen (tai CCM:n) logosta paidan helmassa, vaan esim. Coca-Colan tai Molsonin tai General Motorsin ym. tuotemerkistä jossain muussa kohtaa paitaa. AHL:ssä ainakin pari vuotta sitten Toronto Marliesilla oli McDonaldsin logo rinnassa. Ei hyvä.
 

Ralph

Jäsen
Coyotesista on näemmä tullut Red Wingsin ohella toinen joukkue, jolla on kapteenin C- ja A-kirjaimet logon vasemmalla puolella. Red Wingsillä tuo on ollut jo muutaman vuoden.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Coyotesista on näemmä tullut Red Wingsin ohella toinen joukkue, jolla on kapteenin C- ja A-kirjaimet logon vasemmalla puolella. Red Wingsillä tuo on ollut jo muutaman vuoden.
Ainakin Calgaryllä ja Rangersilla nuo on vasemmalla. Ja mun mielestä ne on vasemmalla ollut aikojen alusta. Tai sitten en ymmärrä nyt jotain?
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Juolahti tässä mieleen kun eilen keskusteltiin kaverin kanssa fanituotteista ettei täällä ole tainut kukaan vihjata tästä loistavasta paikasta josta voi tilata miltei mitä tahansa gearia tosi huokeeseen hintaan. Hockey Jerseys Directory of Hockey, Team Sports and more on Aliexpress.com
(linkki vie aliexpress.com kaupan nhl paitojen sivulle) tuolla kun laittaa keywords valikkoon haluamansa joukkueen nimen niin avautuu mahtava valikoima todella huokeita tuotteita.

Käsittääkseni homma toimii niin että aliexpress tarjoaa alustan jossa yksityiset ja firmat voivat myydä tuotteitaan suoraan tilaajalle ja halvalla hinnalla, postikuluja ei ole toisin kuin footballfanaticsilla joissa postitukset saattavat maksaa itse tuotteitten verran. Tuolta valitsee tuotteet ja maksaa valitsemallaan tavalla jolloin rahat siirtyvät alille eikä suoraan myyjälle. Sitten siellä on omat tilaukset osio jossa voi kävästä varmistamassa tilaamansa tuotteen jonka jälkeen rahat siirtyvät myyjälle. Näin kukaan ei pysty kusettamaan masseja.Tämä tilausvahvistus on automaattinen tietyn ajan kuluessa joten välttämättä ei tarvitse erikseen varmistaa mitään.

Paitoja tilatessa on myös myyjästä tietoa että montako hyvää tilausta on toimittanut(tarkat luvut) ja timanttien määrä nimen jälkeen kertoo jo luotettavuudesta. Samalla siellä on käyttäjien arvioita tuotteista. Tosiaan jos tilausta ei näy eikä kuulu niin sitten voi pistää open disputen jolloin saa ilmeisesti rahat takaisin tai jotain. Ite oon tilannu tuolta Curryn kengät, pelipaidan, Marchandin pelipaidan ja Cam Neelyn siistin hupparin nimellä ja numerolla. Tuotteet ovat olleet ensiluokkaisia eikä mitään printattua paskaa. Mietittiin kaverin kanssa että voiko noi olla jopa aitoja tuottita jotka saavat sitten jenkkilässä virallisen leiman ja hintaa roimasti lisää, koska tuolla idässähän ne valmistetaan alunperinkin....

Minulla on itselläni ensimmäinen dispute menossa kun tilaamani star wars lelut eivät ole tulleet perille ja open dispute aika alkoi käymään vähiin joten pistin noottia menemään.
Ps. en tilannut itselleni...
 

Ralph

Jäsen
Juolahti tässä mieleen kun eilen keskusteltiin kaverin kanssa fanituotteista ettei täällä ole tainut kukaan vihjata tästä loistavasta paikasta josta voi tilata miltei mitä tahansa gearia tosi huokeeseen hintaan.
Edellisellä sivulla on mainittu paikan nimi, mutta kertaus on opintojen äiti. Jos haluaa lähes täydellisesti aidon näköisiä pelipaitoja halvalla niin tuo sivusta on kyllä varsin mainio.

Itselleni kelpaa seinälle epäaidotkin paidat ja tällä hetkellä minulla on tilattuna kaksi paitaa tuota kautta. Saas nähdä milloin tulee ja miltä näyttää.

Mietittiin kaverin kanssa että voiko noi olla jopa aitoja tuottita jotka saavat sitten jenkkilässä virallisen leiman ja hintaa roimasti lisää, koska tuolla idässähän ne valmistetaan alunperinkin....

En usko. Itse kun tilasin tuolta Avalanchen Stadium series -paidan huomasin, että osalla myyjistä paidan selässä numero on normaalikokoisena. Avalanchallahan on kyseisessä paidassa oikeasti poikkeuksellisen suuret numerot, joten kopioita ainakin nuo pienillä numeroilla varustetut ovat.

Kuva aidosta paidasta isolla numerolla
Myynnissä oleva paita pienellä numerolla
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Juolahti tässä mieleen kun eilen keskusteltiin kaverin kanssa fanituotteista ettei täällä ole tainut kukaan vihjata tästä loistavasta paikasta josta voi tilata miltei mitä tahansa gearia tosi huokeeseen hintaan. Hockey Jerseys Directory of Hockey, Team Sports and more on Aliexpress.com
(linkki vie aliexpress.com kaupan nhl paitojen sivulle) tuolla kun laittaa keywords valikkoon haluamansa joukkueen nimen niin avautuu mahtava valikoima todella huokeita tuotteita.
Kesällä kans itse tilasin ekan pelipaidan tuolta, ja se tuli Kiinasta yhdeksässä päivässä, hinta 24 euroa eikä postikuluja. Paidan laatuhan on ihan loistava, tosin yksi "X" kirjain selässä joku millinpari ylempänä kuin muut kirjaimet. Ja voi vaihdella tuo laatu riippuen mistä tilaa, joten täytynee pysyä samassa kun varmaan jatkossakin tulee pari paitaa tilattua.
 

Zohan

Jäsen
Itsekkin kaksi pelipaitaa Aliexpressistä tilannut. Koko oli oikea, ja muutenkin erittäin tyylikkään näköiset paidat. En oikeastaa löydä eroa aitoon, jokseenkaan ei kyllä ole vertailukohdettakaan :D. Voin suositella lämpimästi.
 

DELPHiON

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Barcelona, Penguins
Osaako joku kertoa Aliexpressistä hyvää myyjää? Olen pari viikkoa tässä etsinyt paitaa tuolta, mutta tarjontaa on niin pirusti. Samat kuvat joka myyjällä, mutta kai niissä jotain eroja on? Eli osaako joku nimetä myyjän keneltä on saanut laadullisesti hyvän paidan?
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Osaako joku kertoa Aliexpressistä hyvää myyjää?

Olen tilannut tuolta jo viisi paitaa ja kaikki eri myyjiltä. Ei ole ollut yhdessäkään isompaa moitittavaa. Positive feedback tulisi olla mahdollisimman lähellä 100%, jokin 95% on myös vielä ihan riittävän luotettava. Olen yleensä ostanut paidan sellaiselta myyjältä, jolta on jo samanlaisia paitoja useampia ostettu ja niistä on kirjoitettu hyvää palautetta aiempien ostajien toimesta. Ja paidan sopiva koko on yleensä tuolta tilattaessa yhden isompi kuin normaalisti.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Hyvännäköistä kamaa Aliexpressissa näyttää olevan mutta ei näy olevan sitä mitä etsin eli änärijengien t-paita versioita.
Osaako joku antaa vinkkiä mistä muualta noita löytyisi kuin NHL:n verkkokaupasta?
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
footballfanatics.com ostin ite muutamat t-paidat ja parit liian pienet Bostonin lippikset. Siellä on kyllä aika isot tilausmaksut niin kantsii kimppaan tilata jos ei satu olemaan tilillä liikaa painetta.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Ite olen ostanut lähemmäks kymmenen ostosta, eikä ole tarvinnut pettyä yhdenkään tuotteen laatuun. Muutaman kerran on kestänyt useammankin viikon että on tavaran saanut mutta voin suositella.
 

Ralph

Jäsen
Onko kukaan tuolla Aliexpressissä löytänyt myyjää, jolta voisi tilata kustomoidun pelipaidan jollain nimellä. Pitäisi yhden pelaajan paita tilata, jota ei ole myynnissä lainkaan, joten kustomoitu on ainoa vaihtoehto. Kolme eri myyjää nopealla kelauksella löysin, jotka tarjoaa kustomointia. Jokainen pyytää erikseen, että kysy hintaa. Olen kysynyt, mutta ei ole vastannut. Ja useamman päivän olen jo odottanut.

Ja siis sellaisia, joilla kustomoidut paidat ovat edelleen halpoja.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vaikka en tuosta Avalanchen tämän kauden kolmospaidasta juurikaan ole unelmoinut, niin laitoin Tanguayn "kunniaksi" sellaisen kuitenkin tulemaan, kun alle sataseen irtosi. Tuollainen siis: http://www.fanatics.com/NHL_Colorad...lanche_Reebok_Alternate_Premier_Jersey_-_Navy

Olin suunnitellut tilaavani tuon ruman kolmosen Rantasen #96 varustettuna. Tanguay kuitenkin on sellainen pelaaja, jonka uraa muistan seuraanneeni ammattilaisuran alusta asti ja nyt kun lähti varmaankin lopullisesti joukkueesta, niin pakkohan se oli. Saapa nähdä koska saapuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös