F1 2014 - Jatkoaika Grand Prix 23.1.15 (ps3)

  • 2 203
  • 6

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Olisiko täällä kiinnostusta tällaiselle? Eli ajettaisiin jatkoaikalaisten kesken ensi perjantaina vaikka klo. 22, Kanadassa aika-ajo + 50% kisa, dynaamisissa sääolosuhteissa. Autot tietenkin equal, jotta kukaan ei saa etua hyvästä autosta. Ajoapujen käyttö on myö sallittua, jokaisen mieltymysten mukaan. Jos tänne nyt saataisiin ainakin 5 henkilöä kisaamaan, niin voitaisiin laittaa kisat ensi perjantaina pystyyn ja katsoa kuka on jatkoaikalaisista kuskien kuski. Ilmoittakaahan myös autonne, sekä psn nickinne osallistumisen yhteydessä.

Osallistujat:

Bunder, (PSN: bunder_ ) - Marussia
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Onkos Jatkoajassa @Bunder in lisäksi muita Codemasters F1-sarjan ystäviä?

Tuleva F1 2015 on itselleni aivan ehdoton hankinta PS4-konsolille ja kiinnostaisi mitä kautta saa järjestettyä hyviä online kilpailuja kunhan oppii ajamaan. Edellistä versiota tuli pari kilpailua ajettua ohjaimella, mutta en siitä nauttinut ja päätin odotella PS4-versiota ja alan ajamaan rattipoljinyhdistelmällä jolloin se on varmasti mielekkäämpää.

Ja tietääkö joku mistä sivustolta löytäisi jotain suomalaisia Codemasters liigoja? Löysin yhden, PLF1 tai jotain sinne päin, mutta videoista näki että se on täyttä kaaosta eikä sukuakaan formulan ajamiselle. Olisi mukava löytää liiga jossa ajetaan ilman apuja ja siististi.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ja tietääkö joku mistä sivustolta löytäisi jotain suomalaisia Codemasters liigoja? Löysin yhden, PLF1 tai jotain sinne päin, mutta videoista näki että se on täyttä kaaosta eikä sukuakaan formulan ajamiselle. Olisi mukava löytää liiga jossa ajetaan ilman apuja ja siististi.
Pakko tuosta PLF1 sanoa, että itse olin mukana sarjan edellisellä kaudella ja ajaminen oli suhteellisen siistiä, mitä nyt pari säheltäjää mukana (minä :D). Ilman apuja myös ajeltiin. Myös konsolifinin puolelta kannattaa sarjaa katsoa mikäli ajaa haluaa.
Huhujen mukaan PLF1 seuraava kausi alkaa muutaman viikon sisällä. F1 2012 pelillä tosin.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Pakko tuosta PLF1 sanoa, että itse olin mukana sarjan edellisellä kaudella ja ajaminen oli suhteellisen siistiä, mitä nyt pari säheltäjää mukana (minä :D).

No joo löytyihän sieltä siistejäkin kisoja, ensimmäiset videot mitkä katsoin olivat Canadan kaaos ja Bahrainissa joku kuski ajoi kahdessa peräkkäisessä mutkassa SuoBBiksen perseeseen.

Onko sinulla tietoa onko PLF1-porukka jatkamassa hommaa PS4-konsolilla?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Hei, jos innokkaita ps4 - puolen formulakaahareita löytyy, osoitteessa Home | F1liiga yritetään saada jonkilaista kilpailusarjaa pystyyn. Ainakin kokeilukisoja on tarkoitus järjestää lähitulevaisuudessa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Hei, jos innokkaita ps4 - puolen formulakaahareita löytyy, osoitteessa Home | F1liiga yritetään saada jonkilaista kilpailusarjaa pystyyn. Ainakin kokeilukisoja on tarkoitus järjestää lähitulevaisuudessa.

Tulevaisuudessa ehdottomasti mukana, tosin ainakin heinä-elokuu taitaa olla niin kiireistä ettei vielä ehdi mukaan. Linkittäkää tänne ihmeessä juuri näitä suomalaisia F1-liiga-sivuja, ulkomaiset on helppo löytää Googlella mutta suomalaiset ovatkin sitten vähän hankalampia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös