Suomen sijoitus U20-MM-kilpailuissa 2016?

  • 2 060
  • 13

Suomen sijoitus U20-MM-kilpailuissa


  • Äänestäjiä
    58
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekon vuoden 2016 nuorten maailmanmestaruuskilpailut ovat edenneet välierävaiheeseen. Helsingissä pelattavassa turnauksessa neljän parhaan joukkoon ovat selviytyneet Suomi ja Ruotsi, jotka kohtaavat huomenna toisessa välieräottelussa, sekä Venäjä ja USA. Turnauksen pronssiottelu ja finaali pelataan tiistaina 5. tammikuuta.

Miten uskot Suomen sijoittuvan käynnissä olevissa nuorten maailmanmestaruuskilpailuissa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä PAPP:lla, av:lla ja maalivahtipelillä ei jää käteen pronssia kirkkaampaa. Mahdollisuus olisi kyllä mennä ihan päätyyn asti.
 

Pekkis

Jäsen
Ruotsi on nyt liikkeellä niin taitavalla joukkueella, että Suomipojat painuu huomisen selkäsaunan jälkeen baariin, ja tiistain pronssiotteluun ei ehditä palautua. Neljäs.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaan, että Suomi voittaa tiistain pelinsä, oli se kumpi tahansa. Valitettavasti pronssimatsi vaikuttaa todennäköisemmältä. Yli kolmen maalin päästäminen Ruotsia vastaan tietää suurella varmuudella tappiota eli jotain pitäisi keksiä alakerran parantamiseksi. Kähkösen pelaaminen samalla tasolla kuin eilen toisessa erässä saattaa riittää.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mun kristallipallo näyttää välierätappiota, mutta tiistain kohdalla kuva on liian sumea ennustamiseksi. Tosin tämä kristallipallo ei ole ihan parasta mahdollista mallia ja on ennenkin osunut väärään, joten toivotaan tiistaille kultajuhlia.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon riippuu siitä, saako Suomi puolustuksen ja maalivahtipelin kuntoon huomiseksi. Niin kova kun tuo hyökkäys onkin, niin ihan puhtaaseen maalintekokilpailuun ei kannata Ruotsia vastaan lähteä. Toki tuon sanottuani Suomi vie huomenna joku 9-8, jolloin haen kiltisti takkini.

Positiivisen kautta, mestaruuttahan sieltä tulee tottakai.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse veikkaan, että välierässä tulee valitettavasti turpaan, mutta jengi kerää itsensä vielä pronssipeliin ja nappaa Venäjän nokan edestä pronssit. Olisihan se kyllä todella, siis aivan saatanan upeaa jos päästäis päätyyn asti. Mutta vähän pahaa pelkään, että liian suuri tunnelataus purkautui eilen ja Suomi ei saa samanlaista flow tilaa enää päälle. Hyvin tyypillistä urheilussa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
2
Koska musta tuntuu.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kultaa tulee NFL-lukemin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse veikkaan, että välierässä tulee valitettavasti turpaan, mutta jengi kerää itsensä vielä pronssipeliin ja nappaa Venäjän nokan edestä pronssit. Olisihan se kyllä todella, siis aivan saatanan upeaa jos päästäis päätyyn asti. Mutta vähän pahaa pelkään, että liian suuri tunnelataus purkautui eilen ja Suomi ei saa samanlaista flow tilaa enää päälle. Hyvin tyypillistä urheilussa.

Mä en jaksa uskoa että joukkueella minkä ainoa tavoite on mestaruus tunnelataus purkautuu voitetun puolivälierän jälkeen. Etenkin kun semeissä on suurin rivalry ottelu minkä maajoukkue peleissä voi pelaaja kokea.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Mä en muista, että mulla olisi koskaan ollut yhtä suurta uskoa Suomen maajoukkueeseen kuin nyt on. Sanotaan nyt näin, että en oikeasti olisi yllättynyt vaikka Suomi veisi kultaakin. Toisaalta, turnauksen viidestä mielestäni melko lailla tasapäisestä ennakkosuosikista on nyt neljä jäljellä ja minkään näistä kultamitali nyt ei varsinaisesti yllättäisi. Toki, Venäjä on ollut ihan paska ja uskoisin että revanssissa Suomi voittaisi. Venäjä taas tuntuu venyvän aina parhaimpaansa USAa vastaan. Realistinen ja pitkään mietitty veikkaukseni olisi 1. Ruotsi 2. USA 3. Suomi 4. Venäjä, mutta jotenkin mutu sanoo että 1. Suomi 2. Venäjä 3. Ruotsi 4. USA.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös