Jokerit VeikkausTV:ssa

  • 1 987
  • 4

Catinus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Twitteriä selaamalla huomasin, että VeikkausTV on aloittanut (ilmeisesti jo viikkoja sitten) suoran lähetykset Jokerien pelipäivän aamujäiltä (tänään tiistaina näyttää alkavan 11:25 Pöystin ja Kaskisen haastatteluilla) ja itse pelin selostavat livenä mestisselostaja Mikko Mannonen ja ex-jokeri Petri Pakaslahti niin, että näkyvät studiokuvissa. Oivallinen ratkaisu meille, jotka emme aina ehdi hallille tai maksutv:n ääreen. Kuuntelen ja katselen tänään ekaa kertaa, onko muilla kokemuksia?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmisen viikkoa sitten yritin katsoa, mutta ainakin tuolloin ruutu pysyi pimeänä koko lähetyksen ajan. En tiedä onko muuten näkynyt, kun itsellä kokemusta vain tuon yhden kerran verran.
 

Catinus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ehdin ap lounastauolla katsastamaan nuo aamujäähaastattelut ja toimivat ainakin minulla hyvin. Ei muuta kuin ilta odotellessa!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No miten lähetys sujui? Minulla on ollut jo pitemmän aikaa tarkoituksena katsoa aamujääharjoitukset, mutten ikinä sitten muista.
 

Catinus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sorry, että työtkin oli murehdittava ja tehtävä, joten naputtelen vasta nyt ... tiistain aamujäät ja itse pelistudio näkyivät ja kuuluivat minulla hyvin ... samoin kuin tämän to-aamun aamulähetyksen loppu, kun alkuun en ehtinyt mukaan.

Aamujäiltä kuva ja haastattelut ovat ainutlaatuisia ja pelin aikainen studiokuvin selostettu peli ihan toimiva "näköradiointi".

Testatkaa ja kokeilkaa jos ette ole hallissa tai Viasatin ääressä!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös