VAIN JOKERIKANNATTAJILLE: KHL vai Liiga – kummassa haluaisit Jokerien pelaavan?

  • 4 100
  • 21

Haluaisitko Jokerien pelaavan mieluummin KHL:ssä vai Liigassa?


  • Äänestäjiä
    92
  • Poll closed .

jeani

Jäsen
Tämän ketjun äänestys-osio on vain jokerikannattajille tai erittäin paljon Jokereita sympatiseeraaville muiden joukkueiden kannattajille. Tässä äänestyksessä ei oteta kantaa siihen miltä sarjatasolta Jokerien tulisi lähteä liikkeelle mikäli se palaisi takaisin Suomen sarjoihin vaan vain kysytään kummassa sarjassa, KHL:ssä vaiko SM-liigassa, mieluummin haluaisit Jokerien pelaavan.

Edit: Moderaattorit voisivat jatkossa pidättäytyä tarpeettomista otsikkojen ja äänestysten muokkauksista. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vaikka en täysin tyrmääkkään parempitasoista KHL-liigaa, niin alkushokki ei tunnu koskaan laantuvan. Kyllä se on ihan eri asia kun voi kiistellä naapurin kanssa eilisillan pelistä. Venäläisiä vastaan pelatessa ei ole kiistakumppaneita olemassa, kun vähän niukasti on omassa tuttavapiirissä itänaapurin miehiä. Samanlaista paloa ei syystä tai toisesta tunnu syttyvän millään mitä SM-liiga parhaimmillaan ja pahimmillaan tarjosi. Selityksiä on vaikea tarjota kun sitä ei oikein itsekään käsitä. Sitä iänikuista kinastelua on ehkä sittenkin ikävä muiden joukkueiden fanien kanssa.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KHL on ihan hyvä mesta Jokereille. Kaikki ovat varmaan tyytyväisiä.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myönsit juuri olevasi jokerifani. Hienoa! Tai sitten luetunymmärtämisessäsi on jotain vikaa.

Ei minulla ole suurempia vaikeuksia ymmärtää lukemaani. En myöskään ole jokerifani tai symppaa Jokereita. Tykkään vaan käyttää minulle kuuluvaa sananvapautta.
 

faro

Jäsen
Ei minulla ole suurempia vaikeuksia ymmärtää lukemaani. En myöskään ole jokerifani tai symppaa Jokereita. Tykkään vaan käyttää minulle kuuluvaa sananvapautta.
Voit toki käyttää sananvapauttasi, mutta kun erikseen pyydetään, että äänestys on vain jokerifaneille, niin miksi äänestät? Kyllä luetunymmärtämisessäsi taitaa sittenkin olla jotain vikaa.

Tuolla on tietääkseni myös Liigafaneille ihan oma äänestys samasta aiheesta.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voit toki käyttää sananvapauttasi, mutta kun erikseen pyydetään, että äänestys on vain jokerifaneille, niin miksi äänestät? Kyllä luetunymmärtämisessäsi taitaa sittenkin olla jotain vikaa.

Koska mä voin.

Jos mä rikoin jotain palstan sääntöä äänestämällä tässä, niin raportoi moderaattoreille.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tykkään vaan käyttää minulle kuuluvaa sananvapautta.

Sananvapauteen kuuluu myös vastuu ja vääräheimoisen äänestämistä voidaan pitää myös uskontorauhan rikkomisena. Monia Jokeriheimolaisia myös kiinnostaa äänestystulos eikä sen todellista kuvaavuutta auta se, jos sinä tai muut HIFK-pukuiset sen lapsellisuuttaan sotkevat.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu ja vääräheimoisen äänestämistä voidaan pitää myös uskontorauhan rikkomisena. Monia Jokeriheimolaisia myös kiinnostaa äänestystulos eikä sen todellista kuvaavuutta auta se, jos sinä tai muut HIFK-pukuiset sen lapsellisuuttaan sotkevat.

Pakkohan se on kai sitten uskoa, kun jokeriuden ylipapiksi itsenä ylentänyt nimimerkki näin toteaa.

Ehkä olenkin sitten alitajuisesti löytänyt sisäisen jokerini, en vain tiedosta sitä vielä. Pitää ottaa yhteyttä Uskontojen uhrien tuki ry:hyn, että pääsee ajoissa irti tästä perkeleestä.

Sori oikeesti.

@faro En löytänyt vastaavaa äänestystä ei jokerifaneille tai vahvoille symppaajille. Ehkä tää onkin sitten ihan hyvä paikka käyttää sananvapautta.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Haluaisin Jokerien pelaavan Liigassa. Siksi ääni sille. Liigasta sitten CHL ja sitä kautta Eurooppaan. Tiedän että Jokerit jatkaa KHL:ssä eikä ole Liigaan tai edes liigaan (alemmat sarjat) palaamassa. Mutta kun kysytään halua, vastasin sen mukaisesti. Toisaalta jos Jokerit saisi isot resurssit KHL:ssä esimerkiksi seuraavaksi 10 vuodeksi taattuna, KHL sopisi paremmin ja haluaisin Jokerien jatkavan siellä. Isoilla resursseilla tarkoitan KHL:n rikkainta kolmannesta. Selvästi mulla korreloi se, onko mahdollisuus realistinen pärjätä isoja vastaan playoffeissa tiukassa pelirytmissä. Jos ei ole, mieluummin sitten Liigassa vaikka keskimääräiselläkin budjetilla siellä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
KHL on ihan hyvä mesta Jokereille. Kaikki ovat varmaan tyytyväisiä.
Samaa mieltä. Vieläkin hymyilyttää liigajoukkueiden lista. Ilveksen ja Jypin välissä ei ole mitään!

En siis ottanut osaa äänestykseen jos joku epäilee lukutaitoani.
 

jeani

Jäsen
Myönsit juuri olevasi jokerifani. Hienoa! Tai sitten luetunymmärtämisessäsi on jotain vikaa.

Ei nimimerkki Salmis ole jokerifani, mutta tunnettu jokerisymppaaja kuitenkin, joten hänen äänensä oli ihan ok.

Ja kuten nimimerkki Erkka Lapanen oikein luitkin (hienoa!), ketjuun tosiaan sai kirjoittaa muidenkin joukkueiden kannattajat. Toki lähtökohtaisesti mikäli asiaan on rakentavaa keskusteltavaa, mutta niinhän sinulla olikin, tasoltaan parhaita Jatkoaikaan kirjottamiasi viestejä!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rotenbergin, KHL-organisaation, Venäjän valtion ja kaikkien vastustajien takia koen, että Sm-liiga olisi Jokereille oikea paikka. Liigahan on täynnä vikoja: liikaa joukkueita, tuomaritoiminta epäammattimaista ja urheilullisuuden periaatteista tinkiminen noin muutamia mainitakseni. Kuitenkin kiinnostavat vastustajat, intensiivinen peli ja vierasmatkat (kumpaankin suuntaan) ovat huikeita piirteitä, jotka KHL:stä puuttuvat sen tärkeimmän, eli tunteen lisäksi. Jokerit on KHL:ssä pelkkä kusetettu pelinappula. Objekti, ei subjekti.

Pelin absoluuttisella tasolla ei sinänsä ole tai pidä olla tässä yhtälössä mitään merkitystä.

Sitä paitsi KHL, tuo maailman toiseksi paras jääkiekkoliiga, näyttää pelitaidottomien hölmöläisten kiekkokoululta NHL:n rinnalla. En pysty näkemään sitä jonain statementina hyvätasoisesta kiekosta, koska sen taso on silkkaa paskaa verrattuna änäriin.

Seuraan siis Jokereita Jokereiden ja jokeriuden, en vähän parempien yksilöiden takia. Nyt jokeriuden merkitys ja identiteetti on hukattu tai vähintään minulle liiaksi muutettu. Tärvelty. On vaikea kiinnostua, joten seuraan pekitaktisia aspekteja ja odotan KHL:n kaatumista omaan mahdottomuuteensa.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nimimerkki Salmis ole jokerifani, mutta tunnettu jokerisymppaaja kuitenkin, joten hänen äänensä oli ihan ok.

Kiitos tästä! Meidän suvussa jokerifanius tai edes symppaus on vähän kuin homoseksuaalisuus Pohjanmaalla. Ei sitä ääneen myönnetä, mutta joillakin sitä uteliaisuutta kuitenkin on.

@faro heitätkö linkin siihen toiseen äänestykseen, niin pääsen sielläkin vaikuttamaan.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kiitti!

Sen verran minun täytyy nyt ihmetellä, kun kyseeenalaistit minun kykyni ymmärtää lukemaani, että onko se sinulla ihan kelvollisella tasolla?

Tässä ketjussa kysytään kummasaa sarjassa haluaisit Jokerien olevan, linkittämässäsi ketjussa kysytään ikävöikö palstalainen Jokereita. Eikö ole mahdollista ikävöidä Jokereita, mutta silti haluta ko. joukkueen pelaavan KHL:ssä?
 

faro

Jäsen
Sen verran minun täytyy nyt ihmetellä, kun kyseeenalaistit minun kykyni ymmärtää lukemaani, että onko se sinulla ihan kelvollisella tasolla?

Tässä ketjussa kysytään kummasaa sarjassa haluaisit Jokerien olevan, linkittämässäsi ketjussa kysytään ikävöikö palstalainen Jokereita. Eikö ole mahdollista ikävöidä Jokereita, mutta silti haluta ko. joukkueen pelaavan KHL:ssä?
Tiesin, että alat esittää tyhmää. Onhan se tietenkin mahdollista. Mutta kun muotoilut on "pysykööt narrit ryssäliigassa" tai "saisi palata takaisin Liigaan", niin kyllä tuossa haluakin kysytään. Anyway se on ketju, joka on tarkoitettu Liigajoukkueiden faneille, ja jossa keskustellaan, onko ikävä Jokereita sekä haluaako Jokereiden pelaavan KHL:ssä vai Liigassa. Sinne voit mennä kirjoittamaan, että ikävä on, mutta pysykööt KHL:ssä. Mikäli siis olet sitä mieltä. Tämä ketju on tarkoitettu jokerifaneille, vaikka äänestäjiä vilkuilemalla voisi päätellä ihan muuta.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Liigahan on täynnä vikoja: liikaa joukkueita, tuomaritoiminta epäammattimaista ja urheilullisuuden periaatteista tinkiminen noin muutamia mainitakseni.

Tota joo. KHL:ssa ei ole täytejengejä ja tuomaritoiminta kermaa? Mun televisiossa pyörii eri KHL kuin sulla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tota joo. KHL:ssa ei ole täytejengejä ja tuomaritoiminta kermaa? Mun televisiossa pyörii eri KHL kuin sulla.
Luit väärin. Mainitsin tuossa lainaamassasi viestissä, että nuo viat ovat Liigassa. En sanonut KHL:stä mitään tuossa lauseessa.

Jos ajatuksella luet uudelleen tuon viestini ja mietit sen sisältöä sanotaan vaikka puoli vuotta, huomaat, että kritisoin siinä KHL:ää ja haikailen takaisin Liigaan. Sen vioista huolimatta. Se, mitä erilaisia ja samanlaisia vikoja näissä liigoissa on, ei nyt edes varsinaisesti ollut viestini pointti.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Seuraan siis Jokereita Jokereiden ja jokeriuden, en vähän parempien yksilöiden takia. Nyt jokeriuden merkitys ja identiteetti on hukattu tai vähintään minulle liiaksi muutettu. Tärvelty. On vaikea kiinnostua, joten seuraan pekitaktisia aspekteja ja odotan KHL:n kaatumista omaan mahdottomuuteensa.

Tiivistit hyvin myös omat ajatukseni, tosin itse en jaksa edes seurata niitä pelitaktisia aspekteja.

Luulin voivani innostua KHL:stä muun muassa paremman pelillisen tason takia, mutta ei se vain tunnu samalta.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Ehdottomasti pelit jatkukoon KHLiigassa. Ei mitään mielenkiintoa enää nuhjailla jotain saipoja, kalpoja ja hoopeekoita vastaan, jullimatsit alkoivat olla yhtä kostamisen koston kostoa, eikä muuta. Aivan mielenkiinnottomia nämä paikallismatsit viimeisinä vuosinaan, kun vastuskaan ei ollut enää kovinkaan häävi. 90-luvun tepsimatsit olivat sitä jotain samaa, mitä nyt saa KHL:ssä. Lähes jokainen matsi on nitromatsi viimeiselle minuutille asti, se on sitä lätkäjätkän herkkua, joku 8-2 voitto ei tuota kummoistakaan mielihyvää, paitsi silloin kun joku nliigajoukkue sattuu häviämään ko luvuilla. Pelaako Jokerit KHL-matsissa HAHHAA- PAHHAA tai AHAA-kuvioilla ei oikein jaksa kiinnostaa, kokonaisuus on se, joka ratkaisee
Erittäin suuren mielihyvän tuottaa vielä se, että pelaajabudjettimme on KHL:ssä melko vaatimaton ja silti kolkuteltiin jo finaalin esiovia, se on sitä jotain. Peli on KHL:ssä lähes kautta linjan nautittavampaa, kuin pikku pyrähtelyt liigassa, jossa edelleenkin tuomarit amatöörejä ja kurinpitäjä ihan pihalla.
Ei pätkänkään vertaa vituta omistuspohjat tai Venäjän poliittinen tilanne, tai tuomarien oletettu puolueellisuus, ne tuovat vaan lisätyytyväisyyttä, kun peli voitetaan.
Jokeriorganisaatio valmentajaa myöten toimii aivan eri ammattilaisuudella, kuin liiga-aikoina.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikkein mieluiten Eurooppalainen (KHL siis venäläinen) liiga 60-80 ottelun runkosarjalla. SM-liigaan en haluaisi takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös