PS4: NHL16 – EASHL – HC Jatkoaika

  • 9 090
  • 90

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi kysymystä:

1. Toimiiko peli teillä pääsääntöisesti ilman lagia? Meillä meni pelaajilla kiinnostus kun ainakin yhdellä peli käytännössä pelaamislelvoton.

2. Mahtuisiko mukaan try outille 1 kpl vanhoja eashl jyriä? Pelannu tätä pelimuotoa alusta lähtien. Pelaan mielellään sentterinä ja jos se ei vapaa niin joka pelipaikka kyllä menee mv:tä lukuunottamatta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikilla ei toimi pääsääntöisesti ilman lagia, mutta suurimmalla osalla taitaa toimia.

Sentterin paikalle halukkaita ei joukkueessa ole paljoa ja tilaa on muutenkin, joten laittele pyyntöä vain tulemaan. Muista ilmoittaa siitä myös täällä, jotta tiedän hyväksyä oikean liittymispyynnön.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. Toimiiko peli teillä pääsääntöisesti ilman lagia? Meillä meni pelaajilla kiinnostus kun ainakin yhdellä peli käytännössä pelaamislelvoton.
Itsellä normaali viive on ehkä jotain 0,25-0,5 sekuntia, pahimmillaan sekuntin luokkaa. Yhden pelin olen tainnut pelata, missä viivettä ei ollut juuri tavallista online versus -peliä enempää. Viiveellä tarkoitan siis sitä, kun napin painalluksesta menee x määrä aikaa ennen kuin pelaaja toteuttaa komennon. Tämä tekee mm. puolustamisesta ja viivapelaamisesta kovin ikävää ja tappaa suurimman osan ylivoimaisesti parhaan pelimuodon nautinnosta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikilla ei toimi pääsääntöisesti ilman lagia, mutta suurimmalla osalla taitaa toimia.

Sentterin paikalle halukkaita ei joukkueessa ole paljoa ja tilaa on muutenkin, joten laittele pyyntöä vain tulemaan. Muista ilmoittaa siitä myös täällä, jotta tiedän hyväksyä oikean liittymispyynnön.

Me ehkä vielä huomenna yritetään kattoo, että toimisko jotenkin. Mikäli ei, niin palaan asiaan. Mulla itselläni toimii 90% hyvin.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Itsellä normaali viive on ehkä jotain 0,25-0,5 sekuntia, pahimmillaan sekuntin luokkaa. Yhden pelin olen tainnut pelata, missä viivettä ei ollut juuri tavallista online versus -peliä enempää. Viiveellä tarkoitan siis sitä, kun napin painalluksesta menee x määrä aikaa ennen kuin pelaaja toteuttaa komennon. Tämä tekee mm. puolustamisesta ja viivapelaamisesta kovin ikävää ja tappaa suurimman osan ylivoimaisesti parhaan pelimuodon nautinnosta.
Juurikin tämä. Itse pelaan pakkina ja on aika haastavaa saada hyökkäyspään aloitusvoitosta tuleva kiekko haltuun ennen kuin ollaan jo keskialueen puolella. Aloituksen jälkeen lähdössä viivettä sen verran että yllä kertomani tapaus käy vähintään 8/10 aloituksesta. Viimeksi pelatessani taisi järjestään joka aloitus mennä noin, en tainnut kertaakaan ehtiä kiekkoon ennen kuin oltiin keskialueen puolella. Syö pelaamisen nautittavuutta melkoisesti.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juurikin tämä. Itse pelaan pakkina ja on aika haastavaa saada hyökkäyspään aloitusvoitosta tuleva kiekko haltuun ennen kuin ollaan jo keskialueen puolella. Aloituksen jälkeen lähdössä viivettä sen verran että yllä kertomani tapaus käy vähintään 8/10 aloituksesta. Viimeksi pelatessani taisi järjestään joka aloitus mennä noin, en tainnut kertaakaan ehtiä kiekkoon ennen kuin oltiin keskialueen puolella. Syö pelaamisen nautittavuutta melkoisesti.
Toisessa ketjussa oli puhetta, että EA olisi löytänyt ongelman syyn ja aloittanut toimenpiteet sen korjaamiseksi. Kävin itsekin Konsolifinistä kyseisen ketjun lukemassa, ja vaikutti suhteellisen uskottavalta. Toivotaan, että uusi "faneja kuunteleva EA Sports" hoitaa homman kotiin, ja viikon päästä myös eashl toimii kunnolla.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Onko tämä joukkue vielä hengissä? Voisin liittyä kakkostilillä, kun toinen jengi pelaa niin harvakseltaan. EASHL on tuttu vuoden 2013 änäristä lähtien. Vasenta laitaa yleensä pelannut, pakkikin käy, aloittaa en osaa yhtään. Miten on, kelpaako jengiin?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida olla enää jengi elossa, kun vika peli lokakuun lopulla. Ite olisin nyt seuraa vailla. Varsin kokenut EASHL vääntäjä. Pelaan miluiten sentteriä, mut kaikki menee, jos on pakko paitsi mv.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Apassi, jos et ole joukkuetta vielä löytänyt niin laita Short Stick -joukkueelle liittymispyyntö. Liiaan tosissaan ei pelata, mutta onhan se kivempaa voittaa kuin hävitä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoin menemään. Ilmottele vaikka tänne, jos pääsee pelaamaan. Tää on mun ykkösacco. Pelaan toisella HUT:ia, joten hengailen siellä sillon, kun ei ole pelejä.
 

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Pelaakos kukaan jatkoaikalainen enää tätä EASHL:ää pleikka nelosella? Täällä on yksi mies vailla EASHL-seuraa. Pelipaikka mieluiten pakki. Työkuvioiden ja muun elämän takia pelaan änäriä muutaman kerran viikossa. PS4 ID: Van_Salin
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pelaakos kukaan jatkoaikalainen enää tätä EASHL:ää pleikka nelosella? Täällä on yksi mies vailla EASHL-seuraa. Pelipaikka mieluiten pakki. Työkuvioiden ja muun elämän takia pelaan änäriä muutaman kerran viikossa. PS4 ID: Van_Salin

Ainakin Pale Knuckles on yhä edelleen voimissaan. Tuolla pelaa muutamia jatkoaikalaisia sekä muutakin porukkaa.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Eipä ole Pale Knuckles tullut pitkään aikaan vastaan. Pelaatte ilmeisesti paljon kahdella ja kolmella ukolla?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eipä ole Pale Knuckles tullut pitkään aikaan vastaan. Pelaatte ilmeisesti paljon kahdella ja kolmella ukolla?

Aika paljon juurikin noin. Itse olen PS4:n omistanut vasta pari viikkoa, joten en osaa sen paremmin sanoa. On tämänkin ajan sisällä sentään kuudellakin pelattu.

Pirun hienoa joka tapauksessa vetää taas tutussa joukkueessa yli vuoden tauon jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös